Net zoals je vriendin.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:40 schreef Friek_ het volgende:
Rotterdam voordat het platgebombardeerd werd, beetje makkelijk.
Ik heb hem al meermaals gecondoleerd daarmee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij is echter één van de weinigen die een vrouw heeft - dus getrouwd is -.
De mazzelaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij is echter één van de weinigen die een vrouw heeft - dus getrouwd is -.
Dat denken alle getrouwde mannen totdat ze de financiële consequenties van de onvermijdelijke scheiding onder ogen moeten zien.quote:
Och, vooralsnog is ie gelukkig. Wie dan leeft, wie dan zorgt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat denken alle getrouwde mannen totdat ze de financiële consequenties van de onvermijdelijke scheiding onder ogen moeten zien.
Ze willen hem al heel lang slopen, een andere zelfde soort flat is al gesloopt en nieuwbouw voor in de plaats gekomen. Maar bij deze twijfelen ze nu ineens. Gemeente wil de helft van de parkeerplaatsen bij nieuwbouw ondergronds, woningcorporatie vind dat te duur.quote:
Elke goede accountant raadt een huwelijk sterk af, statistisch gezien is dat het grootste financiële risico wat een man kan lopen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, vooralsnog is ie gelukkig. Wie dan leeft, wie dan zorgt.
De allermooiste rotstad die er is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
Rotjeknor:
[ link | afbeelding ]
Skyline-Rotterdam-gespiegeld-overdag by MARCO VAN DIJK FOTOGRAFIE, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Rotterdam, Maasboulevard by Leon Mak, on Flickr
Ik vraag me af waar je al die mensen laat als je zo'n flat sloopt. Ze zitten daar als konijnen op elkaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze willen hem al heel lang slopen, een andere zelfde soort flat is al gesloopt en nieuwbouw voor in de plaats gekomen. Maar bij deze twijfelen ze nu ineens. Gemeente wil de helft van de parkeerplaatsen bij nieuwbouw ondergronds, woningcorporatie vind dat te duur.
Maar het blijft toch wel een beetje vreselijke uithoek van IJmuiden, gelukkig kom ik aan de andere kant te wonen.
Dat zal best, maar mensen blijven evengoed trouwen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Elke goede accountant raadt een huwelijk sterk af, statistisch gezien is dat het grootste financiële risico wat een man kan lopen.
Een HDR-foto. Best mooi.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:56 schreef Mutant01 het volgende:
Deze is ook gaaf:
[ link | afbeelding ]
Rotterdam in panorama by Janslb, on Flickr
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:56 schreef Mutant01 het volgende:
Deze is ook gaaf:
[ link | afbeelding ]
Rotterdam in panorama by Janslb, on Flickr
Roken kan longkanker veroorzaken, maar mensen blijven evengoed roken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zal best, maar mensen blijven evengoed trouwen.
Ik weet ook niet hoe ze dat doen, weet alleen dat ze 5000 euro verhuisvergoeding krijgen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar je al die mensen laat als je zo'n flat sloopt. Ze zitten daar als konijnen op elkaar.
Dus.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Roken kan longkanker veroorzaken, maar mensen blijven evengoed roken.
Mooi.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
Rotjeknor:
[ link | afbeelding ]
Skyline-Rotterdam-gespiegeld-overdag by MARCO VAN DIJK FOTOGRAFIE, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Rotterdam, Maasboulevard by Leon Mak, on Flickr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |