quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:50 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wie is dit ? Dit lijkt gevaarlijk op een grote spoiler ?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:50 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wie is dit ? Dit lijkt gevaarlijk op een grote spoiler ?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:08 schreef Kyubey het volgende:
@ HiZ: dat is Justin BiebBaratheon, bastaard van Robert en met de beste claim, aangezien hij ouder is dan Gendry.
Elke keer weer is het gewoon een dertien in een dozijn blondje voor mijquote:
Ik neem aan dat de onderste lijn S1 is, de middelste S2 en de bovenste S3?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:44 schreef Nic1 het volgende:
Ben benieuwd of alle commotie rond de Red Wedding nog veel nieuwe kijkers trekt.Altijd sowieso wel een flinke sprong tussen aflevering 9 en 10, dus 6mil zit er wel in voor seizoen 4. (niet dat het veel uitmaakt voor HBO...)
[ afbeelding ]
Erg gaaf ja. Sowieso is de soundtrack altijd dik in orde.quote:
Independence day.. daarom was die dit jaar een week verschovenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:15 schreef Poemgirl het volgende:
Als rood seizoen 2 is, waarom heeft het opeens zo weinig views gehad? Dat was toch 'Blackwater'?
Als ik op de Wiki lijst kijk bij de voetnoot, dan zie ik wel dat er die avond ook NBA conference finals waren, dus het kan goed zijn dat die wat kijkers hebben weggesnoept.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:15 schreef Poemgirl het volgende:
Als rood seizoen 2 is, waarom heeft het opeens zo weinig views gehad? Dat was toch 'Blackwater'?
Lol dat is op 4 juli.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:19 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Independence day.. daarom was die dit jaar een week verschoven
Volgens het lijstje was die ep uitgezonden op 27 mei, dus dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:19 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Independence day.. daarom was die dit jaar een week verschoven
Dan die andere dag waar die voor verplaatst isquote:
Wauw mooie muziekquote:
Ik heb dit al 10 keer gezien maar dat wat ze met haar ogen doetquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:26 schreef Evertjan het volgende:
zal al wel gepost zijn maar toch nog maar een keer
https://vine.co/v/b3XZMHmxzxh
9 uur GoT achter elkaarquote:Op zondag 9 juni 2013 00:23 schreef MouzurX het volgende:
Vandaag episode 1-9 gekeken .. daaaayum episode 9.
Van 4 uur 's middags tot nu. (soms skip ik saaie stukjesquote:Op zondag 9 juni 2013 00:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
9 uur GoT achter elkaarMet dit lekkere weer!
O sansa heet ze.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:34 schreef Isabeau het volgende:
Sasha
Maar ja, de laatste aflevering was wel heavy. Ben benieuwd naar de laatste van het seizoen.
quote:Op zondag 9 juni 2013 00:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Van 4 uur 's middags tot nu. (soms skip ik saaie stukjes)
Zoals sasha.. zeg maar de andrea van game of thrones.
Aangezien niemand weet dat Bran en Rickon nog leven zal zij nu wel worden gezien als de erfgenaam van het Noorden. Lady Stark dus.quote:
ik hoop dat ie gaat eindigen als zijn bannerquote:
Welke film is dat ook weer? Is dat "killing them softly?"?quote:
3 uur is te doen, 6 uur een ander verhaalquote:Op zondag 9 juni 2013 14:05 schreef pervertedhermit het volgende:
Weet niet hoe het met zomertijd nu zit vergeleken met Usa. Op zijn slechtst komt ie kwart over 4 uit op zijn best kwart over 3 (usenet). Dit was iig een jaar geleden van toepassing. Ik ga vannacht voor het eerst in lange tijd ook meteen kijken.
King of New York (1990), aanrader!quote:Op zondag 9 juni 2013 13:59 schreef benx het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoelaat de aflevering snachts te downloaden is? Normaal kijk ik smorgens maar kan nu niet wachten
[..]
Welke film is dat ook weer? Is dat "killing them softly?"?
Stukken skippenquote:Op zondag 9 juni 2013 00:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Van 4 uur 's middags tot nu. (soms skip ik saaie stukjes)
Zoals sasha.. zeg maar de andrea van game of thrones.
quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 12:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
inderdaaden dan weer een jaar ofzo wachten
Je moet gewoon niet naar de laatste aflevering kijken en deze bewaren tot seizoen 4 begint.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:39 schreef Franknfurter het volgende:
Morgen de finaleDan weer 10 maanden zonder
Dat is geen oplossingquote:Op zondag 9 juni 2013 15:09 schreef Devv het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet naar de laatste aflevering kijken en deze bewaren tot seizoen 4 begint.
Welnee, daarna ga je gewoon over op andere boeken zoals Malazan.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:59 schreef Nic1 het volgende:
Je zou de *beep* kunnen gaan lezen, maar daarna moet je 3 jaar wachten en dat is misschien nog erger.
daar ben ik te lui en een trage lezer voorquote:Op zondag 9 juni 2013 15:59 schreef Nic1 het volgende:
Je zou de *beep* kunnen gaan lezen, maar daarna moet je 3 jaar wachten en dat is misschien nog erger.
oh, volgens followmy.tv wordt het om 4 uur snachts NL tijd uitgezonden op tv... ik moet dan altijd een uur later wachten voor ik kan downloaden en kijken, maar misschien klopt de tijd dan niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:24 schreef pervertedhermit het volgende:
Dat is raar aangezien ik in het verleden toch echt om 4/4:30 uur heb gekeken. Hoop dat je ongelijk hebt met je 6 uur, daar kan ik niet op wachten.
Ach in oktober is er weer the walking dead, zonder andrea, dus dat wordt fantastisch.quote:
Die laatstequote:
Alle andere personages krijgen 450 euroquote:Op zondag 9 juni 2013 18:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ach in oktober is er weer the walking dead, zonder andrea, dus dat wordt fantastisch.
het begint om 3:00 en is om 4:00 afgelopen. 9 p.m. Eastern timequote:Op zondag 9 juni 2013 14:52 schreef EilandjeOnline het volgende:
om 4 uur s ochtends onze tijd wordt het uitgezonden, om 6 uur s ochtends onze tijd kan je het downloaden
Vertrek nu uit dit topic, totdat je episode 9 gezien hebt.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:20 schreef Droathoah het volgende:
Ik ben nu bij S03E08, maar er gaat iets spannends gebeuren ja?
Neem geeneens de moeite om hierop te reageren, blijf gewoon weg, serieusquote:Op zondag 9 juni 2013 19:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Vertrek nu uit dit topic, totdat je episode 9 gezien hebt.
Ja, iedereen gaat doodquote:Op zondag 9 juni 2013 19:20 schreef Droathoah het volgende:
Het hele idee van een stream is dat je het overal kunt kijken dus dat lijkt me nietquote:Op maandag 10 juni 2013 01:39 schreef Ziewoarut het volgende:
Klopt het dat je alleen in de US de live stream kan zien?
Mocht ook wel één keer he, bijna einde seizoen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:20 schreef Droathoah het volgende:
Wut?quote:Op maandag 10 juni 2013 01:47 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Het hele idee van een stream is dat je het overal kunt kijken dus dat lijkt me niet
Robbquote:Op maandag 10 juni 2013 04:09 schreef Funzel het volgende:
Niet de beste aflevering, wel een toffer afsluiter.
- Theon's martelaar blijkt dus Lord Bolton's zoon te zijn. De appel valt niet ver van de boom dus.
- Ygritte die Jon lek schiet met pijlen. Hij lijkt het te overleven, maar maakt hun relatie toch anders.
- Stannis dus misschien richting het noorden?
- Theon's vader de grootste douchebag uit de serie.manman dat kan toch niet. Z'n zus was wel tof dit keer.
- Gesprek tussen Tywin & Tyrion
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Heeft meer te maken met hun doel. Tywin doet alles om zijn familie machtig te houden, terwijl Stannis strijdt voor wat (naar zijn idee) rechtvaardig is. Macht op zich is nooit zijn doel geweest, hij vond alleen dat hij koning moet zijn omdat dit volgens de regels zo hoort.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:42 schreef whocares86 het volgende:
Eindelijk heeft iemand door waar het echte gevaar zit. Stannis mag dan gestoord zijn maar dit keer heeft hij het bij het rechte eind. Die brief zal nog wel tot wat wrijving bij de Lannisters zorgen volgend seizoen. Tywin is te pragmatisch om in de White Walkers te geloven. Hij ziet de draken immers ook niet als gevaar.
Ramsayquote:Op maandag 10 juni 2013 09:45 schreef Franknfurter het volgende:
What? Noooooo. Pork sausage, did you think I was a savage?!
Wie was de vetlap ook alweer?quote:Op maandag 10 juni 2013 09:42 schreef whocares86 het volgende:
Arya die eindelijk weer eens iemand omlegt. Daar hebben we al veel te lang op moeten wachten. "De eerste man" da's een goeie die kleine vetlap telt niet.
Toen ze vanuit Kings Landing wegging was er zo'n dikzak die haar lastig viel.quote:
Was wel te verwachten dat Balon niet meer naar Theon om zou kijken, die heeft het flink verneukt bij die vaderquote:Op maandag 10 juni 2013 04:09 schreef Funzel het volgende:
Niet de beste aflevering, wel een toffer afsluiter.
- Theon's martelaar blijkt dus Lord Bolton's zoon te zijn. De appel valt niet ver van de boom dus.
- Ygritte die Jon lek schiet met pijlen. Hij lijkt het te overleven, maar maakt hun relatie toch anders.
- Stannis dus misschien richting het noorden?
- Theon's vader de grootste douchebag uit de serie.manman dat kan toch niet. Z'n zus was wel tof dit keer.
- Gesprek tussen Tywin & Tyrion
[ afbeelding ]
![]()
Vorig seizoen was ook episode 9 de finale (Blackwater).quote:Op maandag 10 juni 2013 12:18 schreef FredVleespet het volgende:
Vond het eigelijk niet zo'n hele beste episode. Meer een episode voor tussendoor dan een season finale
Ik heb de episode nog niet gezien, maar het viel me in de vorige aflevering wel op dat die kraai van die Orell de warg voor zijn oog ging toen hij hem aanviel.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:24 schreef kristyle het volgende:
Vraag me af of Jon blind is.
Die gast die naast Sam stond zei iets van "I don't think he can see us"
Kan ook "hear" zijn geweest
In S1 was het een beetje als in S3, tijdens ep 9 ging Eddard dood.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:24 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoe was dat bij seizoen 1 ook alweer ?
In deze aflevering ziet hij voor die tijd wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:26 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb de episode nog niet gezien, maar het viel me in de vorige aflevering wel op dat die kraai van die Orell de warg voor zijn oog ging toen hij hem aanviel.
De afgelopen seizoenen is de meeste actie in E09 geweest.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:18 schreef FredVleespet het volgende:
Vond het eigelijk niet zo'n hele beste episode. Meer een episode voor tussendoor dan een season finale
Hij zag Ygritte ook en na die tijd is er niks meer met zijn ogen gebeurd.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:24 schreef kristyle het volgende:
Vraag me af of Jon blind is.
Die gast die naast Sam stond zei iets van "I don't think he can see us"
Kan ook "hear" zijn geweest
Hier ben ik het wel mee eens; het martelen werd sowieso te veel uitgesmeerd. Er heeft zich praktisch geen enkele ontwikkeling voorgedaan bij Theon, behalve dat hij nu als eunuch door het leven zal gaan.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:15 schreef Breekfast het volgende:
Die hele marteling van Theon vind ik eigenlijk een hele zwakke verhaallijn, hadden ze van mij lekker weg kunnen laten. Of het moet nog van grote betekenis zijn voor de rest van de serie.
Zal je vast al wel gevonden hebben, maar:quote:Op maandag 10 juni 2013 11:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Toen ze vanuit Kings Landing wegging was er zo'n dikzak die haar lastig viel.
Weet iemand trouwens de muziek die bij het stuk van Daenerys werd gebruikt?
Wat denk je?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:53 schreef zyntex het volgende:
Waarom zat Sansa te huilen bij het raam in de laatste aflevering?
Van de trap gevallen.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:53 schreef zyntex het volgende:
Maybe a dingo ate her baby?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:53 schreef zyntex het volgende:
Had ik al gezegd hoeveel ik van je hield?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:46 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zal je vast al wel gevonden hebben, maar:
My moon and starsquote:Op maandag 10 juni 2013 13:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Had ik al gezegd hoeveel ik van je hield?
Called it trouwens.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Is dat ventje niet de bastaard van Roose Bolton?
Heeft geen zin om verder te lezen, aangezien de volgorde in het boek anders dan de serie. Rond pagina 650 kun je nu wel dingen lezen die je nog niet in de serie hebt gezien.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:11 schreef zure_ridder het volgende:
blijft een fenomenale serie,toch wel een tegenvaller dit met teveel cliffhangers
logisch omdat het boek in 2 seizoenen is geknipt (toch?) aan de andere kant, ze hadden ons best wel even mogen verwennen (oke Arya was leuk, maar ze gaan heus niet Robb en Jon in 2 afleveringen killen, dus redelijke tegenvaller) nu we 10 maanden moeten wachten!
zoveel goeie en mooie characters in deze serie, kan niet wachten op het volgende seizoen
R
kan iemand trouwens vertellen welk hoofdstuk ze (ongeveer) zijn in het boek, om vanaf daar verder te lezen?
Dacht ik ook ja maar was de eerste die het zei dus puhquote:Op maandag 10 juni 2013 13:14 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
It was known. From like... ep. 1....
Als je wilt gaan lezen moet je bij A Clash of Kings (of AGoT) beginnen.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:11 schreef zure_ridder het volgende:
kan iemand trouwens vertellen welk hoofdstuk ze (ongeveer) zijn in het boek, om vanaf daar verder te lezen?
Omdat ze eindelijk tot de ontdekking is gekomen dat Loras liever worst heeft dan broodjes rosbief.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:53 schreef zyntex het volgende:
Ze zat jouw vraag te lezen en de tranen sprongen spontaan in haar ogen.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:53 schreef zyntex het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:53 schreef zyntex het volgende:
Ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:28 schreef Wausmal het volgende:
Mmm had toch meer van dat einde verwacht, ben ik de enige die hoopt dat Dany nooit koningin wordt van Westeros?
Nee, niet de enige. Totaal incapabel persoon die een spoor van dood en verderf achter zich laat.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:28 schreef Wausmal het volgende:
Mmm had toch meer van dat einde verwacht, ben ik de enige die hoopt dat Dany nooit koningin wordt van Westeros?
Epische muziek ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:46 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zal je vast al wel gevonden hebben, maar:
Ik ook.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:24 schreef Peunage het volgende:
Ik was even bang dat Snow ook zou sterven.
Zij is lekker manquote:Op maandag 10 juni 2013 13:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ook.
Wel mooi geacteerd door die rooie.
Ben je dat echt vergeten?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:24 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Vorig seizoen was ook episode 9 de finale (Blackwater).
Vorig seizoen (Red wedding) was hier eigenlijk de finale.
Hoe was dat bij seizoen 1 ook alweer ?
Inderdaad. Uitstekende ep.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:11 schreef Kirov het volgende:
Één van de beste afleveringen
Alleen ik word Dany wel een beetje zat nu![]()
Tywinquote:
....ongelooflijk zegquote:Op maandag 10 juni 2013 12:53 schreef zyntex het volgende:
Hahahaquote:
Huilen niet, maar ik kreeg er wel kippenvel van. Prachtige muziek ook inderdaad.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ben ik de enige die moest huilen bij de laatste scene (wat tevens kwam door de geweldige muziek)?
Zeker prachtigquote:Op maandag 10 juni 2013 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huilen niet, maar ik kreeg er wel kippenvel van. Prachtige muziek ook inderdaad.
Ik vond die scene veel indrukwekkender dan ik had verwacht. Sowieso was het begin erg goed.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:48 schreef Schalks. het volgende:
Ik stierf een beetje vanbinnen toen ik Robb zag met die wolvenkop.
Haar verhaallijn wordt er ook niet spannender op. Het gaat haar de laatste tijd overdreven makkelijk afquote:Op maandag 10 juni 2013 14:11 schreef Kirov het volgende:
Één van de beste afleveringen
Alleen ik word Dany wel een beetje zat nu![]()
Die ogen ookquote:Op maandag 10 juni 2013 15:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hemel, wat is Emilia Clarke toch prachtig, waanzinnig mooi <3
Zou fijn zijn als Tywin een nog mooiere vrouw naar die Daario stuurt in ruil voor Dany's hoofd.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:35 schreef tralalala het volgende:
Ik ben Dany-moe.
Hoopte dat haar iets werd aangedaan toen ze door de meute heen liep, ook omdat de aflevering op z'n eind liep.
Maar helaas.
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hemel, wat is Emilia Clarke toch prachtig, waanzinnig mooi <3
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als Tywin een nog mooiere vrouw naar die Daario stuurt in ruil voor Dany's hoofd.
Zou Mormonts reactie wel willen zien als Dany met een drakenhoofd op haar romp genaaid ergens ligt.
banquote:Op maandag 10 juni 2013 15:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als Tywin een nog mooiere vrouw naar die Daario stuurt in ruil voor Dany's hoofd.
Zou Mormonts reactie wel willen zien als Dany met een drakenhoofd op haar romp genaaid ergens ligt.
Die JJ bedoel je? Een watermerk van de website waar die foto gehost staat (justjared oid?)quote:
Spoilersquote:Op maandag 10 juni 2013 15:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:50 schreef Khaleesi het volgende:
Net ep. gezien en deze is superbazig!![]()
- Ik kreeg echt kippenvel van Yara die ten strijde trekt!![]()
- Jaime terugkeer was ontroerend![]()
- Bran & Co die op avontuur gaan![]()
- Stannis die een nieuwe oorlog tegemoet gaat![]()
- Jon Snow scene was sterk en verrassend![]()
Als ik niet zo zwaar gespoilerd was, zou ik echt super uitkijken naar volgend seizoen, dus ze hebben het goed gedaan!
Enige minpuntje vond ik de Dany scene, beetje ongeloofwaardig en zoetsappig, maar wel krachtig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:58 schreef Poemgirl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Waarom zou je bij boek twee beginnen?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:17 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Als je wilt gaan lezen moet je bij A Clash of Kings (of AGoT) beginnen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, echt op haar neus zelfquote:Op maandag 10 juni 2013 15:55 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Die JJ bedoel je? Een watermerk van de website waar die foto gehost staat (justjared oid?)
Fixed.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Waarom zou je bij boek twee beginnen?Als je het wilt lezen, en het is aan te raden, begin dan gewoon bij boek tweeéén. Anders wordt het verwarrend. De serie en de boeken zijn namelijk niet 1 op 1.
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:05 schreef Poemgirl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje! Boek één inderdaad.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:07 schreef Kirov het volgende:
[..]
Fixed.
En er zijn een aantal passages uit het eerste boek die naar mijn gevoel heel belangrijk voor het verhaal zijn, niet in de serie voorgekomen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:13 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:19 schreef Poemgirl het volgende:
[..]Ik ga er wel even op verder in in het boekspoiler topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zijn al eng veel spoilers inmiddels voor hier
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ga er wel even op verder in in het boekspoiler topicdit zijn al eng veel spoilers inmiddels voor hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
Anders dan twee kleine zwarte J's zie ik niks raars op der neus?quote:
Ramsay deed ze daar een plezier. Hebben ze eindelijke eens wat anders dan vis te vreten.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:53 schreef mr-green het volgende:
Pfff je lul zal er maar afgesneden worden en per post worden verzonden naar je familie![]()
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beetje jammer dat de afl. zo tam eindigt met de khaleesi, voelde heel abrupt aan
Ze hadden lekker emo moeten eindigen met Jaime en Cersei die elkaar in de armen vallen om vervolgens nog even snoeihard te neukenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:00 schreef mr-green het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Einde was echt zo van: WTF is dit een einde?
Of zoals ik ergens in een vorig topic al zei: een pijl recht door haar keel. Was wel enorm tof geweest als een of andere goser die af had geschoten vanaf de stadsmuurquote:Op maandag 10 juni 2013 17:04 schreef mr-green het volgende:
Ik had liever gezien dat het helemaal fout was gegaan met die chick en haar draken. Dat er ineens een massive battle kwam en dat het dan stopte met een mooie cliffhanger
Nee Dani mag niet doodquote:Op maandag 10 juni 2013 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of zoals ik ergens in een vorig topic al zei: een pijl recht door haar keel. Was wel enorm tof geweest als een of andere goser die af had geschoten vanaf de stadsmuur
en inmiddels ook een van de meest irritante personagesquote:Op maandag 10 juni 2013 17:06 schreef mr-green het volgende:
[..]
Nee Dani mag niet doodde lekkerste chick uit GoT
Helemaal eens, noemde ze zich nou ook Koningin van Westerosquote:Op maandag 10 juni 2013 16:45 schreef VeX- het volgende:
Nu het seizoen eenmaal is afgelopen kan ik met overtuiging zeggen dat seizoen 3 het zwakst was en seizoen 1 het best.
- Daenerys is weer eens godsgruwelijk irritant. Ik heb zo'n hekel aan series met een Messiah karakter en Danyeris een van de grootste Mary Sues die ik ken. Waarom moeten ze het seizoen weer met haar beëindigen?![]()
waarom?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:09 schreef Kroelo het volgende:
[..]
en inmiddels ook een van de meest irritante personages
zie de post boven je van Lord-Ronddraai en VeX-, verwoord precies wat ik irritant aan haar vindquote:
Fan van het eerste uur, en geek aan de binnenkant.quote:Op maandag 10 juni 2013 07:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
wat wat, chicks op FOK!, in de GoT reeks nog wel, wat is dit?!
Volgens mij is zijn hoofd eraf.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef Ziewoarut het volgende:
Hoe zat dat nu met die wolvenkop, hadden ze die nu over het hoofd van Robb getrokken of hoe zat dat? Ik kon het niet goed zien.
Tja, het is nou eenmaal geen zege waaraan je herinnert wil wordenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef VeX- het volgende:
Ik vond het wel frappant hoe nonchalant Tywin en co. hun winst op Robb hebben gevierd. Alsof het niets was voor Tywin (al heeft hij natuurlijk eigenlijk ook alleen het fiat gegeven).![]()
Volgens mij zijn de hoofden van Robb en Catelyn naar King's Landing gestuurd?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef Ziewoarut het volgende:
Hoe zat dat nu met die wolvenkop, hadden ze die nu over het hoofd van Robb getrokken of hoe zat dat? Ik kon het niet goed zien.
Joffrey wilde dat, Tyrion en Tywin houden dat tegen.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de hoofden van Robb en Catelyn naar King's Landing gestuurd?
Ik denk niet dat het Tywin veel kan schelen.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Joffrey wilde dat, Tyrion en Tywin houden dat tegen.
Je had verwacht dat iemand als Tywin de polonaise was gaan lopen en een dozijn hoeren had laten overkomen?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef VeX- het volgende:
Ik vond het wel frappant hoe nonchalant Tywin en co. hun winst op Robb hebben gevierd. Alsof het niets was voor Tywin (al heeft hij natuurlijk eigenlijk ook alleen het fiat gegeven).![]()
Ben een beetje teleurgesteld in Jons verhaallijn. Ik had eerst nog de hoop dat hij het brave hendrikje imago van zich af zou schudden bij de Wildlings, Mance Rayder zou opvolgen en zich zou ontpoppen tot de nieuwe King beyond the Wall (zoals Daenerys dat ook deed) Dan zou hij ook een grote baas worden in the Game of Thrones. Maar nu blijft hij dus gewoon alleen een ranger.
Mwa, gezien Brans verhaaltje over de 'Rat Cook' denk ik niet dat Tywin zijn familie's rol in de Red Wedding te veel wil benadrukken.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het Tywin veel kan schelen.
Tywin doet niet aan blij of niet blij, of aan feestjes of dat soort dingen. Tywin doet wat er gedaan moet worden om de Lannisters bovenop te laten eindigen.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef VeX- het volgende:
De achtergrond trok mijn aandacht meer dan dat gesprek. Echt mooi.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:06 schreef timmmmm het volgende:
Scene van Davos en Stannis (wanneer Stannis Davos weer eens dood wil maken), is wel echt prachtig geschoten, met die ondergaande zon door het raam
Ik dacht "Lol, nu knijpen al die ex-slaven even lekker in de kont van hun nieuwe koningin".quote:Op maandag 10 juni 2013 18:11 schreef timmmmm het volgende:
En Dany crowdsurfstylo vond ik wel geestig
Bedoel je Nicolas Cage? Die man is ook overal.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:22 schreef gazhims3lv het volgende:
Had eigenlijk wel verwacht dat er een warlord tussen die menigte zou staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.and then...
Oh Varys was het ook denk ik, die er tijdens het council wat van zei.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het Tywin veel kan schelen.
En de scene daarvoor met Melisandre en Davos achter Stannis, als duivel en engel op zijn schoudersquote:Op maandag 10 juni 2013 18:06 schreef timmmmm het volgende:
Scene van Davos en Stannis (wanneer Stannis Davos weer eens dood wil maken), is wel echt prachtig geschoten, met die ondergaande zon door het raam
Dat dacht ik exact op het moment dat die scene voorbij kwam. Volgens mij een bewussie. Erg mooi shot... Een peinzende stannis tussen twee conflictueuze volgers die op hun eigen manier het beste met 'm voor hebben.quote:
quote:
Had ze die munt niet van hem gekregen? Wel een hint dat het die kant op gaat inderdaad.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:49 schreef superworm het volgende:
Mijn gedachten bij deze ep:
-Na haar eerste moord zegt Arya de woorden 'valar morghulis' (oid). Zijn dat niet dezelfde woorden die die shapeshifting 'ik vermoord er drie voor je'-gozer uitsprak? Zo ja, is er een kans dat Arya die religieuze/magie-kant op gaat? Dan gaan de Stark-kids met een warg en een shapeshifter natuurlijk fantastisch wraak nemen over een jaar of tig.
Ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Had ze die munt niet van hem gekregen?
Gewoon naar huis naar Riverrunquote:Op maandag 10 juni 2013 19:55 schreef ThaTim het volgende:
Trouwens, waar zou Blackfish naartoe gevlucht zijn? Lisa Arryn en daar genaaid worden door Baelish of richting het noorden om nog fans van de familie Stark te zoeken?
Noemde Frey zichzelf niet baas van Riverrun? Neem aan dat Blackfish zich daar dan niet veilig voeltquote:
Ik hoop daar al drie seizoenen op.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de hoofden van Robb en Catelyn naar King's Landing gestuurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Baelish noemt zich nu al een heel seizoen de baas van Harrenhall, daar voelde Roose Bolton zich nooit minder veilig om.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:58 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Noemde Frey zichzelf niet baas van Riverrun? Neem aan dat Blackfish zich daar dan niet veilig voelt.
Vorig seizoen noemde Baelish zich zoquote:Op maandag 10 juni 2013 20:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Baelish noemt zich nu al een heel seizoen de baas van Harrenhall, daar voelde Roose Bolton zich nooit minder veilig om.
Voldemort heeft de zegevlier.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:57 schreef Maisnon het volgende:
Vergeet trouwens niet dat ze Harry Potter stijl het verhaal in 2 seizoenen op hebben gesplitst, misschien was deze afsluiter daarom minder spectaculairbeetje een kunstmadig einde tussendoor moeten zoeken
Normaal vind ik haar 10x niks om naar te kijken, maar ze doet het inderdaad fantastischquote:
Dat was toch al wel duidelijk?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Had ze die munt niet van hem gekregen? Wel een hint dat het die kant op gaat inderdaad.
Nja, zal misschien wel zo zijn idd. Vroeg het me beetje af.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zal wel. Het punt is dat Frey niets te zeggen, en Tully niets te vrezen heeft in RIverrun totdat een Lanister-Frey-macht het kasteel over neemt.
Kwestie van tijd toch?? het verzet is broken.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zal wel. Het punt is dat Frey niets te zeggen, en Tully niets te vrezen heeft in RIverrun totdat een Lanister-Frey-macht het kasteel over neemt.
Dat zal wel. Zolang ze legers hebben hebben ze macht. Ik zag niet bijster veel forellen-vlaggen branden in de nasleep van de bruiloft.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Kwestie van tijd toch?? het verzet is broken.
Yep. Voor mij wel in elk geval. Die munt heeft ze van hem gekregen en die woorden die ze zei betekenen: 'All men must die'.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was toch al wel duidelijk?
Er was iets met die munt en dan de woorden uitspreken tegen zo'n shapeshifter om die kant op te gaan geloof ik.
Ja dat betekent het inderdaad, maar volgens mij moest ze die uitspreken tegen zo'n shapeshifter om zich bij hen aan te sluiten.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Yep. Voor mij wel in elk geval. Die munt heeft ze van hem gekregen en die woorden die ze zei betekenen: 'All men must die'.
Tegen iemand uit Braavos, als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat betekent het inderdaad, maar volgens mij moest ze die uitspreken tegen zo'n shapeshifter om zich bij hen aan te sluiten.
Dat klopt wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat betekent het inderdaad, maar volgens mij moest ze die uitspreken tegen zo'n shapeshifter om zich bij hen aan te sluiten.
Oh ja dat was het.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Tegen iemand uit Braavos, als ik het me goed herinner.
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:45 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Bedoel je Nicolas Cage? Die man is ook overal.Warlock natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
Ik denk niet dat de Freys het lang zullen uithouden. De Freys zullen zwaar boeten voor het overtreden van de guest rights heb ik het idee, zeker nadat Bran het verhaal over de kok vertelde. 'He killed a guest beneath his roof. That’s something the Gods cannot forgive.'quote:Op maandag 10 juni 2013 20:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Kwestie van tijd toch?? het verzet is broken.
Rob dood, leger vernietigd, Edmure, indien nog in leven, in handen van de Freys.
dat vond ik ook het beste van deze hele aflevering. En het stukje daarna waarin Tywin vertelt dat ie tyrion eigenlijk wilde verdrinken, en het stuk waarin Tyrion en Cersei depressief waren over het lot van de lannisters en wat ze moeten laten om in power te blijven, was geniaal.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:01 schreef padlarf het volgende:
Erg mooi die Small Council scene. Tyrion beledigt Joffrey, iedereen doet. Joffrey zegt iets onaardigs over Tywin, iedereen
![]()
Nu kun je mooi afkicken.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:10 schreef Vlindur het volgende:
Ik moest huilen bij Dany, maar wàt een lauw einde zeg
Ze mag wel weer eens wat meemaken hè?!? Laatste keer was ze even haar draakjes kwijt maar dat was niets, en daarvoor ging haar vent dood, maar nu is het alleen maar happy joy joy en alles gaat haar voor de wind en dan heeft ze die draken ook nog als het even tegen zit. Ik had wel wat meer character building verwacht van haar, maar het blijft hetzelfde blije kind dat denkt dat ze god is. Net zo 'mad' als haar vader aerys. Neemt niet weg dat ze gewoon super lekker is, maar als ik dat wil zien dan hadden ze net zo goed kate upton kunnen casten zodat we haar in bikini tussen de slaven kunnen zien stuitertieten.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:06 schreef mr-green het volgende:
[..]
Nee Dani mag niet doodde lekkerste chick uit GoT
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze mag wel weer eens wat meemaken hè?!?
ja heul leuk, bran die winterfell ziet afbranden voor zijn ogen, sansa die moet trouwen met een dwerg en haar vader afgeslacht zag worden, arya die haar vader én broer afgelacht zag worden, en dan daeneryis die een keer haar draakjes kwijt is. fuck off met je zwakke verhaallijn. het zou leuker zijn als haar slavenbevrijdingsacties eens niet telkens zoiets was van 'haah jullie zijn vrij als jullie dat willen' en dat niet zoals nu gewoon 4 afleveringen achter elkaar hetzelfde slavenbevrijdingsscript recyclen op een andere stadquote:
Trivia fact:quote:Op maandag 10 juni 2013 21:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze mag wel weer eens wat meemaken hè?!? Laatste keer was ze even haar draakjes kwijt maar dat was niets, en daarvoor ging haar vent dood, maar nu is het alleen maar happy joy joy en alles gaat haar voor de wind en dan heeft ze die draken ook nog als het even tegen zit. Ik had wel wat meer character building verwacht van haar, maar het blijft hetzelfde blije kind dat denkt dat ze god is. Net zo 'mad' als haar vader aerys. Neemt niet weg dat ze gewoon super lekker is, maar als ik dat wil zien dan hadden ze net zo goed kate upton kunnen casten zodat we haar in bikini tussen de slaven kunnen zien stuitertieten.
Vorige keer op de small counsil waren de blikken ook zo veelbetekenendquote:Op maandag 10 juni 2013 21:01 schreef padlarf het volgende:
Erg mooi die Small Council scene. Tyrion beledigt Joffrey, iedereen doet. Joffrey zegt iets onaardigs over Tywin, iedereen
![]()
Zwakke verhaallijnquote:Op maandag 10 juni 2013 21:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja heul leuk, bran die winterfell ziet afbranden voor zijn ogen, sansa die moet trouwen met een dwerg en haar vader afgeslacht zag worden, arya die haar vader én broer afgelacht zag worden, en dan daeneryis die een keer haar draakjes kwijt is. fuck off met je zwakke verhaallijn. het zou leuker zijn als haar slavenbevrijdingsacties eens niet telkens zoiets was van 'haah jullie zijn vrij als jullie dat willen' en dat niet zoals nu gewoon 4 afleveringen achter elkaar hetzelfde slavenbevrijdingsscript recyclen op een andere stad.
hehe, jij denkt als een Lannisterquote:Op maandag 10 juni 2013 21:31 schreef Maanvis het volgende:
ik bedoelde dat dany een zwakke verhaallijn heeft en eigenlijk gewoon uit het verhaal weggeschreven had kunnen worden. GoT is interessant genoeg zonder dat er iemand van heul ver weg wat draakjes heeft.
Dat vind ik nog steeds een van de sterkste scenes uit het seizoen. Zonder een woord te zeggen die stoelen verslepen etcquote:Op maandag 10 juni 2013 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vorige keer op de small counsil waren de blikken ook zo veelbetekenend
Shits gonna happen volgend seizoen. En dan is het natuurlijk wel weer leuk als de rust relatief teruggekeerd is (waarschijnlijn eind volgend seizoen) dat er een nieuwe vijand aan de deur staat: Dany.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:31 schreef Maanvis het volgende:
ik bedoelde dat dany een zwakke verhaallijn heeft en eigenlijk gewoon uit het verhaal weggeschreven had kunnen worden. GoT is interessant genoeg zonder dat er iemand van heul ver weg wat draakjes heeft. als ze ooit in westeros aan komt is ze nog (qua karakter) een kind. terwijl bran, sansa en arya (en zelfs geoffrey) al veul meer hebben meegemaakt.
euh ja maar om daar 3 jaar 1/3 van je show te wijden aan een nietszeggend karakter dat er pas in seizoen 4 echt staat?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Shits gonna happen volgend seizoen. En dan is het natuurlijk wel weer leuk als de rust relatief teruggekeerd is (waarschijnlijn eind volgend seizoen) dat er een nieuwe vijand aan de deur staat: Dany.
Had ik stiekem ook wel een beetje jaquote:Op maandag 10 juni 2013 20:23 schreef So_Surreal het volgende:
Ik had toch wel een beetje een brok in mijn keel bij de laatste scene, ik denk door de muziek of zo.
Kan natuurlijk betekenen dat ze volgend seizoen, en die daarna (mocht ze dat overleven natuurlijk) een veel grotere rol toebedeeld krijgt. En rol die een grote uitleg nodig heeft (we weten nu onderhand verdomd veel van haar character).quote:Op maandag 10 juni 2013 21:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euh ja maar om daar 3 jaar 1/3 van je show te wijden aan een nietszeggend karakter dat er pas in seizoen 4 echt staat?
het is qua karakter nog een klein kind. niet gevormd door tegenslagen of door schokkende gebeurtenissen. ze kan nooit het politieke spelletje van game of thrones spelen. dus eindigt ze waarschijnlijk op een red wedding achtige manier. listig in de val gelokt doo rde lannisters.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:47 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Kan natuurlijk betekenen dat ze volgend seizoen, en die daarna (mocht ze dat overleven natuurlijk) een veel grotere rol toebedeeld krijgt. En rol die een grote uitleg nodig heeft (we weten nu onderhand verdomd veel van haar character).
Duurt de opbouw je te lang ja?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:31 schreef Maanvis het volgende:
ik bedoelde dat dany een zwakke verhaallijn heeft en eigenlijk gewoon uit het verhaal weggeschreven had kunnen worden. GoT is interessant genoeg zonder dat er iemand van heul ver weg wat draakjes heeft. als ze ooit in westeros aan komt is ze nog (qua karakter) een kind. terwijl bran, sansa en arya (en zelfs geoffrey) al veul meer hebben meegemaakt.
een half continent? Je bedoelt die 4 stadjes die globaal niets betekenen? ze is duidelijk het lieverdje van de schrijver. Altijd als ik haar zie denk ik 'ze zal wel weer winnen, want dat doet ze altijd'.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Duurt de opbouw je te lang ja?. Ik vind dany één van de interessantste verhaallijnen hebben, ook als ze niet haar tieten had laten zien. Ze begint als verkocht slaaf-vrouwtje en op één of andere manier vreet ze een half continent op onderweg naar Westeros.
Wut? Ouders vroeg verloren, op de vlucht naar een ander continent, mishandeld door haar gestoorde broer (unleash the dragon!), verhandeld aan één of andere gekke krijgsheer, verkracht door diezelfde krijgsheer, verliefd geworden op die krijgsheer, haar man verloren, door een woestijn gekropen en weer gevlucht en uiteindelijk zit ze nu in de lift.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is qua karakter nog een klein kind. niet gevormd door tegenslagen of door schokkende gebeurtenissen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een half continent? Je bedoelt die 4 stadjes die globaal niets betekenen? ze is duidelijk het lieverdje van de schrijver. Altijd als ik haar zie denk ik 'ze zal wel weer winnen, want dat doet ze altijd'.
Met andere woorden, ze zal ook wel ergens sterven en uiteindelijk komt Rickon op de troon te zitten of zo.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een half continent? Je bedoelt die 4 stadjes die globaal niets betekenen? ze is duidelijk het lieverdje van de schrijver. Altijd als ik haar zie denk ik 'ze zal wel weer winnen, want dat doet ze altijd'.
Die kaart klopt niet helemaalquote:
Ik kon even geen betere vindenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:08 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Die kaart klopt niet helemaal
Ik vond het juist een goede indicatie voor volgend seizoen. Zo'n leger die haar letterlijk op handen dragen, dat beloofd wat.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:23 schreef Nic1 het volgende:
Vond het een goede aflevering. Had eigenlijk een cliffhanger verwacht, Daenerys op het einde boeide me minder.
Eensch!quote:Op maandag 10 juni 2013 14:47 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Inderdaad. Uitstekende ep.
Mooi begonnen met de laatste stuiptrekkingen van de Red Wedding, prima scene van de Small Council (kreeg zelfs medelijden met Joffrey), de introductie van Reek (sounds like squeek), Balon die Tywin ff aftroeft als harteloze daddy en een mooie postal scene van Arya.
De Dany scene was wat minder, Ser Davos ook en ik vond de hereniging van Jaymie en Cersei beetje abrupt (alsof hij zo maar zonder enige kik langs de alle bewaking komt).
Jammer, dat we weer zo lang moeten wachten.
Crap... dus aan het begin beginnen dus? (heb luisterboeken gedownload, en wilde aan boek 3 beginnen)quote:Op maandag 10 juni 2013 16:07 schreef Kirov het volgende:
[..]
Fixed.
En er zijn een aantal passages uit het eerste boek die naar mijn gevoel heel belangrijk voor het verhaal zijn, niet in de serie voorgekomen.
Volgens mij wordt er niks meer hard gesnoeid. Ze keek naar zijn hand en volgens mij dacht ze: "Damaged goods"quote:Op maandag 10 juni 2013 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze hadden lekker emo moeten eindigen met Jaime en Cersei die elkaar in de armen vallen om vervolgens nog even snoeihard te neukenHebben we Cersei's tieten uberhaupt al gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |