Het is ook mooi weer om een drone uit te latenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het blijft voorlopig nog mooi weer ook
Ja, maar dat gaat nog niet lukken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook mooi weer om een drone uit te laten
Gaat echt wel goed komen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zult er toch een keer aan moeten, en je gevoelens en de elementen trotseren. Gewoon doen.
M'n medewandelaars hebben wat moeite met de afspraak geloof ikquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is weer een mooie dag voor een wandeling.
Volgens mij doe je de vierdaagse met een riot-gun in de aanslag.... Lopen zullen je,quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
M'n medewandelaars hebben wat moeite met de afspraak geloof ik
Deels wel nodig ben ik bangquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Volgens mij doe je de vierdaagse met een riot-gun in de aanslag.... Lopen zullen je,
Juist. Prio1 is dat ik mij echt goed moet voelen en dat is momenteel nog echt niet het geval. Zijn we mee bezig. Begin mij wel steeds beter te voelen dus dat gaat de goede kant op.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zag een crash van een homebrew B-17.... niet grappig. Take your time.
Marokkanen die gedeeltelijk in het Engels proberen te zingenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:16 schreef von_Preussen het volgende:
In het bloed worden wel sporen gevonden die duiden op de aanwezigheid van cannabinoïden.
Rotterdam geeft een warm mediterraan gevoel, uw uitspraak is dus feitelijk onjuist.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Rotterdam, dat is pas een depressief oord.
Gelukkig hebben die Brabant nog om te minachten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Rotterdam, dat is pas een depressief oord.
En Drenthe.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben die Brabant nog om te minachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |