en inmiddels ook een van de meest irritante personagesquote:Op maandag 10 juni 2013 17:06 schreef mr-green het volgende:
[..]
Nee Dani mag niet doodde lekkerste chick uit GoT
Helemaal eens, noemde ze zich nou ook Koningin van Westerosquote:Op maandag 10 juni 2013 16:45 schreef VeX- het volgende:
Nu het seizoen eenmaal is afgelopen kan ik met overtuiging zeggen dat seizoen 3 het zwakst was en seizoen 1 het best.
- Daenerys is weer eens godsgruwelijk irritant. Ik heb zo'n hekel aan series met een Messiah karakter en Danyeris een van de grootste Mary Sues die ik ken. Waarom moeten ze het seizoen weer met haar beëindigen?![]()
waarom?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:09 schreef Kroelo het volgende:
[..]
en inmiddels ook een van de meest irritante personages
zie de post boven je van Lord-Ronddraai en VeX-, verwoord precies wat ik irritant aan haar vindquote:
Fan van het eerste uur, en geek aan de binnenkant.quote:Op maandag 10 juni 2013 07:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
wat wat, chicks op FOK!, in de GoT reeks nog wel, wat is dit?!
Volgens mij is zijn hoofd eraf.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef Ziewoarut het volgende:
Hoe zat dat nu met die wolvenkop, hadden ze die nu over het hoofd van Robb getrokken of hoe zat dat? Ik kon het niet goed zien.
Tja, het is nou eenmaal geen zege waaraan je herinnert wil wordenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef VeX- het volgende:
Ik vond het wel frappant hoe nonchalant Tywin en co. hun winst op Robb hebben gevierd. Alsof het niets was voor Tywin (al heeft hij natuurlijk eigenlijk ook alleen het fiat gegeven).![]()
Volgens mij zijn de hoofden van Robb en Catelyn naar King's Landing gestuurd?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef Ziewoarut het volgende:
Hoe zat dat nu met die wolvenkop, hadden ze die nu over het hoofd van Robb getrokken of hoe zat dat? Ik kon het niet goed zien.
Joffrey wilde dat, Tyrion en Tywin houden dat tegen.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de hoofden van Robb en Catelyn naar King's Landing gestuurd?
Ik denk niet dat het Tywin veel kan schelen.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Joffrey wilde dat, Tyrion en Tywin houden dat tegen.
Je had verwacht dat iemand als Tywin de polonaise was gaan lopen en een dozijn hoeren had laten overkomen?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef VeX- het volgende:
Ik vond het wel frappant hoe nonchalant Tywin en co. hun winst op Robb hebben gevierd. Alsof het niets was voor Tywin (al heeft hij natuurlijk eigenlijk ook alleen het fiat gegeven).![]()
Ben een beetje teleurgesteld in Jons verhaallijn. Ik had eerst nog de hoop dat hij het brave hendrikje imago van zich af zou schudden bij de Wildlings, Mance Rayder zou opvolgen en zich zou ontpoppen tot de nieuwe King beyond the Wall (zoals Daenerys dat ook deed) Dan zou hij ook een grote baas worden in the Game of Thrones. Maar nu blijft hij dus gewoon alleen een ranger.
Mwa, gezien Brans verhaaltje over de 'Rat Cook' denk ik niet dat Tywin zijn familie's rol in de Red Wedding te veel wil benadrukken.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het Tywin veel kan schelen.
Tywin doet niet aan blij of niet blij, of aan feestjes of dat soort dingen. Tywin doet wat er gedaan moet worden om de Lannisters bovenop te laten eindigen.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef VeX- het volgende:
De achtergrond trok mijn aandacht meer dan dat gesprek. Echt mooi.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:06 schreef timmmmm het volgende:
Scene van Davos en Stannis (wanneer Stannis Davos weer eens dood wil maken), is wel echt prachtig geschoten, met die ondergaande zon door het raam
Ik dacht "Lol, nu knijpen al die ex-slaven even lekker in de kont van hun nieuwe koningin".quote:Op maandag 10 juni 2013 18:11 schreef timmmmm het volgende:
En Dany crowdsurfstylo vond ik wel geestig
Bedoel je Nicolas Cage? Die man is ook overal.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:22 schreef gazhims3lv het volgende:
Had eigenlijk wel verwacht dat er een warlord tussen die menigte zou staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.and then...
Oh Varys was het ook denk ik, die er tijdens het council wat van zei.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het Tywin veel kan schelen.
En de scene daarvoor met Melisandre en Davos achter Stannis, als duivel en engel op zijn schoudersquote:Op maandag 10 juni 2013 18:06 schreef timmmmm het volgende:
Scene van Davos en Stannis (wanneer Stannis Davos weer eens dood wil maken), is wel echt prachtig geschoten, met die ondergaande zon door het raam
Dat dacht ik exact op het moment dat die scene voorbij kwam. Volgens mij een bewussie. Erg mooi shot... Een peinzende stannis tussen twee conflictueuze volgers die op hun eigen manier het beste met 'm voor hebben.quote:
quote:
Had ze die munt niet van hem gekregen? Wel een hint dat het die kant op gaat inderdaad.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:49 schreef superworm het volgende:
Mijn gedachten bij deze ep:
-Na haar eerste moord zegt Arya de woorden 'valar morghulis' (oid). Zijn dat niet dezelfde woorden die die shapeshifting 'ik vermoord er drie voor je'-gozer uitsprak? Zo ja, is er een kans dat Arya die religieuze/magie-kant op gaat? Dan gaan de Stark-kids met een warg en een shapeshifter natuurlijk fantastisch wraak nemen over een jaar of tig.
Ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Had ze die munt niet van hem gekregen?
Gewoon naar huis naar Riverrunquote:Op maandag 10 juni 2013 19:55 schreef ThaTim het volgende:
Trouwens, waar zou Blackfish naartoe gevlucht zijn? Lisa Arryn en daar genaaid worden door Baelish of richting het noorden om nog fans van de familie Stark te zoeken?
Noemde Frey zichzelf niet baas van Riverrun? Neem aan dat Blackfish zich daar dan niet veilig voeltquote:
Ik hoop daar al drie seizoenen op.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als Tywin een nog mooiere vrouw naar die Daario stuurt in ruil voor Dany's hoofd.
Zou Mormonts reactie wel willen zien als Dany met een drakenhoofd op haar romp genaaid ergens ligt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de hoofden van Robb en Catelyn naar King's Landing gestuurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Baelish noemt zich nu al een heel seizoen de baas van Harrenhall, daar voelde Roose Bolton zich nooit minder veilig om.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:58 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Noemde Frey zichzelf niet baas van Riverrun? Neem aan dat Blackfish zich daar dan niet veilig voelt.
Vorig seizoen noemde Baelish zich zoquote:Op maandag 10 juni 2013 20:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Baelish noemt zich nu al een heel seizoen de baas van Harrenhall, daar voelde Roose Bolton zich nooit minder veilig om.
Voldemort heeft de zegevlier.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:57 schreef Maisnon het volgende:
Vergeet trouwens niet dat ze Harry Potter stijl het verhaal in 2 seizoenen op hebben gesplitst, misschien was deze afsluiter daarom minder spectaculairbeetje een kunstmadig einde tussendoor moeten zoeken
Normaal vind ik haar 10x niks om naar te kijken, maar ze doet het inderdaad fantastischquote:
Dat was toch al wel duidelijk?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Had ze die munt niet van hem gekregen? Wel een hint dat het die kant op gaat inderdaad.
Nja, zal misschien wel zo zijn idd. Vroeg het me beetje af.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zal wel. Het punt is dat Frey niets te zeggen, en Tully niets te vrezen heeft in RIverrun totdat een Lanister-Frey-macht het kasteel over neemt.
Kwestie van tijd toch?? het verzet is broken.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zal wel. Het punt is dat Frey niets te zeggen, en Tully niets te vrezen heeft in RIverrun totdat een Lanister-Frey-macht het kasteel over neemt.
Dat zal wel. Zolang ze legers hebben hebben ze macht. Ik zag niet bijster veel forellen-vlaggen branden in de nasleep van de bruiloft.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Kwestie van tijd toch?? het verzet is broken.
Yep. Voor mij wel in elk geval. Die munt heeft ze van hem gekregen en die woorden die ze zei betekenen: 'All men must die'.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was toch al wel duidelijk?
Er was iets met die munt en dan de woorden uitspreken tegen zo'n shapeshifter om die kant op te gaan geloof ik.
Ja dat betekent het inderdaad, maar volgens mij moest ze die uitspreken tegen zo'n shapeshifter om zich bij hen aan te sluiten.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Yep. Voor mij wel in elk geval. Die munt heeft ze van hem gekregen en die woorden die ze zei betekenen: 'All men must die'.
Tegen iemand uit Braavos, als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat betekent het inderdaad, maar volgens mij moest ze die uitspreken tegen zo'n shapeshifter om zich bij hen aan te sluiten.
Dat klopt wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat betekent het inderdaad, maar volgens mij moest ze die uitspreken tegen zo'n shapeshifter om zich bij hen aan te sluiten.
Oh ja dat was het.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Tegen iemand uit Braavos, als ik het me goed herinner.
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:45 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Bedoel je Nicolas Cage? Die man is ook overal.Warlock natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
Ik denk niet dat de Freys het lang zullen uithouden. De Freys zullen zwaar boeten voor het overtreden van de guest rights heb ik het idee, zeker nadat Bran het verhaal over de kok vertelde. 'He killed a guest beneath his roof. That’s something the Gods cannot forgive.'quote:Op maandag 10 juni 2013 20:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Kwestie van tijd toch?? het verzet is broken.
Rob dood, leger vernietigd, Edmure, indien nog in leven, in handen van de Freys.
dat vond ik ook het beste van deze hele aflevering. En het stukje daarna waarin Tywin vertelt dat ie tyrion eigenlijk wilde verdrinken, en het stuk waarin Tyrion en Cersei depressief waren over het lot van de lannisters en wat ze moeten laten om in power te blijven, was geniaal.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:01 schreef padlarf het volgende:
Erg mooi die Small Council scene. Tyrion beledigt Joffrey, iedereen doet. Joffrey zegt iets onaardigs over Tywin, iedereen
![]()
Nu kun je mooi afkicken.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:10 schreef Vlindur het volgende:
Ik moest huilen bij Dany, maar wàt een lauw einde zeg
Ze mag wel weer eens wat meemaken hè?!? Laatste keer was ze even haar draakjes kwijt maar dat was niets, en daarvoor ging haar vent dood, maar nu is het alleen maar happy joy joy en alles gaat haar voor de wind en dan heeft ze die draken ook nog als het even tegen zit. Ik had wel wat meer character building verwacht van haar, maar het blijft hetzelfde blije kind dat denkt dat ze god is. Net zo 'mad' als haar vader aerys. Neemt niet weg dat ze gewoon super lekker is, maar als ik dat wil zien dan hadden ze net zo goed kate upton kunnen casten zodat we haar in bikini tussen de slaven kunnen zien stuitertieten.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:06 schreef mr-green het volgende:
[..]
Nee Dani mag niet doodde lekkerste chick uit GoT
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze mag wel weer eens wat meemaken hè?!?
ja heul leuk, bran die winterfell ziet afbranden voor zijn ogen, sansa die moet trouwen met een dwerg en haar vader afgeslacht zag worden, arya die haar vader én broer afgelacht zag worden, en dan daeneryis die een keer haar draakjes kwijt is. fuck off met je zwakke verhaallijn. het zou leuker zijn als haar slavenbevrijdingsacties eens niet telkens zoiets was van 'haah jullie zijn vrij als jullie dat willen' en dat niet zoals nu gewoon 4 afleveringen achter elkaar hetzelfde slavenbevrijdingsscript recyclen op een andere stadquote:
Trivia fact:quote:Op maandag 10 juni 2013 21:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze mag wel weer eens wat meemaken hè?!? Laatste keer was ze even haar draakjes kwijt maar dat was niets, en daarvoor ging haar vent dood, maar nu is het alleen maar happy joy joy en alles gaat haar voor de wind en dan heeft ze die draken ook nog als het even tegen zit. Ik had wel wat meer character building verwacht van haar, maar het blijft hetzelfde blije kind dat denkt dat ze god is. Net zo 'mad' als haar vader aerys. Neemt niet weg dat ze gewoon super lekker is, maar als ik dat wil zien dan hadden ze net zo goed kate upton kunnen casten zodat we haar in bikini tussen de slaven kunnen zien stuitertieten.
Vorige keer op de small counsil waren de blikken ook zo veelbetekenendquote:Op maandag 10 juni 2013 21:01 schreef padlarf het volgende:
Erg mooi die Small Council scene. Tyrion beledigt Joffrey, iedereen doet. Joffrey zegt iets onaardigs over Tywin, iedereen
![]()
Zwakke verhaallijnquote:Op maandag 10 juni 2013 21:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja heul leuk, bran die winterfell ziet afbranden voor zijn ogen, sansa die moet trouwen met een dwerg en haar vader afgeslacht zag worden, arya die haar vader én broer afgelacht zag worden, en dan daeneryis die een keer haar draakjes kwijt is. fuck off met je zwakke verhaallijn. het zou leuker zijn als haar slavenbevrijdingsacties eens niet telkens zoiets was van 'haah jullie zijn vrij als jullie dat willen' en dat niet zoals nu gewoon 4 afleveringen achter elkaar hetzelfde slavenbevrijdingsscript recyclen op een andere stad.
hehe, jij denkt als een Lannisterquote:Op maandag 10 juni 2013 21:31 schreef Maanvis het volgende:
ik bedoelde dat dany een zwakke verhaallijn heeft en eigenlijk gewoon uit het verhaal weggeschreven had kunnen worden. GoT is interessant genoeg zonder dat er iemand van heul ver weg wat draakjes heeft.
Dat vind ik nog steeds een van de sterkste scenes uit het seizoen. Zonder een woord te zeggen die stoelen verslepen etcquote:Op maandag 10 juni 2013 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vorige keer op de small counsil waren de blikken ook zo veelbetekenend
Shits gonna happen volgend seizoen. En dan is het natuurlijk wel weer leuk als de rust relatief teruggekeerd is (waarschijnlijn eind volgend seizoen) dat er een nieuwe vijand aan de deur staat: Dany.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:31 schreef Maanvis het volgende:
ik bedoelde dat dany een zwakke verhaallijn heeft en eigenlijk gewoon uit het verhaal weggeschreven had kunnen worden. GoT is interessant genoeg zonder dat er iemand van heul ver weg wat draakjes heeft. als ze ooit in westeros aan komt is ze nog (qua karakter) een kind. terwijl bran, sansa en arya (en zelfs geoffrey) al veul meer hebben meegemaakt.
euh ja maar om daar 3 jaar 1/3 van je show te wijden aan een nietszeggend karakter dat er pas in seizoen 4 echt staat?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Shits gonna happen volgend seizoen. En dan is het natuurlijk wel weer leuk als de rust relatief teruggekeerd is (waarschijnlijn eind volgend seizoen) dat er een nieuwe vijand aan de deur staat: Dany.
Had ik stiekem ook wel een beetje jaquote:Op maandag 10 juni 2013 20:23 schreef So_Surreal het volgende:
Ik had toch wel een beetje een brok in mijn keel bij de laatste scene, ik denk door de muziek of zo.
Kan natuurlijk betekenen dat ze volgend seizoen, en die daarna (mocht ze dat overleven natuurlijk) een veel grotere rol toebedeeld krijgt. En rol die een grote uitleg nodig heeft (we weten nu onderhand verdomd veel van haar character).quote:Op maandag 10 juni 2013 21:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euh ja maar om daar 3 jaar 1/3 van je show te wijden aan een nietszeggend karakter dat er pas in seizoen 4 echt staat?
het is qua karakter nog een klein kind. niet gevormd door tegenslagen of door schokkende gebeurtenissen. ze kan nooit het politieke spelletje van game of thrones spelen. dus eindigt ze waarschijnlijk op een red wedding achtige manier. listig in de val gelokt doo rde lannisters.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:47 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Kan natuurlijk betekenen dat ze volgend seizoen, en die daarna (mocht ze dat overleven natuurlijk) een veel grotere rol toebedeeld krijgt. En rol die een grote uitleg nodig heeft (we weten nu onderhand verdomd veel van haar character).
Duurt de opbouw je te lang ja?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:31 schreef Maanvis het volgende:
ik bedoelde dat dany een zwakke verhaallijn heeft en eigenlijk gewoon uit het verhaal weggeschreven had kunnen worden. GoT is interessant genoeg zonder dat er iemand van heul ver weg wat draakjes heeft. als ze ooit in westeros aan komt is ze nog (qua karakter) een kind. terwijl bran, sansa en arya (en zelfs geoffrey) al veul meer hebben meegemaakt.
een half continent? Je bedoelt die 4 stadjes die globaal niets betekenen? ze is duidelijk het lieverdje van de schrijver. Altijd als ik haar zie denk ik 'ze zal wel weer winnen, want dat doet ze altijd'.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Duurt de opbouw je te lang ja?. Ik vind dany één van de interessantste verhaallijnen hebben, ook als ze niet haar tieten had laten zien. Ze begint als verkocht slaaf-vrouwtje en op één of andere manier vreet ze een half continent op onderweg naar Westeros.
Wut? Ouders vroeg verloren, op de vlucht naar een ander continent, mishandeld door haar gestoorde broer (unleash the dragon!), verhandeld aan één of andere gekke krijgsheer, verkracht door diezelfde krijgsheer, verliefd geworden op die krijgsheer, haar man verloren, door een woestijn gekropen en weer gevlucht en uiteindelijk zit ze nu in de lift.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is qua karakter nog een klein kind. niet gevormd door tegenslagen of door schokkende gebeurtenissen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een half continent? Je bedoelt die 4 stadjes die globaal niets betekenen? ze is duidelijk het lieverdje van de schrijver. Altijd als ik haar zie denk ik 'ze zal wel weer winnen, want dat doet ze altijd'.
Met andere woorden, ze zal ook wel ergens sterven en uiteindelijk komt Rickon op de troon te zitten of zo.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een half continent? Je bedoelt die 4 stadjes die globaal niets betekenen? ze is duidelijk het lieverdje van de schrijver. Altijd als ik haar zie denk ik 'ze zal wel weer winnen, want dat doet ze altijd'.
Die kaart klopt niet helemaalquote:
Ik kon even geen betere vindenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:08 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Die kaart klopt niet helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |