Turken en Marokkanen zijn broeders kerel. Het zijn matties 4 life.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Turken missen Marokkanen nooit, zo heb ik begrepen.
So? Nogmaals, al in de jaren 80 liquideerde men elkaar met automatische wapens, echt veranderd is er niet veel. Enkel dat de daders nu een andere afkomst hebben, en ja, binnen die groep neemt het geweld dan toe.quote:
Ik dacht dat jullie naar een terras zouden gaan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:40 schreef betyar het volgende:
Altijd leuk om een luchtballon te zien landen.
Kids zijn nog wakker en vrouwlief zit nog aan de koffie bij oma.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie naar een terras zouden gaan?
Oww. Nou volgens mij zit de rest van de sc wel op het terras.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Kids zijn nog wakker en vrouwlief zit nog aan de koffie bij oma.
Ik moet me nog opfrissen, zit nog in mijn werkkleren. Nog even een buurtgenoot uit de brand geholpen. Nu is het echt vakantie!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww. Nou volgens mij zit de rest van de sc wel op het terras.
Dat moet wel een lekker gevoel zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik moet me nog opfrissen, zit nog in mijn werkkleren. Nog even een buurtgenoot uit de brand geholpen. Nu is het echt vakantie!![]()
Zolang het speciaal blijft is het wel leuk inderdaad. Als het gewoon wordt, worden het dikkerdjes.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Paar tientjes voor gekregen gaan we mooi onderweg naar de McDonald's, vinden de kids leuk.
1 keer per twee maanden ofzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang het speciaal blijft is het wel leuk inderdaad. Als het gewoon wordt, worden het dikkerdjes.
Na decennialange terreur van statistici die ons stelselmatig in één groep indelen zijn wij er ook eindelijk naar aan het handelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Turken missen Marokkanen nooit, zo heb ik begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |