Volgens mij is zijn hoofd eraf.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef Ziewoarut het volgende:
Hoe zat dat nu met die wolvenkop, hadden ze die nu over het hoofd van Robb getrokken of hoe zat dat? Ik kon het niet goed zien.
Tja, het is nou eenmaal geen zege waaraan je herinnert wil wordenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef VeX- het volgende:
Ik vond het wel frappant hoe nonchalant Tywin en co. hun winst op Robb hebben gevierd. Alsof het niets was voor Tywin (al heeft hij natuurlijk eigenlijk ook alleen het fiat gegeven).![]()
Volgens mij zijn de hoofden van Robb en Catelyn naar King's Landing gestuurd?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef Ziewoarut het volgende:
Hoe zat dat nu met die wolvenkop, hadden ze die nu over het hoofd van Robb getrokken of hoe zat dat? Ik kon het niet goed zien.
Joffrey wilde dat, Tyrion en Tywin houden dat tegen.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de hoofden van Robb en Catelyn naar King's Landing gestuurd?
Ik denk niet dat het Tywin veel kan schelen.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Joffrey wilde dat, Tyrion en Tywin houden dat tegen.
Je had verwacht dat iemand als Tywin de polonaise was gaan lopen en een dozijn hoeren had laten overkomen?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef VeX- het volgende:
Ik vond het wel frappant hoe nonchalant Tywin en co. hun winst op Robb hebben gevierd. Alsof het niets was voor Tywin (al heeft hij natuurlijk eigenlijk ook alleen het fiat gegeven).![]()
Ben een beetje teleurgesteld in Jons verhaallijn. Ik had eerst nog de hoop dat hij het brave hendrikje imago van zich af zou schudden bij de Wildlings, Mance Rayder zou opvolgen en zich zou ontpoppen tot de nieuwe King beyond the Wall (zoals Daenerys dat ook deed) Dan zou hij ook een grote baas worden in the Game of Thrones. Maar nu blijft hij dus gewoon alleen een ranger.
Mwa, gezien Brans verhaaltje over de 'Rat Cook' denk ik niet dat Tywin zijn familie's rol in de Red Wedding te veel wil benadrukken.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het Tywin veel kan schelen.
Tywin doet niet aan blij of niet blij, of aan feestjes of dat soort dingen. Tywin doet wat er gedaan moet worden om de Lannisters bovenop te laten eindigen.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef VeX- het volgende:
De achtergrond trok mijn aandacht meer dan dat gesprek. Echt mooi.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:06 schreef timmmmm het volgende:
Scene van Davos en Stannis (wanneer Stannis Davos weer eens dood wil maken), is wel echt prachtig geschoten, met die ondergaande zon door het raam
Ik dacht "Lol, nu knijpen al die ex-slaven even lekker in de kont van hun nieuwe koningin".quote:Op maandag 10 juni 2013 18:11 schreef timmmmm het volgende:
En Dany crowdsurfstylo vond ik wel geestig
Bedoel je Nicolas Cage? Die man is ook overal.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:22 schreef gazhims3lv het volgende:
Had eigenlijk wel verwacht dat er een warlord tussen die menigte zou staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.and then...
Oh Varys was het ook denk ik, die er tijdens het council wat van zei.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het Tywin veel kan schelen.
En de scene daarvoor met Melisandre en Davos achter Stannis, als duivel en engel op zijn schoudersquote:Op maandag 10 juni 2013 18:06 schreef timmmmm het volgende:
Scene van Davos en Stannis (wanneer Stannis Davos weer eens dood wil maken), is wel echt prachtig geschoten, met die ondergaande zon door het raam
Dat dacht ik exact op het moment dat die scene voorbij kwam. Volgens mij een bewussie. Erg mooi shot... Een peinzende stannis tussen twee conflictueuze volgers die op hun eigen manier het beste met 'm voor hebben.quote:
quote:
Had ze die munt niet van hem gekregen? Wel een hint dat het die kant op gaat inderdaad.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:49 schreef superworm het volgende:
Mijn gedachten bij deze ep:
-Na haar eerste moord zegt Arya de woorden 'valar morghulis' (oid). Zijn dat niet dezelfde woorden die die shapeshifting 'ik vermoord er drie voor je'-gozer uitsprak? Zo ja, is er een kans dat Arya die religieuze/magie-kant op gaat? Dan gaan de Stark-kids met een warg en een shapeshifter natuurlijk fantastisch wraak nemen over een jaar of tig.
Ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Had ze die munt niet van hem gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |