abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127746012
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:23 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Okay dus als het lichaam niet klopt met hoe het natuurlijk zou moeten zijn dan kan je het alsnog fixen.

En als nou iemand z'n hersenen mannelijk zijn, maar het lichaam vrouwelijk? Wat is dan belangrijker
Hoe kan iemand weten hoe het hoort?
  donderdag 13 juni 2013 @ 12:23:59 #207
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_127746018
quote:

[..]

Ja prothese oor! En je kan tegenwoordig oren 3D printen :') :D
kan niet wachten totdat je een vrouw kan uitprinten die voldoet aan jouw eisen
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  donderdag 13 juni 2013 @ 12:24:13 #208
351780 Piye
King of Kush
pi_127746026
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:22 schreef Jordi23 het volgende:

[..]

Gaatje prikken :P
quote:

[..]

Ja prothese oor! En je kan tegenwoordig oren 3D printen :') :D
Ware medici hier aan het woord. _O-
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_127746029
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:23 schreef Jordi23 het volgende:

[..]

Hoe kan iemand weten hoe het hoort?
Met hersenscans
  Forum Admin donderdag 13 juni 2013 @ 12:25:12 #210
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_127746056
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:23 schreef Jachtgeweer het volgende:

[..]

kan niet wachten totdat je een vrouw kan uitprinten die voldoet aan jouw eisen
Het is nog erg lastig het onvoorspelbare karakter van een vrouw te emuleren, de wetenschap staat machteloos in deze.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_127746080
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:24 schreef Piye het volgende:

[..]

[..]

Ware medici hier aan het woord. _O-
Deze kwam ik laatst tegen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 13 juni 2013 @ 12:26:47 #212
351780 Piye
King of Kush
pi_127746105
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:25 schreef Maisnon het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da fuk. _O-
pi_127746139
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:24 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Met hersenscans
Ben jij nu bi, lesbo of hetero?
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_127746143
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:25 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Het is nog erg lastig het onvoorspelbare karakter van een vrouw te emuleren, de wetenschap staat machteloos in deze.
pi_127746195
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:27 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Ben jij nu bi, lesbo of hetero?
Bi, en jij? :P
pi_127746214
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:25 schreef Maisnon het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_127746277
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:29 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Bi, en jij? :P
Ik val op vrouwen.
pi_127746427
Transseksuel / Shemale, ik vind ze altijd zo vreemd eruit zien en ovedreven gedragen.
Wat is dan de reden dat ze hun balzak / penis niet eraf laten snijden :{
Interessant he ?
pi_127747335
We kunnen wel grappen gaan maken over transseksuelen... Maar echt, één ding wel een feit denk ik, die operatie die vrouw-naar-man transseksuelen moeten ondergaan is wel heftige shit als ik die foto's zo zie.
SPOILER
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:08:32 #220
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127747436
Ik vraag me echt af waar jij je druk om maakt, hoe kan dit jou als persoon schade brengen?
Laat mensen toch lekker leven hoe ze zelf willen in plaats van te denken dat jouw redenering de enige waarheid is.

Zelfs in de natuur zijn er dieren die van geslacht kunnen veranderen en ook dieren die tweeslachtig zijn om voort te kunnen planten overigens.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:09:02 #221
351780 Piye
King of Kush
pi_127747450
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:04 schreef Xenzo het volgende:
We kunnen wel grappen gaan maken over transseksuelen... Maar echt, één ding wel een feit denk ik, die operatie die vrouw-naar-man transseksuelen moeten ondergaan is wel heftige shit als ik die foto's zo zie.
SPOILER
Wel fijn dat je zelf kan kiezen hoe groot ie wordt.
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:11:17 #222
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127747518
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:31 schreef thenxero het volgende:
Ik vind ook dat homo's/lesbo's/transseksuelen geen kinderen horen te nemen. Lijkt me niet gezond en wenselijk voor een kind, om uit een 'man' geboren te worden of twee vaders of moeders te hebben (met een ergens geleende baarmoeder/spermashotje).

Het is sowieso een trekje van de huidige maatschappij. Alles is maakbaar en je streeft je eigen geluk na. Dat de kinderen eronder te leiden hebben is een bijzaak.
Dat is dus onderzocht en het kan dus geen kwaad, in tegendeel.

“Many studies have demonstrated that children’s well-being is affected much more by their relationships with their parents, their parents’ sense of competence and security, and the presence of social and economic support for the family than by the gender or the sexual orientation of their parents,”

“indicated that they had high levels of social, school/academic, and total competence and fewer social problems, rule-breaking, and aggressive and externalizing behavior compared with their age-matched counterparts,”

http://www.futurity.org/s(...)are-doing-just-fine/
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_127747529
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:08 schreef snakelady het volgende:
Ik vraag me echt af waar jij je druk om maakt, hoe kan dit jou als persoon schade brengen?
Laat mensen toch lekker leven hoe ze zelf willen in plaats van te denken dat jouw redenering de enige waarheid is.

Zelfs in de natuur zijn er dieren die van geslacht kunnen veranderen en ook dieren die tweeslachtig zijn om voort te kunnen planten overigens.
Ok, nog even je kan mensen vergelijken met mossen en schimmels.
pi_127747550
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:08 schreef snakelady het volgende:
Ik maak me er niet druk om, we zijn bezig met een discussie.

quote:
SPOILER
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:09 schreef Piye het volgende:
Ze kunnen niet stijf worden dacht ik, ze hangen er dus voor de sier bij en pissen is het enige wat ze ermee kunnen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:12:37 #225
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127747566
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:11 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Ok, nog even je kan mensen vergelijken met mossen en schimmels.
Ik vind de vergelijking van mensen en dieren vrijwel altijd onzinnig, maar als je ze een "freak of nature" gaat noemen dan vraag je er om. ;)
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:14:12 #226
351780 Piye
King of Kush
pi_127747627
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:12 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Ik maak me er niet druk om, we zijn bezig met een discussie.

[..]

[..]

Ze kunnen niet stijf worden dacht ik, ze hangen er dus voor de sier bij en pissen is het enige wat ze ermee kunnen.
Hmm lekker dan, ben je omgebouwd kan je er niks mee. ;(
pi_127747692
quote:
SPOILER
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:09 schreef Piye het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:12 schreef Xenzo het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:14 schreef Piye het volgende:
Hmm lekker dan, ben je omgebouwd kan je er niks mee. ;(
Nogmaals: dat dacht ik, als iemand het beter weet dan verneem ik dat graag. Maar inderdaad, als het klopt wat ik ooit eens gelezen heb over dit soort piemels dan is het best triest dat ze er niks mee kunnen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:21:15 #228
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127747871
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:24 schreef Jordi23 het volgende:

[..]

Tevens vind ik het hele fenomeen '' in het verkeerde lichaam geboren'' een van de domste dingen die ik ooit gehoord heb, dat mensen zover gaan in hun jaloezie voor de andere sekse dat ze persee een willen worden, is niet normaal.
Wat mensen vaak vergeten is dat je geslacht niet in een penis of een vagina zit, je geslacht zit in je hersenen.
Mannen en vrouwen hebben andere hersenen, dus soms gebeurd het dat een kindje met het uiterlijk van een jongetje de hersens van een meisje heeft, of juist andersom.
Aangezien je de hersens niet zodanig kan veranderen dat het de hersens van het andere geslacht word kan je dus het lichaam zodanig aanpassen dat lichaam en hersenen wel hetzelfde geslacht hebben, esthetisch gezien tenminste.
pi_127747907
Niet eens met TS, maar wel met de strekking van de klacht.
homos, potten en transen hebben vaak een tunnelvisie om misselijk van te worden ook al zeggen ze ze zo open te staan voor alles en iedereen.

Daarmee:

Terechte klacht.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_127747929
Als zij het willen moeten ze het gewoon doen TS.
Ik vind het ook geen leuke gedachte en apart, maar het is hun keuze en niet die van jou.
pi_127747982
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als zij het willen moeten ze het gewoon doen TS.
Ik vind het ook geen leuke gedachte en apart, maar het is hun keuze en niet die van jou.
Dat is zo, maar wij mogen daar wel een mening over hebben en dat uiten.
pi_127748220
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:12 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik vind de vergelijking van mensen en dieren vrijwel altijd onzinnig, maar als je ze een "freak of nature" gaat noemen dan vraag je er om. ;)
Dat zal hij vast niet menen.
pi_127748234
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:25 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Het boeit mij werkelijk geen ene flikker moet ik zeggen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:38:09 #234
351780 Piye
King of Kush
pi_127748377
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wat mensen vaak vergeten is dat je geslacht niet in een penis of een vagina zit, je geslacht zit in je hersenen.
Mannen en vrouwen hebben andere hersenen, dus soms gebeurd het dat een kindje met het uiterlijk van een jongetje de hersens van een meisje heeft, of juist andersom.
Aangezien je de hersens niet zodanig kan veranderen dat het de hersens van het andere geslacht word kan je dus het lichaam zodanig aanpassen dat lichaam en hersenen wel hetzelfde geslacht hebben, esthetisch gezien tenminste.
Deze bewering heb ik meer gezien in dit topic, ik ben het er niet helemaal mee eens. Het is wat mij betreft veel te kort door de bocht gesteld. Hersenen zijn er in allerlei soorten en ondanks dat het inderdaad bewezen is dat er veelvoorkomende verschillen tussen mannen en vrouwenhersenen zijn, zijn hier wel degelijk variaties in te vinden.

Neem een homo. Uit verschillende onderzoeken blijkt dat homo's meer de hersenen van het andere dan hun eigen geslacht zouden hebben. Dus zijn homofiele mannen dan eigenlijk vrouwen? Hangen ze er tussenin? Het is maar net hoe je het bekijjkt. Om het dan nog wat lastiger te maken, zijn er ook eeneiige tweelingen, waarvan de 1 homo is en de ander niet. Bij transgenders precies hetzelfde verhaal. Dus als 2 identieke tweelingen geboren worden en 1tje blijkt transgender, dan ga jij tegen de ander zeggen "jij bent ook een transgender"? Dan wijs jij zijn identiteit af, want "hij heeft vrouwenhersenen"?

Daarnaast is het ook zo, dat transgenders dan wel afwijkende hersenen hebben van hun eigen geslachtgenoten. Ze wijken ook af van het geslacht dat ze zich voelen. Ik vind het verder prima als je je wil laten ombouwen. Wat mij betreft is het feit dat je je een ander geslacht voelt een prima argument, want ik gun die mensen echt gewoon hun geluk. Maar de bewering dat een transgender de hersenen van het andere geslacht zou hebben is niet meer dan een politiek-correcte leugen.
pi_127748408
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:25 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Waarom, wat schiet je er mee op?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127748510
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:39 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom, wat schiet je er mee op?
Dat vraag ik me bij elke reactie van u ook af.
pi_127748552
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:42 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Dat vraag ik me bij elke reactie van u ook af.
Domme opmerkingen aan de kaak stellen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:51:01 #238
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127748824
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:38 schreef Piye het volgende:

[..]

Deze bewering heb ik meer gezien in dit topic, ik ben het er niet helemaal mee eens. Het is wat mij betreft veel te kort door de bocht gesteld. Hersenen zijn er in allerlei soorten en ondanks dat het inderdaad bewezen is dat er veelvoorkomende verschillen tussen mannen en vrouwenhersenen zijn, zijn hier wel degelijk variaties in te vinden.
Uiteraard zijn er verschillen, maar in de witte materie in de hersenen kan je het geslacht halen, die is bij mannen en vrouwen zodanig verschillend dat je alleen al door een scan van de hersenen kan zien welk geslacht de eigenaar heeft.
Bij dat van transeksuelen zie je dus een afwijking, bij vrouw naar man meer dan van man naar vrouw geloof ik maar het is duidelijk dat de witte stof afwijkend is vergeleken met gewone hetero mensen die zich wel prettig voelen bij hun geslacht.

quote:
Neem een homo. Uit verschillende onderzoeken blijkt dat homo's meer de hersenen van het andere dan hun eigen geslacht zouden hebben. Dus zijn homofiele mannen dan eigenlijk vrouwen? Hangen ze er tussenin? Het is maar net hoe je het bekijjkt. Om het dan nog wat lastiger te maken, zijn er ook eeneiige tweelingen, waarvan de 1 homo is en de ander niet. Bij transgenders precies hetzelfde verhaal. Dus als 2 identieke tweelingen geboren worden en 1tje blijkt transgender, dan ga jij tegen de ander zeggen "jij bent ook een transgender"? Dan wijs jij zijn identiteit af, want "hij heeft vrouwenhersenen"?
Dat een identieke tweeling is geboren wil niet zeggen dat de hersenen ook identiek zijn, het kan zelfs dat er een identieke tweeling is geboren waarvan eentje down syndroom heeft, dan ga je ook niet zeggen dat de andere een kind met down is.
Bij homofilie zit het ook in de hersenen, maar dat heeft een andere oorzaak, dat zit al in de baarmoeder en de hoeveelheid testosteron ( te veel of te weinig) die de moeder aanmaakt kan er voor zorgen dat de hersenen dus zodanig veranderen dat een kind geboren word als homofiel of lesbiene, dat hoeft ook niet altijd te gebeuren overigens.
Eigenlijk is een betere benaming ook geslachtsidentiteitsstoornis, aangezien het niet puur seksueel is.

quote:
Daarnaast is het ook zo, dat transgenders dan wel afwijkende hersenen hebben van hun eigen geslachtgenoten. Ze wijken ook af van het geslacht dat ze zich voelen. Ik vind het verder prima als je je wil laten ombouwen. Wat mij betreft is het feit dat je je een ander geslacht voelt een prima argument, want ik gun die mensen echt gewoon hun geluk. Maar de bewering dat een transgender de hersenen van het andere geslacht zou hebben is niet meer dan een politiek-correcte leugen.
Misschien niet exact hetzelfde maar de witte stof zit dan zeker wel dichter tegen het andere geslacht aan.
Ik vind het sowieso altijd wel vreemd dan mensen bewijs willen hebben voor hoe iemand zich voelt, aangezien we lange na nog niet alles weten dus bewijs soms ook moeilijk te leveren is, puur omdat we medisch gezien nog niet zo ver zijn.
Anders zou dat betekenen dat er 2000 jaar geleden nog geen bacteriën bestonden. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 13-06-2013 13:57:22 ]
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:52:48 #239
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127748905
quote:
Dus als 2 identieke tweelingen geboren worden en 1tje blijkt transgender, dan ga jij tegen de ander zeggen "jij bent ook een transgender"?
Transseksualiteit is waarschijnlijk niet direct het gevolg van genen, maar van hormoonhuishouding in het embryo. Het is dus niet zo vreemd dat bij een-eiige tweeling de een transseksueel is en de ander niet.

Overigens is er al wel een indirect verband gevonden tussen genen en transseksualiteit. Transvrouwen hebben vaker dan gemiddeld een gen dat een mindere gevoeligheid voor testosteron veroorzaakt. Ja, daar heb je 'm weer, hormoonhuishouding. Maar behalve dat gen kunnen er ook andere oorzaken zijn die de hormoonhuishouding in het embryo tijdens de zwangerschap verstoren.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:07:59 #240
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127749550
Lekker boeiend dat een man een kind kan krijgen, zeiken in de marge nou jottem
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:09:23 #241
351780 Piye
King of Kush
pi_127749603
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:51 schreef snakelady het volgende:

[..]

Uiteraard zijn er verschillen, maar in de witte materie in de hersenen kan je het geslacht halen, die is bij mannen en vrouwen zodanig verschillend dat je alleen al door een scan van de hersenen kan zien welk geslacht de eigenaar heeft.
Bij dat van transeksuelen zie je dus een afwijking, bij vrouw naar man meer dan van man naar vrouw geloof ik maar het is duidelijk dat de witte stof afwijkend is vergeleken met gewone hetero mensen die zich wel prettig voelen bij hun geslacht.

[..]

Dat een identieke tweeling is geboren wil niet zeggen dat de hersenen ook identiek zijn, het kan zelfs dat er een identieke tweeling is geboren waarvan eentje down syndroom heeft, dan ga je ook niet zeggen dat de andere een kind met down is.
Bij homofilie zit het ook in de hersenen, maar dat heeft een andere oorzaak, dat zit al in de baarmoeder en de hoeveelheid testosteron ( te veel of te weinig) die de moeder aanmaakt kan er voor zorgen dat de hersenen dus zodanig veranderen dat een kind geboren word als homofiel of lesbiene, dat hoeft ook niet altijd te gebeuren overigens.
Eigenlijk is een betere benaming ook geslachtsidentiteitsstoornis, aangezien het niet puur seksueel is.

[..]

Misschien niet exact hetzelfde maar de witte stof zit dan zeker wel dichter tegen het andere geslacht aan.
Ik vind het sowieso altijd wel vreemd dan mensen bewijs willen hebben voor hoe iemand zich voelt, aangezien we lange na nog niet alles weten dus bewijs soms ook moeilijk te leveren is, puur omdat we medisch gezien nog niet zo ver zijn.
Anders zou dat betekenen dat er 2000 jaar geleden nog geen bacteriën bestonden. ;)
Kijk dat laatste kan ik met je eens zijn, maar dat werkt 2 kanten op. Homo's, transgenders en sympathisanten willen altijd bij hoog en laag bewijzen dat het echt in hun hersenen te zien is. Ondanks dat er inderdaad wel enige aanwijzingen zijn, zijn die simpelweg niet zo sterk als beweerd wordt.

Ja, als je de hersenen van 1000 transgenders en 1000 niet-transgenders neemt, zijn er inderdaad wel patronen te ontdekken. Maar het is ook niet zo dat als je de hersens van een willekeurig persoon neemt, je kan zien of die persoon transgender is of niet. Het is namelijk niet meer dan dat: een patroon, een trend, maar zeker geen 1 op 1 verband.

En ondanks dat eeneiige tweelingen inderdaad minuscule verschillen kunnen vertonen in de hersenen, is het nog steeds niet erg waarschijnlijk dat die verschillen op de gebieden die nu als relevant beschouwd worden zodanig groot zijn, dat de transgender van het stel dichterbij andere transgenders zit dan zijn/haar eigen tweelingbroer/zus.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:52 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Transseksualiteit is waarschijnlijk niet direct het gevolg van genen, maar van hormoonhuishouding in het embryo. Het is dus niet zo vreemd dat bij een-eiige tweeling de een transseksueel is en de ander niet.

Overigens is er al wel een indirect verband gevonden tussen genen en transseksualiteit. Transvrouwen hebben vaker dan gemiddeld een gen dat een mindere gevoeligheid voor testosteron veroorzaakt. Ja, daar heb je 'm weer, hormoonhuishouding. Maar behalve dat gen kunnen er ook andere oorzaken zijn die de hormoonhuishouding in het embryo tijdens de zwangerschap verstoren.
Dat kan zeker en natuurlijk zullen ook eenneiige tweelingen beinvloedt worden door verschillende factoren. Hormoonhuishouding kan hier 1 van zijn. Voor mij toont dit vooral aan hoe nauw het sluit en waarom het zo'n onzin is om te beweren dat transgenders (of homo's) echt hele andere hersenen hebben.
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:37:43 #242
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127750638
Er is ondertussen toch wel zodaning onderzoek gedaan dat het een feit is dat de witte materie in de hersenen van mensen met een geslachtsidentiteitsstoornis afwijkend is.
Je kan dus gewoon zeggen dat het een hersenaandoening is, helaas een hersenaandoening die je met medicatie of een operatie gericht op de hersenen niet kan veranderen.
Dus dan heb je twee keuzes, die mensen de rest van hun leven in strijd laten zijn met hun lichaam waardoor ze enorm ongelukkig zijn.
Of helpen met opereren en medicatie zodat hun lichaam esthetisch gezien tenminste bij hun hersengeslacht past.

Maar bovenal zijn het gewoon mensen, die met net zo veel respect behandeld dienen te worden als ieder ander mens, en ze dan een "freak of nature" noemen stuit me tegen de borst, dat is respectloos en kwetsen aangezien mensen met een geslachtsidentiteitsstoornis er zelf niks aan kunnen doen.
Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik morgenvroeg wakker zou worden en ineens een man zou zijn ( oké, misschien leuk voor dagje) aangezien dat niet bij mijn geslacht past wat in mijn hersenen zit en ik me geen raad zou weten met zo'n lijf.
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:43:59 #243
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_127750908
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:37 schreef snakelady het volgende:
Er is ondertussen toch wel zodaning onderzoek gedaan dat het een feit is dat de witte materie in de hersenen van mensen met een geslachtsidentiteitsstoornis afwijkend is.
Je kan dus gewoon zeggen dat het een hersenaandoening is, helaas een hersenaandoening die je met medicatie of een operatie gericht op de hersenen niet kan veranderen.
Dus dan heb je twee keuzes, die mensen de rest van hun leven in strijd laten zijn met hun lichaam waardoor ze enorm ongelukkig zijn.
Of helpen met opereren en medicatie zodat hun lichaam esthetisch gezien tenminste bij hun hersengeslacht past.

Maar bovenal zijn het gewoon mensen, die met net zo veel respect behandeld dienen te worden als ieder ander mens, en ze dan een "freak of nature" noemen stuit me tegen de borst, dat is respectloos en kwetsen aangezien mensen met een geslachtsidentiteitsstoornis er zelf niks aan kunnen doen.
Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik morgenvroeg wakker zou worden en ineens een man zou zijn ( oké, misschien leuk voor dagje) aangezien dat niet bij mijn geslacht past wat in mijn hersenen zit en ik me geen raad zou weten met zo'n lijf.
ik zou wel is wakker willen worden als vrouw, lekker met je borsten spelen en je vagijntje, sowieso dat ik lesbie zou worden
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_127750948
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je geslacht zit in elke lichaamscel. Waarom zijn dan juist de hersenen hetgene wat jou definieert? Er zijn toch ook vormen van anorexia (oid) waarbij de patient zichzelf als heel normaal ziet wanneer ze in de spiegel kijk, terwijl ze feitelijk vel over been is?

(los van het onderwerp in de OP dan he)
"Pools are perfect for holding water"
pi_127750985
quote:

[..]

Danku, my thoughts exactly.

Ik mag jou wel, zelfs met mijn hetero-hersentjes.
pi_127751027
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:51 schreef snakelady het volgende:

[..]

[..]

[..]

Uit zon beetje elke lichaamscel kan je het geslacht bepalen. Waarom zit de afwijking (of ehh.. beter, discrepantie met de 'echte' identiteit) dan in het lichaam, en niet in de hersenen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')