abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:11:21 #76
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127741551
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:10 schreef Godtje het volgende:
Nou waar wacht je nog op Meit! Doe het gewoon!
Het wetgevingsproces is nog niet afgerond, dus dat zou nog een beetje voorbarig zijn. Deze wet kan nog steeds door de Eerste Kamer komen.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_127741593
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:08 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Die heb ik ook, lees de tekst nog eens door die je gequote hebt.

Europa en Nederland hebben zich al gecommiteerd aan deze transgenderrechten. Dat betekent dat die zaak bij het Europese Hof bij voorbaat al gewonnen is, het is alleen een formaliteit.
Ik kan er geen enkel argument in ontdekken, sorry. Het enige waar je mee komt is de volgende drogreden:'Die rechten waar jij zo op tegen bent zijn al lang vastgelegd op papier en worden onderschreven door de Raad van Europa, de Verenigde Naties, en de Nederlandse Overheid.'
pi_127741610
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:02 schreef Mgolovic het volgende:
Transseksuelen zouden het zelf niet moeten willen. Hoe kan een vrouw die man is geworden nou serieus worden genomen als man als ze nog een kind baart?
quote:
Wij worden toch al niet serieus genomen.
Vind u dat serieus gek? My God... Anyway, ik ga hier maar even niet op in.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:13:17 #79
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_127741613
Transseksueelheid is een ziekte en het kan niet genezen worden punt!

Flikker op met je wetten en shit meer dan 70% van nederland denkt ook zoals mij en Xenzo
pi_127741659
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:11 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Het wetgevingsproces is nog niet afgerond, dus dat zou nog een beetje voorbarig zijn. Deze wet kan nog steeds door de Eerste Kamer komen.
Maar het is een formaliteit! Wat maak je je dan druk.
Iedereen staat er achter! Geen strobreed in de weg!

Alleen je eigen partij is tegen. Wel slim om tegen je eigen belangen in te stemmen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:16:04 #81
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127741687
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:12 schreef moneyball het volgende:
Ik kan er geen enkel argument in ontdekken, sorry. Het enige waar je mee komt is de volgende drogreden:'Die rechten waar jij zo op tegen bent zijn al lang vastgelegd op papier en worden onderschreven door de Raad van Europa, de Verenigde Naties, en de Nederlandse Overheid.'
Ja, en dat betekent dus dat die rechten in wetgeving moeten worden omgezet.

Waarom denk je dat die wet nu ter behandeling voorligt in de Eerste Kamer? Juist ja, omdat Nederland, Europa en de VN die rechten onderschreven hebben.

Natuurlijk kan een land zoiets altijd weer naast zich neerleggen. Maar die kans lijkt me uitermate klein.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:16:33 #82
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_127741694
Terechte klach.. of mensen het er nou mee eens zijn of niet. het gaat hier om de manier waarop gereageerd word
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:16:39 #83
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_127741697
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:15 schreef Godtje het volgende:

[..]

Maar het is een formaliteit! Wat maak je je dan druk.
Iedereen staat er achter! Geen strobreed in de weg!

Alleen je eigen partij is tegen. Wel slim om tegen je eigen belangen in te stemmen.
Dus transseksuelen hebben een partij??????? wtf is dit voor onzin.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:16:41 #84
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127741698
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:15 schreef Godtje het volgende:
Gelukkig stem ik niet op one-issue partijen :)
pi_127741732
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:16 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat die wet nu ter behandeling voorligt in de Eerste Kamer? Juist ja, omdat Nederland, Europa en de VN die rechten onderschreven hebben.

Natuurlijk kan een land zoiets altijd weer naast zich neerleggen. Maar die kans lijkt me uitermate klein.
Ben jij een man of vrouw? En heb je een piemeltje?
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:18:45 #86
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_127741756
terechte klacht,

transseksuelen :') het zijn eigenlijk net feminazi's
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_127741771
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:16 schreef fb12fb12 het volgende:
Dus transseksuelen hebben een partij??????? wtf is dit voor onzin.
Nee, dat hebben ze niet. Als ze dat wel zouden hebben dan zal zo'n partij niet meer dan paar duizend leden hebben, daar er niet zoveel transseksuelen mensen in Nederland zijn.
pi_127741828
quote:

Veel transseksuelen hebben ook een kinderwens. De genderpolitie heeft er niets over te zeggen als zij vervolgens het lichaam dat zij mee hebben gekregen bij hun geboorte gebruiken om die wens te vervullen.
Sta er dan ook niet raar van te kijken als mensen je niet serieus nemen. Je staat voor het één en doet het ander.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_127741855
quote:

quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:18 schreef Kesefkesef het volgende:
Ben jij een man of vrouw? En heb je een piemeltje?
Hij is een man die als een vrouw door het leven gaat, dus noemen we hem gewoon keurig "mevrouw" of Joanne35.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:22:43 #90
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_127741863
Wat een gemiep over details eigenlijk, van de politiek dan hé. Als iemand zich een man voelt en zich ook laat ombouwen tot man maar alsnog bevrucht kan worden omdat de baarmoeder nog steeds aanwezig is dan lekker boeiend. Het willen van een kind overstijgt het geslacht en de enige reden dat alleen (van nature) vrouwen zwanger kunnen worden is omdat mannen geen baarmoeder hebben en het erg pijnlijk zal zijn wanneer een eventueel kind er uitgeperst wordt zonder keizersnede.

Laat een man lekker een man zijn, ook al kan deze zwanger worden. Over een jaartje of 40/50 is het misschien wel mogelijk om een baarmoeder te kweken en te transplanteren in een mensenlichaam en dan is het al helemaal niets exclusiefs meer, kan de wetgeving er maar beter alvast op vooruit lopen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:23:07 #91
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127741877
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:21 schreef Mgolovic het volgende:
Je staat voor het één en doet het ander.
Ik sta helemaal nergens voor. Je denkt nog steeds dat het maar een toneelstukje is dat we opvoeren he?

Maar ik ben gewoon zo geboren. Of ik een kind verwek op de biologische manier verandert er geen fuck aan dat wat in mijn hoofd zit niet overeenkomt met mijn lichaam.

Volgens sommige mensen ben je blijkbaar opeens genezen van je transseksualiteit als je een kind verwekt. Hoe dom kan je zijn zeg? :')
pi_127741885
quote:

[..]

Ik doelde op het feit dat je zegt dat TS alleen staat in zijn opvattingen. Dat de instanties die jij benoemd het hiermee eens zijn is voor mij geen argument maar een drogreden.
pi_127741927
Ik vind het alleen tering voor het kind. Daarom ben ik er tegen.
We're slowly approaching inevitable death.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:25:33 #94
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127741934
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:23 schreef moneyball het volgende:
Ik doelde op het feit dat je zegt dat TS alleen staat in zijn opvattingen. Dat de instanties die jij benoemd het hiermee eens zijn is voor mij geen argument maar een drogreden.
Hij staat inderdaad niet alleen nee, maar er zijn ook nog steeds mensen met andere domme opvatting zoals dat homo's niet mogen trouwen. Dat ze niet alleen staan wil nog niet zeggen dat het geen domme achterhaalde opvatting is.
pi_127742016
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:25 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Hij staat inderdaad niet alleen nee, maar er zijn ook nog steeds mensen met andere domme opvatting zoals dat homo's niet mogen trouwen. Dat ze niet alleen staan wil nog niet zeggen dat het geen domme achterhaalde opvatting is.
Je komt zelf ook niet erg intelligent over als je op deze manier gaat argumenteren. Dat iemand een andere mening dan jij hebt wil nog niet zeggen dat het een domme achterhaalde opvatting is.
pi_127742021
@ Joanne35,
Waarom is het een domme achterhaalde opvatting? Ik ben blijkbaar niet de enige die van mening is dat een man geen kind hoort te baren en een vrouw geen kind hoort te verwekken. Ga er nou eens inhoudelijk op in zonder op de man te spelen, misschien komen we dan tot een mooie- en zinvolle discussie waar iedereen wat van kan leren.
pi_127742035
Dus TS gaat mensen beledigen in hun eigen topic, het hoekje van fok! waar ze normaal gesproken zichzelf kunnen zijn en vindt het raar dat ze het niet met hem eens zijn? :')

Wat een kortzichtige mongool :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:28:26 #98
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127742040
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:25 schreef dustbrain het volgende:
Ik vind het alleen tering voor het kind. Daarom ben ik er tegen.
Dat zeiden ze ook over kinderen van homoseksuelen, en die blijken het ook prima te doen. Uit onderzoeken blijkt keer op keer dat het geslacht van de ouders totaal irrelevant is bij de opvoeding.
pi_127742054
Bron?
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:29:08 #100
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_127742069
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 06:19 schreef cricket het volgende:

[..]

Hoe het werkt is heel eenvoudig: als er een kindje wordt geboren en er zit een penis aan, dan is het zijn leven lang een man. Als er geen penis aan zit dan is het haar leven lang een vrouw. Als het kindje dat geboren is als man zich laat opereren om meer gelijkenis te vertonen met een vrouw, dan is het nog steeds een man, maar dan een man met lichaamsversieringen (versieringen omdat het de eigen keuze is om het aan te laten passen). Al het overige is niet meer dan juridisch geneuzel dat er niet toe doet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Interseksualiteit :P
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_127742077
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:22 schreef Xenzo het volgende:

[..]

[..]

Hij is een man die als een vrouw door het leven gaat, dus noemen we hem gewoon keurig "mevrouw" of Joanne35.
Meneer Joanne.
pi_127742134
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:28 schreef moneyball het volgende:

[..]

Je komt zelf ook niet erg intelligent over als je op deze manier gaat argumenteren. Dat iemand een andere mening dan jij hebt wil nog niet zeggen dat het een domme achterhaalde opvatting is.
Je doet godverdomme precies hetzelfde man _O-
pi_127742145
quote:
15s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:30 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Je doet godverdomme precies hetzelfde man _O-
Leg uit.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:31:35 #104
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127742157
quote:
Je komt zelf ook niet erg intelligent over als je op deze manier gaat argumenteren. Dat iemand een andere mening dan jij heeft wil nog niet zeggen dat het een domme achterhaalde opvatting is.
Omdat zijn 'mening' me in de kern van mijn wezen raakt, het zijn mijn grondrechten die hiermee worden aangetast. Dat is wel even wat anders dan een discussie of je wel of geen garage naast je huis mag bouwen om maar even wat te noemen.

Of anders gezegd, this is really fucking personal.

Het gaat om de wettelijke erkenning van mijn identiteit, het is geen toeval dat genocides vaak beginnen met het uitwissen van de identiteit van een bevolkingsgroep. Mensen hun identiteit ontzeggen is iets wat heel hard bij ze aankomt. HRW heeft niet voor niets hierover al een rapport gepubliceerd waarin ze zeggen dat Nederland mensenrechten schendt door onze identiteit niet te erkennen.
pi_127742184
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:25 schreef Joanne35 het volgende:
Wat maakt iets dom en/of achterhaald?
Dat gaat toch uiteindelijk om de meerderheid. Zo werkt dat toch? Of in sommige gevallen een minderheid die bepaald in een land.

Ik denk dat je met je standpunt in Iran niet ver zal komen bijvoorbeeld. ik twijfel er zelfs aan in NL
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:32:31 #106
351780 Piye
King of Kush
pi_127742190
Hoe kan een omgebouwde vrouw in hemelsnaam een kind baren? Ze slopen die vagina toch om er zogezegd een penis van te maken? Waar komt dat kind uit dan? Uit die "penis"? :{ En waar gaat het betreffende zaad in dan? :?
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_127742193
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:31 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Omdat zijn 'mening' me in de kern van mijn wezen raakt, het zijn mijn grondrechten die hiermee worden aangetast. Dat is wel even wat anders dan een discussie of je wel of geen garage naast je huis mag bouwen om maar even wat te noemen.

Het gaat om de wettelijke erkenning van mijn identiteit, het is geen toeval dat genocides vaak beginnen met het uitwissen van de identiteit van een bevolkingsgroep. Mensen hun identiteit ontzeggen is iets wat heel hard bij ze aankomt. HRW heeft niet voor niets hierover al een rapport gepubliceerd waarin ze zeggen dat Nederland mensenrechten schendt door onze identiteit niet te erkennen.
Rustig aan John.
pi_127742218
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:32 schreef Piye het volgende:
Hoe kan een omgebouwde vrouw in hemelsnaam een kind baren? Ze slopen die vagina toch om er zogezegd een penis van te maken? Waar komt dat kind uit dan? Uit die "penis"? :{ En waar gaat het betreffende zaad in dan? :?
Draagmoeder gok ik.
pi_127742240
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:32 schreef Jordi23 het volgende:

[..]

Rustig aan John.
Het is meneer John voor jou
pi_127742277
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:34 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Het is meneer John voor jou
Sorry man...
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:36:32 #111
351780 Piye
King of Kush
pi_127742318
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:33 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Draagmoeder gok ik.
Uit het stukje in de OP, begrijp ik dat het specifiek gaat over iemand die een kind kan "baren respectievelijk verwekken". Bij een draagmoeder lijkt me dit niet van toepassing. Daarnaast als er een draagmoeder in het spel is, snap ik het probleem ook niet.
pi_127742375
Nog even wat de topictitel betreft: zijn er niet veel meer mensen die vinden dat alleen hun eigen mening goed is? Waarom zou dat specifiek alleen voor transseksuelen gelden?
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:38:41 #113
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_127742400
Waarom maken we ons trouwens zo druk om iemand anders z'n levenswijze? Heeft er iemand last van als mannen liever vrouwen willen zijn of kinderen willen baren dan wel opvoeden?
Dat je het vreemd vind prima, maar laat die persoon lekker z'n eigen beslissingen nemen.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_127742409
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:36 schreef Piye het volgende:

[..]

Uit het stukje in de OP, begrijp ik dat het specifiek gaat over iemand die een kind kan "baren respectievelijk verwekken". Bij een draagmoeder lijkt me dit niet van toepassing. Daarnaast als er een draagmoeder in het spel is, snap ik het probleem ook niet.
Een eicel bevruchten met ingevroren zaad is in principe ook verwekken, lijkt me. Dat het daarna bij een draagmoeder ingebracht dient te worden is dan bijzaak. Vind het sowieso een raar verslag.
pi_127742433
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:38 schreef t-8one het volgende:
Waarom maken we ons trouwens zo druk om iemand anders z'n levenswijze? Heeft er iemand last van als mannen liever vrouwen willen zijn of kinderen willen baren dan wel opvoeden?
Dat je het vreemd vind prima, maar laat die persoon lekker z'n eigen beslissingen nemen.
Dit is te moeilijk voor veel kortzichtige mensen. Stel je voor dat je het moet uitleggen aan je kinderen ofzo? :')
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:39:57 #116
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_127742442
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:38 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Nog even wat de topictitel betreft: zijn er niet veel meer mensen die vinden dat alleen hun eigen mening goed is?
TS is daar een goed voorbeeld van ;)
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_127742444
quote:

[..]

Ik wilde alleen maar even aangeven dat je op deze manier van discussie voeren niks bereikt.Dat jij het je persoonlijk aantrekt snap ik natuurlijk wel. Maar iedereen mag zijn mening hebben in deze. Vrijheid van meningsuiting is namelijk een grondrecht die wel is aangenomen door de eerste kamer. Persoonlijk ben ik doorgaans altijd voor 'leven en laten leven'. Oftewel, iedereen moet tot op een bepaalde hoogte zelf weten wat hij doet.Dat iemand zich laat ombouwen moet diegene zelf weten, hoewel ik het nooit zal snappen en het om het plat te zeggen 'vies' vind. De grens ligt bij mij echter bij het krijgen van kinderen. Hoewel het natuurlijk altijd de vraag is in hoeverre het kind er last van zal krijgen vind ik dat je dit een kind niet moet aandoen. Je vergelijking met homo's vind ik ook niet opgaan want ik vind homoseksualiteit geen afwijking maar jezelf verbouwen tot man/vrouw wel. Dat jij het daar weer niet mee eens bent is me inmiddels wel duidelijk.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:41:23 #118
351780 Piye
King of Kush
pi_127742487
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:38 schreef t-8one het volgende:
Nou ja, in een discussie over transgenders speelt de gedachte "stel dat ik met 1tje in bed beland" toch wel een beetje een rol denk ik. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:38 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Een eicel bevruchten met ingevroren zaad is in principe ook verwekken, lijkt me. Dat het daarna bij een draagmoeder ingebracht dient te worden is dan bijzaak. Vind het sowieso een raar verslag.
Daarin kunnen we de handen schudden. _O-
pi_127742560
quote:
quote:
Omdat zijn 'mening' me in de kern van mijn wezen raakt, het zijn mijn grondrechten die hiermee worden aangetast.
Als u een kind wil verwekken dan bent u daar vrij in, maar ik zie u dan nog steeds als een man en niet als een vrouw.
quote:
Als u voor de wet een vrouw wilt zijn dan vind ik dat u ook fysiek een vrouw moet zijn: een vrouw heeft geen scrotum, penis, sperma en een prostaat in het lichaam zitten. Het "klopt" in mijn ogen dus niet dat een vrouw nog steeds mannelijke geslachtsorganen- of een man nog steeds vrouwelijke geslachtsorganen heeft.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:39 schreef moneyball het volgende:
Maar iedereen mag zijn mening hebben in deze. Vrijheid van meningsuiting is namelijk een grondrecht die wel is aangenomen door de eerste kamer. Persoonlijk ben ik doorgaans altijd voor 'leven en laten leven'. Oftewel, iedereen moet tot op een bepaalde hoogte zelf weten wat hij doet.Dat iemand zich laat ombouwen moet diegene zelf weten, hoewel ik het nooit zal snappen en het om het plat te zeggen 'vies' vind. De grens ligt bij mij echter bij het krijgen van kinderen. Hoewel het natuurlijk altijd de vraag is in hoeverre het kind er last van zal krijgen vind ik dat je dit een kind niet moet aandoen. Je vergelijking met homo's vind ik ook niet opgaan want ik vind homoseksualiteit geen afwijking maar jezelf verbouwen tot man/vrouw wel.
Wat is er vies aan? Voor de rest ben ik het met u eens.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:43:14 #120
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127742568
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:38 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Nog even wat de topictitel betreft: zijn er niet veel meer mensen die vinden dat alleen hun eigen mening goed is? Waarom zou dat specifiek alleen voor transseksuelen gelden?
Dat geldt zeker ook voor andere mensen.

Het probleem waar TS het over heeft is echter heel wat anders. Hij probeert een bevolkingsgroep waar hij geen deel van uitmaakt voor te schrijven over welke rechten ze zich druk moeten maken.

Als een groep vrouwen roept dat ze recht hebben op een gelijkwaardig salaris voor gelijk werk, en een man vervolgens zegt dat hij het daar niet mee eens is, dan is het gewoon een lul en moet hij ook niet vreemd opkijken dat hij hard aangevallen wordt door die vrouwen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:43:16 #121
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_127742569
Laat ons met rust Xenzo. Anders moeten de meiden en ik jou een lesje leren!
Kom morgen om 22.00 uur maar naar Cafe de Lellebel in Amsterdam. Dan zien we wel wie de freak of nature is.. :')
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:43:50 #122
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127742588
quote:
Ik wilde alleen maar even aangeven dat je op deze manier van discussie voeren niks bereikt.
We zitten hier op Fok! he, ik heb niet de illusie dat ik hier veel kan bereiken :)

Mijn brief aan de Eerste Kamer fractie zal ook zeker heel wat beter onderbouwd gaan worden :)
pi_127742628
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:43 schreef Xenzo het volgende:

[..]

[..]

Als u een kind wil verwekken dan bent u daar vrij in, maar ik zie u dan nog steeds als een man en niet als een vrouw.

[..]

Als u voor de wet een vrouw wilt zijn dan vind ik dat u ook fysiek een vrouw moet zijn: een vrouw heeft geen scrotum, penis, sperma en een prostaat in het lichaam zitten. Het "klopt" in mijn ogen dus niet dat een vrouw nog steeds mannelijke geslachtsorganen- of een man nog steeds vrouwelijke geslachtsorganen heeft.

[..]

Wat is er vies aan? Voor de rest ben ik het met u eens.
Vies als in het is niet zoals de natuur/god de almachtige het bedoeld heeft. Ik zou er niet graag één in mijn bed willen hebben maar dit is meer een kwestie van smaak misschien.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:45:10 #124
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_127742639
Prima dat je elkaar graag opjut, maar het komt er dus op neer dat iemand iets vindt van wat een ander vindt en dat die ander niet vind dat die eerste dat moet vinden wat het gelijk van de eerste bevestigd 8)7
kijk maar
pi_127742657
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:43 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

We zitten hier op Fok! he, ik heb niet de illusie dat ik hier veel kan bereiken :)

Mijn brief aan de Eerste Kamer fractie zal ook zeker heel wat beter onderbouwd gaan worden :)
Het zal hèèl veel zin hebben hoor!
pi_127742681
quote:

[..]

Dat is waar maar er zijn altijd mensen die wel een discussie willen voeren, zelfs op Fok!. Verder wens ik je veel succes ermee.
pi_127742759
quote:
Het probleem waar TS het over heeft is echter heel wat anders. Hij probeert een bevolkingsgroep waar hij geen deel van uitmaakt voor te schrijven over welke rechten ze zich druk moeten maken.
Ik uit mijn mening, net zoals u en andere mensen hier dat ook doen.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:43 schreef dikkedaniel het volgende:
Kom morgen om 22.00 uur maar naar Cafe de Lellebel in Amsterdam. Dan zien we wel wie de freak of nature is.. :')
U trakteert mij op een drankje? Wat aardig van u.
pi_127742824
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:28 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Dat zeiden ze ook over kinderen van homoseksuelen, en die blijken het ook prima te doen. Uit onderzoeken blijkt keer op keer dat het geslacht van de ouders totaal irrelevant is bij de opvoeding.
bij homo's is anders want zo'n kind kan beter twee homo vaders hebben da in zo'n kut land zitten. Dus tja, met homokoppels ben ik het volledig eens. Maar dit transeksuele gezeik is toch zo nutteloos.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_127742832
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:48 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Ik uit mijn mening, net zoals u en andere mensen hier dat ook doen.

[..]

Ik denk eerder aan een anale vernedering door een shemale genaamd candy ofzo
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:50:39 #130
351780 Piye
King of Kush
pi_127742847
quote:

[..]

Ik wilde alleen maar even aangeven dat je op deze manier van discussie voeren niks bereikt.Dat jij het je persoonlijk aantrekt snap ik natuurlijk wel. Maar iedereen mag zijn mening hebben in deze. Vrijheid van meningsuiting is namelijk een grondrecht die wel is aangenomen door de eerste kamer. Persoonlijk ben ik doorgaans altijd voor 'leven en laten leven'. Oftewel, iedereen moet tot op een bepaalde hoogte zelf weten wat hij doet.Dat iemand zich laat ombouwen moet diegene zelf weten, hoewel ik het nooit zal snappen en het om het plat te zeggen 'vies' vind. De grens ligt bij mij echter bij het krijgen van kinderen. Hoewel het natuurlijk altijd de vraag is in hoeverre het kind er last van zal krijgen vind ik dat je dit een kind niet moet aandoen. Je vergelijking met homo's vind ik ook niet opgaan want ik vind homoseksualiteit geen afwijking maar jezelf verbouwen tot man/vrouw wel. Dat jij het daar weer niet mee eens bent is me inmiddels wel duidelijk.
Dat laatste vind ik wel een beetje een gek standpunt. Objectief gezien is het allemaal een afwijking (misschien zelfs een ziekte). Dus zo'n kunstmatige indeling is vooral politiek te noemen.
pi_127742858
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:23 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ik sta helemaal nergens voor. Je denkt nog steeds dat het maar een toneelstukje is dat we opvoeren he?

Maar ik ben gewoon zo geboren. Of ik een kind verwek op de biologische manier verandert er geen fuck aan dat wat in mijn hoofd zit niet overeenkomt met mijn lichaam.

Volgens sommige mensen ben je blijkbaar opeens genezen van je transseksualiteit als je een kind verwekt. Hoe dom kan je zijn zeg? :')
Ben het eigenlijk wel met je eens, als je als transseksueel een kind wil verwekken mag je die vrijheid best hebben. Vragen kun je er misschien wel bij stellen (hoezo laat je je dan opereren?) maar verbieden is onmogelijk. Als het kind later problemen krijgt ligt er een taak voor jeugdzorg om te zien of de kinderen goed opgevoed worden. Problem solved. We moeten in Nederland eens niet zo boers doen, het homohuwelijk had bijvoorbeeld 40 jaar geleden al gelegaliseerd moeten worden.

Christelijke partijen zijn ook altijd zo principieel tegen dit soort zaken. Onzin. Ik heb ook niks met die grafkerk van ze en zou er nooit vrijwillig naar toe gaan. Net als dat ik het niet kan voorstellen om seks te hebben met een man of graag zou willen veranderen in een vrouw. Betekent toch niet dat we het dan maar moeten verbieden? Het is niet mijn taak om daar een oordeel over te hebben.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:51:24 #132
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127742867
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:45 schreef Jordi23 het volgende:
Het zal hèèl veel zin hebben hoor!
We zullen zien. Ik ben meer dan alleen maar een betalend lid binnen onze partij hoor, en dat geldt ook voor de mensen die al toegezegd hebben mijn brief te willen ondersteunen.
pi_127742897
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:44 schreef moneyball het volgende:

[..]

Vies als in het is niet zoals de natuur/god de almachtige het bedoeld heeft. Ik zou er niet graag één in mijn bed willen hebben maar dit is meer een kwestie van smaak misschien.
God/De natuur. Asjeblieft zeg. :')
Waarom zouden mensen dan in godsnaam zichzelf onderwerpen aan het gejank dat het me zich meebrengt om jezelf aan operaties/hormoonkuren/bespotting bloot te stellen om je uiteindelijk prettig te voelen in je eigen lichaam? Omdat het ze leuk lijkt?

Zover ik het begrijp is het zo dat transgenders het brein van iemand hebben van een ander geslacht als hun lichaam is, is dat niet de natuur?
pi_127742925
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:43 schreef dikkedaniel het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:48 schreef Xenzo het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:50 schreef Jordi23 het volgende:
Ik denk eerder aan een anale vernedering door een shemale genaamd candy ofzo
Lol, u heeft humor.
pi_127742957
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:52 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

God/De natuur. Asjeblieft zeg. :')
Waarom zouden mensen dan in godsnaam zichzelf onderwerpen aan het gejank dat het me zich meebrengt om jezelf aan operaties/hormoonkuren/bespotting bloot te stellen om je uiteindelijk prettig te voelen in je eigen lichaam? Omdat het ze leuk lijkt?

Zover ik het begrijp is het zo dat transgenders het brein van iemand hebben van een ander geslacht als hun lichaam is, is dat niet de natuur?
Nee dat is niet de natuur. Ze onderwerpen zich eraan omdat ze een afwijking hebben.
pi_127742961
Valt dit onder dezelfde categorie als zelfverminking?
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_127742979
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:54 schreef Rawberry het volgende:
Valt dit onder dezelfde categorie als zelfverminking?
Bij sommige wel, ze worden er vaak niet mooier op.
pi_127743013
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:54 schreef moneyball het volgende:

[..]

Nee dat is niet de natuur. Ze onderwerpen zich eraan omdat ze een afwijking hebben.
En afwijkingen komen nooit voor in de natuur? Net zoals homoseksualiteit bijvoorbeeld? Je komt echt een beetje dom over nu.
pi_127743052
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:54 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Bij sommige wel, ze worden er vaak niet mooier op.
Je penis afhakken doe je ntrlk niet zomaar.
pi_127743122
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:56 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En afwijkingen komen nooit voor in de natuur? Net zoals homoseksualiteit bijvoorbeeld? Je komt echt een beetje dom over nu.
Je komt zelf ook niet echt over als mister einstein. Dat er afwijkingen voorkomen in de natuur is evident. Door middel van survival of the fittest verdwijnen dit soort afwijkingen uiteindelijk vanzelf. De mens heeft zich echter 'doorontwikkeld' waardoor ook de zwakkere soort in stand wordt gehouden (gelukkig maar). Dit wil echter niet zeggen dat het is zoals de natuur het bedoeld heeft. Ik wil hier absoluut niet mee zeggen dat de mens afwijkende mensen moet afstoten o.i.d. voor de duidelijkheid. En qua religie snap je zelf hopelijk ook nog wel dat dit 'not done' is.
pi_127743240
@ Moneyball,
Mag ik zo vrij zijn om u even te corrigeren? Het wordt is een "afwijking" als de maatschappij vindt dat het van de norm afwijkt, dat wil niet zeggen dat het dan ook meteen een afwijking is. Transseksualiteit is een afwijking die meetbaar is in onder andere de hersenen, aldus de wetenschap die daar duizenden onderzoeken naar gedaan heeft.
pi_127743321
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:00 schreef moneyball het volgende:
waardoor ook de zwakkere soort in stand wordt gehouden (gelukkig maar).
Waarom is dat gelukkig?
pi_127743327
quote:

[..]

Je komt zelf ook niet echt over als mister einstein. Dat er afwijkingen voorkomen in de natuur is evident. Door middel van survival of the fittest verdwijnen dit soort afwijkingen uiteindelijk vanzelf. De mens heeft zich echter 'doorontwikkeld' waardoor ook de zwakkere soort in stand wordt gehouden (gelukkig maar). Dit wil echter niet zeggen dat het is zoals de natuur het bedoeld heeft. Ik wil hier absoluut niet mee zeggen dat de mens afwijkende mensen moet afstoten o.i.d. voor de duidelijkheid. En qua religie snap je zelf hopelijk ook nog wel dat dit 'not done' is.
Vreemd dat het niet verklaard waarom eenden, dolfijnen en bijvoorbeeld apen homoseksuele individuen kent. Soorten die net zoals de mens al lang rondlopen. Maar je hebt op één punt wel gelijk, Darwinisme is allang niet meer van toepassing op de mens. Neemt niet weg dat je je woorden beter moet kiezen, zeggen dat het tegen de natuur ingaat is bullshit, dat zie je hopelijk ook wel in.

En wat is er gebeurd met; we zijn allemaal door God geschapen, in al onze imperfecties en gebreken? Dien je geen respect te hebben voor alles wat God geschapen heeft?

(Laten we religie hier niet bij betrekken, want dat schiet echt niet op. De hoeveelheid bullshit die daar bij komt kijken keurt alles goed of af.)
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:07:23 #144
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_127743332
quote:
De mens heeft zich echter 'doorontwikkeld' waardoor ook de zwakkere soort in stand wordt gehouden (gelukkig maar). Dit wil echter niet zeggen dat het is zoals de natuur het bedoeld heeft.
De natuur heeft geen enkele bedoelingen, degenen die het beste kunnen overleven worden uiteindelijk de norm.

Het zou maar zo kunnen zijn dat dit transgenders zijn :)
pi_127743358
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:04 schreef Xenzo het volgende:
@ Moneyball,
Mag ik zo vrij zijn om u even te corrigeren? Het wordt is een "afwijking" als de maatschappij vindt dat het van de norm afwijkt, dat wil niet zeggen dat het dan ook meteen een afwijking is. Transseksualiteit is een afwijking die meetbaar is in onder andere de hersenen, aldus de wetenschap die daar duizenden onderzoeken naar gedaan heeft.
Dat mag meneer.
  donderdag 13 juni 2013 @ 11:09:37 #146
351780 Piye
King of Kush
pi_127743422
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:07 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

De natuur heeft geen enkele bedoelingen, degenen die het beste kunnen overleven worden uiteindelijk de norm.

Hier ga je mij iets te ver in je wishful thinking. :')
pi_127743446
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:07 schreef Godtje het volgende:

[..]

Waarom is dat gelukkig?
Ik streef niet naar een uberras maar ben blij dat we de zwakkeren in onze samenleving ook in leven houden. (Gehandicapten,gingers etc.)
pi_127743463
quote:

[..]

Nog geen tekenen van gezien in de natuur :)
pi_127743513
quote:

[..]

Dat lijkt me sterk want je ziet vaak dat het de mensen zijn die zich het best aanpassen. Dit zag je om Darwin nog maar even aan te halen ook bij de Galapagos vogels. En je kunt moeilijk zeggen dat jullie je aanpassen he.
pi_127743604
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 03:45 schreef EricOscuro het volgende:
Nu ben ik lang niet de meest agressieve op Fok! Maar ik zou niet voor mezelf instaan als ik er achter kwam seks te hebben gehad met iemand die eerder een man was!

Niemand doet mij zoiets aan... en wie mij zoiets aandoet, mag op hetzelfde lot rekenen, als dat ik mezelf na die tijd aan doe... mezelf van kant maken. Want in zo'n geval ga ik niet alleen...
Van alle reacties vind ik dit wel de meest aparte. Waarom zou je jezelf van kant maken als je ergens van hebt genoten, niet hebt gemerkt en dan achteraf pas hoort dat de vrouw in kwestie als een jongen geboren is. Homofoob soms?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')