Het wetgevingsproces is nog niet afgerond, dus dat zou nog een beetje voorbarig zijn. Deze wet kan nog steeds door de Eerste Kamer komen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:10 schreef Godtje het volgende:
Nou waar wacht je nog op Meit! Doe het gewoon!
Ik kan er geen enkel argument in ontdekken, sorry. Het enige waar je mee komt is de volgende drogreden:'Die rechten waar jij zo op tegen bent zijn al lang vastgelegd op papier en worden onderschreven door de Raad van Europa, de Verenigde Naties, en de Nederlandse Overheid.'quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:08 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Die heb ik ook, lees de tekst nog eens door die je gequote hebt.
Europa en Nederland hebben zich al gecommiteerd aan deze transgenderrechten. Dat betekent dat die zaak bij het Europese Hof bij voorbaat al gewonnen is, het is alleen een formaliteit.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:02 schreef Mgolovic het volgende:
Transseksuelen zouden het zelf niet moeten willen. Hoe kan een vrouw die man is geworden nou serieus worden genomen als man als ze nog een kind baart?
Vind u dat serieus gek? My God... Anyway, ik ga hier maar even niet op in.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:08 schreef Joanne35 het volgende:
Wij worden toch al niet serieus genomen.
Maar het is een formaliteit! Wat maak je je dan druk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:11 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Het wetgevingsproces is nog niet afgerond, dus dat zou nog een beetje voorbarig zijn. Deze wet kan nog steeds door de Eerste Kamer komen.
Ja, en dat betekent dus dat die rechten in wetgeving moeten worden omgezet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:12 schreef moneyball het volgende:
Ik kan er geen enkel argument in ontdekken, sorry. Het enige waar je mee komt is de volgende drogreden:'Die rechten waar jij zo op tegen bent zijn al lang vastgelegd op papier en worden onderschreven door de Raad van Europa, de Verenigde Naties, en de Nederlandse Overheid.'
Dus transseksuelen hebben een partij??????? wtf is dit voor onzin.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar het is een formaliteit! Wat maak je je dan druk.
Iedereen staat er achter! Geen strobreed in de weg!
Alleen je eigen partij is tegen. Wel slim om tegen je eigen belangen in te stemmen.
Gelukkig stem ik niet op one-issue partijenquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:15 schreef Godtje het volgende:
Alleen je eigen partij is tegen. Wel slim om tegen je eigen belangen in te stemmen.
Ben jij een man of vrouw? En heb je een piemeltje?quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:16 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ja, en dat betekent dus dat die rechten in wetgeving moeten worden omgezet.
Waarom denk je dat die wet nu ter behandeling voorligt in de Eerste Kamer? Juist ja, omdat Nederland, Europa en de VN die rechten onderschreven hebben.
Natuurlijk kan een land zoiets altijd weer naast zich neerleggen. Maar die kans lijkt me uitermate klein.
Nee, dat hebben ze niet. Als ze dat wel zouden hebben dan zal zo'n partij niet meer dan paar duizend leden hebben, daar er niet zoveel transseksuelen mensen in Nederland zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:16 schreef fb12fb12 het volgende:
Dus transseksuelen hebben een partij??????? wtf is dit voor onzin.
Sta er dan ook niet raar van te kijken als mensen je niet serieus nemen. Je staat voor het één en doet het ander.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:08 schreef Joanne35 het volgende:
Veel transseksuelen hebben ook een kinderwens. De genderpolitie heeft er niets over te zeggen als zij vervolgens het lichaam dat zij mee hebben gekregen bij hun geboorte gebruiken om die wens te vervullen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:16 schreef Joanne35 het volgende:
Waarom denk je dat die wet nu ter behandeling voorligt in de Eerste Kamer? Juist ja, omdat Nederland, Europa en de VN die rechten onderschreven hebben.
Natuurlijk kan een land zoiets altijd weer naast zich neerleggen. Maar die kans lijkt me uitermate klein.
Hij is een man die als een vrouw door het leven gaat, dus noemen we hem gewoon keurig "mevrouw" of Joanne35.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:18 schreef Kesefkesef het volgende:
Ben jij een man of vrouw? En heb je een piemeltje?
Ik sta helemaal nergens voor. Je denkt nog steeds dat het maar een toneelstukje is dat we opvoeren he?quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:21 schreef Mgolovic het volgende:
Je staat voor het één en doet het ander.
Ik doelde op het feit dat je zegt dat TS alleen staat in zijn opvattingen. Dat de instanties die jij benoemd het hiermee eens zijn is voor mij geen argument maar een drogreden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:16 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Hij staat inderdaad niet alleen nee, maar er zijn ook nog steeds mensen met andere domme opvatting zoals dat homo's niet mogen trouwen. Dat ze niet alleen staan wil nog niet zeggen dat het geen domme achterhaalde opvatting is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:23 schreef moneyball het volgende:
Ik doelde op het feit dat je zegt dat TS alleen staat in zijn opvattingen. Dat de instanties die jij benoemd het hiermee eens zijn is voor mij geen argument maar een drogreden.
Je komt zelf ook niet erg intelligent over als je op deze manier gaat argumenteren. Dat iemand een andere mening dan jij hebt wil nog niet zeggen dat het een domme achterhaalde opvatting is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:25 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Hij staat inderdaad niet alleen nee, maar er zijn ook nog steeds mensen met andere domme opvatting zoals dat homo's niet mogen trouwen. Dat ze niet alleen staan wil nog niet zeggen dat het geen domme achterhaalde opvatting is.
Dat zeiden ze ook over kinderen van homoseksuelen, en die blijken het ook prima te doen. Uit onderzoeken blijkt keer op keer dat het geslacht van de ouders totaal irrelevant is bij de opvoeding.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:25 schreef dustbrain het volgende:
Ik vind het alleen tering voor het kind. Daarom ben ik er tegen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Interseksualiteitquote:Op donderdag 13 juni 2013 06:19 schreef cricket het volgende:
[..]
Hoe het werkt is heel eenvoudig: als er een kindje wordt geboren en er zit een penis aan, dan is het zijn leven lang een man. Als er geen penis aan zit dan is het haar leven lang een vrouw. Als het kindje dat geboren is als man zich laat opereren om meer gelijkenis te vertonen met een vrouw, dan is het nog steeds een man, maar dan een man met lichaamsversieringen (versieringen omdat het de eigen keuze is om het aan te laten passen). Al het overige is niet meer dan juridisch geneuzel dat er niet toe doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |