Genoeg voorbeelden, zie TV-shows en reacties her en der in dat topic-draadje.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:46 schreef Scuidward het volgende:
Ik zie een doodnormale discussie, heb je betere voorbeelden? Familie? Ouders?
Nee, ik ben niet aan het rellen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:47 schreef Mirjam het volgende:
Je baat dus rellen in een rustig topic, en dan lopen piepen dat mensen boos reageren?
Labiel much?
Ook niet, maar dat is tijdelijk (als het goed is).quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nee, dan die mongolen tijdens carnaval. Dat is normaal zeker.
Ja, ik moest even verder kijken. Ok, dan blijft het toch een gevoelig onderwerp voor sommigen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:49 schreef Xenzo het volgende:
Genoeg voorbeelden, zie TV-shows en reacties her en der in dat topic-draadje.
Waarom, ze kiezen er toch zelf voor om zich te laten ombouwen? Dan moeten ze ook niet raar reageren als iemand kritische vragen stelt of een mening daarover heeft.quote:
Als ik jou de hele tijd ga lastigvallen met kritische vragen over dingen waar jij voor kiest dan ga jij dat op en duur ook niet heel erg fijn vindenquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:52 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Waarom, ze kiezen er toch zelf voor om zich te laten ombouwen? Dan moeten ze ook niet raar reageren als iemand kritische vragen stelt of een mening daarover heeft.
Ja, maar kritisch zijn is toch goed. Zonder een kritische kijk op het leven was er ook geen wetenschap, wetenschap waardoor er het een en ander kan worden gemodificeerd aan hun lichamen. Het is een cirkel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:57 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Als ik jou de hele tijd ga lastigvallen met kritische vragen over dingen waar jij voor kiest dan ga jij dat op en duur ook niet heel erg fijn vinden
Zoals de TS doet is kritisch om lastig te zijn, heel wat andersquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, maar kritisch zijn is toch goed. Zonder een kritische kijk op het leven was er ook geen wetenschap, wetenschap waardoor er het een en ander kan worden gemodificeerd aan hun lichamen. Het is een cirkel.
Als de penis weg is wordt het: omgebouwde. Vrouw worden is niet mogelijk. Enkel voor het zicht.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:58 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die een tranny aanduiden met 'zij' en 'haar' zijn nog veel hatelijker, in ieder geval zo lang er een penis hangt
Mongolen, carnavalsgangers en transseksuelen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nee, dan die mongolen tijdens carnaval. Dat is normaal zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |