abonnement Unibet Coolblue
pi_127737914
Ik had al eens eerder lopen klagen over transseksuelen die niet normaal kunnen doen, nu doe ik dat dus weer.

quote:
13s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:23 schreef Joanne35 het volgende:
Het verslag van de behandeling in de Eerste Kamer is gepubliceerd, en ik word er niet blij van.

Terugdraaien geslachtswijziging na het krijgen van een kind

Nu de eis tot lichamelijke aanpassing komt te vervallen, bestaat inderdaad, zoals de regering terecht heeft gesteld, de mogelijkheid dat een vrouw respectievelijk een man die later van geslacht verandert, alsnog een kind kan baren respectievelijk kan verwekken. Is de regering niet met de leden van de CDA- en SGP-fractie van oordeel, dat indien zulks gebeurt, er kennelijk niet langer sprake is van een ‘blijvende’ overtuiging tot het andere geslacht te behoren, zodat in dat geval de geslachtsverandering van rechtswege zou moeten komen te vervallen?

De leden van de CDA- en SGP-fractie vragen of de regering bereid is middels een novelle een bepaling in de wet op te nemen dat in het geval van een tot man geworden vrouw die een kind baart, respectievelijk van een tot vrouw geworden man die een kind verwekt, de geslachtsverandering van rechtswege komt te vervallen? Deze leden ontvangen hierop gaarne een gemotiveerde reactie.

Mijn reactie was als volgt.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:32 schreef Xenzo het volgende:
@ Joanne35,
Ik ben het eens met degene die dat stukje geschreven heeft. In mijn ogen hoort een man geen kind te (kunnen) baren of een vrouw een kind te (kunnen) verwekken. Een "man" die nog steeds instaat is om een kind te (kunnen) baren is in mijn ogen nog steeds een vrouw, dus als zij zo graag wetstechnisch een "man" wil zijn dan moet diegene ook als een man functioneren qua lichaam en dus niet meer de mogelijkheid hebben om een kind te (kunnen) baren. En ja, ik ben een ouderwetse lul die wellicht kortzichtig en bekrompen is op dit gebied. Prima, maar zo denk ik er dus over.
Zijn/haar reactie daarop was als volgt.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:33 schreef Joanne35 het volgende:
Flikker op Xenzo, het interesseert me geen hol wat jij er van vindt. (Ja, ik ben heel erg boos, het ergste uit dat verslag heb ik nog niet eens gequote)
Nu snap ik best dat ik geen "vrienden" maak met mijn mening. Immers, het is een mening die niet die van hen is en daarbij is het ook nog eens de keiharde waarheid die ze liever niet willen horen. Maar echt, waarom kunnen die freaks of nature niet gewoon normaal- en inhoudelijk reageren op datgene wat ik zeg? Als hij/zij geen meningen van andere mensen wil horen dan moet ze ook niet beginnen over een onderwerp wat in de Eerste Kamer besproken is.

Klacht lijkt me duidelijk: transseksuelen die alleen een mening wil horen als het een mening is die zij zelf delen.
pi_127737922
Wacht maar tot Joanne je te pakken krijgt!

  donderdag 13 juni 2013 @ 02:53:43 #3
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_127737931
Klacht: TS is ziek in zijn hoofd.. *help*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_127737936
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 02:51 schreef Nober het volgende:
Wacht maar tot Joanne je te pakken krijgt!

[ afbeelding ]
Dus dit was Joanne35 voordat hij zich liet ombouwen? Leuk om te weten.
  donderdag 13 juni 2013 @ 03:02:18 #5
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_127737947
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 02:57 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Dus dit was Joanne35 voordat hij zich liet ombouwen? Leuk om te weten.
Ja, boeit dat?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_127737954
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 02:51 schreef Nober het volgende:
Wacht maar tot Joanne je te pakken krijgt!

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 02:57 schreef Xenzo het volgende:
Dus dit was Joanne35 voordat hij zich liet ombouwen? Leuk om te weten.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, boeit dat?
Ja, dat is heel leuk om te weten.
  donderdag 13 juni 2013 @ 03:04:30 #7
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_127737956
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:03 schreef Xenzo het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ja, dat is heel leuk om te weten.
Nou: enjoy dan he
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_127737964
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 02:51 schreef Nober het volgende:
Wacht maar tot Joanne je te pakken krijgt!

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 02:57 schreef Xenzo het volgende:
Dus dit was Joanne35 voordat hij zich liet ombouwen? Leuk om te weten.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, boeit dat?
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:03 schreef Xenzo het volgende:
Ja, dat is heel leuk om te weten.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou: enjoy dan he
Dank, dat zal wel lukken.
pi_127737969
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:03 schreef Xenzo het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ja, dat is heel leuk om te weten.
Maar vind je ook dat homosekuelen stellen en lesbische stellen geen kinderen mogen krijgen zoals ik?
  donderdag 13 juni 2013 @ 03:07:39 #10
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_127737974
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:07 schreef Nober het volgende:

[..]

Maar vind je ook dat homosekuelen stellen en lesbische stellen geen kinderen mogen krijgen zoals ik?
Ik ben het daar iig NIET mee eens..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_127737976
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik ben het daar iig NIET mee eens..
Als je op hetzelfde geslacht valt kun je geen kinderen krijgen, simpel.
  donderdag 13 juni 2013 @ 03:08:52 #12
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_127737980
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:08 schreef Nober het volgende:

[..]

Als je op hetzelfde geslacht valt kun je geen kinderen krijgen, simpel.
Wel hoor ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_127737984
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wel hoor ;)
Via de natuurlijke weg? ;)
  donderdag 13 juni 2013 @ 03:10:45 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_127737987
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:10 schreef Nober het volgende:

[..]

Via de natuurlijke weg? ;)
Ja
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_127738009
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:07 schreef Nober het volgende:
Maar vind je ook dat homosekuelen stellen en lesbische stellen geen kinderen mogen krijgen zoals ik?
Ik vind dat iedereen kinderen mag krijgen, zelfs transseksuelen. Echter, transseksualiteit is een ziekte wat letterlijk tussen hun oren zit. Als zo'n freak of nature als "man" door het leven gaat en instaat is om een kind te (kunnen) baren dan is het in mijn ogen gewoon een vrouw, zij moet in mijn ogen qua geslacht als "vrouw" in het GBA-systeem vermeld (blijven) staan. Die freaks willen toch als gelijkwaardige gezien worden? Mannen horen geen kinderen te (kunnen) baren, iemand die een kind kan baren is dus een vrouw- en dus geen man in mijn ogen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 03:21:03 #16
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_127738016
Terechte klacht TS.
pi_127738022
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:21 schreef Verbodsbord het volgende:
Terechte klacht TS.
Eindelijk iemand die mijn klacht snapt, dank u wel.
  donderdag 13 juni 2013 @ 03:28:47 #18
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_127738034
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:18 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Ik vind dat iedereen kinderen mag krijgen, zelfs transseksuelen. Echter, transseksualiteit is een ziekte wat letterlijk tussen hun oren zit. Als zo'n freak of nature als "man" door het leven gaat en instaat is om een kind te (kunnen) baren dan is het in mijn ogen gewoon een vrouw, zij moet in mijn ogen qua geslacht als "vrouw" in het GBA-systeem vermeld (blijven) staan. Die freaks willen toch als gelijkwaardige gezien worden? Mannen horen geen kinderen te (kunnen) baren, iemand die een kind kan baren is dus een vrouw- en dus geen man in mijn ogen.
Lul niet zo dom, engerd
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 13 juni 2013 @ 03:28:58 #19
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_127738035
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:21 schreef Verbodsbord het volgende:
Terechte klacht TS.
Nope
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_127738040
Ik vind ook dat homo's/lesbo's/transseksuelen geen kinderen horen te nemen. Lijkt me niet gezond en wenselijk voor een kind, om uit een 'man' geboren te worden of twee vaders of moeders te hebben (met een ergens geleende baarmoeder/spermashotje).

Het is sowieso een trekje van de huidige maatschappij. Alles is maakbaar en je streeft je eigen geluk na. Dat de kinderen eronder te leiden hebben is een bijzaak.
pi_127738055
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:07 schreef Nober het volgende:
Maar vind je ook dat homosekuelen stellen en lesbische stellen geen kinderen mogen krijgen zoals ik?
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:18 schreef Xenzo het volgende:
Ik vind dat iedereen kinderen mag krijgen, zelfs transseksuelen. Echter, transseksualiteit is een ziekte wat letterlijk tussen hun oren zit. Als zo'n freak of nature als "man" door het leven gaat en instaat is om een kind te (kunnen) baren dan is het in mijn ogen gewoon een vrouw, zij moet in mijn ogen qua geslacht als "vrouw" in het GBA-systeem vermeld (blijven) staan. Die freaks willen toch als gelijkwaardige gezien worden? Mannen horen geen kinderen te (kunnen) baren, iemand die een kind kan baren is dus een vrouw- en dus geen man in mijn ogen.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lul niet zo dom, engerd
Bent u zelf soms een transseksueel? Het lijkt, gezien uw reacties, er anders verdacht veel op.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:31 schreef thenxero het volgende:
Lijkt me niet gezond en wenselijk voor een kind, om uit een 'man' geboren te worden.
Daarom vind ik dus ook dat het bij wet verboden moet zijn- en blijven. Dat soort gedoe levert alleen maar ellende op voor het kind in kwestie, daar zijn genoeg voorbeelden van te vinden. Eén of ander stel in Amerika is daar een goed voorbeeld van, één van hen is een vrouw die als "man" door het leven gaat. Dat kind wordt zwaar gepest, dat is echt te triest voor woorden en dat allemaal omdat de wet het daar toestaat dat een "man" zwanger kan- en mag worden.
pi_127738057
treckt'n klack'd
  donderdag 13 juni 2013 @ 03:45:59 #23
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_127738068
Xenzo, ik ben er niet trots op... maar ik ben het toch wel (tot op zekere hoogte) met je eens!

Ik ben doorgaans heel progressief in allerlei onderwerpen.
Maar waar ik niet mee zou kunnen leven, is seks te hebben met een vrouw die als man geboren is.
Ik zou ze als goede vrienden of vriendinnen kunnen zien... geen enkel probleem.
Maar ik zou er geen seks mee kunnen of willen hebben... zou dat op een of andere manier wel gebeuren dan zou ik niet met mezelf of dat persoon kunnen leven.

Als ook maar iets voor mij belangrijk is, dan is het voor mij 'het kiezen van mijn partner' .
En mocht dit persoon van man tot vrouw geworden zijn... soit. Dan kan hij altijd een goede vriendin van mij worden, daar heb ik geen problemen mee.
Iets anders wordt het als het om seks gaat, en ik kom er pas achteraf achter.

Nu ben ik lang niet de meest agressieve op Fok! Maar ik zou niet voor mezelf instaan als ik er achter kwam seks te hebben gehad met iemand die eerder een man was!

Niemand doet mij zoiets aan... en wie mij zoiets aandoet, mag op hetzelfde lot rekenen, als dat ik mezelf na die tijd aan doe... mezelf van kant maken. Want in zo'n geval ga ik niet alleen...

Dus ja, ik kan transseksuelen wel accepteren... zelfs vriendschappen mee afsluiten, maar seks met transeksuelen wens ik nooit te doen. En dat moeten ze ook maar accepteren (al snap ik heel goed dat ze het niet direct bekend willen maken)
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_127738148
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:18 schreef Xenzo het volgende:
Echter, transseksualiteit is een ziekte wat letterlijk tussen hun oren zit.
Waar baseer je die zogenaamde wetenschap op?

Als transseksualiteit een ziekte is, hadden die mensen heel veel en misschien wel alles ervoor over gehad om te kunnen genezen. Het is geen ziekte die te genezen valt, maar het is wel een fenomeen die wetenschappelijk kan worden vastgesteld; een man die zich vrouw voelt, heeft daadwerkelijk vrouwelijkere hersenen dan mannen die zulke gevoelens niet hebben. En vrouwen die zich man voelen, hebben mannelijkere hersenen. Er bestaat geen pil die de hersenstructuur kan veranderen en die zal waarschijnlijk ook nooit komen, omdat iemands genderidentiteit helemaal verweven is met iemands persoonlijkheid.

Dat jij vindt dat transseksuele mannen geen kinderen mogen baren, is jouw goed recht en daar ben ik het ook wel mee eens. Maar transseksuele mensen freaks of nature noemen, vind ik heel erg onbeschoft en respectloos!

Ik denk dat jij juist degene bent die ziek is. By the way, waarom houdt dit onderwerp je uberhaupt bezig? Wat kan jou het schelen wat transseksuelen vinden? En de pot verwijt de ketel, want jij veroordeelt ook dingen die je niet begrijpt of waar je het niet mee eens bent.

Sorry kerel, maar je komt op mij over als een narcistisch mannetje met een beperkt inlevingsvermogen en een ziekelijke adoratie voor Alistair Overeem, die je met je kortzichtige gelul ook nog eens in diskrediet brengt. Ik kan me niet voorstellen dat jij Overeem bent; die heeft wel wat beters te doen dan zijn tijd doorbrengen op dit forum.
pi_127738167
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:45 schreef EricOscuro het volgende:
Xenzo, ik ben er niet trots op... maar ik ben het toch wel (tot op zekere hoogte) met je eens!

Ik ben doorgaans heel progressief in allerlei onderwerpen.
Maar waar ik niet mee zou kunnen leven, is seks te hebben met een vrouw die als man geboren is.
Ik zou ze als goede vrienden of vriendinnen kunnen zien... geen enkel probleem.
Maar ik zou er geen seks mee kunnen of willen hebben... zou dat op een of andere manier wel gebeuren dan zou ik niet met mezelf of dat persoon kunnen leven.

Als ook maar iets voor mij belangrijk is, dan is het voor mij 'het kiezen van mijn partner' .
En mocht dit persoon van man tot vrouw geworden zijn... soit. Dan kan hij altijd een goede vriendin van mij worden, daar heb ik geen problemen mee.
Iets anders wordt het als het om seks gaat, en ik kom er pas achteraf achter.

Nu ben ik lang niet de meest agressieve op Fok! Maar ik zou niet voor mezelf instaan als ik er achter kwam seks te hebben gehad met iemand die eerder een man was!

Niemand doet mij zoiets aan... en wie mij zoiets aandoet, mag op hetzelfde lot rekenen, als dat ik mezelf na die tijd aan doe... mezelf van kant maken. Want in zo'n geval ga ik niet alleen...

Dus ja, ik kan transseksuelen wel accepteren... zelfs vriendschappen mee afsluiten, maar seks met transeksuelen wens ik nooit te doen. En dat moeten ze ook maar accepteren (al snap ik heel goed dat ze het niet direct bekend willen maken)
Dit heeft toch helemaal niks te maken met het artikel/klacht?
pi_127738195
Je opmerkingen over transsseksualiteit is een ziekte en het zijn freaks of nature slaan nergens op, maar ik ben het er wel mee eens dat als iemand er voor gekozen heeft om ipv als vrouw nu als man door het leven te gaan, dat diegene dan ook geen kinderen moet kunnen baren, en dat een man die nu als vrouw door het leven wil geen kinderen moet kunnen verwekken. Dit zijn immers eigenschappen die bij een bepaald geslacht horen. Als je ervoor kiest voortaan als man door het leven te gaan lijkt het me een logisch gevolg dat je dus ook geen kinderen baart.
pi_127738214
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:18 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Ik vind dat iedereen kinderen mag krijgen, zelfs transseksuelen. Echter, transseksualiteit is een ziekte wat letterlijk tussen hun oren zit. Als zo'n freak of nature als "man" door het leven gaat en instaat is om een kind te (kunnen) baren dan is het in mijn ogen gewoon een vrouw, zij moet in mijn ogen qua geslacht als "vrouw" in het GBA-systeem vermeld (blijven) staan. Die freaks willen toch als gelijkwaardige gezien worden? Mannen horen geen kinderen te (kunnen) baren, iemand die een kind kan baren is dus een vrouw- en dus geen man in mijn ogen.
Werkt dat ook omgekeerd? Dus als een vrouw geen kind kan baren is het een man? :')
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_127738221
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:18 schreef Xenzo het volgende:
Echter, transseksualiteit is een ziekte wat letterlijk tussen hun oren zit.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 04:59 schreef Pulzzar het volgende:
Waar baseer je die zogenaamde wetenschap op?
Op de wetenschap, alleen noemen zij het een "afwijking" om mensen niet te beledigen.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 04:59 schreef Pulzzar het volgende:
By the way, waarom houdt dit onderwerp je uberhaupt bezig?
Iemand uit mijn directe omgeving was vroeger een man en is nu een vrouw, inclusief verwijdering van haar mannelijke geslachtsorganen. Zij doet gewoon normaal, voor haar heb ik dan ook veel respect en dat weet ze ook.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 04:59 schreef Pulzzar het volgende:
Wat kan jou het schelen wat transseksuelen vinden?
Niets in alle eerlijkheid. Hoe zij reageren vind ik wél interessant: het val me op dat veel transseksuelen vaak labiel, hysterisch, drammerig en schreeuwerig reageren op kritische vragen en meningen. Dat slaat nergens op, ze kunnen ook gewoon normaal- en inhoudelijk reageren in plaats van het vooroordeel bevestigen door hun gedrag en houding.
  donderdag 13 juni 2013 @ 06:18:33 #29
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_127738231
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 02:48 schreef Xenzo het volgende:
freaks of nature
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:18 schreef Xenzo het volgende:
transseksualiteit is een ziekte wat letterlijk tussen hun oren zit
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:18 schreef Xenzo het volgende:
freaks
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 06:12 schreef Xenzo het volgende:
Hoe zij reageren vind ik wél interessant: het val me op dat veel transseksuelen vaak labiel, hysterisch, drammerig en schreeuwerig reageren op kritische vragen en meningen.
Gek hè, dat ze dan zo op jou reageren.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 13 juni 2013 @ 06:19:16 #30
335452 cricket
cricket from space
pi_127738235
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 06:10 schreef Me_Wesley het volgende:
Werkt dat ook omgekeerd? Dus als een vrouw geen kind kan baren is het een man? :')
Hoe het werkt is heel eenvoudig: als er een kindje wordt geboren en er zit een penis aan, dan is het zijn leven lang een man. Als er geen penis aan zit dan is het haar leven lang een vrouw. Als het kindje dat geboren is als man zich laat opereren om meer gelijkenis te vertonen met een vrouw, dan is het nog steeds een man, maar dan een man met lichaamsversieringen (versieringen omdat het de eigen keuze is om het aan te laten passen). Al het overige is niet meer dan juridisch geneuzel dat er niet toe doet.
pi_127738250
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 06:12 schreef Xenzo het volgende:
Hoe zij reageren vind ik wél interessant: het val me op dat veel transseksuelen vaak labiel, hysterisch, drammerig en schreeuwerig reageren op kritische vragen en meningen. Dat slaat nergens op, ze kunnen ook gewoon normaal- en inhoudelijk reageren in plaats van het vooroordeel bevestigen door hun gedrag en houding.
quote:
13s.gif Op donderdag 13 juni 2013 06:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Gek hè, dat ze dan zo op jou reageren.
Niet alleen op mij kan ik u vertellen, zodra iemand een kritische vraag stelt of het niet eens is met de gedachtegangen die zij hebben dan wordt diegene voor rotte vis uitgemaakt en weet ik veel wat nog meer.
  donderdag 13 juni 2013 @ 06:24:48 #32
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_127738256
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 06:23 schreef Xenzo het volgende:

[..]

[..]

Niet alleen op mij kan ik u vertellen, zodra iemand een kritische vraag stelt of het niet eens is met de gedachtegangen die zij hebben dan wordt diegene voor rotte vis uitgemaakt en weet ik veel wat nog meer.
Ik lees soms mee en ik ben het er deels mee eens, maar jij lokt het echt uit.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_127738266
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 06:12 schreef Xenzo het volgende:
Hoe zij reageren vind ik wél interessant: het val me op dat veel transseksuelen vaak labiel, hysterisch, drammerig en schreeuwerig reageren op kritische vragen en meningen. Dat slaat nergens op, ze kunnen ook gewoon normaal- en inhoudelijk reageren in plaats van het vooroordeel bevestigen door hun gedrag en houding.
quote:
13s.gif Op donderdag 13 juni 2013 06:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Gek hè, dat ze dan zo op jou reageren.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 06:23 schreef Xenzo het volgende:
Niet alleen op mij kan ik u vertellen, zodra iemand een kritische vraag stelt of het niet eens is met de gedachtegangen die zij hebben dan wordt diegene voor rotte vis uitgemaakt en weet ik veel wat nog meer.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 06:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik lees soms mee en ik ben het er deels mee eens, maar jij lokt het echt uit.
Ik lok het niet uit, althans, dat is niet mijn bedoeling. Ik vind dat iedereen kritische vragen mag stellen en zijn of haar mening mag verkondigen, ook als het een gevoelige kwestie is dat kwetsend kan overkomen.
pi_127738269
Er is veel onderzoek gedaan over kinderen die opgroeien bij homo of lesbi echtparen. Dat gaat gemiddeld genomen prima, bij een lesbi koppel iets beter dan bij hetero's. punten waar ze op achterbleven waren oa een romantisch toekomstbeeld.

De man met de baard die een baby krijgt vind ik ook bizar. Zeker in het licht van bericht laatst dat transgendergedrag bij veel kinderen overgaat. Dit staat haaks op het idee in een vroeg stadium kinderen hormonaal te behandelen, maar er moet absoluut rekening mee gehouden worden.
  donderdag 13 juni 2013 @ 06:33:36 #35
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_127738280
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 06:27 schreef Xenzo het volgende:
Ik lok het niet uit, althans, dat is niet mijn bedoeling. Ik vind dat iedereen kritische vragen mag stellen en zijn of haar mening mag verkondigen, ook als het een gevoelige kwestie is dat kwetsend kan overkomen.
Dit topic en je vorige KLB-topic doen anders vermoeden.
Waarom post je eigenlijk nog in de transgenderreeks als je hen aanstellerige freaks vindt?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_127738287
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 06:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom post je eigenlijk nog in de transgenderreeks als je hen aanstellerige freaks vindt?
Omdat het soms best interessant is wat die lui schrijven.
  donderdag 13 juni 2013 @ 06:37:07 #37
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_127738288
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 06:36 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Omdat het soms best interessant is wat die lui schrijven.
Je kunt ook gewoon lurken. Doe ik ook meestal, tenzij ik echt iets kwijt wil.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_127738299
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 06:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom post je eigenlijk nog in de transgenderreeks als je hen aanstellerige freaks vindt?
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 06:36 schreef Xenzo het volgende:
Omdat het soms best interessant is wat die lui schrijven.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 06:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Je kunt ook gewoon lurken. Doe ik ook meestal, tenzij ik echt iets kwijt wil.
Dat doe ik ook wel, maar af en toe wil ik mijn mening kwijt of een (kritische) vraag stellen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 07:13:58 #39
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_127738458
Ach, het is eigenlijk net als al die mensen die in OUD of R&P een topic openen, vervolgens vragen om andermans mening, en dan boos worden als mensen een andere mening hebben dan zij zelf :')

[ Bericht 0% gewijzigd door kwiwi op 13-06-2013 07:22:03 ]
pi_127738496
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 07:13 schreef kwiwi het volgende:
Ach, het is eigenlijk net als al die mensen die in OUD of R&P een topic open, vervolgens vragen om andermans mening, en dan boos worden als mensen een andere mening hebben dan zij zelf :')
Nu u het zegt... Tsja, dat is nog waar ook inderdaad.
pi_127738512
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 04:59 schreef Pulzzar het volgende:
Sorry kerel, maar je komt op mij over als een narcistisch mannetje met een beperkt inlevingsvermogen en een ziekelijke adoratie voor Alistair Overeem, die je met je kortzichtige gelul ook nog eens in diskrediet brengt. Ik kan me niet voorstellen dat jij Overeem bent; die heeft wel wat beters te doen dan zijn tijd doorbrengen op dit forum.
pi_127738550
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 06:12 schreef Xenzo het volgende:
Hoe zij reageren vind ik wél interessant: het val me op dat veel transseksuelen vaak labiel, hysterisch, drammerig en schreeuwerig reageren op kritische vragen en meningen. Dat slaat nergens op, ze kunnen ook gewoon normaal- en inhoudelijk reageren in plaats van het vooroordeel bevestigen door hun gedrag en houding.
Misschien komt dat omdat ze zo veel aangevallen worden (of ze zich zo veel aangevallen voelen). Maar het heeft wel wat weg van wat kwiwi zegt, jonge moeders willen vaak ook alleen maar horen wat zij willen horen in OUD.

Maar goed, het gebruik van woorden als 'freaks' maakt je betoog natuurlijk wel erg zwak en dan lok je ook heftige reacties uit. Verder ben ik het met je eens. Een duidelijk onderscheid tussen een man en een vrouw is het kunnen krijgen van een kind. Een man met een baarmoeder die een kind krijgt vind ik ook een vrouw. En dat gaat niet over of iemand wel of geen kind zou mogen krijgen (twee mannen kunnen ook uitstekend een kind opvoeden, het gaat immers vooral om liefde en goede zorg), het gaat over de wettelijke term 'man' of 'vrouw'.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Forum Admin donderdag 13 juni 2013 @ 07:34:43 #43
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_127738555
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 07:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien komt dat omdat ze zo veel aangevallen worden (of ze zich zo veel aangevallen voelen). Maar het heeft wel wat weg van wat kwiwi zegt, jonge moeders willen vaak ook alleen maar horen wat zij willen horen in OUD.

Maar goed, het gebruik van woorden als 'freaks' maakt je betoog natuurlijk wel erg zwak en dan lok je ook heftige reacties uit. Verder ben ik het met je eens. Een duidelijk onderscheid tussen een man en een vrouw is het kunnen krijgen van een kind. Een man met een baarmoeder die een kind krijgt vind ik ook een vrouw. En dat gaat niet over of iemand wel of geen kind zou mogen krijgen (twee mannen kunnen ook uitstekend een kind opvoeden, het gaat immers vooral om liefde en goede zorg), het gaat over de wettelijke term 'man' of 'vrouw'.
mooi verwoord.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_127738559
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:45 schreef EricOscuro het volgende:
Xenzo, ik ben er niet trots op... maar ik ben het toch wel (tot op zekere hoogte) met je eens!

Ik ben doorgaans heel progressief in allerlei onderwerpen.
Maar waar ik niet mee zou kunnen leven, is seks te hebben met een vrouw die als man geboren is.
Ik ben geen racist, maar....
ik ben geen homofoob, maar...

:')
Doe eens lief!
pi_127739014
Ben ik de enige die transseksuelen echt vies vind? Ik heb ze godzijdank niet in mijn omgeving(voor zover ik weet).Ze moeten lekker weten wat ze zelf doen maar ik word er altijd een beetje onpasselijk van.
pi_127739024
Verder ook eens met OP.
pi_127739025
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:18 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Ik vind dat iedereen kinderen mag krijgen, zelfs transseksuelen. Echter, transseksualiteit is een ziekte wat letterlijk tussen hun oren zit. Als zo'n freak of nature als "man" door het leven gaat en instaat is om een kind te (kunnen) baren dan is het in mijn ogen gewoon een vrouw, zij moet in mijn ogen qua geslacht als "vrouw" in het GBA-systeem vermeld (blijven) staan. Die freaks willen toch als gelijkwaardige gezien worden? Mannen horen geen kinderen te (kunnen) baren, iemand die een kind kan baren is dus een vrouw- en dus geen man in mijn ogen.
Mensen zoals jij zijn een ziekte voor de maatschappij.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_127739085
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:07 schreef Nober het volgende:
Maar vind je ook dat homosekuelen stellen en lesbische stellen geen kinderen mogen krijgen zoals ik?
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:18 schreef Xenzo het volgende:
Ik vind dat iedereen kinderen mag krijgen, zelfs transseksuelen. Echter, transseksualiteit is een ziekte wat letterlijk tussen hun oren zit. Als zo'n freak of nature als "man" door het leven gaat en instaat is om een kind te (kunnen) baren dan is het in mijn ogen gewoon een vrouw, zij moet in mijn ogen qua geslacht als "vrouw" in het GBA-systeem vermeld (blijven) staan. Die freaks willen toch als gelijkwaardige gezien worden? Mannen horen geen kinderen te (kunnen) baren, iemand die een kind kan baren is dus een vrouw- en dus geen man in mijn ogen.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:19 schreef HSG het volgende:
Mensen zoals jij zijn een ziekte voor de maatschappij.
Kunt u beargumenteren waarom u dat van mening bent? Zo niet dan moet u uw mond gewoon houden.
pi_127739095
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:19 schreef moneyball het volgende:
Ben ik de enige die transseksuelen echt vies vind? Ik heb ze godzijdank niet in mijn omgeving(voor zover ik weet).Ze moeten lekker weten wat ze zelf doen maar ik word er altijd een beetje onpasselijk van.Verder ook eens met OP.
Tevens vind ik het hele fenomeen '' in het verkeerde lichaam geboren'' een van de domste dingen die ik ooit gehoord heb, dat mensen zover gaan in hun jaloezie voor de andere sekse dat ze persee een willen worden, is niet normaal.
  donderdag 13 juni 2013 @ 08:27:44 #50
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_127739134
Ik ben het grotendeels met je eens, maar op bepaalde punten zou ik nog veel verder willen gaan.

Als een transseksueel geregistreerd staat als man en toch een kind krijgt zou de registratie als man, naar mijn mening, weer ongedaan moeten worden gemaakt en moet het geld van de behandeling terugbetaald worden.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_127739147
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:27 schreef MichaelScott het volgende:
Ik ben het grotendeels met je eens, maar op bepaalde punten zou ik nog veel verder willen gaan.

Als een transseksueel geregistreerd staat als man en toch een kind krijgt zou de registratie als man, naar mijn mening, weer ongedaan moeten worden gemaakt en moet het geld van de behandeling terugbetaald worden.
Om hoeveel geld zou het gaan?
pi_127739167
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:27 schreef MichaelScott het volgende:
Ik ben het grotendeels met je eens, maar op bepaalde punten zou ik nog veel verder willen gaan.

Als een transseksueel geregistreerd staat als man en toch een kind krijgt zou de registratie als man, naar mijn mening, weer ongedaan moeten worden gemaakt en moet het geld van de behandeling terugbetaald worden.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:28 schreef Jordi23 het volgende:
Om hoeveel geld zou het gaan?
Ik heb wel eens bedragen gelezen dat zo'n behandeling ruim 180.000 Euro kost.
pi_127739178
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:29 schreef Xenzo het volgende:

[..]

[..]

Ik heb wel eens bedragen gelezen dat zo'n behandeling ruim 180.000 Euro kost.
En dat lekker van het CZ vergoed krijgen natuurlijk?
pi_127739220
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:27 schreef MichaelScott het volgende:
Ik ben het grotendeels met je eens, maar op bepaalde punten zou ik nog veel verder willen gaan.

Als een transseksueel geregistreerd staat als man en toch een kind krijgt zou de registratie als man, naar mijn mening, weer ongedaan moeten worden gemaakt en moet het geld van de behandeling terugbetaald worden.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:28 schreef Jordi23 het volgende:
Om hoeveel geld zou het gaan?
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:29 schreef Xenzo het volgende:
Ik heb wel eens bedragen gelezen dat zo'n behandeling ruim 180.000 Euro kost.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:30 schreef Jordi23 het volgende:
En dat lekker van het CZ vergoed krijgen natuurlijk?
Ja, of van een andere verzekeringsmaatschappij.
  donderdag 13 juni 2013 @ 08:38:58 #55
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_127739304
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:33 schreef Xenzo het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Ja, of van een andere verzekeringsmaatschappij.
Xenzo, ik vind dat jij gelijk hebt met je stelling
pi_127739491
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:38 schreef fb12fb12 het volgende:
Xenzo, ik vind dat jij gelijk hebt met je stelling
Ik ben niet de enige, een behoorlijk grote groep mensen uit de politiek denkt er ook zo over.
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:34:58 #57
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127740504
Kijk aan, een topic speciaal gewijd aan mij :)

Als jij transseksuelen freaks of nature vindt, vind ik het wel vreemd dat je al ik weet niet hoe lang meedoet op het genderdysforie draadje, Xenzo. Beetje ziekelijke interesse voor mensen die je freaks vindt, nietwaar?

Je weet verder donders goed waarom ik zo fel op jouw reactie reageer. Transseksuelen wachten al jaren op fatsoenlijke wetgeving. Wij hebben recht op erkenning van onze identiteit door de staat en wij hebben ook recht op kinderen net als iedereen. Ja, ik ben verdomde pissig nadat ik het verslag van de behandeling van deze wet in de Eerste Kamer heb gelezen en zie hoeveel van deze goede wet die er eindelijk na vele jaren lag men weer terug wil draaien. En als dan iemand zoals jij nog even een trap na komt geven word ik boos ja, heel boos.

Voor de rest zoek je het maar uit in dit draadje, met transfobe mensen zoals jij wil ik geen discussie voeren. Ik ga mijn energie nuttiger besteden en dit aankaarten binnen mijn eigen partij. Ik krijg gelukkig al veel steun van mede partij-leden hierbij die ook boos zijn over wat er gebeurd is in de Eerste Kamer, het laatste woord hierover is vast nog niet gesproken.

En Xenzo, blijf alsjeblieft in het vervolg weg uit het genderdysforie draadje want je hebt daar echt helemaal niets te zoeken.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_127740772
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:34 schreef Joanne35 het volgende:
Als jij transseksuelen freaks of nature vindt, vind ik het wel vreemd dat je al ik weet niet hoe lang meedoet op het genderdysforie draadje, Xenzo. Beetje ziekelijke interesse voor mensen die je freaks vindt, nietwaar?
Zoals ik hier al had gezegd: iemand uit mijn directe omgeving was vroeger een man en is nu een vrouw.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:34 schreef Joanne35 het volgende:
Transseksuelen wachten al jaren op fatsoenlijke wetgeving. Wij hebben recht op erkenning van onze identiteit door de staat en wij hebben ook recht op kinderen net als iedereen. Ja, ik ben verdomde pissig nadat ik het verslag van de behandeling van deze wet in de Eerste Kamer heb gelezen en zie hoeveel van deze goede wet die er eindelijk na vele jaren lag men weer terug wil draaien.
Ik heb ook niet gezegd dat transseksuelen geen recht op kinderen hebben, dat is helemaal niet ter discussie. Echter, zolang u nog steeds instaat bent om met uw sperma een kind te (kunnen) verwekken dan bent u in mijn ogen gewoon een man- en dus hoort u in mijn ogen als "man" in het GBA-systeem geregistreerd te (blijven) staan.
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:45:35 #59
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_127740776
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:31 schreef thenxero het volgende:
Ik vind ook dat homo's/lesbo's/transseksuelen geen kinderen horen te nemen. Lijkt me niet gezond en wenselijk voor een kind, om uit een 'man' geboren te worden of twee vaders of moeders te hebben (met een ergens geleende baarmoeder/spermashotje).

Het is sowieso een trekje van de huidige maatschappij. Alles is maakbaar en je streeft je eigen geluk na. Dat de kinderen eronder te leiden hebben is een bijzaak.
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_127740804
quote:
Ik heb ook niet gezegd dat transseksuelen geen recht op kinderen hebben, dat is helemaal niet ter discussie. Echter, zolang u nog steeds instaat bent om met uw sperma een kind te (kunnen) verwekken dan bent u in mijn ogen gewoon een man- en dus hoort u in mijn ogen als "man" in het GBA-systeem geregistreerd te (blijven) staan.
Kan ik het alleen maar mee eens zijn.

Waarom zouden we voor transseksuelen met twee maten gaan meten? Als het je uit komt ben je vrouw, en als het je niet uit komt ben je man. Zo werkt het niet natuurlijk.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_127740872
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:31 schreef thenxero het volgende:
Ik vind ook dat homo's/lesbo's/transseksuelen geen kinderen horen te nemen. Lijkt me niet gezond en wenselijk voor een kind, om uit een 'man' geboren te worden of twee vaders of moeders te hebben (met een ergens geleende baarmoeder/spermashotje).

Het is sowieso een trekje van de huidige maatschappij. Alles is maakbaar en je streeft je eigen geluk na. Dat de kinderen eronder te leiden hebben is een bijzaak.
Anders veeg je even alles op één hoop. :') Geslachtsverandering bij één van de ouders is heel wat anders dan twee partners van hetzelfde geslacht die samen kinderen opvoeden. En wat wil het geval?
Kinderen van homostellen zijn gelukkiger en gezonder

Kinderen hebben er niet onder te "leiden" en ook niet te lijden.
pi_127740912
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:34 schreef Joanne35 het volgende:
Transseksuelen wachten al jaren op fatsoenlijke wetgeving. Wij hebben recht op erkenning van onze identiteit door de staat en wij hebben ook recht op kinderen net als iedereen. Ja, ik ben verdomde pissig nadat ik het verslag van de behandeling van deze wet in de Eerste Kamer heb gelezen en zie hoeveel van deze goede wet die er eindelijk na vele jaren lag men weer terug wil draaien.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:45 schreef Xenzo het volgende:
Ik heb ook niet gezegd dat transseksuelen geen recht op kinderen hebben, dat is helemaal niet ter discussie. Echter, zolang u nog steeds instaat bent om met uw sperma een kind te (kunnen) verwekken dan bent u in mijn ogen gewoon een man- en dus hoort u in mijn ogen als "man" in het GBA-systeem geregistreerd te (blijven) staan.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:46 schreef Mgolovic het volgende:
Kan ik het alleen maar mee eens zijn.

Waarom zouden we voor transseksuelen met twee maten gaan meten? Als het je uit komt ben je vrouw, en als het je niet uit komt ben je man. Zo werkt het niet natuurlijk.
Nu maar hopen dat de mensen in de politiek verstandig zijn en niet die nieuwe achterlijke regel gaan invoeren.
pi_127740940
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:49 schreef Xenzo het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nu maar hopen dat de mensen in de politiek verstandig zijn en niet die nieuwe achterlijke regel gaan invoeren.
Alleen maar omdat jij het niet leuk vindt. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_127740988
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:50 schreef HSG het volgende:
Alleen maar omdat jij het niet leuk vindt. :')
Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt.
pi_127741128
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 07:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien komt dat omdat ze zo veel aangevallen worden (of ze zich zo veel aangevallen voelen). Maar het heeft wel wat weg van wat kwiwi zegt, jonge moeders willen vaak ook alleen maar horen wat zij willen horen in OUD.

Maar goed, het gebruik van woorden als 'freaks' maakt je betoog natuurlijk wel erg zwak en dan lok je ook heftige reacties uit. Verder ben ik het met je eens. Een duidelijk onderscheid tussen een man en een vrouw is het kunnen krijgen van een kind. Een man met een baarmoeder die een kind krijgt vind ik ook een vrouw. En dat gaat niet over of iemand wel of geen kind zou mogen krijgen (twee mannen kunnen ook uitstekend een kind opvoeden, het gaat immers vooral om liefde en goede zorg), het gaat over de wettelijke term 'man' of 'vrouw'.
_O_
pi_127741159
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:51 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt.
En dat worden er steeds minder.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_127741251
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:56 schreef HSG het volgende:
En dat worden er steeds minder.
Kunt u ook iets nuttigs toevoegen?
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:59:38 #68
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127741256
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:51 schreef Xenzo het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt.
Ja, dat ben je dus wel. Die rechten waar jij zo op tegen bent zijn al lang vastgelegd op papier en worden onderschreven door de Raad van Europa, de Verenigde Naties, en de Nederlandse Overheid.

Het is een kwestie van tijd voordat deze rechten in wetgeving worden omgezet, daar valt gewoon niet meer aan te ontkomen. Desnoods vechten we het voor het Europese Hof uit.

Je bent een relict uit het verleden Xenzo, over tien jaar vind men jouw opvattingen net zo achterlijk als men nu tegen mensen aankijkt die nog tegen het homohuwelijk zijn.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_127741258
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:59 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Kunt u ook iets nuttigs toevoegen?
Alleen als jij dat ook doet.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_127741311
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:59 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ja, dat ben je dus wel. Die rechten waar jij zo op tegen bent zijn al lang vastgelegd op papier en worden onderschreven door de Raad van Europa, de Verenigde Naties, en de Nederlandse Overheid.

Het is een kwestie van tijd voordat deze rechten in wetgeving worden omgezet, daar valt gewoon niet meer aan te ontkomen. Desnoods vechten we het voor het Europese Hof uit.

Je bent een relict uit het verleden Xenzo, over tien jaar vind men jouw opvattingen net zo achterlijk als men nu tegen mensen aankijkt die nog tegen het homohuwelijk zijn.
Transseksuelen zouden het zelf niet moeten willen. Hoe kan een vrouw die man is geworden nou serieus worden genomen als man als ze nog een kind baart?

Dat twee mannen of twee vrouwen een kind opvoeden staat niet ter discussie volgens mij.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_127741399
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:02 schreef Mgolovic het volgende:
Transseksuelen zouden het zelf niet moeten willen. Hoe kan een vrouw die man is geworden nou serieus worden genomen als man als ze nog een kind baart?
Als er één ding het toppunt van vrouwelijkheid is dan is het wel een kind baren. Nee, dat moet een "man" niet willen.
pi_127741446
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:59 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ja, dat ben je dus wel. Die rechten waar jij zo op tegen bent zijn al lang vastgelegd op papier en worden onderschreven door de Raad van Europa, de Verenigde Naties, en de Nederlandse Overheid.

Het is een kwestie van tijd voordat deze rechten in wetgeving worden omgezet, daar valt gewoon niet meer aan te ontkomen. Desnoods vechten we het voor het Europese Hof uit.

Je bent een relict uit het verleden Xenzo, over tien jaar vind men jouw opvattingen net zo achterlijk als men nu tegen mensen aankijkt die nog tegen het homohuwelijk zijn.
Hij is niet de enige, ik ken er genoeg die er zo over denken. En ik hoop voor jou dat je bij het Europese Hof met sterkere argumenten komt dan ´over tien jaar vind men jou opvattingen achterlijk´.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:08:10 #73
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127741460
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:02 schreef Mgolovic het volgende:
Transseksuelen zouden het zelf niet moeten willen. Hoe kan een vrouw die man is geworden nou serieus worden genomen als man als ze nog een kind baart?
Wij worden toch al niet serieus genomen.

Verder moet je je eens verdiepen in het verschil tussen sekse en gender. Je gender zit in je hoofd, niet in je geslachts- en voortplantingsorganen.

Veel transseksuelen hebben ook een kinderwens. De genderpolitie heeft er niets over te zeggen als zij vervolgens het lichaam dat zij mee hebben gekregen bij hun geboorte gebruiken om die wens te vervullen.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:08:52 #74
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127741480
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:07 schreef moneyball het volgende:
Hij is niet de enige, ik ken er genoeg die er zo over denken. En ik hoop voor jou dat je bij het Europese Hof met sterkere argumenten komt dan ´over tien jaar vind men jou opvattingen achterlijk´.
Die heb ik ook, lees de tekst nog eens door die je gequote hebt.

Europa en Nederland hebben zich al gecommiteerd aan deze transgenderrechten. Dat betekent dat die zaak bij het Europese Hof bij voorbaat al gewonnen is, het is alleen een formaliteit.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_127741513
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:08 schreef Joanne35 het volgende:
het is alleen een formaliteit.
Nou waar wacht je nog op Meit! Doe het gewoon!
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:11:21 #76
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127741551
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:10 schreef Godtje het volgende:
Nou waar wacht je nog op Meit! Doe het gewoon!
Het wetgevingsproces is nog niet afgerond, dus dat zou nog een beetje voorbarig zijn. Deze wet kan nog steeds door de Eerste Kamer komen.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_127741593
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:08 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Die heb ik ook, lees de tekst nog eens door die je gequote hebt.

Europa en Nederland hebben zich al gecommiteerd aan deze transgenderrechten. Dat betekent dat die zaak bij het Europese Hof bij voorbaat al gewonnen is, het is alleen een formaliteit.
Ik kan er geen enkel argument in ontdekken, sorry. Het enige waar je mee komt is de volgende drogreden:'Die rechten waar jij zo op tegen bent zijn al lang vastgelegd op papier en worden onderschreven door de Raad van Europa, de Verenigde Naties, en de Nederlandse Overheid.'
pi_127741610
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:02 schreef Mgolovic het volgende:
Transseksuelen zouden het zelf niet moeten willen. Hoe kan een vrouw die man is geworden nou serieus worden genomen als man als ze nog een kind baart?
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:08 schreef Joanne35 het volgende:
Wij worden toch al niet serieus genomen.
Vind u dat serieus gek? My God... Anyway, ik ga hier maar even niet op in.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:13:17 #79
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_127741613
Transseksueelheid is een ziekte en het kan niet genezen worden punt!

Flikker op met je wetten en shit meer dan 70% van nederland denkt ook zoals mij en Xenzo
pi_127741659
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:11 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Het wetgevingsproces is nog niet afgerond, dus dat zou nog een beetje voorbarig zijn. Deze wet kan nog steeds door de Eerste Kamer komen.
Maar het is een formaliteit! Wat maak je je dan druk.
Iedereen staat er achter! Geen strobreed in de weg!

Alleen je eigen partij is tegen. Wel slim om tegen je eigen belangen in te stemmen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:16:04 #81
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127741687
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:12 schreef moneyball het volgende:
Ik kan er geen enkel argument in ontdekken, sorry. Het enige waar je mee komt is de volgende drogreden:'Die rechten waar jij zo op tegen bent zijn al lang vastgelegd op papier en worden onderschreven door de Raad van Europa, de Verenigde Naties, en de Nederlandse Overheid.'
Ja, en dat betekent dus dat die rechten in wetgeving moeten worden omgezet.

Waarom denk je dat die wet nu ter behandeling voorligt in de Eerste Kamer? Juist ja, omdat Nederland, Europa en de VN die rechten onderschreven hebben.

Natuurlijk kan een land zoiets altijd weer naast zich neerleggen. Maar die kans lijkt me uitermate klein.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:16:33 #82
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_127741694
Terechte klach.. of mensen het er nou mee eens zijn of niet. het gaat hier om de manier waarop gereageerd word
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:16:39 #83
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_127741697
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:15 schreef Godtje het volgende:

[..]

Maar het is een formaliteit! Wat maak je je dan druk.
Iedereen staat er achter! Geen strobreed in de weg!

Alleen je eigen partij is tegen. Wel slim om tegen je eigen belangen in te stemmen.
Dus transseksuelen hebben een partij??????? wtf is dit voor onzin.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:16:41 #84
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127741698
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:15 schreef Godtje het volgende:
Alleen je eigen partij is tegen. Wel slim om tegen je eigen belangen in te stemmen.
Gelukkig stem ik niet op one-issue partijen :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_127741732
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:16 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ja, en dat betekent dus dat die rechten in wetgeving moeten worden omgezet.

Waarom denk je dat die wet nu ter behandeling voorligt in de Eerste Kamer? Juist ja, omdat Nederland, Europa en de VN die rechten onderschreven hebben.

Natuurlijk kan een land zoiets altijd weer naast zich neerleggen. Maar die kans lijkt me uitermate klein.
Ben jij een man of vrouw? En heb je een piemeltje?
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:18:45 #86
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_127741756
terechte klacht,

transseksuelen :') het zijn eigenlijk net feminazi's
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_127741771
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:16 schreef fb12fb12 het volgende:
Dus transseksuelen hebben een partij??????? wtf is dit voor onzin.
Nee, dat hebben ze niet. Als ze dat wel zouden hebben dan zal zo'n partij niet meer dan paar duizend leden hebben, daar er niet zoveel transseksuelen mensen in Nederland zijn.
pi_127741828
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:08 schreef Joanne35 het volgende:

Veel transseksuelen hebben ook een kinderwens. De genderpolitie heeft er niets over te zeggen als zij vervolgens het lichaam dat zij mee hebben gekregen bij hun geboorte gebruiken om die wens te vervullen.
Sta er dan ook niet raar van te kijken als mensen je niet serieus nemen. Je staat voor het één en doet het ander.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_127741855
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:16 schreef Joanne35 het volgende:
Ja, en dat betekent dus dat die rechten in wetgeving moeten worden omgezet.

Waarom denk je dat die wet nu ter behandeling voorligt in de Eerste Kamer? Juist ja, omdat Nederland, Europa en de VN die rechten onderschreven hebben.

Natuurlijk kan een land zoiets altijd weer naast zich neerleggen. Maar die kans lijkt me uitermate klein.
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:18 schreef Kesefkesef het volgende:
Ben jij een man of vrouw? En heb je een piemeltje?
Hij is een man die als een vrouw door het leven gaat, dus noemen we hem gewoon keurig "mevrouw" of Joanne35.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:22:43 #90
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_127741863
Wat een gemiep over details eigenlijk, van de politiek dan hé. Als iemand zich een man voelt en zich ook laat ombouwen tot man maar alsnog bevrucht kan worden omdat de baarmoeder nog steeds aanwezig is dan lekker boeiend. Het willen van een kind overstijgt het geslacht en de enige reden dat alleen (van nature) vrouwen zwanger kunnen worden is omdat mannen geen baarmoeder hebben en het erg pijnlijk zal zijn wanneer een eventueel kind er uitgeperst wordt zonder keizersnede.

Laat een man lekker een man zijn, ook al kan deze zwanger worden. Over een jaartje of 40/50 is het misschien wel mogelijk om een baarmoeder te kweken en te transplanteren in een mensenlichaam en dan is het al helemaal niets exclusiefs meer, kan de wetgeving er maar beter alvast op vooruit lopen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:23:07 #91
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127741877
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:21 schreef Mgolovic het volgende:
Je staat voor het één en doet het ander.
Ik sta helemaal nergens voor. Je denkt nog steeds dat het maar een toneelstukje is dat we opvoeren he?

Maar ik ben gewoon zo geboren. Of ik een kind verwek op de biologische manier verandert er geen fuck aan dat wat in mijn hoofd zit niet overeenkomt met mijn lichaam.

Volgens sommige mensen ben je blijkbaar opeens genezen van je transseksualiteit als je een kind verwekt. Hoe dom kan je zijn zeg? :')
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_127741885
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:16 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ja, en dat betekent dus dat die rechten in wetgeving moeten worden omgezet.

Waarom denk je dat die wet nu ter behandeling voorligt in de Eerste Kamer? Juist ja, omdat Nederland, Europa en de VN die rechten onderschreven hebben.

Natuurlijk kan een land zoiets altijd weer naast zich neerleggen. Maar die kans lijkt me uitermate klein.
Ik doelde op het feit dat je zegt dat TS alleen staat in zijn opvattingen. Dat de instanties die jij benoemd het hiermee eens zijn is voor mij geen argument maar een drogreden.
pi_127741927
Ik vind het alleen tering voor het kind. Daarom ben ik er tegen.
We're slowly approaching inevitable death.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:25:33 #94
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127741934
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:23 schreef moneyball het volgende:
Ik doelde op het feit dat je zegt dat TS alleen staat in zijn opvattingen. Dat de instanties die jij benoemd het hiermee eens zijn is voor mij geen argument maar een drogreden.
Hij staat inderdaad niet alleen nee, maar er zijn ook nog steeds mensen met andere domme opvatting zoals dat homo's niet mogen trouwen. Dat ze niet alleen staan wil nog niet zeggen dat het geen domme achterhaalde opvatting is.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_127742016
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:25 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Hij staat inderdaad niet alleen nee, maar er zijn ook nog steeds mensen met andere domme opvatting zoals dat homo's niet mogen trouwen. Dat ze niet alleen staan wil nog niet zeggen dat het geen domme achterhaalde opvatting is.
Je komt zelf ook niet erg intelligent over als je op deze manier gaat argumenteren. Dat iemand een andere mening dan jij hebt wil nog niet zeggen dat het een domme achterhaalde opvatting is.
pi_127742021
@ Joanne35,
Waarom is het een domme achterhaalde opvatting? Ik ben blijkbaar niet de enige die van mening is dat een man geen kind hoort te baren en een vrouw geen kind hoort te verwekken. Ga er nou eens inhoudelijk op in zonder op de man te spelen, misschien komen we dan tot een mooie- en zinvolle discussie waar iedereen wat van kan leren.
pi_127742035
Dus TS gaat mensen beledigen in hun eigen topic, het hoekje van fok! waar ze normaal gesproken zichzelf kunnen zijn en vindt het raar dat ze het niet met hem eens zijn? :')

Wat een kortzichtige mongool :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:28:26 #98
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127742040
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:25 schreef dustbrain het volgende:
Ik vind het alleen tering voor het kind. Daarom ben ik er tegen.
Dat zeiden ze ook over kinderen van homoseksuelen, en die blijken het ook prima te doen. Uit onderzoeken blijkt keer op keer dat het geslacht van de ouders totaal irrelevant is bij de opvoeding.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_127742054
Bron?
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:29:08 #100
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_127742069
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 06:19 schreef cricket het volgende:

[..]

Hoe het werkt is heel eenvoudig: als er een kindje wordt geboren en er zit een penis aan, dan is het zijn leven lang een man. Als er geen penis aan zit dan is het haar leven lang een vrouw. Als het kindje dat geboren is als man zich laat opereren om meer gelijkenis te vertonen met een vrouw, dan is het nog steeds een man, maar dan een man met lichaamsversieringen (versieringen omdat het de eigen keuze is om het aan te laten passen). Al het overige is niet meer dan juridisch geneuzel dat er niet toe doet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Interseksualiteit :P
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_127742077
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:22 schreef Xenzo het volgende:

[..]


[..]

Hij is een man die als een vrouw door het leven gaat, dus noemen we hem gewoon keurig "mevrouw" of Joanne35.
Meneer Joanne.
pi_127742134
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:28 schreef moneyball het volgende:

[..]

Je komt zelf ook niet erg intelligent over als je op deze manier gaat argumenteren. Dat iemand een andere mening dan jij hebt wil nog niet zeggen dat het een domme achterhaalde opvatting is.
Je doet godverdomme precies hetzelfde man _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127742145
quote:
15s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:30 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Je doet godverdomme precies hetzelfde man _O-
Leg uit.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:31:35 #104
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127742157
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:28 schreef moneyball het volgende:
Je komt zelf ook niet erg intelligent over als je op deze manier gaat argumenteren. Dat iemand een andere mening dan jij heeft wil nog niet zeggen dat het een domme achterhaalde opvatting is.
Omdat zijn 'mening' me in de kern van mijn wezen raakt, het zijn mijn grondrechten die hiermee worden aangetast. Dat is wel even wat anders dan een discussie of je wel of geen garage naast je huis mag bouwen om maar even wat te noemen.

Of anders gezegd, this is really fucking personal.

Het gaat om de wettelijke erkenning van mijn identiteit, het is geen toeval dat genocides vaak beginnen met het uitwissen van de identiteit van een bevolkingsgroep. Mensen hun identiteit ontzeggen is iets wat heel hard bij ze aankomt. HRW heeft niet voor niets hierover al een rapport gepubliceerd waarin ze zeggen dat Nederland mensenrechten schendt door onze identiteit niet te erkennen.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_127742184
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:25 schreef Joanne35 het volgende:
Hij staat inderdaad niet alleen nee, maar er zijn ook nog steeds mensen met andere domme opvatting zoals dat homo's niet mogen trouwen. Dat ze niet alleen staan wil nog niet zeggen dat het geen domme achterhaalde opvatting is.
Wat maakt iets dom en/of achterhaald?
Dat gaat toch uiteindelijk om de meerderheid. Zo werkt dat toch? Of in sommige gevallen een minderheid die bepaald in een land.

Ik denk dat je met je standpunt in Iran niet ver zal komen bijvoorbeeld. ik twijfel er zelfs aan in NL
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:32:31 #106
351780 Piye
King of Kush
pi_127742190
Hoe kan een omgebouwde vrouw in hemelsnaam een kind baren? Ze slopen die vagina toch om er zogezegd een penis van te maken? Waar komt dat kind uit dan? Uit die "penis"? :{ En waar gaat het betreffende zaad in dan? :?
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_127742193
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:31 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Omdat zijn 'mening' me in de kern van mijn wezen raakt, het zijn mijn grondrechten die hiermee worden aangetast. Dat is wel even wat anders dan een discussie of je wel of geen garage naast je huis mag bouwen om maar even wat te noemen.

Of anders gezegd, this is really fucking personal.

Het gaat om de wettelijke erkenning van mijn identiteit, het is geen toeval dat genocides vaak beginnen met het uitwissen van de identiteit van een bevolkingsgroep. Mensen hun identiteit ontzeggen is iets wat heel hard bij ze aankomt. HRW heeft niet voor niets hierover al een rapport gepubliceerd waarin ze zeggen dat Nederland mensenrechten schendt door onze identiteit niet te erkennen.
Rustig aan John.
pi_127742218
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:32 schreef Piye het volgende:
Hoe kan een omgebouwde vrouw in hemelsnaam een kind baren? Ze slopen die vagina toch om er zogezegd een penis van te maken? Waar komt dat kind uit dan? Uit die "penis"? :{ En waar gaat het betreffende zaad in dan? :?
Draagmoeder gok ik.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127742240
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:32 schreef Jordi23 het volgende:

[..]

Rustig aan John.
Het is meneer John voor jou
pi_127742277
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:34 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Het is meneer John voor jou
Sorry man...
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:36:32 #111
351780 Piye
King of Kush
pi_127742318
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:33 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Draagmoeder gok ik.
Uit het stukje in de OP, begrijp ik dat het specifiek gaat over iemand die een kind kan "baren respectievelijk verwekken". Bij een draagmoeder lijkt me dit niet van toepassing. Daarnaast als er een draagmoeder in het spel is, snap ik het probleem ook niet.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_127742375
Nog even wat de topictitel betreft: zijn er niet veel meer mensen die vinden dat alleen hun eigen mening goed is? Waarom zou dat specifiek alleen voor transseksuelen gelden?
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:38:41 #113
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_127742400
Waarom maken we ons trouwens zo druk om iemand anders z'n levenswijze? Heeft er iemand last van als mannen liever vrouwen willen zijn of kinderen willen baren dan wel opvoeden?
Dat je het vreemd vind prima, maar laat die persoon lekker z'n eigen beslissingen nemen.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_127742409
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:36 schreef Piye het volgende:

[..]

Uit het stukje in de OP, begrijp ik dat het specifiek gaat over iemand die een kind kan "baren respectievelijk verwekken". Bij een draagmoeder lijkt me dit niet van toepassing. Daarnaast als er een draagmoeder in het spel is, snap ik het probleem ook niet.
Een eicel bevruchten met ingevroren zaad is in principe ook verwekken, lijkt me. Dat het daarna bij een draagmoeder ingebracht dient te worden is dan bijzaak. Vind het sowieso een raar verslag.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127742433
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:38 schreef t-8one het volgende:
Waarom maken we ons trouwens zo druk om iemand anders z'n levenswijze? Heeft er iemand last van als mannen liever vrouwen willen zijn of kinderen willen baren dan wel opvoeden?
Dat je het vreemd vind prima, maar laat die persoon lekker z'n eigen beslissingen nemen.
Dit is te moeilijk voor veel kortzichtige mensen. Stel je voor dat je het moet uitleggen aan je kinderen ofzo? :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:39:57 #116
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_127742442
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:38 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Nog even wat de topictitel betreft: zijn er niet veel meer mensen die vinden dat alleen hun eigen mening goed is?
TS is daar een goed voorbeeld van ;)
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_127742444
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:31 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Omdat zijn 'mening' me in de kern van mijn wezen raakt, het zijn mijn grondrechten die hiermee worden aangetast. Dat is wel even wat anders dan een discussie of je wel of geen garage naast je huis mag bouwen om maar even wat te noemen.

Of anders gezegd, this is really fucking personal.

Het gaat om de wettelijke erkenning van mijn identiteit, het is geen toeval dat genocides vaak beginnen met het uitwissen van de identiteit van een bevolkingsgroep. Mensen hun identiteit ontzeggen is iets wat heel hard bij ze aankomt. HRW heeft niet voor niets hierover al een rapport gepubliceerd waarin ze zeggen dat Nederland mensenrechten schendt door onze identiteit niet te erkennen.
Ik wilde alleen maar even aangeven dat je op deze manier van discussie voeren niks bereikt.Dat jij het je persoonlijk aantrekt snap ik natuurlijk wel. Maar iedereen mag zijn mening hebben in deze. Vrijheid van meningsuiting is namelijk een grondrecht die wel is aangenomen door de eerste kamer. Persoonlijk ben ik doorgaans altijd voor 'leven en laten leven'. Oftewel, iedereen moet tot op een bepaalde hoogte zelf weten wat hij doet.Dat iemand zich laat ombouwen moet diegene zelf weten, hoewel ik het nooit zal snappen en het om het plat te zeggen 'vies' vind. De grens ligt bij mij echter bij het krijgen van kinderen. Hoewel het natuurlijk altijd de vraag is in hoeverre het kind er last van zal krijgen vind ik dat je dit een kind niet moet aandoen. Je vergelijking met homo's vind ik ook niet opgaan want ik vind homoseksualiteit geen afwijking maar jezelf verbouwen tot man/vrouw wel. Dat jij het daar weer niet mee eens bent is me inmiddels wel duidelijk.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:41:23 #118
351780 Piye
King of Kush
pi_127742487
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:38 schreef t-8one het volgende:
Waarom maken we ons trouwens zo druk om iemand anders z'n levenswijze? Heeft er iemand last van als mannen liever vrouwen willen zijn of kinderen willen baren dan wel opvoeden?
Dat je het vreemd vind prima, maar laat die persoon lekker z'n eigen beslissingen nemen.
Nou ja, in een discussie over transgenders speelt de gedachte "stel dat ik met 1tje in bed beland" toch wel een beetje een rol denk ik. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:38 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Een eicel bevruchten met ingevroren zaad is in principe ook verwekken, lijkt me. Dat het daarna bij een draagmoeder ingebracht dient te worden is dan bijzaak. Vind het sowieso een raar verslag.
Daarin kunnen we de handen schudden. _O-
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_127742560
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:28 schreef moneyball het volgende:
Je komt zelf ook niet erg intelligent over als je op deze manier gaat argumenteren. Dat iemand een andere mening dan jij hebt wil nog niet zeggen dat het een domme achterhaalde opvatting is.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:31 schreef Joanne35 het volgende:
Omdat zijn 'mening' me in de kern van mijn wezen raakt, het zijn mijn grondrechten die hiermee worden aangetast.
Als u een kind wil verwekken dan bent u daar vrij in, maar ik zie u dan nog steeds als een man en niet als een vrouw.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:31 schreef Joanne35 het volgende:
Het gaat om de wettelijke erkenning van mijn identiteit, het is geen toeval dat genocides vaak beginnen met het uitwissen van de identiteit van een bevolkingsgroep. Mensen hun identiteit ontzeggen is iets wat heel hard bij ze aankomt. HRW heeft niet voor niets hierover al een rapport gepubliceerd waarin ze zeggen dat Nederland mensenrechten schendt door onze identiteit niet te erkennen.
Als u voor de wet een vrouw wilt zijn dan vind ik dat u ook fysiek een vrouw moet zijn: een vrouw heeft geen scrotum, penis, sperma en een prostaat in het lichaam zitten. Het "klopt" in mijn ogen dus niet dat een vrouw nog steeds mannelijke geslachtsorganen- of een man nog steeds vrouwelijke geslachtsorganen heeft.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:39 schreef moneyball het volgende:
Maar iedereen mag zijn mening hebben in deze. Vrijheid van meningsuiting is namelijk een grondrecht die wel is aangenomen door de eerste kamer. Persoonlijk ben ik doorgaans altijd voor 'leven en laten leven'. Oftewel, iedereen moet tot op een bepaalde hoogte zelf weten wat hij doet.Dat iemand zich laat ombouwen moet diegene zelf weten, hoewel ik het nooit zal snappen en het om het plat te zeggen 'vies' vind. De grens ligt bij mij echter bij het krijgen van kinderen. Hoewel het natuurlijk altijd de vraag is in hoeverre het kind er last van zal krijgen vind ik dat je dit een kind niet moet aandoen. Je vergelijking met homo's vind ik ook niet opgaan want ik vind homoseksualiteit geen afwijking maar jezelf verbouwen tot man/vrouw wel.
Wat is er vies aan? Voor de rest ben ik het met u eens.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:43:14 #120
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127742568
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:38 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Nog even wat de topictitel betreft: zijn er niet veel meer mensen die vinden dat alleen hun eigen mening goed is? Waarom zou dat specifiek alleen voor transseksuelen gelden?
Dat geldt zeker ook voor andere mensen.

Het probleem waar TS het over heeft is echter heel wat anders. Hij probeert een bevolkingsgroep waar hij geen deel van uitmaakt voor te schrijven over welke rechten ze zich druk moeten maken.

Als een groep vrouwen roept dat ze recht hebben op een gelijkwaardig salaris voor gelijk werk, en een man vervolgens zegt dat hij het daar niet mee eens is, dan is het gewoon een lul en moet hij ook niet vreemd opkijken dat hij hard aangevallen wordt door die vrouwen.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:43:16 #121
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_127742569
Laat ons met rust Xenzo. Anders moeten de meiden en ik jou een lesje leren!
Kom morgen om 22.00 uur maar naar Cafe de Lellebel in Amsterdam. Dan zien we wel wie de freak of nature is.. :')
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:43:50 #122
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127742588
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:39 schreef moneyball het volgende:
Ik wilde alleen maar even aangeven dat je op deze manier van discussie voeren niks bereikt.
We zitten hier op Fok! he, ik heb niet de illusie dat ik hier veel kan bereiken :)

Mijn brief aan de Eerste Kamer fractie zal ook zeker heel wat beter onderbouwd gaan worden :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_127742628
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:43 schreef Xenzo het volgende:

[..]

[..]

Als u een kind wil verwekken dan bent u daar vrij in, maar ik zie u dan nog steeds als een man en niet als een vrouw.

[..]

Als u voor de wet een vrouw wilt zijn dan vind ik dat u ook fysiek een vrouw moet zijn: een vrouw heeft geen scrotum, penis, sperma en een prostaat in het lichaam zitten. Het "klopt" in mijn ogen dus niet dat een vrouw nog steeds mannelijke geslachtsorganen- of een man nog steeds vrouwelijke geslachtsorganen heeft.

[..]

Wat is er vies aan? Voor de rest ben ik het met u eens.
Vies als in het is niet zoals de natuur/god de almachtige het bedoeld heeft. Ik zou er niet graag één in mijn bed willen hebben maar dit is meer een kwestie van smaak misschien.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:45:10 #124
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_127742639
Prima dat je elkaar graag opjut, maar het komt er dus op neer dat iemand iets vindt van wat een ander vindt en dat die ander niet vind dat die eerste dat moet vinden wat het gelijk van de eerste bevestigd 8)7
kijk maar
pi_127742657
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:43 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

We zitten hier op Fok! he, ik heb niet de illusie dat ik hier veel kan bereiken :)

Mijn brief aan de Eerste Kamer fractie zal ook zeker heel wat beter onderbouwd gaan worden :)
Het zal hèèl veel zin hebben hoor!
pi_127742681
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:43 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

We zitten hier op Fok! he, ik heb niet de illusie dat ik hier veel kan bereiken :)

Mijn brief aan de Eerste Kamer fractie zal ook zeker heel wat beter onderbouwd gaan worden :)
Dat is waar maar er zijn altijd mensen die wel een discussie willen voeren, zelfs op Fok!. Verder wens ik je veel succes ermee.
pi_127742759
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:43 schreef Joanne35 het volgende:
Het probleem waar TS het over heeft is echter heel wat anders. Hij probeert een bevolkingsgroep waar hij geen deel van uitmaakt voor te schrijven over welke rechten ze zich druk moeten maken.
Ik uit mijn mening, net zoals u en andere mensen hier dat ook doen.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:43 schreef dikkedaniel het volgende:
Laat ons met rust Xenzo. Anders moeten de meiden en ik jou een lesje leren!
Kom morgen om 22.00 uur maar naar Cafe de Lellebel in Amsterdam. Dan zien we wel wie de freak of nature is.. :')
U trakteert mij op een drankje? Wat aardig van u.
pi_127742824
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:28 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Dat zeiden ze ook over kinderen van homoseksuelen, en die blijken het ook prima te doen. Uit onderzoeken blijkt keer op keer dat het geslacht van de ouders totaal irrelevant is bij de opvoeding.
bij homo's is anders want zo'n kind kan beter twee homo vaders hebben da in zo'n kut land zitten. Dus tja, met homokoppels ben ik het volledig eens. Maar dit transeksuele gezeik is toch zo nutteloos.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_127742832
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:48 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Ik uit mijn mening, net zoals u en andere mensen hier dat ook doen.

[..]

U trakteert mij op een drankje? Wat aardig van u.
Ik denk eerder aan een anale vernedering door een shemale genaamd candy ofzo
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:50:39 #130
351780 Piye
King of Kush
pi_127742847
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:39 schreef moneyball het volgende:

[..]

Ik wilde alleen maar even aangeven dat je op deze manier van discussie voeren niks bereikt.Dat jij het je persoonlijk aantrekt snap ik natuurlijk wel. Maar iedereen mag zijn mening hebben in deze. Vrijheid van meningsuiting is namelijk een grondrecht die wel is aangenomen door de eerste kamer. Persoonlijk ben ik doorgaans altijd voor 'leven en laten leven'. Oftewel, iedereen moet tot op een bepaalde hoogte zelf weten wat hij doet.Dat iemand zich laat ombouwen moet diegene zelf weten, hoewel ik het nooit zal snappen en het om het plat te zeggen 'vies' vind. De grens ligt bij mij echter bij het krijgen van kinderen. Hoewel het natuurlijk altijd de vraag is in hoeverre het kind er last van zal krijgen vind ik dat je dit een kind niet moet aandoen. Je vergelijking met homo's vind ik ook niet opgaan want ik vind homoseksualiteit geen afwijking maar jezelf verbouwen tot man/vrouw wel. Dat jij het daar weer niet mee eens bent is me inmiddels wel duidelijk.
Dat laatste vind ik wel een beetje een gek standpunt. Objectief gezien is het allemaal een afwijking (misschien zelfs een ziekte). Dus zo'n kunstmatige indeling is vooral politiek te noemen.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_127742858
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:23 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ik sta helemaal nergens voor. Je denkt nog steeds dat het maar een toneelstukje is dat we opvoeren he?

Maar ik ben gewoon zo geboren. Of ik een kind verwek op de biologische manier verandert er geen fuck aan dat wat in mijn hoofd zit niet overeenkomt met mijn lichaam.

Volgens sommige mensen ben je blijkbaar opeens genezen van je transseksualiteit als je een kind verwekt. Hoe dom kan je zijn zeg? :')
Ben het eigenlijk wel met je eens, als je als transseksueel een kind wil verwekken mag je die vrijheid best hebben. Vragen kun je er misschien wel bij stellen (hoezo laat je je dan opereren?) maar verbieden is onmogelijk. Als het kind later problemen krijgt ligt er een taak voor jeugdzorg om te zien of de kinderen goed opgevoed worden. Problem solved. We moeten in Nederland eens niet zo boers doen, het homohuwelijk had bijvoorbeeld 40 jaar geleden al gelegaliseerd moeten worden.

Christelijke partijen zijn ook altijd zo principieel tegen dit soort zaken. Onzin. Ik heb ook niks met die grafkerk van ze en zou er nooit vrijwillig naar toe gaan. Net als dat ik het niet kan voorstellen om seks te hebben met een man of graag zou willen veranderen in een vrouw. Betekent toch niet dat we het dan maar moeten verbieden? Het is niet mijn taak om daar een oordeel over te hebben.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:51:24 #132
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127742867
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:45 schreef Jordi23 het volgende:
Het zal hèèl veel zin hebben hoor!
We zullen zien. Ik ben meer dan alleen maar een betalend lid binnen onze partij hoor, en dat geldt ook voor de mensen die al toegezegd hebben mijn brief te willen ondersteunen.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_127742897
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:44 schreef moneyball het volgende:

[..]

Vies als in het is niet zoals de natuur/god de almachtige het bedoeld heeft. Ik zou er niet graag één in mijn bed willen hebben maar dit is meer een kwestie van smaak misschien.
God/De natuur. Asjeblieft zeg. :')
Waarom zouden mensen dan in godsnaam zichzelf onderwerpen aan het gejank dat het me zich meebrengt om jezelf aan operaties/hormoonkuren/bespotting bloot te stellen om je uiteindelijk prettig te voelen in je eigen lichaam? Omdat het ze leuk lijkt?

Zover ik het begrijp is het zo dat transgenders het brein van iemand hebben van een ander geslacht als hun lichaam is, is dat niet de natuur?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127742925
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:43 schreef dikkedaniel het volgende:
Laat ons met rust Xenzo. Anders moeten de meiden en ik jou een lesje leren!
Kom morgen om 22.00 uur maar naar Cafe de Lellebel in Amsterdam. Dan zien we wel wie de freak of nature is.. :')
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:48 schreef Xenzo het volgende:
U trakteert mij op een drankje? Wat aardig van u.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:50 schreef Jordi23 het volgende:
Ik denk eerder aan een anale vernedering door een shemale genaamd candy ofzo
Lol, u heeft humor.
pi_127742957
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:52 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

God/De natuur. Asjeblieft zeg. :')
Waarom zouden mensen dan in godsnaam zichzelf onderwerpen aan het gejank dat het me zich meebrengt om jezelf aan operaties/hormoonkuren/bespotting bloot te stellen om je uiteindelijk prettig te voelen in je eigen lichaam? Omdat het ze leuk lijkt?

Zover ik het begrijp is het zo dat transgenders het brein van iemand hebben van een ander geslacht als hun lichaam is, is dat niet de natuur?
Nee dat is niet de natuur. Ze onderwerpen zich eraan omdat ze een afwijking hebben.
pi_127742961
Valt dit onder dezelfde categorie als zelfverminking?
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_127742979
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:54 schreef Rawberry het volgende:
Valt dit onder dezelfde categorie als zelfverminking?
Bij sommige wel, ze worden er vaak niet mooier op.
pi_127743013
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:54 schreef moneyball het volgende:

[..]

Nee dat is niet de natuur. Ze onderwerpen zich eraan omdat ze een afwijking hebben.
En afwijkingen komen nooit voor in de natuur? Net zoals homoseksualiteit bijvoorbeeld? Je komt echt een beetje dom over nu.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127743052
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:54 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Bij sommige wel, ze worden er vaak niet mooier op.
Je penis afhakken doe je ntrlk niet zomaar.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_127743122
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:56 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En afwijkingen komen nooit voor in de natuur? Net zoals homoseksualiteit bijvoorbeeld? Je komt echt een beetje dom over nu.
Je komt zelf ook niet echt over als mister einstein. Dat er afwijkingen voorkomen in de natuur is evident. Door middel van survival of the fittest verdwijnen dit soort afwijkingen uiteindelijk vanzelf. De mens heeft zich echter 'doorontwikkeld' waardoor ook de zwakkere soort in stand wordt gehouden (gelukkig maar). Dit wil echter niet zeggen dat het is zoals de natuur het bedoeld heeft. Ik wil hier absoluut niet mee zeggen dat de mens afwijkende mensen moet afstoten o.i.d. voor de duidelijkheid. En qua religie snap je zelf hopelijk ook nog wel dat dit 'not done' is.
pi_127743240
@ Moneyball,
Mag ik zo vrij zijn om u even te corrigeren? Het wordt is een "afwijking" als de maatschappij vindt dat het van de norm afwijkt, dat wil niet zeggen dat het dan ook meteen een afwijking is. Transseksualiteit is een afwijking die meetbaar is in onder andere de hersenen, aldus de wetenschap die daar duizenden onderzoeken naar gedaan heeft.
pi_127743321
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:00 schreef moneyball het volgende:
waardoor ook de zwakkere soort in stand wordt gehouden (gelukkig maar).
Waarom is dat gelukkig?
pi_127743327
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:00 schreef moneyball het volgende:

[..]

Je komt zelf ook niet echt over als mister einstein. Dat er afwijkingen voorkomen in de natuur is evident. Door middel van survival of the fittest verdwijnen dit soort afwijkingen uiteindelijk vanzelf. De mens heeft zich echter 'doorontwikkeld' waardoor ook de zwakkere soort in stand wordt gehouden (gelukkig maar). Dit wil echter niet zeggen dat het is zoals de natuur het bedoeld heeft. Ik wil hier absoluut niet mee zeggen dat de mens afwijkende mensen moet afstoten o.i.d. voor de duidelijkheid. En qua religie snap je zelf hopelijk ook nog wel dat dit 'not done' is.
Vreemd dat het niet verklaard waarom eenden, dolfijnen en bijvoorbeeld apen homoseksuele individuen kent. Soorten die net zoals de mens al lang rondlopen. Maar je hebt op één punt wel gelijk, Darwinisme is allang niet meer van toepassing op de mens. Neemt niet weg dat je je woorden beter moet kiezen, zeggen dat het tegen de natuur ingaat is bullshit, dat zie je hopelijk ook wel in.

En wat is er gebeurd met; we zijn allemaal door God geschapen, in al onze imperfecties en gebreken? Dien je geen respect te hebben voor alles wat God geschapen heeft?

(Laten we religie hier niet bij betrekken, want dat schiet echt niet op. De hoeveelheid bullshit die daar bij komt kijken keurt alles goed of af.)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:07:23 #144
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127743332
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:00 schreef moneyball het volgende:
De mens heeft zich echter 'doorontwikkeld' waardoor ook de zwakkere soort in stand wordt gehouden (gelukkig maar). Dit wil echter niet zeggen dat het is zoals de natuur het bedoeld heeft.
De natuur heeft geen enkele bedoelingen, degenen die het beste kunnen overleven worden uiteindelijk de norm.

Het zou maar zo kunnen zijn dat dit transgenders zijn :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_127743358
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:04 schreef Xenzo het volgende:
@ Moneyball,
Mag ik zo vrij zijn om u even te corrigeren? Het wordt is een "afwijking" als de maatschappij vindt dat het van de norm afwijkt, dat wil niet zeggen dat het dan ook meteen een afwijking is. Transseksualiteit is een afwijking die meetbaar is in onder andere de hersenen, aldus de wetenschap die daar duizenden onderzoeken naar gedaan heeft.
Dat mag meneer.
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:09:37 #146
351780 Piye
King of Kush
pi_127743422
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:07 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

De natuur heeft geen enkele bedoelingen, degenen die het beste kunnen overleven worden uiteindelijk de norm.

Het zou maar zo kunnen zijn dat dit transgenders zijn :)
Hier ga je mij iets te ver in je wishful thinking. :')
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_127743446
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:07 schreef Godtje het volgende:

[..]

Waarom is dat gelukkig?
Ik streef niet naar een uberras maar ben blij dat we de zwakkeren in onze samenleving ook in leven houden. (Gehandicapten,gingers etc.)
pi_127743463
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:07 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

De natuur heeft geen enkele bedoelingen, degenen die het beste kunnen overleven worden uiteindelijk de norm.

Het zou maar zo kunnen zijn dat dit transgenders zijn :)
Nog geen tekenen van gezien in de natuur :)
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_127743513
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:07 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

De natuur heeft geen enkele bedoelingen, degenen die het beste kunnen overleven worden uiteindelijk de norm.

Het zou maar zo kunnen zijn dat dit transgenders zijn :)
Dat lijkt me sterk want je ziet vaak dat het de mensen zijn die zich het best aanpassen. Dit zag je om Darwin nog maar even aan te halen ook bij de Galapagos vogels. En je kunt moeilijk zeggen dat jullie je aanpassen he.
pi_127743604
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:45 schreef EricOscuro het volgende:
Nu ben ik lang niet de meest agressieve op Fok! Maar ik zou niet voor mezelf instaan als ik er achter kwam seks te hebben gehad met iemand die eerder een man was!

Niemand doet mij zoiets aan... en wie mij zoiets aandoet, mag op hetzelfde lot rekenen, als dat ik mezelf na die tijd aan doe... mezelf van kant maken. Want in zo'n geval ga ik niet alleen...
Van alle reacties vind ik dit wel de meest aparte. Waarom zou je jezelf van kant maken als je ergens van hebt genoten, niet hebt gemerkt en dan achteraf pas hoort dat de vrouw in kwestie als een jongen geboren is. Homofoob soms?
pi_127743621
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:10 schreef moneyball het volgende:
Ik streef niet naar een uberras maar ben blij dat we de zwakkeren in onze samenleving ook in leven houden. (Gehandicapten,gingers etc.)
Daarin is de mens weer een afwijking. Dat we dat niet nastreven.
Het brengt ook een hoop nadelen met zich mee.

Al denk ik niet dat dat aan de orde is bij transgenders, homo's, etyc
pi_127743667
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:12 schreef moneyball het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk want je ziet vaak dat het de mensen zijn die zich het best aanpassen. Dit zag je om Darwin nog maar even aan te halen ook bij de Galapagos vogels. En je kunt moeilijk zeggen dat jullie je aanpassen he.
D'r zijn (genoeg) diersoorten die in gebrek van het andere geslacht de rol aannemen van het geslacht dat mist, geslachtsdelen en alles. Of soorten die (volgens mij geen zoogdieren) die het voor elkaar krijgen om zich voort te planten zonder partner, als er geen van het andere geslacht aanwezig is in het ecosysteem. Om er maar voor de zorgen dat de soort blijft bestaan. Darwinisme, blijft leuk.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127743741
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:17 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

D'r zijn (genoeg) diersoorten die in gebrek van het andere geslacht de rol aannemen van het geslacht dat mist, geslachtsdelen en alles. Of soorten die (volgens mij geen zoogdieren) die het voor elkaar krijgen om zich voort te planten zonder partner, als er geen van het andere geslacht aanwezig is in het ecosysteem. Om er maar voor de zorgen dat de soort blijft bestaan. Darwinisme, blijft leuk.
Er zijn ook dieren die hun partner doden en/of opeten na de dood.
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:19:49 #154
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127743754
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:12 schreef moneyball het volgende:
Dat lijkt me sterk want je ziet vaak dat het de mensen zijn die zich het best aanpassen. Dit zag je om Darwin nog maar even aan te halen ook bij de Galapagos vogels. En je kunt moeilijk zeggen dat jullie je aanpassen he.
Ehr, moeilijk aanpassen? :)

Ga jij op je 35e maar eens in het andere geslacht leven. Als je daar iets voor nodig hebt om dat succesvol te kunnen doen is het wel aanpassingsvermogen. :D
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_127743790
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:17 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

D'r zijn (genoeg) diersoorten die in gebrek van het andere geslacht de rol aannemen van het geslacht dat mist, geslachtsdelen en alles. Of soorten die (volgens mij geen zoogdieren) die het voor elkaar krijgen om zich voort te planten zonder partner, als er geen van het andere geslacht aanwezig is in het ecosysteem. Om er maar voor de zorgen dat de soort blijft bestaan. Darwinisme, blijft leuk.
Inderdaad, aanpassing omdat het moet, om vooruit te komen. Niet omdat ze het gevoel hebben dat ze in het verkeerde lichaam zijn geboren.
pi_127743821
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:19 schreef Godtje het volgende:

[..]

Er zijn ook dieren die hun partner doden en/of opeten na de dood.
Selectief bronnen aanhalen is altijd leuk toch?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127743827
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:45 schreef EricOscuro het volgende:
Nu ben ik lang niet de meest agressieve op Fok! Maar ik zou niet voor mezelf instaan als ik er achter kwam seks te hebben gehad met iemand die eerder een man was!

Niemand doet mij zoiets aan... en wie mij zoiets aandoet, mag op hetzelfde lot rekenen, als dat ik mezelf na die tijd aan doe... mezelf van kant maken. Want in zo'n geval ga ik niet alleen...
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:14 schreef Cactus1 het volgende:
Van alle reacties vind ik dit wel de meest aparte. Waarom zou je jezelf van kant maken als je ergens van hebt genoten, niet hebt gemerkt en dan achteraf pas hoort dat de vrouw in kwestie als een jongen geboren is. Homofoob soms?
Volgens mij heeft dat niks met homofoob te maken, meer met het idee dat hij seks gehad heeft met een ex-man die nu een "vrouw" is. Seks is wel heel wat anders dan gezellig met elkaar stappen, als u er dan achterkomt dat het een man is geweest dan zou u ook het gevoel hebben dat u in de zeik genomen bent door de transseksueel in kwestie.
pi_127743844
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:20 schreef moneyball het volgende:

[..]

Inderdaad, aanpassing omdat het moet, om vooruit te komen. Niet omdat ze het gevoel hebben dat ze in het verkeerde lichaam zijn geboren.
Jij noemt het gevoel, iemand anders noemt het een instinct. Ben jij sterker dan de natuur?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:22:41 #159
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_127743848
Ik denk dat Xenzo wil zeggen dat dat hele transgebeuren de nieuwe homobeweging wil worden en dat ze sterk opdringerig overkomen. Als ik dan lees dat
quote:
''Het probleem waar TS het over heeft is echter heel wat anders. Hij probeert een bevolkingsgroep waar hij geen deel van uitmaakt voor te schrijven over welke rechten ze zich druk moeten maken.''
en Xenzo wordt verketterd dan is het niet vreemd dat hij die club niet zo leuk vind, die doet namelijk exact waar ze Xenzo zwart om wil maken. Je mag prima als club proberen om mensen van je gelijkje te overtuigen, maar als andere mensen je niet leuk vinden dan deal je daar mee. c_/
kijk maar
pi_127743866
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:21 schreef Xenzo het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij heeft dat niks met homofoob te maken, meer met het idee dat hij seks gehad heeft met een ex-man die nu een "vrouw" is. Seks is wel heel wat anders dan gezellig met elkaar stappen, als u er dan achterkomt dat het een man is geweest dan zou u ook het gevoel hebben dat u in de zeik genomen bent door de transseksueel in kwestie.
Homofobie dus.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127743889
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:19 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ehr, moeilijk aanpassen? :)

Ga jij op je 35e maar eens in het andere geslacht leven. Als je daar iets voor nodig hebt om dat succesvol te kunnen doen is het wel aanpassingsvermogen. :D
Aanpassen als in zo goed mogelijk zorgen dat de soort voortleeft. En hoe moet ik in godsnaam op mijn 35e in het andere geslacht leven. Ik ben een man in een mannen lichaam en dat blijf ik. Je kunt niet in het andere geslacht leven. Het is een afwijking, het zit tussen de oren. Dat jij een aantal soortgenoten hebt gevonden is mooi maar dat maakt het niet normaal. Dit was mijn uitspraak en hier moet u het mee doen.
pi_127743892
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:21 schreef Xenzo het volgende:

Volgens mij heeft dat niks met homofoob te maken, meer met het idee dat hij seks gehad heeft met een ex-man die nu een "vrouw" is. Seks is wel heel wat anders dan gezellig met elkaar stappen, als u er dan achterkomt dat het een man is geweest dan zou u ook het gevoel hebben dat u in de zeik genomen bent door de transseksueel in kwestie.
Niet in de zeik genomen, immers voelt die ander zich daadwerkelijk man of vrouw. Het is niet alsof je je eenmalig verkleed om die ander er in te luizen. Kan me voorstellen dat je wel schrikt en het misschien niet kan waarderen dat die ander er niet eerlijk over is geweest, maar om jezelf nou van kant te maken slaat ook nergens op.
pi_127743918
En Xenzo stop eens met die mensen aandacht te geven.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_127743972
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Jij noemt het gevoel, iemand anders noemt het een instinct. Ben jij sterker dan de natuur?
Als dit instinct is dan zou het menselijk ras wel erg ver afgedreven zijn.Het lijkt me namelijk niet iets dat je helpt om te overleven. Tenzij je het anders mentaal niet trekt.Ergo afwijking. En nu houd ik er over op want dit wijkt af van de discussie.
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:28:00 #165
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127744017
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:22 schreef newguy3000 het volgende:
k denk dat Xenzo wil zeggen dat dat hele transgebeuren de nieuwe homobeweging wil worden en dat ze sterk opdringerig overkomen.
In *ons eigen draadje*. Waar Xenzo dus niets te zoeken heeft.

Wie is er nou opdringerig? :')
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_127744112
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:45 schreef EricOscuro het volgende:
Nu ben ik lang niet de meest agressieve op Fok! Maar ik zou niet voor mezelf instaan als ik er achter kwam seks te hebben gehad met iemand die eerder een man was!

Niemand doet mij zoiets aan... en wie mij zoiets aandoet, mag op hetzelfde lot rekenen, als dat ik mezelf na die tijd aan doe... mezelf van kant maken. Want in zo'n geval ga ik niet alleen...
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:14 schreef Cactus1 het volgende:
Van alle reacties vind ik dit wel de meest aparte. Waarom zou je jezelf van kant maken als je ergens van hebt genoten, niet hebt gemerkt en dan achteraf pas hoort dat de vrouw in kwestie als een jongen geboren is. Homofoob soms?
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:21 schreef Xenzo het volgende:
Volgens mij heeft dat niks met homofoob te maken, meer met het idee dat hij seks gehad heeft met een ex-man die nu een "vrouw" is. Seks is wel heel wat anders dan gezellig met elkaar stappen, als u er dan achterkomt dat het een man is geweest dan zou u ook het gevoel hebben dat u in de zeik genomen bent door de transseksueel in kwestie.
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:24 schreef Cactus1 het volgende:
Niet in de zeik genomen, immers voelt die ander zich daadwerkelijk man of vrouw. Het is niet alsof je je eenmalig verkleed om die ander er in te luizen. Kan me voorstellen dat je wel schrikt en het misschien niet kan waarderen dat die ander er niet eerlijk over is geweest, maar om jezelf nou van kant te maken slaat ook nergens op.
Ja, dat vind ik dus ook overdreven inderdaad.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:22 schreef newguy3000 het volgende:
Ik denk dat Xenzo wil zeggen dat dat hele transgebeuren de nieuwe homobeweging wil worden en dat ze sterk opdringerig overkomen. Als ik dan lees dat
Ik ben niet tegen transgenders, laat dat even duidelijk zijn!
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:22 schreef newguy3000 het volgende:
Xenzo wordt verketterd dan is het niet vreemd dat hij die club niet zo leuk vind, die doet namelijk exact waar ze Xenzo zwart om wil maken. Je mag prima als club proberen om mensen van je gelijkje te overtuigen, maar als andere mensen je niet leuk vinden dan deal je daar mee. c_/
Ik heb niks tegen transgenders als persoon, wel tegen hun gedrag en houding die zij hebben.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:28 schreef Joanne35 het volgende:
In *ons eigen draadje*. Waar Xenzo dus niets te zoeken heeft.

Wie is er nou opdringerig? :')
U en uw lotgenoten voor de helderheid. U heeft hier niks te zoeken, als u vind dat ik niks in uw draadje te zoeken heb. Lijkt me vrij simpel, dus doe normaal of ga weg hier. Hoe dan ook: dring uw mening niet op.
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:31:40 #167
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127744148
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:30 schreef Xenzo het volgende:
U en uw lotgenoten voor de helderheid. U heeft hier niks te zoeken, als u vind dat ik niks in uw draadje te zoeken heb. Lijkt me vrij simpel, dus doe normaal of ga weg hier. Hoe dan ook: dring uw mening niet op.
Dit draadje gaat over mij, dus ik ben wel de laatste die hier niets te zoeken heeft :P
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_127744180
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:26 schreef moneyball het volgende:

[..]

Als dit instinct is dan zou het menselijk ras wel erg ver afgedreven zijn.Het lijkt me namelijk niet iets dat je helpt om te overleven. Tenzij je het anders mentaal niet trekt.Ergo afwijking. En nu houd ik er over op want dit wijkt af van de discussie.
Want elk individu in een soort het hetzelfde instinct? Dat is biologisch natuurlijk onzin. Maar goed, jij hebt een andere mening, best. Het wijkt in mijn ogen niet af van de discussie omdat ik het idee heb dat een gros van de mensen in dit topic geen idee heeft wat het uberhaupt inhoud om transgender te zijn. Een beetje begrip daarvoor opbrengen of informatie inwinnen voordat je vanalles gaat roepen is dan in mijn ogen het minste wat je kan doen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127744192
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:30 schreef Xenzo het volgende:
U heeft hier niks te zoeken, als u vind dat ik niks in uw draadje te zoeken heb. Lijkt me vrij simpel, dus doe normaal of ga weg hier. Hoe dan ook: dring uw mening niet op.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:31 schreef Joanne35 het volgende:
Dit draadje gaat over mij, dus ik ben wel de laatste die hier niets te zoeken heeft :P
Dit draadje gaat over transseksuelen in het algemeen waar u een onderdeel van bent.
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:33:54 #170
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_127744232
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:28 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

In *ons eigen draadje*. Waar Xenzo dus niets te zoeken heeft.

Wie is er nou opdringerig? :')
ahja dat zal best, maar ik probeerde eruit te destilleren wat Xenzo wilde zeggen, en zelfs daar zat ik een stukje naast :@
kijk maar
pi_127744238
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:32 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Dit draadje gaat over transseksuelen in het algemeen waar u een onderdeel van bent.
Jij loopt nou al tijden te trollen, elke keer als jouw mening niet gewaardeerd wordt in het transgender topic ga je ergens anders janken om bijstand te krijgen. Althans zo was het vorige keer ook.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127744301
Ben ik de enige die dat achterlijke 'u' gebruik van de TS meer storend vindt dan de achterlijke opmerkingen hier. :')
pi_127744351
Mijn mening is er een beetje verdeeld over. Sommige kunnen gewoon heel normaal en helder zijn dat ze in het verkeerde lichaam geboren zijn zoals zij:
maar bij andere zit het weer compleet tussen de oren.
pi_127744354
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Want elk individu in een soort het hetzelfde instinct? Dat is biologisch natuurlijk onzin. Maar goed, jij hebt een andere mening, best. Het wijkt in mijn ogen niet af van de discussie omdat ik het idee heb dat een gros van de mensen in dit topic geen idee heeft wat het uberhaupt inhoud om transgender te zijn. Een beetje begrip daarvoor opbrengen of informatie inwinnen voordat je vanalles gaat roepen is dan in mijn ogen het minste wat je kan doen.
Ik bepaal zelf wel wanneer ik wat roep. Het is zo makkelijk ; als iemand ren afwijkende mening heeft dan roept hij maar wat. Ik hoef niet te praten met eentrans om te weten wat het inhoud. Deze mensen geven toch een vertekend beeld. Daarnaast heb je een aantal essentiële biologie lesjes gemist dus misschien kan je daar nog wat tijd in steken.
pi_127744361
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:32 schreef Xenzo het volgende:

[..]


[..]

Dit draadje gaat over transseksuelen in het algemeen waar u een onderdeel van bent.
Blijf daar dan ook als je daarover wil janken in plaats van hier de boel op stelten zetten. :(
pi_127744389
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:35 schreef hoink581 het volgende:
Ben ik de enige die dat achterlijke 'u' gebruik van de TS meer storend vindt dan de achterlijke opmerkingen hier. :')
Ik deel deze mening niet, TS kan mij als user wel bekoren. U niet begrijp ik?
pi_127744422
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
Jij loopt nou al tijden te trollen, elke keer als jouw mening niet gewaardeerd wordt in het transgender topic ga je ergens anders janken om bijstand te krijgen. Althans zo was het vorige keer ook.
Ik opende speciaal dit topic omdat ik vind dat het Gender-topic niet geschikt ervoor was- en is om dit soort discussies te voeren. Ik jank helemaal niet, iedereen mag het oneens met mij zijn en dat kenbaar maken.
pi_127744529
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:35 schreef hoink581 het volgende:
Ben ik de enige die dat achterlijke 'u' gebruik van de TS meer storend vindt dan de achterlijke opmerkingen hier. :')
Mag ik daaraan toevoegen dat ik het woord 'draadje' ook zum kotsen vind?
pi_127744554
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:37 schreef moneyball het volgende:

[..]

Ik bepaal zelf wel wanneer ik wat roep. Het is zo makkelijk ; als iemand ren afwijkende mening heeft dan roept hij maar wat. Ik hoef niet te praten met eentrans om te weten wat het inhoud. Deze mensen geven toch een vertekend beeld. Daarnaast heb je een aantal essentiële biologie lesjes gemist dus misschien kan je daar nog wat tijd in steken.
Na de middelbare heb ik inderdaad maar 3 jaar microbiologie en evolutieleer gehad, klopt. Ik mis inderdaad nog het een en ander. Maar prima. Blijf roepen als een kip zonder kop, dat recht heb je. Ik heb ook het recht om je op je fouten te wijzen. :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127744614
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:43 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Na de middelbare heb ik inderdaad maar 3 jaar microbiologie en evolutieleer gehad, klopt. Ik mis inderdaad nog het een en ander. Maar prima. Blijf roepen als een kip zonder kop, dat recht heb je. Ik heb ook het recht om je op je fouten te wijzen. :)
Je hebt het 3 jaar gedaan maar je hebt er niks van opgestoken? En je wijst maar wat je wilt, jullie eisen nogal wat rechten op he.
pi_127744629
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:45 schreef moneyball het volgende:

[..]

Je hebt het 3 jaar gedaan maar je hebt er niks van opgestoken? En je wijst maar wat je wilt, jullie eisen nogal wat rechten op he.
Wie is jullie?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127744669
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:46 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wie is jullie?
Jij en de transgenderjugend.
pi_127744672
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:46 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wie is jullie?
Die vervelende microbiologen! Altijd meteen op de kast gejaagd!
pi_127744713
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:47 schreef moneyball het volgende:

[..]

Jij en de transgenderjugend.
Ah. Iets met apen en mouwen.
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:47 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Die vervelende microbiologen! Altijd meteen op de kast gejaagd!
Kan er ook weinig aan doen ;(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127744740
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:18 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Ik vind dat iedereen kinderen mag krijgen, zelfs transseksuelen. Echter, transseksualiteit is een ziekte wat letterlijk tussen hun oren zit. Als zo'n freak of nature als "man" door het leven gaat en instaat is om een kind te (kunnen) baren dan is het in mijn ogen gewoon een vrouw, zij moet in mijn ogen qua geslacht als "vrouw" in het GBA-systeem vermeld (blijven) staan. Die freaks willen toch als gelijkwaardige gezien worden? Mannen horen geen kinderen te (kunnen) baren, iemand die een kind kan baren is dus een vrouw- en dus geen man in mijn ogen.
Tjappie.
pi_127744864
Gelukkig kom je ze meer tegen op internet dan irl.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_127744879
Verder vind ik het ook wel goed dat mensen hier hun meningen baseren op misschien de 3 negatieve voorbeelden die ze in de media zijn tegengekomen.

Misschien kunnen we ook meteen de probleempolitiek in Somalie oplossen, beetje ver van ons bed maar dat is geen probleem toch? Hopelijk nemen ze onze beslissingen serieus ik ga nú een mail sturen
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:53:55 #188
351780 Piye
King of Kush
pi_127744911
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:52 schreef Rawberry het volgende:
Gelukkig kom je ze meer tegen op internet dan irl.
_O-

Het is wel waar. :P
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_127745086
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:53 schreef Piye het volgende:

[..]

_O-

Het is wel waar. :P
Hier zie je ze niet ofzo :P
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_127745180
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:58 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Hier zie je ze niet ofzo :P
Wat voor een beeld heb jij van iemand die transseksueel is, qua uiterlijk hé?
pi_127745267
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:00 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Wat voor een beeld heb jij van iemand die transseksueel is, qua uiterlijk hé?
2 Meter, zichtbare adamsappel, hese stem, over the top make-up + gedrag + kledij
  Forum Admin donderdag 13 juni 2013 @ 12:06:55 #192
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_127745458
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:02 schreef Jordi23 het volgende:

[..]

2 Meter, zichtbare adamsappel, hese stem, over the top make-up + gedrag + kledij
Das meer een hommo die graag de dragqueen uithangt, om in stereotypes te blijven denken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_127745623
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:00 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Wat voor een beeld heb jij van iemand die transseksueel is, qua uiterlijk hé?
Srry ben niet zo oppervlakkig.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_127745629
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:02 schreef Jordi23 het volgende:

[..]

2 Meter, zichtbare adamsappel, hese stem, over the top make-up + gedrag + kledij
Dat beeld had ik ook nogal, want dat is wat je op TV ziet, en in komedies, of op straat af en toe. Zo iemand loopt vast tegen acceptatieproblemen aan omdat ie letterlijk overal met kop en schouders boven uitsteekt en de aandacht trekt.

Kan die persoon ook niks aan doen en lijkt me moeilijk

Denk je ook dat er bij zijn waarbij het niet opvalt? Want dan heb je niet door dat er ook in je omgeving zijn
pi_127745678
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:11 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Dat beeld had ik ook nogal, want dat is wat je op TV ziet, en in komedies, of op straat af en toe. Zo iemand loopt vast tegen acceptatieproblemen aan omdat ie letterlijk overal met kop en schouders boven uitsteekt en de aandacht trekt.

Kan die persoon ook niks aan doen en lijkt me moeilijk

Denk je ook dat er bij zijn waarbij het niet opvalt? Want dan heb je niet door dat er ook in je omgeving zijn
Natuurlijk wel hoor :P
pi_127745713
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:11 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Srry ben niet zo oppervlakkig.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:52 schreef Rawberry het volgende:
Gelukkig kom je ze meer tegen op internet dan irl.
Ja wat is dit nou :P
pi_127745758
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:14 schreef Maisnon het volgende:

[..]


[..]

Ja wat is dit nou :P
Ja, kom eens buiten he zeg!
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_127745776
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:11 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Dat beeld had ik ook nogal, want dat is wat je op TV ziet, en in komedies, of op straat af en toe. Zo iemand loopt vast tegen acceptatieproblemen aan omdat ie letterlijk overal met kop en schouders boven uitsteekt en de aandacht trekt.

Kan die persoon ook niks aan doen en lijkt me moeilijk

Denk je ook dat er bij zijn waarbij het niet opvalt? Want dan heb je niet door dat er ook in je omgeving zijn
Maar je bent zoals je geboren bent, en daarin mengen is in mijn opinie.onethisch.
Daarbij bedoel ik dus mengen met je eigen geslacht omdat je denkt een meisje te zijn terwijl je gewoon in een mannen lichaam zit.
pi_127745841
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:16 schreef Jordi23 het volgende:

[..]

Maar je bent zoals je geboren bent, en daarin mengen is in mijn opinie.onethisch
Ja dat kan ik me wel voorstellen dat je daar zo over denkt. Hoe zit het dan bij mensen die met een hazenlip worden geboren bvb, of een oor missen. Mag je daar iets aan doen?
pi_127745883
Dit is trouwens full Sokrates mode :')
pi_127745927
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:18 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja dat kan ik me wel voorstellen dat je daar zo over denkt. Hoe zit het dan bij mensen die met een hazenlip worden geboren bvb, of een oor missen. Mag je daar iets aan doen?
Dat kan nog wel, zijn redelijk normale procedures.
  donderdag 13 juni 2013 @ 12:22:22 #202
351780 Piye
King of Kush
pi_127745969
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:18 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja dat kan ik me wel voorstellen dat je daar zo over denkt. Hoe zit het dan bij mensen die met een hazenlip worden geboren bvb, of een oor missen. Mag je daar iets aan doen?
Valt er iets aan te doen als je een oor mist? :P
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_127745982
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:22 schreef Piye het volgende:

[..]

Valt er iets aan te doen als je een oor mist? :P
Gaatje prikken :P
pi_127745998
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:21 schreef Jordi23 het volgende:

[..]

Dat kan nog wel, zijn redelijk normale procedures.
Okay dus als het lichaam niet klopt met hoe het natuurlijk zou moeten zijn dan kan je het alsnog fixen.

En als nou iemand z'n hersenen mannelijk zijn, maar het lichaam vrouwelijk? Wat is dan belangrijker
pi_127746006
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:22 schreef Piye het volgende:

[..]

Valt er iets aan te doen als je een oor mist? :P
Ja prothese oor! En je kan tegenwoordig oren 3D printen :') :D
pi_127746012
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:23 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Okay dus als het lichaam niet klopt met hoe het natuurlijk zou moeten zijn dan kan je het alsnog fixen.

En als nou iemand z'n hersenen mannelijk zijn, maar het lichaam vrouwelijk? Wat is dan belangrijker
Hoe kan iemand weten hoe het hoort?
  donderdag 13 juni 2013 @ 12:23:59 #207
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_127746018
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:23 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja prothese oor! En je kan tegenwoordig oren 3D printen :') :D
kan niet wachten totdat je een vrouw kan uitprinten die voldoet aan jouw eisen
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  donderdag 13 juni 2013 @ 12:24:13 #208
351780 Piye
King of Kush
pi_127746026
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:22 schreef Jordi23 het volgende:

[..]

Gaatje prikken :P
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:23 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja prothese oor! En je kan tegenwoordig oren 3D printen :') :D
Ware medici hier aan het woord. _O-
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_127746029
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:23 schreef Jordi23 het volgende:

[..]

Hoe kan iemand weten hoe het hoort?
Met hersenscans
  Forum Admin donderdag 13 juni 2013 @ 12:25:12 #210
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_127746056
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:23 schreef Jachtgeweer het volgende:

[..]

kan niet wachten totdat je een vrouw kan uitprinten die voldoet aan jouw eisen
Het is nog erg lastig het onvoorspelbare karakter van een vrouw te emuleren, de wetenschap staat machteloos in deze.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_127746080
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:24 schreef Piye het volgende:

[..]

[..]

Ware medici hier aan het woord. _O-
Deze kwam ik laatst tegen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 13 juni 2013 @ 12:26:47 #212
351780 Piye
King of Kush
pi_127746105
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:25 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Deze kwam ik laatst tegen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da fuk. _O-
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_127746139
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:24 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Met hersenscans
Ben jij nu bi, lesbo of hetero?
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_127746143
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:25 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Het is nog erg lastig het onvoorspelbare karakter van een vrouw te emuleren, de wetenschap staat machteloos in deze.
pi_127746195
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:27 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Ben jij nu bi, lesbo of hetero?
Bi, en jij? :P
pi_127746214
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:25 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Deze kwam ik laatst tegen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127746277
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:29 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Bi, en jij? :P
Ik val op vrouwen.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_127746427
Transseksuel / Shemale, ik vind ze altijd zo vreemd eruit zien en ovedreven gedragen.
Wat is dan de reden dat ze hun balzak / penis niet eraf laten snijden :{
Interessant he ?
pi_127747335
We kunnen wel grappen gaan maken over transseksuelen... Maar echt, één ding wel een feit denk ik, die operatie die vrouw-naar-man transseksuelen moeten ondergaan is wel heftige shit als ik die foto's zo zie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:08:32 #220
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127747436
Ik vraag me echt af waar jij je druk om maakt, hoe kan dit jou als persoon schade brengen?
Laat mensen toch lekker leven hoe ze zelf willen in plaats van te denken dat jouw redenering de enige waarheid is.

Zelfs in de natuur zijn er dieren die van geslacht kunnen veranderen en ook dieren die tweeslachtig zijn om voort te kunnen planten overigens.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:09:02 #221
351780 Piye
King of Kush
pi_127747450
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:04 schreef Xenzo het volgende:
We kunnen wel grappen gaan maken over transseksuelen... Maar echt, één ding wel een feit denk ik, die operatie die vrouw-naar-man transseksuelen moeten ondergaan is wel heftige shit als ik die foto's zo zie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel fijn dat je zelf kan kiezen hoe groot ie wordt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:11:17 #222
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127747518
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:31 schreef thenxero het volgende:
Ik vind ook dat homo's/lesbo's/transseksuelen geen kinderen horen te nemen. Lijkt me niet gezond en wenselijk voor een kind, om uit een 'man' geboren te worden of twee vaders of moeders te hebben (met een ergens geleende baarmoeder/spermashotje).

Het is sowieso een trekje van de huidige maatschappij. Alles is maakbaar en je streeft je eigen geluk na. Dat de kinderen eronder te leiden hebben is een bijzaak.
Dat is dus onderzocht en het kan dus geen kwaad, in tegendeel.

“Many studies have demonstrated that children’s well-being is affected much more by their relationships with their parents, their parents’ sense of competence and security, and the presence of social and economic support for the family than by the gender or the sexual orientation of their parents,”

“indicated that they had high levels of social, school/academic, and total competence and fewer social problems, rule-breaking, and aggressive and externalizing behavior compared with their age-matched counterparts,”

http://www.futurity.org/s(...)are-doing-just-fine/
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_127747529
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:08 schreef snakelady het volgende:
Ik vraag me echt af waar jij je druk om maakt, hoe kan dit jou als persoon schade brengen?
Laat mensen toch lekker leven hoe ze zelf willen in plaats van te denken dat jouw redenering de enige waarheid is.

Zelfs in de natuur zijn er dieren die van geslacht kunnen veranderen en ook dieren die tweeslachtig zijn om voort te kunnen planten overigens.
Ok, nog even je kan mensen vergelijken met mossen en schimmels.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_127747550
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:08 schreef snakelady het volgende:
Ik vraag me echt af waar jij je druk om maakt, hoe kan dit jou als persoon schade brengen?
Ik maak me er niet druk om, we zijn bezig met een discussie.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:04 schreef Xenzo het volgende:
We kunnen wel grappen gaan maken over transseksuelen... Maar echt, één ding wel een feit denk ik, die operatie die vrouw-naar-man transseksuelen moeten ondergaan is wel heftige shit als ik die foto's zo zie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:09 schreef Piye het volgende:
Wel fijn dat je zelf kan kiezen hoe groot ie wordt.
Ze kunnen niet stijf worden dacht ik, ze hangen er dus voor de sier bij en pissen is het enige wat ze ermee kunnen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:12:37 #225
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127747566
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:11 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Ok, nog even je kan mensen vergelijken met mossen en schimmels.
Ik vind de vergelijking van mensen en dieren vrijwel altijd onzinnig, maar als je ze een "freak of nature" gaat noemen dan vraag je er om. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:14:12 #226
351780 Piye
King of Kush
pi_127747627
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:12 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Ik maak me er niet druk om, we zijn bezig met een discussie.

[..]

[..]

Ze kunnen niet stijf worden dacht ik, ze hangen er dus voor de sier bij en pissen is het enige wat ze ermee kunnen.
Hmm lekker dan, ben je omgebouwd kan je er niks mee. ;(
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_127747692
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:04 schreef Xenzo het volgende:
We kunnen wel grappen gaan maken over transseksuelen... Maar echt, één ding wel een feit denk ik, die operatie die vrouw-naar-man transseksuelen moeten ondergaan is wel heftige shit als ik die foto's zo zie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:09 schreef Piye het volgende:
Wel fijn dat je zelf kan kiezen hoe groot ie wordt.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:12 schreef Xenzo het volgende:
Ze kunnen niet stijf worden dacht ik, ze hangen er dus voor de sier bij en pissen is het enige wat ze ermee kunnen.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:14 schreef Piye het volgende:
Hmm lekker dan, ben je omgebouwd kan je er niks mee. ;(
Nogmaals: dat dacht ik, als iemand het beter weet dan verneem ik dat graag. Maar inderdaad, als het klopt wat ik ooit eens gelezen heb over dit soort piemels dan is het best triest dat ze er niks mee kunnen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:21:15 #228
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127747871
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:24 schreef Jordi23 het volgende:

[..]

Tevens vind ik het hele fenomeen '' in het verkeerde lichaam geboren'' een van de domste dingen die ik ooit gehoord heb, dat mensen zover gaan in hun jaloezie voor de andere sekse dat ze persee een willen worden, is niet normaal.
Wat mensen vaak vergeten is dat je geslacht niet in een penis of een vagina zit, je geslacht zit in je hersenen.
Mannen en vrouwen hebben andere hersenen, dus soms gebeurd het dat een kindje met het uiterlijk van een jongetje de hersens van een meisje heeft, of juist andersom.
Aangezien je de hersens niet zodanig kan veranderen dat het de hersens van het andere geslacht word kan je dus het lichaam zodanig aanpassen dat lichaam en hersenen wel hetzelfde geslacht hebben, esthetisch gezien tenminste.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_127747907
Niet eens met TS, maar wel met de strekking van de klacht.
homos, potten en transen hebben vaak een tunnelvisie om misselijk van te worden ook al zeggen ze ze zo open te staan voor alles en iedereen.

Daarmee:

Terechte klacht.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_127747929
Als zij het willen moeten ze het gewoon doen TS.
Ik vind het ook geen leuke gedachte en apart, maar het is hun keuze en niet die van jou.
pi_127747982
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als zij het willen moeten ze het gewoon doen TS.
Ik vind het ook geen leuke gedachte en apart, maar het is hun keuze en niet die van jou.
Dat is zo, maar wij mogen daar wel een mening over hebben en dat uiten.
pi_127748220
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:12 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik vind de vergelijking van mensen en dieren vrijwel altijd onzinnig, maar als je ze een "freak of nature" gaat noemen dan vraag je er om. ;)
Dat zal hij vast niet menen.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_127748234
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:25 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Dat is zo, maar wij mogen daar wel een mening over hebben en dat uiten.
Het boeit mij werkelijk geen ene flikker moet ik zeggen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:38:09 #234
351780 Piye
King of Kush
pi_127748377
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wat mensen vaak vergeten is dat je geslacht niet in een penis of een vagina zit, je geslacht zit in je hersenen.
Mannen en vrouwen hebben andere hersenen, dus soms gebeurd het dat een kindje met het uiterlijk van een jongetje de hersens van een meisje heeft, of juist andersom.
Aangezien je de hersens niet zodanig kan veranderen dat het de hersens van het andere geslacht word kan je dus het lichaam zodanig aanpassen dat lichaam en hersenen wel hetzelfde geslacht hebben, esthetisch gezien tenminste.
Deze bewering heb ik meer gezien in dit topic, ik ben het er niet helemaal mee eens. Het is wat mij betreft veel te kort door de bocht gesteld. Hersenen zijn er in allerlei soorten en ondanks dat het inderdaad bewezen is dat er veelvoorkomende verschillen tussen mannen en vrouwenhersenen zijn, zijn hier wel degelijk variaties in te vinden.

Neem een homo. Uit verschillende onderzoeken blijkt dat homo's meer de hersenen van het andere dan hun eigen geslacht zouden hebben. Dus zijn homofiele mannen dan eigenlijk vrouwen? Hangen ze er tussenin? Het is maar net hoe je het bekijjkt. Om het dan nog wat lastiger te maken, zijn er ook eeneiige tweelingen, waarvan de 1 homo is en de ander niet. Bij transgenders precies hetzelfde verhaal. Dus als 2 identieke tweelingen geboren worden en 1tje blijkt transgender, dan ga jij tegen de ander zeggen "jij bent ook een transgender"? Dan wijs jij zijn identiteit af, want "hij heeft vrouwenhersenen"?

Daarnaast is het ook zo, dat transgenders dan wel afwijkende hersenen hebben van hun eigen geslachtgenoten. Ze wijken ook af van het geslacht dat ze zich voelen. Ik vind het verder prima als je je wil laten ombouwen. Wat mij betreft is het feit dat je je een ander geslacht voelt een prima argument, want ik gun die mensen echt gewoon hun geluk. Maar de bewering dat een transgender de hersenen van het andere geslacht zou hebben is niet meer dan een politiek-correcte leugen.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_127748408
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:25 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Dat is zo, maar wij mogen daar wel een mening over hebben en dat uiten.
Waarom, wat schiet je er mee op?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127748510
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:39 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom, wat schiet je er mee op?
Dat vraag ik me bij elke reactie van u ook af.
pi_127748552
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:42 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Dat vraag ik me bij elke reactie van u ook af.
Domme opmerkingen aan de kaak stellen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:51:01 #238
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127748824
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:38 schreef Piye het volgende:

[..]

Deze bewering heb ik meer gezien in dit topic, ik ben het er niet helemaal mee eens. Het is wat mij betreft veel te kort door de bocht gesteld. Hersenen zijn er in allerlei soorten en ondanks dat het inderdaad bewezen is dat er veelvoorkomende verschillen tussen mannen en vrouwenhersenen zijn, zijn hier wel degelijk variaties in te vinden.
Uiteraard zijn er verschillen, maar in de witte materie in de hersenen kan je het geslacht halen, die is bij mannen en vrouwen zodanig verschillend dat je alleen al door een scan van de hersenen kan zien welk geslacht de eigenaar heeft.
Bij dat van transeksuelen zie je dus een afwijking, bij vrouw naar man meer dan van man naar vrouw geloof ik maar het is duidelijk dat de witte stof afwijkend is vergeleken met gewone hetero mensen die zich wel prettig voelen bij hun geslacht.

quote:
Neem een homo. Uit verschillende onderzoeken blijkt dat homo's meer de hersenen van het andere dan hun eigen geslacht zouden hebben. Dus zijn homofiele mannen dan eigenlijk vrouwen? Hangen ze er tussenin? Het is maar net hoe je het bekijjkt. Om het dan nog wat lastiger te maken, zijn er ook eeneiige tweelingen, waarvan de 1 homo is en de ander niet. Bij transgenders precies hetzelfde verhaal. Dus als 2 identieke tweelingen geboren worden en 1tje blijkt transgender, dan ga jij tegen de ander zeggen "jij bent ook een transgender"? Dan wijs jij zijn identiteit af, want "hij heeft vrouwenhersenen"?
Dat een identieke tweeling is geboren wil niet zeggen dat de hersenen ook identiek zijn, het kan zelfs dat er een identieke tweeling is geboren waarvan eentje down syndroom heeft, dan ga je ook niet zeggen dat de andere een kind met down is.
Bij homofilie zit het ook in de hersenen, maar dat heeft een andere oorzaak, dat zit al in de baarmoeder en de hoeveelheid testosteron ( te veel of te weinig) die de moeder aanmaakt kan er voor zorgen dat de hersenen dus zodanig veranderen dat een kind geboren word als homofiel of lesbiene, dat hoeft ook niet altijd te gebeuren overigens.
Eigenlijk is een betere benaming ook geslachtsidentiteitsstoornis, aangezien het niet puur seksueel is.

quote:
Daarnaast is het ook zo, dat transgenders dan wel afwijkende hersenen hebben van hun eigen geslachtgenoten. Ze wijken ook af van het geslacht dat ze zich voelen. Ik vind het verder prima als je je wil laten ombouwen. Wat mij betreft is het feit dat je je een ander geslacht voelt een prima argument, want ik gun die mensen echt gewoon hun geluk. Maar de bewering dat een transgender de hersenen van het andere geslacht zou hebben is niet meer dan een politiek-correcte leugen.
Misschien niet exact hetzelfde maar de witte stof zit dan zeker wel dichter tegen het andere geslacht aan.
Ik vind het sowieso altijd wel vreemd dan mensen bewijs willen hebben voor hoe iemand zich voelt, aangezien we lange na nog niet alles weten dus bewijs soms ook moeilijk te leveren is, puur omdat we medisch gezien nog niet zo ver zijn.
Anders zou dat betekenen dat er 2000 jaar geleden nog geen bacteriën bestonden. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 13-06-2013 13:57:22 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:52:48 #239
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127748905
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:38 schreef Piye het volgende:
Dus als 2 identieke tweelingen geboren worden en 1tje blijkt transgender, dan ga jij tegen de ander zeggen "jij bent ook een transgender"?
Transseksualiteit is waarschijnlijk niet direct het gevolg van genen, maar van hormoonhuishouding in het embryo. Het is dus niet zo vreemd dat bij een-eiige tweeling de een transseksueel is en de ander niet.

Overigens is er al wel een indirect verband gevonden tussen genen en transseksualiteit. Transvrouwen hebben vaker dan gemiddeld een gen dat een mindere gevoeligheid voor testosteron veroorzaakt. Ja, daar heb je 'm weer, hormoonhuishouding. Maar behalve dat gen kunnen er ook andere oorzaken zijn die de hormoonhuishouding in het embryo tijdens de zwangerschap verstoren.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:07:59 #240
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127749550
Lekker boeiend dat een man een kind kan krijgen, zeiken in de marge nou jottem
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:09:23 #241
351780 Piye
King of Kush
pi_127749603
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:51 schreef snakelady het volgende:

[..]

Uiteraard zijn er verschillen, maar in de witte materie in de hersenen kan je het geslacht halen, die is bij mannen en vrouwen zodanig verschillend dat je alleen al door een scan van de hersenen kan zien welk geslacht de eigenaar heeft.
Bij dat van transeksuelen zie je dus een afwijking, bij vrouw naar man meer dan van man naar vrouw geloof ik maar het is duidelijk dat de witte stof afwijkend is vergeleken met gewone hetero mensen die zich wel prettig voelen bij hun geslacht.

[..]

Dat een identieke tweeling is geboren wil niet zeggen dat de hersenen ook identiek zijn, het kan zelfs dat er een identieke tweeling is geboren waarvan eentje down syndroom heeft, dan ga je ook niet zeggen dat de andere een kind met down is.
Bij homofilie zit het ook in de hersenen, maar dat heeft een andere oorzaak, dat zit al in de baarmoeder en de hoeveelheid testosteron ( te veel of te weinig) die de moeder aanmaakt kan er voor zorgen dat de hersenen dus zodanig veranderen dat een kind geboren word als homofiel of lesbiene, dat hoeft ook niet altijd te gebeuren overigens.
Eigenlijk is een betere benaming ook geslachtsidentiteitsstoornis, aangezien het niet puur seksueel is.

[..]

Misschien niet exact hetzelfde maar de witte stof zit dan zeker wel dichter tegen het andere geslacht aan.
Ik vind het sowieso altijd wel vreemd dan mensen bewijs willen hebben voor hoe iemand zich voelt, aangezien we lange na nog niet alles weten dus bewijs soms ook moeilijk te leveren is, puur omdat we medisch gezien nog niet zo ver zijn.
Anders zou dat betekenen dat er 2000 jaar geleden nog geen bacteriën bestonden. ;)
Kijk dat laatste kan ik met je eens zijn, maar dat werkt 2 kanten op. Homo's, transgenders en sympathisanten willen altijd bij hoog en laag bewijzen dat het echt in hun hersenen te zien is. Ondanks dat er inderdaad wel enige aanwijzingen zijn, zijn die simpelweg niet zo sterk als beweerd wordt.

Ja, als je de hersenen van 1000 transgenders en 1000 niet-transgenders neemt, zijn er inderdaad wel patronen te ontdekken. Maar het is ook niet zo dat als je de hersens van een willekeurig persoon neemt, je kan zien of die persoon transgender is of niet. Het is namelijk niet meer dan dat: een patroon, een trend, maar zeker geen 1 op 1 verband.

En ondanks dat eeneiige tweelingen inderdaad minuscule verschillen kunnen vertonen in de hersenen, is het nog steeds niet erg waarschijnlijk dat die verschillen op de gebieden die nu als relevant beschouwd worden zodanig groot zijn, dat de transgender van het stel dichterbij andere transgenders zit dan zijn/haar eigen tweelingbroer/zus.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:52 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Transseksualiteit is waarschijnlijk niet direct het gevolg van genen, maar van hormoonhuishouding in het embryo. Het is dus niet zo vreemd dat bij een-eiige tweeling de een transseksueel is en de ander niet.

Overigens is er al wel een indirect verband gevonden tussen genen en transseksualiteit. Transvrouwen hebben vaker dan gemiddeld een gen dat een mindere gevoeligheid voor testosteron veroorzaakt. Ja, daar heb je 'm weer, hormoonhuishouding. Maar behalve dat gen kunnen er ook andere oorzaken zijn die de hormoonhuishouding in het embryo tijdens de zwangerschap verstoren.
Dat kan zeker en natuurlijk zullen ook eenneiige tweelingen beinvloedt worden door verschillende factoren. Hormoonhuishouding kan hier 1 van zijn. Voor mij toont dit vooral aan hoe nauw het sluit en waarom het zo'n onzin is om te beweren dat transgenders (of homo's) echt hele andere hersenen hebben.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:37:43 #242
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127750638
Er is ondertussen toch wel zodaning onderzoek gedaan dat het een feit is dat de witte materie in de hersenen van mensen met een geslachtsidentiteitsstoornis afwijkend is.
Je kan dus gewoon zeggen dat het een hersenaandoening is, helaas een hersenaandoening die je met medicatie of een operatie gericht op de hersenen niet kan veranderen.
Dus dan heb je twee keuzes, die mensen de rest van hun leven in strijd laten zijn met hun lichaam waardoor ze enorm ongelukkig zijn.
Of helpen met opereren en medicatie zodat hun lichaam esthetisch gezien tenminste bij hun hersengeslacht past.

Maar bovenal zijn het gewoon mensen, die met net zo veel respect behandeld dienen te worden als ieder ander mens, en ze dan een "freak of nature" noemen stuit me tegen de borst, dat is respectloos en kwetsen aangezien mensen met een geslachtsidentiteitsstoornis er zelf niks aan kunnen doen.
Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik morgenvroeg wakker zou worden en ineens een man zou zijn ( oké, misschien leuk voor dagje) aangezien dat niet bij mijn geslacht past wat in mijn hersenen zit en ik me geen raad zou weten met zo'n lijf.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:43:59 #243
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_127750908
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:37 schreef snakelady het volgende:
Er is ondertussen toch wel zodaning onderzoek gedaan dat het een feit is dat de witte materie in de hersenen van mensen met een geslachtsidentiteitsstoornis afwijkend is.
Je kan dus gewoon zeggen dat het een hersenaandoening is, helaas een hersenaandoening die je met medicatie of een operatie gericht op de hersenen niet kan veranderen.
Dus dan heb je twee keuzes, die mensen de rest van hun leven in strijd laten zijn met hun lichaam waardoor ze enorm ongelukkig zijn.
Of helpen met opereren en medicatie zodat hun lichaam esthetisch gezien tenminste bij hun hersengeslacht past.

Maar bovenal zijn het gewoon mensen, die met net zo veel respect behandeld dienen te worden als ieder ander mens, en ze dan een "freak of nature" noemen stuit me tegen de borst, dat is respectloos en kwetsen aangezien mensen met een geslachtsidentiteitsstoornis er zelf niks aan kunnen doen.
Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik morgenvroeg wakker zou worden en ineens een man zou zijn ( oké, misschien leuk voor dagje) aangezien dat niet bij mijn geslacht past wat in mijn hersenen zit en ik me geen raad zou weten met zo'n lijf.
ik zou wel is wakker willen worden als vrouw, lekker met je borsten spelen en je vagijntje, sowieso dat ik lesbie zou worden
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_127750948
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wat mensen vaak vergeten is dat je geslacht niet in een penis of een vagina zit, je geslacht zit in je hersenen.
Mannen en vrouwen hebben andere hersenen, dus soms gebeurd het dat een kindje met het uiterlijk van een jongetje de hersens van een meisje heeft, of juist andersom.
Aangezien je de hersens niet zodanig kan veranderen dat het de hersens van het andere geslacht word kan je dus het lichaam zodanig aanpassen dat lichaam en hersenen wel hetzelfde geslacht hebben, esthetisch gezien tenminste.
Je geslacht zit in elke lichaamscel. Waarom zijn dan juist de hersenen hetgene wat jou definieert? Er zijn toch ook vormen van anorexia (oid) waarbij de patient zichzelf als heel normaal ziet wanneer ze in de spiegel kijk, terwijl ze feitelijk vel over been is?

(los van het onderwerp in de OP dan he)
"Pools are perfect for holding water"
pi_127750985
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:38 schreef Piye het volgende:

[..]

Deze bewering heb ik meer gezien in dit topic, ik ben het er niet helemaal mee eens. Het is wat mij betreft veel te kort door de bocht gesteld. Hersenen zijn er in allerlei soorten en ondanks dat het inderdaad bewezen is dat er veelvoorkomende verschillen tussen mannen en vrouwenhersenen zijn, zijn hier wel degelijk variaties in te vinden.

Neem een homo. Uit verschillende onderzoeken blijkt dat homo's meer de hersenen van het andere dan hun eigen geslacht zouden hebben. Dus zijn homofiele mannen dan eigenlijk vrouwen? Hangen ze er tussenin? Het is maar net hoe je het bekijjkt. Om het dan nog wat lastiger te maken, zijn er ook eeneiige tweelingen, waarvan de 1 homo is en de ander niet. Bij transgenders precies hetzelfde verhaal. Dus als 2 identieke tweelingen geboren worden en 1tje blijkt transgender, dan ga jij tegen de ander zeggen "jij bent ook een transgender"? Dan wijs jij zijn identiteit af, want "hij heeft vrouwenhersenen"?

Daarnaast is het ook zo, dat transgenders dan wel afwijkende hersenen hebben van hun eigen geslachtgenoten. Ze wijken ook af van het geslacht dat ze zich voelen. Ik vind het verder prima als je je wil laten ombouwen. Wat mij betreft is het feit dat je je een ander geslacht voelt een prima argument, want ik gun die mensen echt gewoon hun geluk. Maar de bewering dat een transgender de hersenen van het andere geslacht zou hebben is niet meer dan een politiek-correcte leugen.
Danku, my thoughts exactly.

Ik mag jou wel, zelfs met mijn hetero-hersentjes.
"Pools are perfect for holding water"
pi_127751027
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:51 schreef snakelady het volgende:

[..]

Uiteraard zijn er verschillen, maar in de witte materie in de hersenen kan je het geslacht halen, die is bij mannen en vrouwen zodanig verschillend dat je alleen al door een scan van de hersenen kan zien welk geslacht de eigenaar heeft.
Bij dat van transeksuelen zie je dus een afwijking, bij vrouw naar man meer dan van man naar vrouw geloof ik maar het is duidelijk dat de witte stof afwijkend is vergeleken met gewone hetero mensen die zich wel prettig voelen bij hun geslacht.

[..]

Dat een identieke tweeling is geboren wil niet zeggen dat de hersenen ook identiek zijn, het kan zelfs dat er een identieke tweeling is geboren waarvan eentje down syndroom heeft, dan ga je ook niet zeggen dat de andere een kind met down is.
Bij homofilie zit het ook in de hersenen, maar dat heeft een andere oorzaak, dat zit al in de baarmoeder en de hoeveelheid testosteron ( te veel of te weinig) die de moeder aanmaakt kan er voor zorgen dat de hersenen dus zodanig veranderen dat een kind geboren word als homofiel of lesbiene, dat hoeft ook niet altijd te gebeuren overigens.
Eigenlijk is een betere benaming ook geslachtsidentiteitsstoornis, aangezien het niet puur seksueel is.

[..]

Misschien niet exact hetzelfde maar de witte stof zit dan zeker wel dichter tegen het andere geslacht aan.
Ik vind het sowieso altijd wel vreemd dan mensen bewijs willen hebben voor hoe iemand zich voelt, aangezien we lange na nog niet alles weten dus bewijs soms ook moeilijk te leveren is, puur omdat we medisch gezien nog niet zo ver zijn.
Anders zou dat betekenen dat er 2000 jaar geleden nog geen bacteriën bestonden. ;)
Uit zon beetje elke lichaamscel kan je het geslacht bepalen. Waarom zit de afwijking (of ehh.. beter, discrepantie met de 'echte' identiteit) dan in het lichaam, en niet in de hersenen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_127751049
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:43 schreef Jachtgeweer het volgende:

[..]

ik zou wel is wakker willen worden als vrouw, lekker met je borsten spelen en je vagijntje, sowieso dat ik lesbie zou worden
:')
_O_
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_127751055
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:37 schreef snakelady het volgende:
Er is ondertussen toch wel zodaning onderzoek gedaan dat het een feit is dat de witte materie in de hersenen van mensen met een geslachtsidentiteitsstoornis afwijkend is.
Je kan dus gewoon zeggen dat het een hersenaandoening is, helaas een hersenaandoening die je met medicatie of een operatie gericht op de hersenen niet kan veranderen.
Dus dan heb je twee keuzes, die mensen de rest van hun leven in strijd laten zijn met hun lichaam waardoor ze enorm ongelukkig zijn.
Of helpen met opereren en medicatie zodat hun lichaam esthetisch gezien tenminste bij hun hersengeslacht past.

Maar bovenal zijn het gewoon mensen, die met net zo veel respect behandeld dienen te worden als ieder ander mens, en ze dan een "freak of nature" noemen stuit me tegen de borst, dat is respectloos en kwetsen aangezien mensen met een geslachtsidentiteitsstoornis er zelf niks aan kunnen doen.
Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik morgenvroeg wakker zou worden en ineens een man zou zijn ( oké, misschien leuk voor dagje) aangezien dat niet bij mijn geslacht past wat in mijn hersenen zit en ik me geen raad zou weten met zo'n lijf.
Ok, negeer mijn vorige post maar, hierin vind ik de uitleg die ik van je zocht (of iig, ik snap je nu beter) :) Ik ben het overigens met je eens hoor.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:48:31 #249
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_127751071
wait what, een vrouw die een man wordt en daarna een kind krijgt?

al dat kan _O_ DOEN :D
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:51:17 #250
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127751163
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:44 schreef probeer het volgende:

[..]

Je geslacht zit in elke lichaamscel. Waarom zijn dan juist de hersenen hetgene wat jou definieert? Er zijn toch ook vormen van anorexia (oid) waarbij de patient zichzelf als heel normaal ziet wanneer ze in de spiegel kijk, terwijl ze feitelijk vel over been is?

(los van het onderwerp in de OP dan he)
Dat is de oorzaak van Body Dysmorphic Disorder,maar dat is niet een foutje in de hersenen als in dat er iets niet goed zit of iets verkeerd is aangelegd, dat kan bv gebeuren bij iemand die altijd is gepest vanwege overgewicht maar ook kan dat op specifieke lichaamsdelen, bv een grote neus, flaporen, kleine lengte enz.
Je hebt nurture en nature, sommige zaken word je mee geboren, andere worden veroorzaakt wegens ervaringen in je leven.
Overigens is het wel zo dat de hersenen van mensen met Body Dysmorphic Disorder zich over de loop der jaren veranderen waardoor genezing eigenlijk onmogelijk is, maar het valt wel zo terug te draaien dat er mee te leven valt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_127751249
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:51 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is de oorzaak van Body Dysmorphic Disorder,maar dat is niet een foutje in de hersenen als in dat er iets niet goed zit of iets verkeerd is aangelegd, dat kan bv gebeuren bij iemand die altijd is gepest vanwege overgewicht maar ook kan dat op specifieke lichaamsdelen, bv een grote neus, flaporen, kleine lengte enz.
Je hebt nurture en nature, sommige zaken word je mee geboren, andere worden veroorzaakt wegens ervaringen in je leven.
Overigens is het wel zo dat de hersenen van mensen met Body Dysmorphic Disorder zich over de loop der jaren veranderen waardoor genezing eigenlijk onmogelijk is, maar het valt wel zo terug te draaien dat er mee te leven valt.
precies het antwoord dat ik van je zocht (en ook al wel wist. beetje flauw van me, om te proberen je te betrappen op kinken in je verhaal, excuses)
"Pools are perfect for holding water"
pi_127751375
Het valt niet te ontkennen dat er bij de geboorte iets is misgegaan.

[ Bericht 28% gewijzigd door Pharkus op 13-06-2013 15:38:59 ]
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:57:56 #253
351780 Piye
King of Kush
pi_127751402
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:37 schreef snakelady het volgende:
Er is ondertussen toch wel zodaning onderzoek gedaan dat het een feit is dat de witte materie in de hersenen van mensen met een geslachtsidentiteitsstoornis afwijkend is.
Je kan dus gewoon zeggen dat het een hersenaandoening is, helaas een hersenaandoening die je met medicatie of een operatie gericht op de hersenen niet kan veranderen.
Dus dan heb je twee keuzes, die mensen de rest van hun leven in strijd laten zijn met hun lichaam waardoor ze enorm ongelukkig zijn.
Of helpen met opereren en medicatie zodat hun lichaam esthetisch gezien tenminste bij hun hersengeslacht past.

Maar bovenal zijn het gewoon mensen, die met net zo veel respect behandeld dienen te worden als ieder ander mens, en ze dan een "freak of nature" noemen stuit me tegen de borst, dat is respectloos en kwetsen aangezien mensen met een geslachtsidentiteitsstoornis er zelf niks aan kunnen doen.
Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik morgenvroeg wakker zou worden en ineens een man zou zijn ( oké, misschien leuk voor dagje) aangezien dat niet bij mijn geslacht past wat in mijn hersenen zit en ik me geen raad zou weten met zo'n lijf.
Maar geloof jij dan ook, dat transgenders met een eeneiige tweeling, andere witte materie hebben dan hun tweeling? Volgens mij is hier nog niet echt onderzoek naar gedaan, maar die kans is natuurlijk wel erg klein. Je bent niet voor niets eeneiige tweeling. Er kunnen wel afwijkingen zijn, maar in principe zijn die nooit erg groot. Ik zie niet in waarom dat bij transgenders opeens wel zo zou zijn. Voor de rest ben ik het met je eens.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:58:32 #254
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_127751430
waarom hier druk overmaken zeg :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:00:52 #255
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_127751539
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:51 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is de oorzaak van Body Dysmorphic Disorder,maar dat is niet een foutje in de hersenen als in dat er iets niet goed zit of iets verkeerd is aangelegd, dat kan bv gebeuren bij iemand die altijd is gepest vanwege overgewicht maar ook kan dat op specifieke lichaamsdelen, bv een grote neus, flaporen, kleine lengte enz.
Je hebt nurture en nature, sommige zaken word je mee geboren, andere worden veroorzaakt wegens ervaringen in je leven.
Overigens is het wel zo dat de hersenen van mensen met Body Dysmorphic Disorder zich over de loop der jaren veranderen waardoor genezing eigenlijk onmogelijk is, maar het valt wel zo terug te draaien dat er mee te leven valt.
survival of the fittest, als je het niet kan handelen verdien je het ook niet om te leven, zo zijn de wetten van de natuur.
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:01:31 #256
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_127751564
Ah, krijgen we dit weer :').

Een man die een kind baart is inderdaad redelijk bizar, maar ik zie geen reden waarom het niet zou kunnen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_127751708
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:57 schreef Confetti het volgende:
Het valt niet te ontkennen dat er bij de geboorte iets is misgegaan.
Heeft de dokter ze laten vallen?

[ Bericht 4% gewijzigd door Pharkus op 13-06-2013 15:39:11 ]
pi_127751840
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:04 schreef Jordi23 het volgende:

[..]

Heeft de dokter ze laten vallen?
Nee, ze hebben helaas voor hun afwijkend DNA gekregen. Verkeerd DNA.
pi_127751905
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:08 schreef Confetti het volgende:

[..]

Nee, ze hebben helaas voor hun afwijkend DNA gekregen. Verkeerd DNA.
:')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127751951
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:11 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

:')
Oh jij zou natuurlijk denken dat je een kerngezonde jongen/meisje hebt als hij/zij transseksueel blijkt te zijn..
pi_127751985
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:12 schreef Confetti het volgende:

[..]

Oh jij zou natuurlijk denken dat je een kerngezonde jongen/meisje hebt als hij/zij transseksueel blijkt te zijn..
Euhm ja. Who cares.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127752065
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:14 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Euhm ja. Who cares.
Tja, dat mag jij zelf weten maar ik en velen anderen hebben wel eisen waaraan onze kinderen hopelijk zullen voldoen.

Kan me niet voorstellen dat het je helemaal niets uitmaakt of je een normaal of transseksueel kind krijgt. Dan ben je gewoon volkomen de weg kwijt geraakt met je politieke correctheid.
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:17:31 #263
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_127752104
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 04:59 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Waar baseer je die zogenaamde wetenschap op?

Als transseksualiteit een ziekte is, hadden die mensen heel veel en misschien wel alles ervoor over gehad om te kunnen genezen. Het is geen ziekte die te genezen valt, maar het is wel een fenomeen die wetenschappelijk kan worden vastgesteld; een man die zich vrouw voelt, heeft daadwerkelijk vrouwelijkere hersenen dan mannen die zulke gevoelens niet hebben. En vrouwen die zich man voelen, hebben mannelijkere hersenen. Er bestaat geen pil die de hersenstructuur kan veranderen en die zal waarschijnlijk ook nooit komen, omdat iemands genderidentiteit helemaal verweven is met iemands persoonlijkheid.

Dat jij vindt dat transseksuele mannen geen kinderen mogen baren, is jouw goed recht en daar ben ik het ook wel mee eens. Maar transseksuele mensen freaks of nature noemen, vind ik heel erg onbeschoft en respectloos!

Ik denk dat jij juist degene bent die ziek is. By the way, waarom houdt dit onderwerp je uberhaupt bezig? Wat kan jou het schelen wat transseksuelen vinden? En de pot verwijt de ketel, want jij veroordeelt ook dingen die je niet begrijpt of waar je het niet mee eens bent.

Sorry kerel, maar je komt op mij over als een narcistisch mannetje met een beperkt inlevingsvermogen en een ziekelijke adoratie voor Alistair Overeem, die je met je kortzichtige gelul ook nog eens in diskrediet brengt. Ik kan me niet voorstellen dat jij Overeem bent; die heeft wel wat beters te doen dan zijn tijd doorbrengen op dit forum.
een van de voorbeelden, ik vind dat veel mensen hier nogal flippen over transsexuelen, maar waar velen op doelen lijkt me eerder een vorm van transgenderdysforie?
pi_127752106
Ik vraag altijd af hoeveel van de mensen hier die zo verschrikkelijk heftig negatief reageren überhaupt ooit met een transgender hebben gesproken en daadwerkelijk een eerlijke poging hebben gedaan om het te begrijpen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:18:39 #265
351780 Piye
King of Kush
pi_127752154
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:16 schreef Confetti het volgende:

[..]

Tja, dat mag jij zelf weten maar ik en velen anderen hebben wel eisen waaraan onze kinderen hopelijk zullen voldoen.

Kan me niet voorstellen dat het je helemaal niets uitmaakt of je een normaal of transseksueel kind krijgt. Dan ben je gewoon volkomen de weg kwijt geraakt met je politieke correctheid.
Noem me een racist, maar als m'n kind van het verkeerde ras zou zijn, zou ik daar wel boos om worden. :(
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_127752792
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:16 schreef Confetti het volgende:

[..]

Tja, dat mag jij zelf weten maar ik en velen anderen hebben wel eisen waaraan onze kinderen hopelijk zullen voldoen.

Kan me niet voorstellen dat het je helemaal niets uitmaakt of je een normaal of transseksueel kind krijgt. Dan ben je gewoon volkomen de weg kwijt geraakt met je politieke correctheid.
Volkomen de weg kwijt geraakt? Want je houd minder van je kind als het transgender blijkt te zijn? Wie is er nou de weg kwijt :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:38:24 #267
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127752904
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:08 schreef Confetti het volgende:

[..]

Nee, ze hebben helaas voor hun afwijkend DNA gekregen. Verkeerd DNA.
En dat verkeerde DNA komt van de ouders, dus van jou en je eventuele partner, het kind kan er niks aan doen dat jij "verkeerd" DNA doorgeeft.

Alleen jammer dat het niks met DNA te maken heeft. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_127752910
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:35 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Volkomen de weg kwijt geraakt? Want je houd minder van je kind als het transgender blijkt te zijn? Wie is er nou de weg kwijt :o
Als het jou werkelijk waar koud laat dat je een transseksueel kind krijgt omdat je het doodnormaal vindt ben jij degene die de weg kwijt is geraakt inderdaad.
pi_127752927
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:38 schreef snakelady het volgende:

[..]

En dat verkeerde DNA komt van de ouders, dus van jou en je eventuele partner, het kind kan er niks aan doen dat jij "verkeerd" DNA doorgeeft.
Klopt, maar het blijft verkeerd en afwijkend DNA dat je liever niet overdraagt.
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:41:34 #270
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127753025
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:39 schreef Confetti het volgende:

[..]

Klopt, maar het blijft verkeerd en afwijkend DNA dat je liever niet overdraagt.
Jij hebt nog geen kinderen he?
Ik heb twee kinderen en ik zou echt niet minder van de houden als ze niet zouden voldoen aan de normen van de maatschappij.
Natuurlijk zou ik het minder leuk vinden, puur omdat ik weet dat ze een moeilijke weg te bewandelen hebben, maar ik zou ze daar in steunen zo goed als ik kan.
Net als wanneer ze blind zouden worden, een ledemaat verliezen, een andere hersenaandoening krijgen enz.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_127753133
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Jij hebt nog geen kinderen he?
Ik heb twee kinderen en ik zou echt niet minder van de houden als ze niet zouden voldoen aan de normen van de maatschappij.
Natuurlijk zou ik het minder leuk vinden, puur omdat ik weet dat ze een moeilijke weg te bewandelen hebben, maar ik zou ze daar in steunen zo goed als ik kan.
Net als wanneer ze blind zouden worden, een ledemaat verliezen, een andere hersenaandoening krijgen enz.
Uiteraard blijf je van je kind houden. Het ging mij er meer om dat er mensen hier met droge ogen durven te beweren dat het ze helemaal niets uitmaakt of ze een 'normaal' kind krijgen of een kind met afwijkingen zoals een transseksueel. Dat kan ik moeilijk geloven.
pi_127753188
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:44 schreef Confetti het volgende:

[..]

Uiteraard blijf je van je kind houden. Het ging mij er meer om dat er mensen hier met droge ogen durven te beweren dat het ze helemaal niets uitmaakt of ze een 'normaal' kind krijgen of een kind met afwijkingen zoals een transseksueel. Dat kan ik moeilijk geloven.
Dan ligt dat toch aan jouw bekrompen voorstellingsvermogen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127753207
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:45 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dan ligt dat toch aan jouw bekrompen voorstellingsvermogen.
Of jouw doorgeslagen politieke correctheid dat je zelf geen enkele normen en waarden meer hebt waar je om geeft.
pi_127753234
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:44 schreef Confetti het volgende:

[..]

Uiteraard blijf je van je kind houden. Het ging mij er meer om dat er mensen hier met droge ogen durven te beweren dat het ze helemaal niets uitmaakt of ze een 'normaal' kind krijgen of een kind met afwijkingen zoals een transseksueel. Dat kan ik moeilijk geloven.
Het doet mijn ouders heus wat, dat klopt. Maar meer uit een gevoel van beschermendheid, dat ze bang zijn dat mensen me vervelende reacties geven, en niet vanuit een soort van dat ze falen. Ze houden er ook echt niet minder door van mij.
pi_127753421
Die vervelende reacties kom ik trouwens alleen op FOK tegen, ik heb er nog nooit, echt nooit, iets over gehoord buiten op straat of in m'n omgeving of wat dan ook
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:53:51 #276
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_127753451
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:52 schreef Maisnon het volgende:
Die vervelende reacties kom ik trouwens alleen op FOK tegen, ik heb er nog nooit, echt nooit, iets over gehoord buiten op straat of in m'n omgeving of wat dan ook
Dat heeft te maken met het feit dat je hier vrijwel anoniem kunt zijn.
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:55:15 #277
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127753502
Ik begrijp sowieso niet waarom mensen zo'n haat kunnen hebben naar iets wat ze niet begrijpen.
Als ik iets niet begrijp lees ik er over en probeer ik het te gaan begrijpen en praat met mensen die er ervaring mee hebben en zo krijg je toch meer begrip voor iemand zijn situatie.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_127753583
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:45 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dan ligt dat toch aan jouw bekrompen voorstellingsvermogen.
Hm, ik zou toch ook liever zien dat mijn kind gewoon in het goede lichaam geboren wordt. Niet om mijn voorkeur, dat boeit niet zo en die is ook eigenlijk niet echt aanwezig. Maar wel om de problematiek voor hem/haarzelf die er bij komt kijken, want het is niet niets zo'n geslachtsoperatie ed. Ik zou liever zien dat mijn kind dat niet hoeft te ondergaan om uiteindelijk gelukkig met zichzelf te worden.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:57:08 #279
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_127753606
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:55 schreef snakelady het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom mensen zo'n haat kunnen hebben naar iets wat ze niet begrijpen.
Als ik iets niet begrijp lees ik er over en probeer ik het te gaan begrijpen en praat met mensen die er ervaring mee hebben en zo krijg je toch meer begrip voor iemand zijn situatie.
Want mensen zijn vergelijkbaar met jezelf? Dat is de grootste kul die er bestaat.
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:58:10 #280
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127753653
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:57 schreef Meneer_du_bir het volgende:

[..]

Want mensen zijn vergelijkbaar met jezelf? Dat is de grootste kul die er bestaat.
Nee, dat zeg ik ook nergens, maar in plaats van mensen uit te gaan schelden omdat je ze niet begrijpt zou je ook in ieder geval kunnen proberen om ze te leren begrijpen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_127753689
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:53 schreef Meneer_du_bir het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met het feit dat je hier vrijwel anoniem kunt zijn.
Dat klopt wel deels, maar ik denk dat de gemiddelde groep hangjongeren daar ook schijt aan heeft en zelfs daarvan niet

Ja dat ze hoertje riepen, en toen: "ze keek ze keek!" en ik had alleen maar een big smile omdat ze 'ze' zeiden :')
pi_127753700
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:55 schreef snakelady het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom mensen zo'n haat kunnen hebben naar iets wat ze niet begrijpen.
Als ik iets niet begrijp lees ik er over en probeer ik het te gaan begrijpen en praat met mensen die er ervaring mee hebben en zo krijg je toch meer begrip voor iemand zijn situatie.
Dat doe je ook alleen maar zolang het toch ergens in jouw straatje past. Vast niet bij bv een Breivik, waar je vanuit zijn perspectief ook wel enig begrip voor op zou kunnen brengen.

(niet dat ik dat doe hoor)
"Pools are perfect for holding water"
pi_127753702
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:58 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik ook nergens, maar in plaats van mensen uit te gaan schelden omdat je ze niet begrijpt zou je ook in ieder geval kunnen proberen om ze te leren begrijpen.
Begrijpen is geen synoniem voor acceptatie of tolerantie.
pi_127753739
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:59 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat doe je ook alleen maar zolang het toch ergens in jouw straatje past. Vast niet bij bv een Breivik, waar je vanuit zijn perspectief ook wel enig begrip voor op zou kunnen brengen.

(niet dat ik dat doe hoor)
Precies mijn punt. Het lijkt wel of we ze alleen begrijpen als we ze ook accepteren.
  donderdag 13 juni 2013 @ 16:01:43 #285
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127753795
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:59 schreef Confetti het volgende:

[..]

Begrijpen is geen synoniem voor acceptatie of tolerantie.
Dat zeg ik ook nergens, maar een beetje proberen begrip te krijgen in plaats van je er tegen afzetten terwijl je geen idee hebt waar het over gaat komt gewoon dom over.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_127753852
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:56 schreef probeer het volgende:

[..]

Hm, ik zou toch ook liever zien dat mijn kind gewoon in het goede lichaam geboren wordt. Niet om mijn voorkeur, dat boeit niet zo en die is ook eigenlijk niet echt aanwezig. Maar wel om de problematiek voor hem/haarzelf die er bij komt kijken, want het is niet niets zo'n geslachtsoperatie ed. Ik zou liever zien dat mijn kind dat niet hoeft te ondergaan om uiteindelijk gelukkig met zichzelf te worden.
Hier kan ikme ook nog wel in vinden, maar je doet er toch niets aan. Het is zoals het is. Tuurlijk gun je je kinderen de wereld en de rest, maar hier en daar een hindernis is nooit iemand slechter van geworden.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127753854
Ik snap niet dat dit een probleem is... Ik bedoel, TS doet net alsof het een soort fraude is. Wat kan mij het nou schelen dat een vrouw iemand zwanger kan maken of een vent een kind kan krijgen. Als ze daar gelukkig mee zijn is het toch goed man...

Beetje moeilijk doenerij over iets dat je eigenlijk helemaal niets aangaat...
pi_127753922
quote:
8s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:03 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik snap niet dat dit een probleem is... Ik bedoel, TS doet net alsof het een soort fraude is. Wat kan mij het nou schelen dat een vrouw iemand zwanger kan maken of een vent een kind kan krijgen. Als ze daar gelukkig mee zijn is het toch goed man...

Beetje moeilijk doenerij over iets dat je eigenlijk helemaal niets aangaat...
klopt, ben ik het ook helemaal mee eens. big fking /care. Maar volgens dezelfde redenatie zou je je ook af kunnen vragen waarom het dan zo belangrijk is voor die mensen om als man of vrouw te boek te staan. Wat kan het jou schelen in welk hokje de overheid jou plaatst? je weet toch zelf prima wie je bent en wat je wil?

Edit: en dat was de klacht ook niet. De klacht was dat een bepaalde groep mensen toch wel erg snel op hun teentjes getrapt is als je ze bekritiseerd. En volgens dezelfde redenatie zou het ook die mensen geen fuck uit moeten maken wat anderen van hun denken.

Blijkbaar werkt het niet altijd zo makkelijk voor sommigen.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 13 juni 2013 @ 16:09:13 #289
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127754107
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:59 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat doe je ook alleen maar zolang het toch ergens in jouw straatje past. Vast niet bij bv een Breivik, waar je vanuit zijn perspectief ook wel enig begrip voor op zou kunnen brengen.

(niet dat ik dat doe hoor)
Uiteraard gaat het over zaken waar anderen geen schade mee worden toegebracht.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_127754127
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:05 schreef probeer het volgende:

[..]
Edit: en dat was de klacht ook niet. De klacht was dat een bepaalde groep mensen toch wel erg snel op hun teentjes getrapt is als je ze bekritiseerd. En volgens dezelfde redenatie zou het ook die mensen geen fuck uit moeten maken wat anderen van hun denken.

Blijkbaar werkt het niet altijd zo makkelijk voor sommigen.
Hou er dan wel even rekening mee dat TS al tijden aan het trollen is in de 'transgender' topics. Dan is het niet zo raar dat je een grote bek krijgt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 13 juni 2013 @ 16:11:26 #291
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127754195
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:05 schreef probeer het volgende:

Edit: en dat was de klacht ook niet. De klacht was dat een bepaalde groep mensen toch wel erg snel op hun teentjes getrapt is als je ze bekritiseerd. En volgens dezelfde redenatie zou het ook die mensen geen fuck uit moeten maken wat anderen van hun denken.

Blijkbaar werkt het niet altijd zo makkelijk voor sommigen.
Tja, maar TS gaat bewust een topic in voor deze doelgroep om ze daar te jennen en is dan "verbaasd" dat mensen gepikeerd reageren.
Je gaat ook geen homobar in om te roepen dat homo's vies zijn en dan verbaasd zijn dat je nare reacties terug krijgt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_127754207
Ik snap ook wel dat het gedoe voor de mensen van de overheid is, ik bedoel het is gewoon een uitzondering en zo'n geslachts-marker heeft vast op een hele lange rits bureaucratisch gedoe impact, het is gewoon zo cru dat vruchtbaarheid het punt van onderscheid dan wordt
pi_127754256
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:09 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hou er dan wel even rekening mee dat TS al tijden aan het trollen is in de 'transgender' topics. Dan is het niet zo raar dat je een grote bek krijgt.
Weet ik niet.. Zelfs al is TS de grootste schoft ooit, kan je nog steeds 2 dingen doen. Of er op in gaan, of gewoon links laten liggen.

(Om maar advocaat van de duivel, of TS, te spelen) Wat kan het hun schelen wat de extreme mening van een of andere onbekende is? (en ja, ok, dat is wel een dooddoener voor het fenomeen internetdiscussies)
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 13 juni 2013 @ 16:12:42 #294
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127754260
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:05 schreef probeer het volgende:
Maar volgens dezelfde redenatie zou je je ook af kunnen vragen waarom het dan zo belangrijk is voor die mensen om als man of vrouw te boek te staan. Wat kan het jou schelen in welk hokje de overheid jou plaatst? je weet toch zelf prima wie je bent en wat je wil?
Binnenkort ga ik weer op vakantie. Enig idee hoe zenuwslopend het is om de grens over te moeten met een M in je paspoort als je er niet uit ziet als een M?

Het is wel zo handig als de overheid hier een beetje in mee werkt door dat gewoon aan te passen in je paspoort.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_127754283
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

Tja, maar TS gaat bewust een topic in voor deze doelgroep om ze daar te jennen en is da verbaasd dat mensen gepikeerd reageren.
Je gaat ook geen homobar in om te roepen dat homo's vies zijn en dan verbaasd zijn dat je nare reacties terug krijgt.
Ja zo dacht ik er dus ook over. TS heeft vaak genoeg normale antwoorden gehad, maar zodra er na eindeloos provoceer een tegenreactie komt wordt er een klaagtopic over geopend :P

Ben blij dat er ook nog normaal gediscussieerd is hier
pi_127754363
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:13 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja zo dacht ik er dus ook over. TS heeft vaak genoeg normale antwoorden gehad, maar zodra er na eindeloos provoceer een tegenreactie komt wordt er een klaagtopic over geopend :P

Ben blij dat er ook nog normaal gediscussieerd is hier
Met hier en daar een uitzondering.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127754425
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

Tja, maar TS gaat bewust een topic in voor deze doelgroep om ze daar te jennen en is dan "verbaasd" dat mensen gepikeerd reageren.
Je gaat ook geen homobar in om te roepen dat homo's vies zijn en dan verbaasd zijn dat je nare reacties terug krijgt.
Klopt, heb je gelijk in. En ik zou wellicht zelf ook niet op zon moment de andere wang toe kunnen keren.

Maar als je de redenatie van Kritische Massa volgt ("care, zolang ze zelf maar gelukkig zijn") is dat net zo goed toe te passen op de bewuste trol/zeikerd, als de aangesproken groep. Dat was het enige punt dat ik wilde maken.

En ja, ik vind het ook irritant stoken om het stoken. Nergens voor nodig, laat elkaar in hun waarde etc. Maar ja, daar kan je dan nog steeds boven staan. Dat je de discussie in je eigen topic (dat diegene komt vervuilen) aan gaat, ok. Maar dat dit dan in dit topic ook gebeurt, dan denk ik eigenlijk van .. och, laat dat trieste joch toch.
"Pools are perfect for holding water"
pi_127754542
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:12 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Binnenkort ga ik weer op vakantie. Enig idee hoe zenuwslopend het is om de grens over te moeten met een M in je paspoort als je er niet uit ziet als een M?

Het is wel zo handig als de overheid hier een beetje in mee werkt door dat gewoon aan te passen in je paspoort.
Excuses. Ik had daarin nog helemaal niet nagedacht over de praktische zaken. Daar heb je helemaal gelijk in.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 13 juni 2013 @ 16:29:51 #299
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_127754936
Ik vind dit wel heel erg moeilijk doen om het moeilijk doen, lekker belangrijk of iemand man of vrouw genoemd wil worden. En dat komt van iemand die het met je eens is dat een man die kinderen kan krijgen idd eigenlijk gewoon een vrouw is.

Maar nog maals, laat ze lekker, wat voor last kun je er in hemelsnaam van hebben?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_127754995
Als een GBA-man een kind baart dan zou die dus met terugwerkende kracht als vrouw moeten worden aangemerkt. Het krijgen van kinderen is immers een wezenlijk onderdeel van het 'vrouw-zijn' van een mens..
dag
pi_127755701
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:31 schreef Peter het volgende:
Als een GBA-man een kind baart dan zou die dus met terugwerkende kracht als vrouw moeten worden aangemerkt. Het krijgen van kinderen is immers een wezenlijk onderdeel van het 'vrouw-zijn' van een mens..
Moeilijk om je man te voelen op dat moment, daarom snap ik het ook niet goed allemaal.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')