quote:Op maandag 10 juni 2013 16:05 schreef Poemgirl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje! Boek één inderdaad.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:07 schreef Kirov het volgende:
[..]
Fixed.
En er zijn een aantal passages uit het eerste boek die naar mijn gevoel heel belangrijk voor het verhaal zijn, niet in de serie voorgekomen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:19 schreef Poemgirl het volgende:
[..]Ik ga er wel even op verder in in het boekspoiler topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zijn al eng veel spoilers inmiddels voor hier
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ga er wel even op verder in in het boekspoiler topicdit zijn al eng veel spoilers inmiddels voor hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
Anders dan twee kleine zwarte J's zie ik niks raars op der neus?quote:
Ramsay deed ze daar een plezier. Hebben ze eindelijke eens wat anders dan vis te vreten.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:53 schreef mr-green het volgende:
Pfff je lul zal er maar afgesneden worden en per post worden verzonden naar je familie![]()
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beetje jammer dat de afl. zo tam eindigt met de khaleesi, voelde heel abrupt aan
Ze hadden lekker emo moeten eindigen met Jaime en Cersei die elkaar in de armen vallen om vervolgens nog even snoeihard te neukenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:00 schreef mr-green het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Einde was echt zo van: WTF is dit een einde?
Of zoals ik ergens in een vorig topic al zei: een pijl recht door haar keel. Was wel enorm tof geweest als een of andere goser die af had geschoten vanaf de stadsmuurquote:Op maandag 10 juni 2013 17:04 schreef mr-green het volgende:
Ik had liever gezien dat het helemaal fout was gegaan met die chick en haar draken. Dat er ineens een massive battle kwam en dat het dan stopte met een mooie cliffhanger
Nee Dani mag niet doodquote:Op maandag 10 juni 2013 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of zoals ik ergens in een vorig topic al zei: een pijl recht door haar keel. Was wel enorm tof geweest als een of andere goser die af had geschoten vanaf de stadsmuur
en inmiddels ook een van de meest irritante personagesquote:Op maandag 10 juni 2013 17:06 schreef mr-green het volgende:
[..]
Nee Dani mag niet doodde lekkerste chick uit GoT
Helemaal eens, noemde ze zich nou ook Koningin van Westerosquote:Op maandag 10 juni 2013 16:45 schreef VeX- het volgende:
Nu het seizoen eenmaal is afgelopen kan ik met overtuiging zeggen dat seizoen 3 het zwakst was en seizoen 1 het best.
- Daenerys is weer eens godsgruwelijk irritant. Ik heb zo'n hekel aan series met een Messiah karakter en Danyeris een van de grootste Mary Sues die ik ken. Waarom moeten ze het seizoen weer met haar beëindigen?![]()
waarom?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:09 schreef Kroelo het volgende:
[..]
en inmiddels ook een van de meest irritante personages
zie de post boven je van Lord-Ronddraai en VeX-, verwoord precies wat ik irritant aan haar vindquote:
Fan van het eerste uur, en geek aan de binnenkant.quote:Op maandag 10 juni 2013 07:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
wat wat, chicks op FOK!, in de GoT reeks nog wel, wat is dit?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |