3 uur is te doen, 6 uur een ander verhaalquote:Op zondag 9 juni 2013 14:05 schreef pervertedhermit het volgende:
Weet niet hoe het met zomertijd nu zit vergeleken met Usa. Op zijn slechtst komt ie kwart over 4 uit op zijn best kwart over 3 (usenet). Dit was iig een jaar geleden van toepassing. Ik ga vannacht voor het eerst in lange tijd ook meteen kijken.
King of New York (1990), aanrader!quote:Op zondag 9 juni 2013 13:59 schreef benx het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoelaat de aflevering snachts te downloaden is? Normaal kijk ik smorgens maar kan nu niet wachten
[..]
Welke film is dat ook weer? Is dat "killing them softly?"?
Stukken skippenquote:Op zondag 9 juni 2013 00:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Van 4 uur 's middags tot nu. (soms skip ik saaie stukjes)
Zoals sasha.. zeg maar de andrea van game of thrones.
quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 12:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
inderdaaden dan weer een jaar ofzo wachten
Je moet gewoon niet naar de laatste aflevering kijken en deze bewaren tot seizoen 4 begint.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:39 schreef Franknfurter het volgende:
Morgen de finaleDan weer 10 maanden zonder
Dat is geen oplossingquote:Op zondag 9 juni 2013 15:09 schreef Devv het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet naar de laatste aflevering kijken en deze bewaren tot seizoen 4 begint.
Welnee, daarna ga je gewoon over op andere boeken zoals Malazan.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:59 schreef Nic1 het volgende:
Je zou de *beep* kunnen gaan lezen, maar daarna moet je 3 jaar wachten en dat is misschien nog erger.
daar ben ik te lui en een trage lezer voorquote:Op zondag 9 juni 2013 15:59 schreef Nic1 het volgende:
Je zou de *beep* kunnen gaan lezen, maar daarna moet je 3 jaar wachten en dat is misschien nog erger.
oh, volgens followmy.tv wordt het om 4 uur snachts NL tijd uitgezonden op tv... ik moet dan altijd een uur later wachten voor ik kan downloaden en kijken, maar misschien klopt de tijd dan niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:24 schreef pervertedhermit het volgende:
Dat is raar aangezien ik in het verleden toch echt om 4/4:30 uur heb gekeken. Hoop dat je ongelijk hebt met je 6 uur, daar kan ik niet op wachten.
Ach in oktober is er weer the walking dead, zonder andrea, dus dat wordt fantastisch.quote:
Die laatstequote:
Alle andere personages krijgen 450 euroquote:Op zondag 9 juni 2013 18:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ach in oktober is er weer the walking dead, zonder andrea, dus dat wordt fantastisch.
het begint om 3:00 en is om 4:00 afgelopen. 9 p.m. Eastern timequote:Op zondag 9 juni 2013 14:52 schreef EilandjeOnline het volgende:
om 4 uur s ochtends onze tijd wordt het uitgezonden, om 6 uur s ochtends onze tijd kan je het downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |