Toen ze vanuit Kings Landing wegging was er zo'n dikzak die haar lastig viel.quote:
Was wel te verwachten dat Balon niet meer naar Theon om zou kijken, die heeft het flink verneukt bij die vaderquote:Op maandag 10 juni 2013 04:09 schreef Funzel het volgende:
Niet de beste aflevering, wel een toffer afsluiter.
- Theon's martelaar blijkt dus Lord Bolton's zoon te zijn. De appel valt niet ver van de boom dus.
- Ygritte die Jon lek schiet met pijlen. Hij lijkt het te overleven, maar maakt hun relatie toch anders.
- Stannis dus misschien richting het noorden?
- Theon's vader de grootste douchebag uit de serie.manman dat kan toch niet. Z'n zus was wel tof dit keer.
- Gesprek tussen Tywin & Tyrion
[ afbeelding ]
![]()
Vorig seizoen was ook episode 9 de finale (Blackwater).quote:Op maandag 10 juni 2013 12:18 schreef FredVleespet het volgende:
Vond het eigelijk niet zo'n hele beste episode. Meer een episode voor tussendoor dan een season finale
Ik heb de episode nog niet gezien, maar het viel me in de vorige aflevering wel op dat die kraai van die Orell de warg voor zijn oog ging toen hij hem aanviel.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:24 schreef kristyle het volgende:
Vraag me af of Jon blind is.
Die gast die naast Sam stond zei iets van "I don't think he can see us"
Kan ook "hear" zijn geweest
In S1 was het een beetje als in S3, tijdens ep 9 ging Eddard dood.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:24 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoe was dat bij seizoen 1 ook alweer ?
In deze aflevering ziet hij voor die tijd wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:26 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb de episode nog niet gezien, maar het viel me in de vorige aflevering wel op dat die kraai van die Orell de warg voor zijn oog ging toen hij hem aanviel.
De afgelopen seizoenen is de meeste actie in E09 geweest.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:18 schreef FredVleespet het volgende:
Vond het eigelijk niet zo'n hele beste episode. Meer een episode voor tussendoor dan een season finale
Hij zag Ygritte ook en na die tijd is er niks meer met zijn ogen gebeurd.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:24 schreef kristyle het volgende:
Vraag me af of Jon blind is.
Die gast die naast Sam stond zei iets van "I don't think he can see us"
Kan ook "hear" zijn geweest
Hier ben ik het wel mee eens; het martelen werd sowieso te veel uitgesmeerd. Er heeft zich praktisch geen enkele ontwikkeling voorgedaan bij Theon, behalve dat hij nu als eunuch door het leven zal gaan.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:15 schreef Breekfast het volgende:
Die hele marteling van Theon vind ik eigenlijk een hele zwakke verhaallijn, hadden ze van mij lekker weg kunnen laten. Of het moet nog van grote betekenis zijn voor de rest van de serie.
Zal je vast al wel gevonden hebben, maar:quote:Op maandag 10 juni 2013 11:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Toen ze vanuit Kings Landing wegging was er zo'n dikzak die haar lastig viel.
Weet iemand trouwens de muziek die bij het stuk van Daenerys werd gebruikt?
Wat denk je?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:53 schreef zyntex het volgende:
Waarom zat Sansa te huilen bij het raam in de laatste aflevering?
Van de trap gevallen.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:53 schreef zyntex het volgende:
Maybe a dingo ate her baby?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:53 schreef zyntex het volgende:
Had ik al gezegd hoeveel ik van je hield?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:46 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zal je vast al wel gevonden hebben, maar:
My moon and starsquote:Op maandag 10 juni 2013 13:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Had ik al gezegd hoeveel ik van je hield?
Called it trouwens.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Is dat ventje niet de bastaard van Roose Bolton?
Heeft geen zin om verder te lezen, aangezien de volgorde in het boek anders dan de serie. Rond pagina 650 kun je nu wel dingen lezen die je nog niet in de serie hebt gezien.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:11 schreef zure_ridder het volgende:
blijft een fenomenale serie,toch wel een tegenvaller dit met teveel cliffhangers
logisch omdat het boek in 2 seizoenen is geknipt (toch?) aan de andere kant, ze hadden ons best wel even mogen verwennen (oke Arya was leuk, maar ze gaan heus niet Robb en Jon in 2 afleveringen killen, dus redelijke tegenvaller) nu we 10 maanden moeten wachten!
zoveel goeie en mooie characters in deze serie, kan niet wachten op het volgende seizoen
R
kan iemand trouwens vertellen welk hoofdstuk ze (ongeveer) zijn in het boek, om vanaf daar verder te lezen?
Dacht ik ook ja maar was de eerste die het zei dus puhquote:Op maandag 10 juni 2013 13:14 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
It was known. From like... ep. 1....
Als je wilt gaan lezen moet je bij A Clash of Kings (of AGoT) beginnen.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:11 schreef zure_ridder het volgende:
kan iemand trouwens vertellen welk hoofdstuk ze (ongeveer) zijn in het boek, om vanaf daar verder te lezen?
Omdat ze eindelijk tot de ontdekking is gekomen dat Loras liever worst heeft dan broodjes rosbief.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:53 schreef zyntex het volgende:
Ze zat jouw vraag te lezen en de tranen sprongen spontaan in haar ogen.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:53 schreef zyntex het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:53 schreef zyntex het volgende:
Ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:28 schreef Wausmal het volgende:
Mmm had toch meer van dat einde verwacht, ben ik de enige die hoopt dat Dany nooit koningin wordt van Westeros?
Nee, niet de enige. Totaal incapabel persoon die een spoor van dood en verderf achter zich laat.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:28 schreef Wausmal het volgende:
Mmm had toch meer van dat einde verwacht, ben ik de enige die hoopt dat Dany nooit koningin wordt van Westeros?
Epische muziek ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:46 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zal je vast al wel gevonden hebben, maar:
Ik ook.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:24 schreef Peunage het volgende:
Ik was even bang dat Snow ook zou sterven.
Zij is lekker manquote:Op maandag 10 juni 2013 13:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ook.
Wel mooi geacteerd door die rooie.
Ben je dat echt vergeten?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:24 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Vorig seizoen was ook episode 9 de finale (Blackwater).
Vorig seizoen (Red wedding) was hier eigenlijk de finale.
Hoe was dat bij seizoen 1 ook alweer ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |