abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:28:00 #165
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127744017
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:22 schreef newguy3000 het volgende:
k denk dat Xenzo wil zeggen dat dat hele transgebeuren de nieuwe homobeweging wil worden en dat ze sterk opdringerig overkomen.
In *ons eigen draadje*. Waar Xenzo dus niets te zoeken heeft.

Wie is er nou opdringerig? :')
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_127744112
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:45 schreef EricOscuro het volgende:
Nu ben ik lang niet de meest agressieve op Fok! Maar ik zou niet voor mezelf instaan als ik er achter kwam seks te hebben gehad met iemand die eerder een man was!

Niemand doet mij zoiets aan... en wie mij zoiets aandoet, mag op hetzelfde lot rekenen, als dat ik mezelf na die tijd aan doe... mezelf van kant maken. Want in zo'n geval ga ik niet alleen...
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:14 schreef Cactus1 het volgende:
Van alle reacties vind ik dit wel de meest aparte. Waarom zou je jezelf van kant maken als je ergens van hebt genoten, niet hebt gemerkt en dan achteraf pas hoort dat de vrouw in kwestie als een jongen geboren is. Homofoob soms?
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:21 schreef Xenzo het volgende:
Volgens mij heeft dat niks met homofoob te maken, meer met het idee dat hij seks gehad heeft met een ex-man die nu een "vrouw" is. Seks is wel heel wat anders dan gezellig met elkaar stappen, als u er dan achterkomt dat het een man is geweest dan zou u ook het gevoel hebben dat u in de zeik genomen bent door de transseksueel in kwestie.
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:24 schreef Cactus1 het volgende:
Niet in de zeik genomen, immers voelt die ander zich daadwerkelijk man of vrouw. Het is niet alsof je je eenmalig verkleed om die ander er in te luizen. Kan me voorstellen dat je wel schrikt en het misschien niet kan waarderen dat die ander er niet eerlijk over is geweest, maar om jezelf nou van kant te maken slaat ook nergens op.
Ja, dat vind ik dus ook overdreven inderdaad.
quote:
Ik denk dat Xenzo wil zeggen dat dat hele transgebeuren de nieuwe homobeweging wil worden en dat ze sterk opdringerig overkomen. Als ik dan lees dat
Ik ben niet tegen transgenders, laat dat even duidelijk zijn!
quote:
Xenzo wordt verketterd dan is het niet vreemd dat hij die club niet zo leuk vind, die doet namelijk exact waar ze Xenzo zwart om wil maken. Je mag prima als club proberen om mensen van je gelijkje te overtuigen, maar als andere mensen je niet leuk vinden dan deal je daar mee. c_/
Ik heb niks tegen transgenders als persoon, wel tegen hun gedrag en houding die zij hebben.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:28 schreef Joanne35 het volgende:

U en uw lotgenoten voor de helderheid. U heeft hier niks te zoeken, als u vind dat ik niks in uw draadje te zoeken heb. Lijkt me vrij simpel, dus doe normaal of ga weg hier. Hoe dan ook: dring uw mening niet op.
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:31:40 #167
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127744148
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:30 schreef Xenzo het volgende:
U en uw lotgenoten voor de helderheid. U heeft hier niks te zoeken, als u vind dat ik niks in uw draadje te zoeken heb. Lijkt me vrij simpel, dus doe normaal of ga weg hier. Hoe dan ook: dring uw mening niet op.
Dit draadje gaat over mij, dus ik ben wel de laatste die hier niets te zoeken heeft :P
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_127744180
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:26 schreef moneyball het volgende:

[..]

Als dit instinct is dan zou het menselijk ras wel erg ver afgedreven zijn.Het lijkt me namelijk niet iets dat je helpt om te overleven. Tenzij je het anders mentaal niet trekt.Ergo afwijking. En nu houd ik er over op want dit wijkt af van de discussie.
Want elk individu in een soort het hetzelfde instinct? Dat is biologisch natuurlijk onzin. Maar goed, jij hebt een andere mening, best. Het wijkt in mijn ogen niet af van de discussie omdat ik het idee heb dat een gros van de mensen in dit topic geen idee heeft wat het uberhaupt inhoud om transgender te zijn. Een beetje begrip daarvoor opbrengen of informatie inwinnen voordat je vanalles gaat roepen is dan in mijn ogen het minste wat je kan doen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127744192
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:30 schreef Xenzo het volgende:
U heeft hier niks te zoeken, als u vind dat ik niks in uw draadje te zoeken heb. Lijkt me vrij simpel, dus doe normaal of ga weg hier. Hoe dan ook: dring uw mening niet op.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:31 schreef Joanne35 het volgende:
Dit draadje gaat over mij, dus ik ben wel de laatste die hier niets te zoeken heeft :P
Dit draadje gaat over transseksuelen in het algemeen waar u een onderdeel van bent.
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:33:54 #170
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_127744232
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:28 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

ahja dat zal best, maar ik probeerde eruit te destilleren wat Xenzo wilde zeggen, en zelfs daar zat ik een stukje naast :@
kijk maar
pi_127744238
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:32 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Dit draadje gaat over transseksuelen in het algemeen waar u een onderdeel van bent.
Jij loopt nou al tijden te trollen, elke keer als jouw mening niet gewaardeerd wordt in het transgender topic ga je ergens anders janken om bijstand te krijgen. Althans zo was het vorige keer ook.
pi_127744301
Ben ik de enige die dat achterlijke 'u' gebruik van de TS meer storend vindt dan de achterlijke opmerkingen hier. :')
pi_127744351
Mijn mening is er een beetje verdeeld over. Sommige kunnen gewoon heel normaal en helder zijn dat ze in het verkeerde lichaam geboren zijn zoals zij:
maar bij andere zit het weer compleet tussen de oren.
pi_127744354
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Want elk individu in een soort het hetzelfde instinct? Dat is biologisch natuurlijk onzin. Maar goed, jij hebt een andere mening, best. Het wijkt in mijn ogen niet af van de discussie omdat ik het idee heb dat een gros van de mensen in dit topic geen idee heeft wat het uberhaupt inhoud om transgender te zijn. Een beetje begrip daarvoor opbrengen of informatie inwinnen voordat je vanalles gaat roepen is dan in mijn ogen het minste wat je kan doen.
Ik bepaal zelf wel wanneer ik wat roep. Het is zo makkelijk ; als iemand ren afwijkende mening heeft dan roept hij maar wat. Ik hoef niet te praten met eentrans om te weten wat het inhoud. Deze mensen geven toch een vertekend beeld. Daarnaast heb je een aantal essentiėle biologie lesjes gemist dus misschien kan je daar nog wat tijd in steken.
pi_127744361
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:32 schreef Xenzo het volgende:

[..]

[..]

Blijf daar dan ook als je daarover wil janken in plaats van hier de boel op stelten zetten. :(
pi_127744389
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:35 schreef hoink581 het volgende:
Ben ik de enige die dat achterlijke 'u' gebruik van de TS meer storend vindt dan de achterlijke opmerkingen hier. :')
Ik deel deze mening niet, TS kan mij als user wel bekoren. U niet begrijp ik?
pi_127744422
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
Jij loopt nou al tijden te trollen, elke keer als jouw mening niet gewaardeerd wordt in het transgender topic ga je ergens anders janken om bijstand te krijgen. Althans zo was het vorige keer ook.
Ik opende speciaal dit topic omdat ik vind dat het Gender-topic niet geschikt ervoor was- en is om dit soort discussies te voeren. Ik jank helemaal niet, iedereen mag het oneens met mij zijn en dat kenbaar maken.
pi_127744529
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:35 schreef hoink581 het volgende:
Mag ik daaraan toevoegen dat ik het woord 'draadje' ook zum kotsen vind?
pi_127744554
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:37 schreef moneyball het volgende:

[..]

Ik bepaal zelf wel wanneer ik wat roep. Het is zo makkelijk ; als iemand ren afwijkende mening heeft dan roept hij maar wat. Ik hoef niet te praten met eentrans om te weten wat het inhoud. Deze mensen geven toch een vertekend beeld. Daarnaast heb je een aantal essentiėle biologie lesjes gemist dus misschien kan je daar nog wat tijd in steken.
Na de middelbare heb ik inderdaad maar 3 jaar microbiologie en evolutieleer gehad, klopt. Ik mis inderdaad nog het een en ander. Maar prima. Blijf roepen als een kip zonder kop, dat recht heb je. Ik heb ook het recht om je op je fouten te wijzen. :)
pi_127744614
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:43 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Na de middelbare heb ik inderdaad maar 3 jaar microbiologie en evolutieleer gehad, klopt. Ik mis inderdaad nog het een en ander. Maar prima. Blijf roepen als een kip zonder kop, dat recht heb je. Ik heb ook het recht om je op je fouten te wijzen. :)
Je hebt het 3 jaar gedaan maar je hebt er niks van opgestoken? En je wijst maar wat je wilt, jullie eisen nogal wat rechten op he.
pi_127744629
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:45 schreef moneyball het volgende:

[..]

Je hebt het 3 jaar gedaan maar je hebt er niks van opgestoken? En je wijst maar wat je wilt, jullie eisen nogal wat rechten op he.
Wie is jullie?
pi_127744669
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:46 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wie is jullie?
Jij en de transgenderjugend.
pi_127744672
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:46 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wie is jullie?
Die vervelende microbiologen! Altijd meteen op de kast gejaagd!
pi_127744713
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:47 schreef moneyball het volgende:

[..]

Jij en de transgenderjugend.
Ah. Iets met apen en mouwen.
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:47 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Die vervelende microbiologen! Altijd meteen op de kast gejaagd!
Kan er ook weinig aan doen ;(
pi_127744740
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:18 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Ik vind dat iedereen kinderen mag krijgen, zelfs transseksuelen. Echter, transseksualiteit is een ziekte wat letterlijk tussen hun oren zit. Als zo'n freak of nature als "man" door het leven gaat en instaat is om een kind te (kunnen) baren dan is het in mijn ogen gewoon een vrouw, zij moet in mijn ogen qua geslacht als "vrouw" in het GBA-systeem vermeld (blijven) staan. Die freaks willen toch als gelijkwaardige gezien worden? Mannen horen geen kinderen te (kunnen) baren, iemand die een kind kan baren is dus een vrouw- en dus geen man in mijn ogen.
Tjappie.
pi_127744864
Gelukkig kom je ze meer tegen op internet dan irl.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_127744879
Verder vind ik het ook wel goed dat mensen hier hun meningen baseren op misschien de 3 negatieve voorbeelden die ze in de media zijn tegengekomen.

Misschien kunnen we ook meteen de probleempolitiek in Somalie oplossen, beetje ver van ons bed maar dat is geen probleem toch? Hopelijk nemen ze onze beslissingen serieus ik ga nś een mail sturen
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:53:55 #188
351780 Piye
King of Kush
pi_127744911
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:52 schreef Rawberry het volgende:
_O-

Het is wel waar. :P
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_127745086
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:53 schreef Piye het volgende:

[..]

_O-

Het is wel waar. :P
Hier zie je ze niet ofzo :P
pi_127745180
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:58 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Hier zie je ze niet ofzo :P
Wat voor een beeld heb jij van iemand die transseksueel is, qua uiterlijk hé?
pi_127745267
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:00 schreef Maisnon het volgende:

[..]

2 Meter, zichtbare adamsappel, hese stem, over the top make-up + gedrag + kledij
  Forum Admin donderdag 13 juni 2013 @ 12:06:55 #192
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_127745458
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:02 schreef Jordi23 het volgende:

[..]

2 Meter, zichtbare adamsappel, hese stem, over the top make-up + gedrag + kledij
Das meer een hommo die graag de dragqueen uithangt, om in stereotypes te blijven denken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_127745623
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:00 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Srry ben niet zo oppervlakkig.
pi_127745629
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:02 schreef Jordi23 het volgende:

[..]

Dat beeld had ik ook nogal, want dat is wat je op TV ziet, en in komedies, of op straat af en toe. Zo iemand loopt vast tegen acceptatieproblemen aan omdat ie letterlijk overal met kop en schouders boven uitsteekt en de aandacht trekt.

Kan die persoon ook niks aan doen en lijkt me moeilijk

Denk je ook dat er bij zijn waarbij het niet opvalt? Want dan heb je niet door dat er ook in je omgeving zijn
pi_127745678
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:11 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Dat beeld had ik ook nogal, want dat is wat je op TV ziet, en in komedies, of op straat af en toe. Zo iemand loopt vast tegen acceptatieproblemen aan omdat ie letterlijk overal met kop en schouders boven uitsteekt en de aandacht trekt.

Denk je ook dat er bij zijn waarbij het niet opvalt? Want dan heb je niet door dat er ook in je omgeving zijn
Natuurlijk wel hoor :P
pi_127745713
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:11 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Srry ben niet zo oppervlakkig.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:52 schreef Rawberry het volgende:
Ja wat is dit nou :P
pi_127745758
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:14 schreef Maisnon het volgende:

[..]

[..]

Ja wat is dit nou :P
Ja, kom eens buiten he zeg!
pi_127745776
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:11 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Maar je bent zoals je geboren bent, en daarin mengen is in mijn opinie.onethisch.
Daarbij bedoel ik dus mengen met je eigen geslacht omdat je denkt een meisje te zijn terwijl je gewoon in een mannen lichaam zit.
pi_127745841
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:16 schreef Jordi23 het volgende:

[..]

Maar je bent zoals je geboren bent, en daarin mengen is in mijn opinie.onethisch
Ja dat kan ik me wel voorstellen dat je daar zo over denkt. Hoe zit het dan bij mensen die met een hazenlip worden geboren bvb, of een oor missen. Mag je daar iets aan doen?
pi_127745883
Dit is trouwens full Sokrates mode :')
pi_127745927
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:18 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja dat kan ik me wel voorstellen dat je daar zo over denkt. Hoe zit het dan bij mensen die met een hazenlip worden geboren bvb, of een oor missen. Mag je daar iets aan doen?
Dat kan nog wel, zijn redelijk normale procedures.
  donderdag 13 juni 2013 @ 12:22:22 #202
351780 Piye
King of Kush
pi_127745969
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:18 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Valt er iets aan te doen als je een oor mist? :P
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_127745982
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:22 schreef Piye het volgende:

[..]

Gaatje prikken :P
pi_127745998
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:21 schreef Jordi23 het volgende:

[..]

Dat kan nog wel, zijn redelijk normale procedures.
Okay dus als het lichaam niet klopt met hoe het natuurlijk zou moeten zijn dan kan je het alsnog fixen.

En als nou iemand z'n hersenen mannelijk zijn, maar het lichaam vrouwelijk? Wat is dan belangrijker
pi_127746006
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:22 schreef Piye het volgende:

[..]

Ja prothese oor! En je kan tegenwoordig oren 3D printen :') :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')