abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127751249
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:51 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is de oorzaak van Body Dysmorphic Disorder,maar dat is niet een foutje in de hersenen als in dat er iets niet goed zit of iets verkeerd is aangelegd, dat kan bv gebeuren bij iemand die altijd is gepest vanwege overgewicht maar ook kan dat op specifieke lichaamsdelen, bv een grote neus, flaporen, kleine lengte enz.
Je hebt nurture en nature, sommige zaken word je mee geboren, andere worden veroorzaakt wegens ervaringen in je leven.
Overigens is het wel zo dat de hersenen van mensen met Body Dysmorphic Disorder zich over de loop der jaren veranderen waardoor genezing eigenlijk onmogelijk is, maar het valt wel zo terug te draaien dat er mee te leven valt.
precies het antwoord dat ik van je zocht (en ook al wel wist. beetje flauw van me, om te proberen je te betrappen op kinken in je verhaal, excuses)
"Pools are perfect for holding water"
pi_127751375
Het valt niet te ontkennen dat er bij de geboorte iets is misgegaan.

[ Bericht 28% gewijzigd door Pharkus op 13-06-2013 15:38:59 ]
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:57:56 #253
351780 Piye
King of Kush
pi_127751402
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:37 schreef snakelady het volgende:
Er is ondertussen toch wel zodaning onderzoek gedaan dat het een feit is dat de witte materie in de hersenen van mensen met een geslachtsidentiteitsstoornis afwijkend is.
Je kan dus gewoon zeggen dat het een hersenaandoening is, helaas een hersenaandoening die je met medicatie of een operatie gericht op de hersenen niet kan veranderen.
Dus dan heb je twee keuzes, die mensen de rest van hun leven in strijd laten zijn met hun lichaam waardoor ze enorm ongelukkig zijn.
Of helpen met opereren en medicatie zodat hun lichaam esthetisch gezien tenminste bij hun hersengeslacht past.

Maar bovenal zijn het gewoon mensen, die met net zo veel respect behandeld dienen te worden als ieder ander mens, en ze dan een "freak of nature" noemen stuit me tegen de borst, dat is respectloos en kwetsen aangezien mensen met een geslachtsidentiteitsstoornis er zelf niks aan kunnen doen.
Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik morgenvroeg wakker zou worden en ineens een man zou zijn ( oké, misschien leuk voor dagje) aangezien dat niet bij mijn geslacht past wat in mijn hersenen zit en ik me geen raad zou weten met zo'n lijf.
Maar geloof jij dan ook, dat transgenders met een eeneiige tweeling, andere witte materie hebben dan hun tweeling? Volgens mij is hier nog niet echt onderzoek naar gedaan, maar die kans is natuurlijk wel erg klein. Je bent niet voor niets eeneiige tweeling. Er kunnen wel afwijkingen zijn, maar in principe zijn die nooit erg groot. Ik zie niet in waarom dat bij transgenders opeens wel zo zou zijn. Voor de rest ben ik het met je eens.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:58:32 #254
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_127751430
waarom hier druk overmaken zeg :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:00:52 #255
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_127751539
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:51 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is de oorzaak van Body Dysmorphic Disorder,maar dat is niet een foutje in de hersenen als in dat er iets niet goed zit of iets verkeerd is aangelegd, dat kan bv gebeuren bij iemand die altijd is gepest vanwege overgewicht maar ook kan dat op specifieke lichaamsdelen, bv een grote neus, flaporen, kleine lengte enz.
Je hebt nurture en nature, sommige zaken word je mee geboren, andere worden veroorzaakt wegens ervaringen in je leven.
Overigens is het wel zo dat de hersenen van mensen met Body Dysmorphic Disorder zich over de loop der jaren veranderen waardoor genezing eigenlijk onmogelijk is, maar het valt wel zo terug te draaien dat er mee te leven valt.
survival of the fittest, als je het niet kan handelen verdien je het ook niet om te leven, zo zijn de wetten van de natuur.
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:01:31 #256
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_127751564
Ah, krijgen we dit weer :').

Een man die een kind baart is inderdaad redelijk bizar, maar ik zie geen reden waarom het niet zou kunnen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_127751708
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:57 schreef Confetti het volgende:
Het valt niet te ontkennen dat er bij de geboorte iets is misgegaan.
Heeft de dokter ze laten vallen?

[ Bericht 4% gewijzigd door Pharkus op 13-06-2013 15:39:11 ]
pi_127751840
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:04 schreef Jordi23 het volgende:

[..]

Heeft de dokter ze laten vallen?
Nee, ze hebben helaas voor hun afwijkend DNA gekregen. Verkeerd DNA.
pi_127751905
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:08 schreef Confetti het volgende:

[..]

:')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127751951
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:11 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

:')
Oh jij zou natuurlijk denken dat je een kerngezonde jongen/meisje hebt als hij/zij transseksueel blijkt te zijn..
pi_127751985
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:12 schreef Confetti het volgende:

[..]

Oh jij zou natuurlijk denken dat je een kerngezonde jongen/meisje hebt als hij/zij transseksueel blijkt te zijn..
Euhm ja. Who cares.
pi_127752065
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:14 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Euhm ja. Who cares.
Tja, dat mag jij zelf weten maar ik en velen anderen hebben wel eisen waaraan onze kinderen hopelijk zullen voldoen.

Kan me niet voorstellen dat het je helemaal niets uitmaakt of je een normaal of transseksueel kind krijgt. Dan ben je gewoon volkomen de weg kwijt geraakt met je politieke correctheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2013 15:16:32 ]
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:17:31 #263
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_127752104
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 04:59 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Waar baseer je die zogenaamde wetenschap op?

Als transseksualiteit een ziekte is, hadden die mensen heel veel en misschien wel alles ervoor over gehad om te kunnen genezen. Het is geen ziekte die te genezen valt, maar het is wel een fenomeen die wetenschappelijk kan worden vastgesteld; een man die zich vrouw voelt, heeft daadwerkelijk vrouwelijkere hersenen dan mannen die zulke gevoelens niet hebben. En vrouwen die zich man voelen, hebben mannelijkere hersenen. Er bestaat geen pil die de hersenstructuur kan veranderen en die zal waarschijnlijk ook nooit komen, omdat iemands genderidentiteit helemaal verweven is met iemands persoonlijkheid.

Dat jij vindt dat transseksuele mannen geen kinderen mogen baren, is jouw goed recht en daar ben ik het ook wel mee eens. Maar transseksuele mensen freaks of nature noemen, vind ik heel erg onbeschoft en respectloos!

Ik denk dat jij juist degene bent die ziek is. By the way, waarom houdt dit onderwerp je uberhaupt bezig? Wat kan jou het schelen wat transseksuelen vinden? En de pot verwijt de ketel, want jij veroordeelt ook dingen die je niet begrijpt of waar je het niet mee eens bent.

Sorry kerel, maar je komt op mij over als een narcistisch mannetje met een beperkt inlevingsvermogen en een ziekelijke adoratie voor Alistair Overeem, die je met je kortzichtige gelul ook nog eens in diskrediet brengt. Ik kan me niet voorstellen dat jij Overeem bent; die heeft wel wat beters te doen dan zijn tijd doorbrengen op dit forum.
een van de voorbeelden, ik vind dat veel mensen hier nogal flippen over transsexuelen, maar waar velen op doelen lijkt me eerder een vorm van transgenderdysforie?
pi_127752106
Ik vraag altijd af hoeveel van de mensen hier die zo verschrikkelijk heftig negatief reageren überhaupt ooit met een transgender hebben gesproken en daadwerkelijk een eerlijke poging hebben gedaan om het te begrijpen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:18:39 #265
351780 Piye
King of Kush
pi_127752154
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:16 schreef Confetti het volgende:

[..]

Tja, dat mag jij zelf weten maar ik en velen anderen hebben wel eisen waaraan onze kinderen hopelijk zullen voldoen.

Kan me niet voorstellen dat het je helemaal niets uitmaakt of je een normaal of transseksueel kind krijgt. Dan ben je gewoon volkomen de weg kwijt geraakt met je politieke correctheid.
Noem me een racist, maar als m'n kind van het verkeerde ras zou zijn, zou ik daar wel boos om worden. :(
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_127752792
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:16 schreef Confetti het volgende:

[..]

Volkomen de weg kwijt geraakt? Want je houd minder van je kind als het transgender blijkt te zijn? Wie is er nou de weg kwijt :o
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:38:24 #267
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127752904
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:08 schreef Confetti het volgende:

[..]

En dat verkeerde DNA komt van de ouders, dus van jou en je eventuele partner, het kind kan er niks aan doen dat jij "verkeerd" DNA doorgeeft.

Alleen jammer dat het niks met DNA te maken heeft. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_127752910
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:35 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Volkomen de weg kwijt geraakt? Want je houd minder van je kind als het transgender blijkt te zijn? Wie is er nou de weg kwijt :o
Als het jou werkelijk waar koud laat dat je een transseksueel kind krijgt omdat je het doodnormaal vindt ben jij degene die de weg kwijt is geraakt inderdaad.
pi_127752927
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:38 schreef snakelady het volgende:

[..]

En dat verkeerde DNA komt van de ouders, dus van jou en je eventuele partner, het kind kan er niks aan doen dat jij "verkeerd" DNA doorgeeft.
Klopt, maar het blijft verkeerd en afwijkend DNA dat je liever niet overdraagt.
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:41:34 #270
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127753025
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:39 schreef Confetti het volgende:

[..]

Klopt, maar het blijft verkeerd en afwijkend DNA dat je liever niet overdraagt.
Jij hebt nog geen kinderen he?
Ik heb twee kinderen en ik zou echt niet minder van de houden als ze niet zouden voldoen aan de normen van de maatschappij.
Natuurlijk zou ik het minder leuk vinden, puur omdat ik weet dat ze een moeilijke weg te bewandelen hebben, maar ik zou ze daar in steunen zo goed als ik kan.
Net als wanneer ze blind zouden worden, een ledemaat verliezen, een andere hersenaandoening krijgen enz.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_127753133
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Jij hebt nog geen kinderen he?
Ik heb twee kinderen en ik zou echt niet minder van de houden als ze niet zouden voldoen aan de normen van de maatschappij.
Natuurlijk zou ik het minder leuk vinden, puur omdat ik weet dat ze een moeilijke weg te bewandelen hebben, maar ik zou ze daar in steunen zo goed als ik kan.
Net als wanneer ze blind zouden worden, een ledemaat verliezen, een andere hersenaandoening krijgen enz.
Uiteraard blijf je van je kind houden. Het ging mij er meer om dat er mensen hier met droge ogen durven te beweren dat het ze helemaal niets uitmaakt of ze een 'normaal' kind krijgen of een kind met afwijkingen zoals een transseksueel. Dat kan ik moeilijk geloven.
pi_127753188
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:44 schreef Confetti het volgende:

[..]

Uiteraard blijf je van je kind houden. Het ging mij er meer om dat er mensen hier met droge ogen durven te beweren dat het ze helemaal niets uitmaakt of ze een 'normaal' kind krijgen of een kind met afwijkingen zoals een transseksueel. Dat kan ik moeilijk geloven.
Dan ligt dat toch aan jouw bekrompen voorstellingsvermogen.
pi_127753207
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:45 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Of jouw doorgeslagen politieke correctheid dat je zelf geen enkele normen en waarden meer hebt waar je om geeft.
pi_127753234
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:44 schreef Confetti het volgende:

[..]

Het doet mijn ouders heus wat, dat klopt. Maar meer uit een gevoel van beschermendheid, dat ze bang zijn dat mensen me vervelende reacties geven, en niet vanuit een soort van dat ze falen. Ze houden er ook echt niet minder door van mij.
pi_127753421
Die vervelende reacties kom ik trouwens alleen op FOK tegen, ik heb er nog nooit, echt nooit, iets over gehoord buiten op straat of in m'n omgeving of wat dan ook
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:53:51 #276
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_127753451
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:52 schreef Maisnon het volgende:
Die vervelende reacties kom ik trouwens alleen op FOK tegen, ik heb er nog nooit, echt nooit, iets over gehoord buiten op straat of in m'n omgeving of wat dan ook
Dat heeft te maken met het feit dat je hier vrijwel anoniem kunt zijn.
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:55:15 #277
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127753502
Ik begrijp sowieso niet waarom mensen zo'n haat kunnen hebben naar iets wat ze niet begrijpen.
Als ik iets niet begrijp lees ik er over en probeer ik het te gaan begrijpen en praat met mensen die er ervaring mee hebben en zo krijg je toch meer begrip voor iemand zijn situatie.
pi_127753583
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:45 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hm, ik zou toch ook liever zien dat mijn kind gewoon in het goede lichaam geboren wordt. Niet om mijn voorkeur, dat boeit niet zo en die is ook eigenlijk niet echt aanwezig. Maar wel om de problematiek voor hem/haarzelf die er bij komt kijken, want het is niet niets zo'n geslachtsoperatie ed. Ik zou liever zien dat mijn kind dat niet hoeft te ondergaan om uiteindelijk gelukkig met zichzelf te worden.
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:57:08 #279
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_127753606
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:55 schreef snakelady het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom mensen zo'n haat kunnen hebben naar iets wat ze niet begrijpen.
Als ik iets niet begrijp lees ik er over en probeer ik het te gaan begrijpen en praat met mensen die er ervaring mee hebben en zo krijg je toch meer begrip voor iemand zijn situatie.
Want mensen zijn vergelijkbaar met jezelf? Dat is de grootste kul die er bestaat.
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:58:10 #280
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127753653
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:57 schreef Meneer_du_bir het volgende:

[..]

Want mensen zijn vergelijkbaar met jezelf? Dat is de grootste kul die er bestaat.
Nee, dat zeg ik ook nergens, maar in plaats van mensen uit te gaan schelden omdat je ze niet begrijpt zou je ook in ieder geval kunnen proberen om ze te leren begrijpen.
pi_127753689
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:53 schreef Meneer_du_bir het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met het feit dat je hier vrijwel anoniem kunt zijn.
Dat klopt wel deels, maar ik denk dat de gemiddelde groep hangjongeren daar ook schijt aan heeft en zelfs daarvan niet

Ja dat ze hoertje riepen, en toen: "ze keek ze keek!" en ik had alleen maar een big smile omdat ze 'ze' zeiden :')
pi_127753700
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:55 schreef snakelady het volgende:
Dat doe je ook alleen maar zolang het toch ergens in jouw straatje past. Vast niet bij bv een Breivik, waar je vanuit zijn perspectief ook wel enig begrip voor op zou kunnen brengen.

(niet dat ik dat doe hoor)
pi_127753702
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:58 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik ook nergens, maar in plaats van mensen uit te gaan schelden omdat je ze niet begrijpt zou je ook in ieder geval kunnen proberen om ze te leren begrijpen.
Begrijpen is geen synoniem voor acceptatie of tolerantie.
pi_127753739
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:59 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat doe je ook alleen maar zolang het toch ergens in jouw straatje past. Vast niet bij bv een Breivik, waar je vanuit zijn perspectief ook wel enig begrip voor op zou kunnen brengen.

Precies mijn punt. Het lijkt wel of we ze alleen begrijpen als we ze ook accepteren.
  donderdag 13 juni 2013 @ 16:01:43 #285
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127753795
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:59 schreef Confetti het volgende:

[..]

Begrijpen is geen synoniem voor acceptatie of tolerantie.
Dat zeg ik ook nergens, maar een beetje proberen begrip te krijgen in plaats van je er tegen afzetten terwijl je geen idee hebt waar het over gaat komt gewoon dom over.
pi_127753852
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:56 schreef probeer het volgende:

[..]

Hm, ik zou toch ook liever zien dat mijn kind gewoon in het goede lichaam geboren wordt. Niet om mijn voorkeur, dat boeit niet zo en die is ook eigenlijk niet echt aanwezig. Maar wel om de problematiek voor hem/haarzelf die er bij komt kijken, want het is niet niets zo'n geslachtsoperatie ed. Ik zou liever zien dat mijn kind dat niet hoeft te ondergaan om uiteindelijk gelukkig met zichzelf te worden.
Hier kan ikme ook nog wel in vinden, maar je doet er toch niets aan. Het is zoals het is. Tuurlijk gun je je kinderen de wereld en de rest, maar hier en daar een hindernis is nooit iemand slechter van geworden.
pi_127753854
Ik snap niet dat dit een probleem is... Ik bedoel, TS doet net alsof het een soort fraude is. Wat kan mij het nou schelen dat een vrouw iemand zwanger kan maken of een vent een kind kan krijgen. Als ze daar gelukkig mee zijn is het toch goed man...

Beetje moeilijk doenerij over iets dat je eigenlijk helemaal niets aangaat...
pi_127753922
quote:
8s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:03 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik snap niet dat dit een probleem is... Ik bedoel, TS doet net alsof het een soort fraude is. Wat kan mij het nou schelen dat een vrouw iemand zwanger kan maken of een vent een kind kan krijgen. Als ze daar gelukkig mee zijn is het toch goed man...

Beetje moeilijk doenerij over iets dat je eigenlijk helemaal niets aangaat...
klopt, ben ik het ook helemaal mee eens. big fking /care. Maar volgens dezelfde redenatie zou je je ook af kunnen vragen waarom het dan zo belangrijk is voor die mensen om als man of vrouw te boek te staan. Wat kan het jou schelen in welk hokje de overheid jou plaatst? je weet toch zelf prima wie je bent en wat je wil?

Edit: en dat was de klacht ook niet. De klacht was dat een bepaalde groep mensen toch wel erg snel op hun teentjes getrapt is als je ze bekritiseerd. En volgens dezelfde redenatie zou het ook die mensen geen fuck uit moeten maken wat anderen van hun denken.

Blijkbaar werkt het niet altijd zo makkelijk voor sommigen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 16:09:13 #289
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127754107
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:59 schreef probeer het volgende:

[..]

Uiteraard gaat het over zaken waar anderen geen schade mee worden toegebracht.
pi_127754127
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:05 schreef probeer het volgende:

[..]
Edit: en dat was de klacht ook niet. De klacht was dat een bepaalde groep mensen toch wel erg snel op hun teentjes getrapt is als je ze bekritiseerd. En volgens dezelfde redenatie zou het ook die mensen geen fuck uit moeten maken wat anderen van hun denken.

Hou er dan wel even rekening mee dat TS al tijden aan het trollen is in de 'transgender' topics. Dan is het niet zo raar dat je een grote bek krijgt.
  donderdag 13 juni 2013 @ 16:11:26 #291
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127754195
quote:

Tja, maar TS gaat bewust een topic in voor deze doelgroep om ze daar te jennen en is dan "verbaasd" dat mensen gepikeerd reageren.
Je gaat ook geen homobar in om te roepen dat homo's vies zijn en dan verbaasd zijn dat je nare reacties terug krijgt.
pi_127754207
Ik snap ook wel dat het gedoe voor de mensen van de overheid is, ik bedoel het is gewoon een uitzondering en zo'n geslachts-marker heeft vast op een hele lange rits bureaucratisch gedoe impact, het is gewoon zo cru dat vruchtbaarheid het punt van onderscheid dan wordt
pi_127754256
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:09 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hou er dan wel even rekening mee dat TS al tijden aan het trollen is in de 'transgender' topics. Dan is het niet zo raar dat je een grote bek krijgt.
Weet ik niet.. Zelfs al is TS de grootste schoft ooit, kan je nog steeds 2 dingen doen. Of er op in gaan, of gewoon links laten liggen.

(Om maar advocaat van de duivel, of TS, te spelen) Wat kan het hun schelen wat de extreme mening van een of andere onbekende is? (en ja, ok, dat is wel een dooddoener voor het fenomeen internetdiscussies)
  donderdag 13 juni 2013 @ 16:12:42 #294
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127754260
quote:
Maar volgens dezelfde redenatie zou je je ook af kunnen vragen waarom het dan zo belangrijk is voor die mensen om als man of vrouw te boek te staan. Wat kan het jou schelen in welk hokje de overheid jou plaatst? je weet toch zelf prima wie je bent en wat je wil?
Binnenkort ga ik weer op vakantie. Enig idee hoe zenuwslopend het is om de grens over te moeten met een M in je paspoort als je er niet uit ziet als een M?

Het is wel zo handig als de overheid hier een beetje in mee werkt door dat gewoon aan te passen in je paspoort.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_127754283
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

Tja, maar TS gaat bewust een topic in voor deze doelgroep om ze daar te jennen en is da verbaasd dat mensen gepikeerd reageren.
Je gaat ook geen homobar in om te roepen dat homo's vies zijn en dan verbaasd zijn dat je nare reacties terug krijgt.
Ja zo dacht ik er dus ook over. TS heeft vaak genoeg normale antwoorden gehad, maar zodra er na eindeloos provoceer een tegenreactie komt wordt er een klaagtopic over geopend :P

Ben blij dat er ook nog normaal gediscussieerd is hier
pi_127754363
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:13 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja zo dacht ik er dus ook over. TS heeft vaak genoeg normale antwoorden gehad, maar zodra er na eindeloos provoceer een tegenreactie komt wordt er een klaagtopic over geopend :P

Ben blij dat er ook nog normaal gediscussieerd is hier
Met hier en daar een uitzondering.
pi_127754425
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

Tja, maar TS gaat bewust een topic in voor deze doelgroep om ze daar te jennen en is dan "verbaasd" dat mensen gepikeerd reageren.
Klopt, heb je gelijk in. En ik zou wellicht zelf ook niet op zon moment de andere wang toe kunnen keren.

Maar als je de redenatie van Kritische Massa volgt ("care, zolang ze zelf maar gelukkig zijn") is dat net zo goed toe te passen op de bewuste trol/zeikerd, als de aangesproken groep. Dat was het enige punt dat ik wilde maken.

En ja, ik vind het ook irritant stoken om het stoken. Nergens voor nodig, laat elkaar in hun waarde etc. Maar ja, daar kan je dan nog steeds boven staan. Dat je de discussie in je eigen topic (dat diegene komt vervuilen) aan gaat, ok. Maar dat dit dan in dit topic ook gebeurt, dan denk ik eigenlijk van .. och, laat dat trieste joch toch.
pi_127754542
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:12 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Binnenkort ga ik weer op vakantie. Enig idee hoe zenuwslopend het is om de grens over te moeten met een M in je paspoort als je er niet uit ziet als een M?

Het is wel zo handig als de overheid hier een beetje in mee werkt door dat gewoon aan te passen in je paspoort.
Excuses. Ik had daarin nog helemaal niet nagedacht over de praktische zaken. Daar heb je helemaal gelijk in.
  donderdag 13 juni 2013 @ 16:29:51 #299
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_127754936
Ik vind dit wel heel erg moeilijk doen om het moeilijk doen, lekker belangrijk of iemand man of vrouw genoemd wil worden. En dat komt van iemand die het met je eens is dat een man die kinderen kan krijgen idd eigenlijk gewoon een vrouw is.

Maar nog maals, laat ze lekker, wat voor last kun je er in hemelsnaam van hebben?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_127754995
Als een GBA-man een kind baart dan zou die dus met terugwerkende kracht als vrouw moeten worden aangemerkt. Het krijgen van kinderen is immers een wezenlijk onderdeel van het 'vrouw-zijn' van een mens..
dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')