quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:50 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wie is dit ? Dit lijkt gevaarlijk op een grote spoiler ?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:50 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wie is dit ? Dit lijkt gevaarlijk op een grote spoiler ?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:08 schreef Kyubey het volgende:
@ HiZ: dat is Justin BiebBaratheon, bastaard van Robert en met de beste claim, aangezien hij ouder is dan Gendry.
Elke keer weer is het gewoon een dertien in een dozijn blondje voor mijquote:
Ik neem aan dat de onderste lijn S1 is, de middelste S2 en de bovenste S3?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:44 schreef Nic1 het volgende:
Ben benieuwd of alle commotie rond de Red Wedding nog veel nieuwe kijkers trekt.Altijd sowieso wel een flinke sprong tussen aflevering 9 en 10, dus 6mil zit er wel in voor seizoen 4. (niet dat het veel uitmaakt voor HBO...)
[ afbeelding ]
Erg gaaf ja. Sowieso is de soundtrack altijd dik in orde.quote:
Independence day.. daarom was die dit jaar een week verschovenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:15 schreef Poemgirl het volgende:
Als rood seizoen 2 is, waarom heeft het opeens zo weinig views gehad? Dat was toch 'Blackwater'?
Als ik op de Wiki lijst kijk bij de voetnoot, dan zie ik wel dat er die avond ook NBA conference finals waren, dus het kan goed zijn dat die wat kijkers hebben weggesnoept.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:15 schreef Poemgirl het volgende:
Als rood seizoen 2 is, waarom heeft het opeens zo weinig views gehad? Dat was toch 'Blackwater'?
Lol dat is op 4 juli.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:19 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Independence day.. daarom was die dit jaar een week verschoven
Volgens het lijstje was die ep uitgezonden op 27 mei, dus dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:19 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Independence day.. daarom was die dit jaar een week verschoven
Dan die andere dag waar die voor verplaatst isquote:
Wauw mooie muziekquote:
Ik heb dit al 10 keer gezien maar dat wat ze met haar ogen doetquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:26 schreef Evertjan het volgende:
zal al wel gepost zijn maar toch nog maar een keer
https://vine.co/v/b3XZMHmxzxh
9 uur GoT achter elkaarquote:Op zondag 9 juni 2013 00:23 schreef MouzurX het volgende:
Vandaag episode 1-9 gekeken .. daaaayum episode 9.
Van 4 uur 's middags tot nu. (soms skip ik saaie stukjesquote:Op zondag 9 juni 2013 00:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
9 uur GoT achter elkaarMet dit lekkere weer!
O sansa heet ze.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:34 schreef Isabeau het volgende:
Sasha
Maar ja, de laatste aflevering was wel heavy. Ben benieuwd naar de laatste van het seizoen.
quote:Op zondag 9 juni 2013 00:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Van 4 uur 's middags tot nu. (soms skip ik saaie stukjes)
Zoals sasha.. zeg maar de andrea van game of thrones.
Aangezien niemand weet dat Bran en Rickon nog leven zal zij nu wel worden gezien als de erfgenaam van het Noorden. Lady Stark dus.quote:
ik hoop dat ie gaat eindigen als zijn bannerquote:
Welke film is dat ook weer? Is dat "killing them softly?"?quote:
3 uur is te doen, 6 uur een ander verhaalquote:Op zondag 9 juni 2013 14:05 schreef pervertedhermit het volgende:
Weet niet hoe het met zomertijd nu zit vergeleken met Usa. Op zijn slechtst komt ie kwart over 4 uit op zijn best kwart over 3 (usenet). Dit was iig een jaar geleden van toepassing. Ik ga vannacht voor het eerst in lange tijd ook meteen kijken.
King of New York (1990), aanrader!quote:Op zondag 9 juni 2013 13:59 schreef benx het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoelaat de aflevering snachts te downloaden is? Normaal kijk ik smorgens maar kan nu niet wachten
[..]
Welke film is dat ook weer? Is dat "killing them softly?"?
Stukken skippenquote:Op zondag 9 juni 2013 00:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Van 4 uur 's middags tot nu. (soms skip ik saaie stukjes)
Zoals sasha.. zeg maar de andrea van game of thrones.
quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 12:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
inderdaaden dan weer een jaar ofzo wachten
Je moet gewoon niet naar de laatste aflevering kijken en deze bewaren tot seizoen 4 begint.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:39 schreef Franknfurter het volgende:
Morgen de finaleDan weer 10 maanden zonder
Dat is geen oplossingquote:Op zondag 9 juni 2013 15:09 schreef Devv het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet naar de laatste aflevering kijken en deze bewaren tot seizoen 4 begint.
Welnee, daarna ga je gewoon over op andere boeken zoals Malazan.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:59 schreef Nic1 het volgende:
Je zou de *beep* kunnen gaan lezen, maar daarna moet je 3 jaar wachten en dat is misschien nog erger.
daar ben ik te lui en een trage lezer voorquote:Op zondag 9 juni 2013 15:59 schreef Nic1 het volgende:
Je zou de *beep* kunnen gaan lezen, maar daarna moet je 3 jaar wachten en dat is misschien nog erger.
oh, volgens followmy.tv wordt het om 4 uur snachts NL tijd uitgezonden op tv... ik moet dan altijd een uur later wachten voor ik kan downloaden en kijken, maar misschien klopt de tijd dan niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:24 schreef pervertedhermit het volgende:
Dat is raar aangezien ik in het verleden toch echt om 4/4:30 uur heb gekeken. Hoop dat je ongelijk hebt met je 6 uur, daar kan ik niet op wachten.
Ach in oktober is er weer the walking dead, zonder andrea, dus dat wordt fantastisch.quote:
Die laatstequote:
Alle andere personages krijgen 450 euroquote:Op zondag 9 juni 2013 18:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ach in oktober is er weer the walking dead, zonder andrea, dus dat wordt fantastisch.
het begint om 3:00 en is om 4:00 afgelopen. 9 p.m. Eastern timequote:Op zondag 9 juni 2013 14:52 schreef EilandjeOnline het volgende:
om 4 uur s ochtends onze tijd wordt het uitgezonden, om 6 uur s ochtends onze tijd kan je het downloaden
Vertrek nu uit dit topic, totdat je episode 9 gezien hebt.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:20 schreef Droathoah het volgende:
Ik ben nu bij S03E08, maar er gaat iets spannends gebeuren ja?
Neem geeneens de moeite om hierop te reageren, blijf gewoon weg, serieusquote:Op zondag 9 juni 2013 19:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Vertrek nu uit dit topic, totdat je episode 9 gezien hebt.
Ja, iedereen gaat doodquote:Op zondag 9 juni 2013 19:20 schreef Droathoah het volgende:
Het hele idee van een stream is dat je het overal kunt kijken dus dat lijkt me nietquote:Op maandag 10 juni 2013 01:39 schreef Ziewoarut het volgende:
Klopt het dat je alleen in de US de live stream kan zien?
Mocht ook wel één keer he, bijna einde seizoen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:20 schreef Droathoah het volgende:
Wut?quote:Op maandag 10 juni 2013 01:47 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Het hele idee van een stream is dat je het overal kunt kijken dus dat lijkt me niet
Robbquote:Op maandag 10 juni 2013 04:09 schreef Funzel het volgende:
Niet de beste aflevering, wel een toffer afsluiter.
- Theon's martelaar blijkt dus Lord Bolton's zoon te zijn. De appel valt niet ver van de boom dus.
- Ygritte die Jon lek schiet met pijlen. Hij lijkt het te overleven, maar maakt hun relatie toch anders.
- Stannis dus misschien richting het noorden?
- Theon's vader de grootste douchebag uit de serie.manman dat kan toch niet. Z'n zus was wel tof dit keer.
- Gesprek tussen Tywin & Tyrion
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Heeft meer te maken met hun doel. Tywin doet alles om zijn familie machtig te houden, terwijl Stannis strijdt voor wat (naar zijn idee) rechtvaardig is. Macht op zich is nooit zijn doel geweest, hij vond alleen dat hij koning moet zijn omdat dit volgens de regels zo hoort.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:42 schreef whocares86 het volgende:
Eindelijk heeft iemand door waar het echte gevaar zit. Stannis mag dan gestoord zijn maar dit keer heeft hij het bij het rechte eind. Die brief zal nog wel tot wat wrijving bij de Lannisters zorgen volgend seizoen. Tywin is te pragmatisch om in de White Walkers te geloven. Hij ziet de draken immers ook niet als gevaar.
Ramsayquote:Op maandag 10 juni 2013 09:45 schreef Franknfurter het volgende:
What? Noooooo. Pork sausage, did you think I was a savage?!
Wie was de vetlap ook alweer?quote:Op maandag 10 juni 2013 09:42 schreef whocares86 het volgende:
Arya die eindelijk weer eens iemand omlegt. Daar hebben we al veel te lang op moeten wachten. "De eerste man" da's een goeie die kleine vetlap telt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |