Normaal vind ik haar 10x niks om naar te kijken, maar ze doet het inderdaad fantastischquote:
Dat was toch al wel duidelijk?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Had ze die munt niet van hem gekregen? Wel een hint dat het die kant op gaat inderdaad.
Nja, zal misschien wel zo zijn idd. Vroeg het me beetje af.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zal wel. Het punt is dat Frey niets te zeggen, en Tully niets te vrezen heeft in RIverrun totdat een Lanister-Frey-macht het kasteel over neemt.
Kwestie van tijd toch?? het verzet is broken.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zal wel. Het punt is dat Frey niets te zeggen, en Tully niets te vrezen heeft in RIverrun totdat een Lanister-Frey-macht het kasteel over neemt.
Dat zal wel. Zolang ze legers hebben hebben ze macht. Ik zag niet bijster veel forellen-vlaggen branden in de nasleep van de bruiloft.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Kwestie van tijd toch?? het verzet is broken.
Yep. Voor mij wel in elk geval. Die munt heeft ze van hem gekregen en die woorden die ze zei betekenen: 'All men must die'.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was toch al wel duidelijk?
Er was iets met die munt en dan de woorden uitspreken tegen zo'n shapeshifter om die kant op te gaan geloof ik.
Ja dat betekent het inderdaad, maar volgens mij moest ze die uitspreken tegen zo'n shapeshifter om zich bij hen aan te sluiten.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Yep. Voor mij wel in elk geval. Die munt heeft ze van hem gekregen en die woorden die ze zei betekenen: 'All men must die'.
Tegen iemand uit Braavos, als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat betekent het inderdaad, maar volgens mij moest ze die uitspreken tegen zo'n shapeshifter om zich bij hen aan te sluiten.
Dat klopt wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat betekent het inderdaad, maar volgens mij moest ze die uitspreken tegen zo'n shapeshifter om zich bij hen aan te sluiten.
Oh ja dat was het.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Tegen iemand uit Braavos, als ik het me goed herinner.
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:45 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Bedoel je Nicolas Cage? Die man is ook overal.Warlock natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
Ik denk niet dat de Freys het lang zullen uithouden. De Freys zullen zwaar boeten voor het overtreden van de guest rights heb ik het idee, zeker nadat Bran het verhaal over de kok vertelde. 'He killed a guest beneath his roof. That’s something the Gods cannot forgive.'quote:Op maandag 10 juni 2013 20:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Kwestie van tijd toch?? het verzet is broken.
Rob dood, leger vernietigd, Edmure, indien nog in leven, in handen van de Freys.
dat vond ik ook het beste van deze hele aflevering. En het stukje daarna waarin Tywin vertelt dat ie tyrion eigenlijk wilde verdrinken, en het stuk waarin Tyrion en Cersei depressief waren over het lot van de lannisters en wat ze moeten laten om in power te blijven, was geniaal.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:01 schreef padlarf het volgende:
Erg mooi die Small Council scene. Tyrion beledigt Joffrey, iedereen doet. Joffrey zegt iets onaardigs over Tywin, iedereen
![]()
Nu kun je mooi afkicken.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:10 schreef Vlindur het volgende:
Ik moest huilen bij Dany, maar wàt een lauw einde zeg
Ze mag wel weer eens wat meemaken hè?!? Laatste keer was ze even haar draakjes kwijt maar dat was niets, en daarvoor ging haar vent dood, maar nu is het alleen maar happy joy joy en alles gaat haar voor de wind en dan heeft ze die draken ook nog als het even tegen zit. Ik had wel wat meer character building verwacht van haar, maar het blijft hetzelfde blije kind dat denkt dat ze god is. Net zo 'mad' als haar vader aerys. Neemt niet weg dat ze gewoon super lekker is, maar als ik dat wil zien dan hadden ze net zo goed kate upton kunnen casten zodat we haar in bikini tussen de slaven kunnen zien stuitertieten.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:06 schreef mr-green het volgende:
[..]
Nee Dani mag niet doodde lekkerste chick uit GoT
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze mag wel weer eens wat meemaken hè?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |