Dat is een leuk bedrag, maar al die mensen moeten een nieuw huis vinden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe ze dat doen, weet alleen dat ze 5000 euro verhuisvergoeding krijgen.
Turken vieren toch gelijk 3,5 maand feest als iemand trouwt?quote:
Ze krijgen geloof ik ook voorrang op de wachtlijsten. Maar ik weet er het fijne niet van.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een leuk bedrag, maar al die mensen moeten een nieuw huis vinden.
Dan zal hij het er wel naar gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een lage gast, zo kreeg GSbrder eens voor de voeten geworpen.
Vroeger en niet 3,5 maand maar 7 dagen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Turken vieren toch gelijk 3,5 maand feest als iemand trouwt?
Hij koos (hihi) de kant van de werkgever, dat werd hem zeer kwalijk genomen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:09 schreef waht het volgende:
[..]
Dan zal hij het er wel naar gemaakt hebben.
Moet er niet aan denken. Ben meestal helemaal naar de tering na een avondje bruiloft.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vroeger en niet 3,5 maand maar 7 dagen.
Ik haat bruiloften.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Ben meestal helemaal naar de tering na een avondje bruiloft.
Aha, dat klinkt inderdaad misdadig.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij koos (hihi) de kant van de werkgever, dat werd hem zeer kwalijk genomen.
Knuffel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:11 schreef De_Guidance het volgende:
Lekker boeiend waar GS voor werd uitgemaakt.
Bek dicht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |