In *ons eigen draadje*. Waar Xenzo dus niets te zoeken heeft.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:22 schreef newguy3000 het volgende:
k denk dat Xenzo wil zeggen dat dat hele transgebeuren de nieuwe homobeweging wil worden en dat ze sterk opdringerig overkomen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 03:45 schreef EricOscuro het volgende:
Nu ben ik lang niet de meest agressieve op Fok! Maar ik zou niet voor mezelf instaan als ik er achter kwam seks te hebben gehad met iemand die eerder een man was!
Niemand doet mij zoiets aan... en wie mij zoiets aandoet, mag op hetzelfde lot rekenen, als dat ik mezelf na die tijd aan doe... mezelf van kant maken. Want in zo'n geval ga ik niet alleen...
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:14 schreef Cactus1 het volgende:
Van alle reacties vind ik dit wel de meest aparte. Waarom zou je jezelf van kant maken als je ergens van hebt genoten, niet hebt gemerkt en dan achteraf pas hoort dat de vrouw in kwestie als een jongen geboren is. Homofoob soms?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:21 schreef Xenzo het volgende:
Volgens mij heeft dat niks met homofoob te maken, meer met het idee dat hij seks gehad heeft met een ex-man die nu een "vrouw" is. Seks is wel heel wat anders dan gezellig met elkaar stappen, als u er dan achterkomt dat het een man is geweest dan zou u ook het gevoel hebben dat u in de zeik genomen bent door de transseksueel in kwestie.
Ja, dat vind ik dus ook overdreven inderdaad.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:24 schreef Cactus1 het volgende:
Niet in de zeik genomen, immers voelt die ander zich daadwerkelijk man of vrouw. Het is niet alsof je je eenmalig verkleed om die ander er in te luizen. Kan me voorstellen dat je wel schrikt en het misschien niet kan waarderen dat die ander er niet eerlijk over is geweest, maar om jezelf nou van kant te maken slaat ook nergens op.
Ik ben niet tegen transgenders, laat dat even duidelijk zijn!quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:22 schreef newguy3000 het volgende:
Ik denk dat Xenzo wil zeggen dat dat hele transgebeuren de nieuwe homobeweging wil worden en dat ze sterk opdringerig overkomen. Als ik dan lees dat
Ik heb niks tegen transgenders als persoon, wel tegen hun gedrag en houding die zij hebben.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:22 schreef newguy3000 het volgende:
Xenzo wordt verketterd dan is het niet vreemd dat hij die club niet zo leuk vind, die doet namelijk exact waar ze Xenzo zwart om wil maken. Je mag prima als club proberen om mensen van je gelijkje te overtuigen, maar als andere mensen je niet leuk vinden dan deal je daar mee.
U en uw lotgenoten voor de helderheid. U heeft hier niks te zoeken, als u vind dat ik niks in uw draadje te zoeken heb. Lijkt me vrij simpel, dus doe normaal of ga weg hier. Hoe dan ook: dring uw mening niet op.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:28 schreef Joanne35 het volgende:
In *ons eigen draadje*. Waar Xenzo dus niets te zoeken heeft.
Wie is er nou opdringerig?
Dit draadje gaat over mij, dus ik ben wel de laatste die hier niets te zoeken heeftquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:30 schreef Xenzo het volgende:
U en uw lotgenoten voor de helderheid. U heeft hier niks te zoeken, als u vind dat ik niks in uw draadje te zoeken heb. Lijkt me vrij simpel, dus doe normaal of ga weg hier. Hoe dan ook: dring uw mening niet op.
Want elk individu in een soort het hetzelfde instinct? Dat is biologisch natuurlijk onzin. Maar goed, jij hebt een andere mening, best. Het wijkt in mijn ogen niet af van de discussie omdat ik het idee heb dat een gros van de mensen in dit topic geen idee heeft wat het uberhaupt inhoud om transgender te zijn. Een beetje begrip daarvoor opbrengen of informatie inwinnen voordat je vanalles gaat roepen is dan in mijn ogen het minste wat je kan doen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:26 schreef moneyball het volgende:
[..]
Als dit instinct is dan zou het menselijk ras wel erg ver afgedreven zijn.Het lijkt me namelijk niet iets dat je helpt om te overleven. Tenzij je het anders mentaal niet trekt.Ergo afwijking. En nu houd ik er over op want dit wijkt af van de discussie.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:30 schreef Xenzo het volgende:
U heeft hier niks te zoeken, als u vind dat ik niks in uw draadje te zoeken heb. Lijkt me vrij simpel, dus doe normaal of ga weg hier. Hoe dan ook: dring uw mening niet op.
Dit draadje gaat over transseksuelen in het algemeen waar u een onderdeel van bent.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:31 schreef Joanne35 het volgende:
Dit draadje gaat over mij, dus ik ben wel de laatste die hier niets te zoeken heeft
ahja dat zal best, maar ik probeerde eruit te destilleren wat Xenzo wilde zeggen, en zelfs daar zat ik een stukje naastquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:28 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
In *ons eigen draadje*. Waar Xenzo dus niets te zoeken heeft.
Wie is er nou opdringerig?
Jij loopt nou al tijden te trollen, elke keer als jouw mening niet gewaardeerd wordt in het transgender topic ga je ergens anders janken om bijstand te krijgen. Althans zo was het vorige keer ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:32 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Dit draadje gaat over transseksuelen in het algemeen waar u een onderdeel van bent.
Ik bepaal zelf wel wanneer ik wat roep. Het is zo makkelijk ; als iemand ren afwijkende mening heeft dan roept hij maar wat. Ik hoef niet te praten met eentrans om te weten wat het inhoud. Deze mensen geven toch een vertekend beeld. Daarnaast heb je een aantal essentiėle biologie lesjes gemist dus misschien kan je daar nog wat tijd in steken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want elk individu in een soort het hetzelfde instinct? Dat is biologisch natuurlijk onzin. Maar goed, jij hebt een andere mening, best. Het wijkt in mijn ogen niet af van de discussie omdat ik het idee heb dat een gros van de mensen in dit topic geen idee heeft wat het uberhaupt inhoud om transgender te zijn. Een beetje begrip daarvoor opbrengen of informatie inwinnen voordat je vanalles gaat roepen is dan in mijn ogen het minste wat je kan doen.
Blijf daar dan ook als je daarover wil janken in plaats van hier de boel op stelten zetten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:32 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Dit draadje gaat over transseksuelen in het algemeen waar u een onderdeel van bent.
Ik deel deze mening niet, TS kan mij als user wel bekoren. U niet begrijp ik?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:35 schreef hoink581 het volgende:
Ben ik de enige die dat achterlijke 'u' gebruik van de TS meer storend vindt dan de achterlijke opmerkingen hier.
Ik opende speciaal dit topic omdat ik vind dat het Gender-topic niet geschikt ervoor was- en is om dit soort discussies te voeren. Ik jank helemaal niet, iedereen mag het oneens met mij zijn en dat kenbaar maken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
Jij loopt nou al tijden te trollen, elke keer als jouw mening niet gewaardeerd wordt in het transgender topic ga je ergens anders janken om bijstand te krijgen. Althans zo was het vorige keer ook.
Mag ik daaraan toevoegen dat ik het woord 'draadje' ook zum kotsen vind?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:35 schreef hoink581 het volgende:
Ben ik de enige die dat achterlijke 'u' gebruik van de TS meer storend vindt dan de achterlijke opmerkingen hier.
Na de middelbare heb ik inderdaad maar 3 jaar microbiologie en evolutieleer gehad, klopt. Ik mis inderdaad nog het een en ander. Maar prima. Blijf roepen als een kip zonder kop, dat recht heb je. Ik heb ook het recht om je op je fouten te wijzen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:37 schreef moneyball het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wanneer ik wat roep. Het is zo makkelijk ; als iemand ren afwijkende mening heeft dan roept hij maar wat. Ik hoef niet te praten met eentrans om te weten wat het inhoud. Deze mensen geven toch een vertekend beeld. Daarnaast heb je een aantal essentiėle biologie lesjes gemist dus misschien kan je daar nog wat tijd in steken.
Je hebt het 3 jaar gedaan maar je hebt er niks van opgestoken? En je wijst maar wat je wilt, jullie eisen nogal wat rechten op he.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Na de middelbare heb ik inderdaad maar 3 jaar microbiologie en evolutieleer gehad, klopt. Ik mis inderdaad nog het een en ander. Maar prima. Blijf roepen als een kip zonder kop, dat recht heb je. Ik heb ook het recht om je op je fouten te wijzen.
Wie is jullie?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:45 schreef moneyball het volgende:
[..]
Je hebt het 3 jaar gedaan maar je hebt er niks van opgestoken? En je wijst maar wat je wilt, jullie eisen nogal wat rechten op he.
Ah. Iets met apen en mouwen.quote:
Kan er ook weinig aan doenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die vervelende microbiologen! Altijd meteen op de kast gejaagd!
Tjappie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 03:18 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen kinderen mag krijgen, zelfs transseksuelen. Echter, transseksualiteit is een ziekte wat letterlijk tussen hun oren zit. Als zo'n freak of nature als "man" door het leven gaat en instaat is om een kind te (kunnen) baren dan is het in mijn ogen gewoon een vrouw, zij moet in mijn ogen qua geslacht als "vrouw" in het GBA-systeem vermeld (blijven) staan. Die freaks willen toch als gelijkwaardige gezien worden? Mannen horen geen kinderen te (kunnen) baren, iemand die een kind kan baren is dus een vrouw- en dus geen man in mijn ogen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:52 schreef Rawberry het volgende:
Gelukkig kom je ze meer tegen op internet dan irl.
2 Meter, zichtbare adamsappel, hese stem, over the top make-up + gedrag + kledijquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat voor een beeld heb jij van iemand die transseksueel is, qua uiterlijk hé?
Das meer een hommo die graag de dragqueen uithangt, om in stereotypes te blijven denken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:02 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
2 Meter, zichtbare adamsappel, hese stem, over the top make-up + gedrag + kledij
Srry ben niet zo oppervlakkig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat voor een beeld heb jij van iemand die transseksueel is, qua uiterlijk hé?
Dat beeld had ik ook nogal, want dat is wat je op TV ziet, en in komedies, of op straat af en toe. Zo iemand loopt vast tegen acceptatieproblemen aan omdat ie letterlijk overal met kop en schouders boven uitsteekt en de aandacht trekt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:02 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
2 Meter, zichtbare adamsappel, hese stem, over the top make-up + gedrag + kledij
Natuurlijk wel hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat beeld had ik ook nogal, want dat is wat je op TV ziet, en in komedies, of op straat af en toe. Zo iemand loopt vast tegen acceptatieproblemen aan omdat ie letterlijk overal met kop en schouders boven uitsteekt en de aandacht trekt.
Kan die persoon ook niks aan doen en lijkt me moeilijk
Denk je ook dat er bij zijn waarbij het niet opvalt? Want dan heb je niet door dat er ook in je omgeving zijn
quote:
Ja wat is dit nouquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:52 schreef Rawberry het volgende:
Gelukkig kom je ze meer tegen op internet dan irl.
Maar je bent zoals je geboren bent, en daarin mengen is in mijn opinie.onethisch.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat beeld had ik ook nogal, want dat is wat je op TV ziet, en in komedies, of op straat af en toe. Zo iemand loopt vast tegen acceptatieproblemen aan omdat ie letterlijk overal met kop en schouders boven uitsteekt en de aandacht trekt.
Kan die persoon ook niks aan doen en lijkt me moeilijk
Denk je ook dat er bij zijn waarbij het niet opvalt? Want dan heb je niet door dat er ook in je omgeving zijn
Ja dat kan ik me wel voorstellen dat je daar zo over denkt. Hoe zit het dan bij mensen die met een hazenlip worden geboren bvb, of een oor missen. Mag je daar iets aan doen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:16 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
Maar je bent zoals je geboren bent, en daarin mengen is in mijn opinie.onethisch
Dat kan nog wel, zijn redelijk normale procedures.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me wel voorstellen dat je daar zo over denkt. Hoe zit het dan bij mensen die met een hazenlip worden geboren bvb, of een oor missen. Mag je daar iets aan doen?
Valt er iets aan te doen als je een oor mist?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me wel voorstellen dat je daar zo over denkt. Hoe zit het dan bij mensen die met een hazenlip worden geboren bvb, of een oor missen. Mag je daar iets aan doen?
Gaatje prikkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Valt er iets aan te doen als je een oor mist?
Okay dus als het lichaam niet klopt met hoe het natuurlijk zou moeten zijn dan kan je het alsnog fixen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:21 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
Dat kan nog wel, zijn redelijk normale procedures.
Ja prothese oor! En je kan tegenwoordig oren 3D printenquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Valt er iets aan te doen als je een oor mist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |