Vertrek nu uit dit topic, totdat je episode 9 gezien hebt.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:20 schreef Droathoah het volgende:
Ik ben nu bij S03E08, maar er gaat iets spannends gebeuren ja?
Neem geeneens de moeite om hierop te reageren, blijf gewoon weg, serieusquote:Op zondag 9 juni 2013 19:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Vertrek nu uit dit topic, totdat je episode 9 gezien hebt.
Ja, iedereen gaat doodquote:Op zondag 9 juni 2013 19:20 schreef Droathoah het volgende:
Het hele idee van een stream is dat je het overal kunt kijken dus dat lijkt me nietquote:Op maandag 10 juni 2013 01:39 schreef Ziewoarut het volgende:
Klopt het dat je alleen in de US de live stream kan zien?
Mocht ook wel één keer he, bijna einde seizoen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:20 schreef Droathoah het volgende:
Wut?quote:Op maandag 10 juni 2013 01:47 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Het hele idee van een stream is dat je het overal kunt kijken dus dat lijkt me niet
Robbquote:Op maandag 10 juni 2013 04:09 schreef Funzel het volgende:
Niet de beste aflevering, wel een toffer afsluiter.
- Theon's martelaar blijkt dus Lord Bolton's zoon te zijn. De appel valt niet ver van de boom dus.
- Ygritte die Jon lek schiet met pijlen. Hij lijkt het te overleven, maar maakt hun relatie toch anders.
- Stannis dus misschien richting het noorden?
- Theon's vader de grootste douchebag uit de serie.manman dat kan toch niet. Z'n zus was wel tof dit keer.
- Gesprek tussen Tywin & Tyrion
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Heeft meer te maken met hun doel. Tywin doet alles om zijn familie machtig te houden, terwijl Stannis strijdt voor wat (naar zijn idee) rechtvaardig is. Macht op zich is nooit zijn doel geweest, hij vond alleen dat hij koning moet zijn omdat dit volgens de regels zo hoort.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:42 schreef whocares86 het volgende:
Eindelijk heeft iemand door waar het echte gevaar zit. Stannis mag dan gestoord zijn maar dit keer heeft hij het bij het rechte eind. Die brief zal nog wel tot wat wrijving bij de Lannisters zorgen volgend seizoen. Tywin is te pragmatisch om in de White Walkers te geloven. Hij ziet de draken immers ook niet als gevaar.
Ramsayquote:Op maandag 10 juni 2013 09:45 schreef Franknfurter het volgende:
What? Noooooo. Pork sausage, did you think I was a savage?!
Wie was de vetlap ook alweer?quote:Op maandag 10 juni 2013 09:42 schreef whocares86 het volgende:
Arya die eindelijk weer eens iemand omlegt. Daar hebben we al veel te lang op moeten wachten. "De eerste man" da's een goeie die kleine vetlap telt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |