Dat kan nog wel, zijn redelijk normale procedures.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me wel voorstellen dat je daar zo over denkt. Hoe zit het dan bij mensen die met een hazenlip worden geboren bvb, of een oor missen. Mag je daar iets aan doen?
Valt er iets aan te doen als je een oor mist?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me wel voorstellen dat je daar zo over denkt. Hoe zit het dan bij mensen die met een hazenlip worden geboren bvb, of een oor missen. Mag je daar iets aan doen?
Gaatje prikkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Valt er iets aan te doen als je een oor mist?
Okay dus als het lichaam niet klopt met hoe het natuurlijk zou moeten zijn dan kan je het alsnog fixen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:21 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
Dat kan nog wel, zijn redelijk normale procedures.
Ja prothese oor! En je kan tegenwoordig oren 3D printenquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Valt er iets aan te doen als je een oor mist?
Hoe kan iemand weten hoe het hoort?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Okay dus als het lichaam niet klopt met hoe het natuurlijk zou moeten zijn dan kan je het alsnog fixen.
En als nou iemand z'n hersenen mannelijk zijn, maar het lichaam vrouwelijk? Wat is dan belangrijker
kan niet wachten totdat je een vrouw kan uitprinten die voldoet aan jouw eisenquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja prothese oor! En je kan tegenwoordig oren 3D printen![]()
quote:
Ware medici hier aan het woord.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja prothese oor! En je kan tegenwoordig oren 3D printen![]()
Met hersenscansquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:23 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand weten hoe het hoort?
Het is nog erg lastig het onvoorspelbare karakter van een vrouw te emuleren, de wetenschap staat machteloos in deze.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:23 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
kan niet wachten totdat je een vrouw kan uitprinten die voldoet aan jouw eisen
Deze kwam ik laatst tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Deze kwam ik laatst tegenDa fuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is nog erg lastig het onvoorspelbare karakter van een vrouw te emuleren, de wetenschap staat machteloos in deze.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Deze kwam ik laatst tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:04 schreef Xenzo het volgende:
We kunnen wel grappen gaan maken over transseksuelen... Maar echt, één ding wel een feit denk ik, die operatie die vrouw-naar-man transseksuelen moeten ondergaan is wel heftige shit als ik die foto's zo zie.Wel fijn dat je zelf kan kiezen hoe groot ie wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Dat is dus onderzocht en het kan dus geen kwaad, in tegendeel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 03:31 schreef thenxero het volgende:
Ik vind ook dat homo's/lesbo's/transseksuelen geen kinderen horen te nemen. Lijkt me niet gezond en wenselijk voor een kind, om uit een 'man' geboren te worden of twee vaders of moeders te hebben (met een ergens geleende baarmoeder/spermashotje).
Het is sowieso een trekje van de huidige maatschappij. Alles is maakbaar en je streeft je eigen geluk na. Dat de kinderen eronder te leiden hebben is een bijzaak.
Ok, nog even je kan mensen vergelijken met mossen en schimmels.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:08 schreef snakelady het volgende:
Ik vraag me echt af waar jij je druk om maakt, hoe kan dit jou als persoon schade brengen?
Laat mensen toch lekker leven hoe ze zelf willen in plaats van te denken dat jouw redenering de enige waarheid is.
Zelfs in de natuur zijn er dieren die van geslacht kunnen veranderen en ook dieren die tweeslachtig zijn om voort te kunnen planten overigens.
Ik maak me er niet druk om, we zijn bezig met een discussie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:08 schreef snakelady het volgende:
Ik vraag me echt af waar jij je druk om maakt, hoe kan dit jou als persoon schade brengen?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:04 schreef Xenzo het volgende:
We kunnen wel grappen gaan maken over transseksuelen... Maar echt, één ding wel een feit denk ik, die operatie die vrouw-naar-man transseksuelen moeten ondergaan is wel heftige shit als ik die foto's zo zie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze kunnen niet stijf worden dacht ik, ze hangen er dus voor de sier bij en pissen is het enige wat ze ermee kunnen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:09 schreef Piye het volgende:
Wel fijn dat je zelf kan kiezen hoe groot ie wordt.
Ik vind de vergelijking van mensen en dieren vrijwel altijd onzinnig, maar als je ze een "freak of nature" gaat noemen dan vraag je er om.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:11 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ok, nog even je kan mensen vergelijken met mossen en schimmels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |