Inderdaad. Uitstekende ep.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:11 schreef Kirov het volgende:
Één van de beste afleveringen
Alleen ik word Dany wel een beetje zat nu![]()
Tywinquote:
....ongelooflijk zegquote:Op maandag 10 juni 2013 12:53 schreef zyntex het volgende:
Waarom zat Sansa te huilen bij het raam in de laatste aflevering?
Hahahaquote:
Huilen niet, maar ik kreeg er wel kippenvel van. Prachtige muziek ook inderdaad.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ben ik de enige die moest huilen bij de laatste scene (wat tevens kwam door de geweldige muziek)?
Zeker prachtigquote:Op maandag 10 juni 2013 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huilen niet, maar ik kreeg er wel kippenvel van. Prachtige muziek ook inderdaad.
Ik vond die scene veel indrukwekkender dan ik had verwacht. Sowieso was het begin erg goed.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:48 schreef Schalks. het volgende:
Ik stierf een beetje vanbinnen toen ik Robb zag met die wolvenkop.
Haar verhaallijn wordt er ook niet spannender op. Het gaat haar de laatste tijd overdreven makkelijk afquote:Op maandag 10 juni 2013 14:11 schreef Kirov het volgende:
Één van de beste afleveringen
Alleen ik word Dany wel een beetje zat nu![]()
Die ogen ookquote:Op maandag 10 juni 2013 15:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hemel, wat is Emilia Clarke toch prachtig, waanzinnig mooi <3
Zou fijn zijn als Tywin een nog mooiere vrouw naar die Daario stuurt in ruil voor Dany's hoofd.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:35 schreef tralalala het volgende:
Ik ben Dany-moe.
Hoopte dat haar iets werd aangedaan toen ze door de meute heen liep, ook omdat de aflevering op z'n eind liep.
Maar helaas.
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hemel, wat is Emilia Clarke toch prachtig, waanzinnig mooi <3
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als Tywin een nog mooiere vrouw naar die Daario stuurt in ruil voor Dany's hoofd.
Zou Mormonts reactie wel willen zien als Dany met een drakenhoofd op haar romp genaaid ergens ligt.
banquote:Op maandag 10 juni 2013 15:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als Tywin een nog mooiere vrouw naar die Daario stuurt in ruil voor Dany's hoofd.
Zou Mormonts reactie wel willen zien als Dany met een drakenhoofd op haar romp genaaid ergens ligt.
Die JJ bedoel je? Een watermerk van de website waar die foto gehost staat (justjared oid?)quote:
Spoilersquote:Op maandag 10 juni 2013 15:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:50 schreef Khaleesi het volgende:
Net ep. gezien en deze is superbazig!![]()
- Ik kreeg echt kippenvel van Yara die ten strijde trekt!![]()
- Jaime terugkeer was ontroerend![]()
- Bran & Co die op avontuur gaan![]()
- Stannis die een nieuwe oorlog tegemoet gaat![]()
- Jon Snow scene was sterk en verrassend![]()
Als ik niet zo zwaar gespoilerd was, zou ik echt super uitkijken naar volgend seizoen, dus ze hebben het goed gedaan!
Enige minpuntje vond ik de Dany scene, beetje ongeloofwaardig en zoetsappig, maar wel krachtig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:58 schreef Poemgirl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Waarom zou je bij boek twee beginnen?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:17 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Als je wilt gaan lezen moet je bij A Clash of Kings (of AGoT) beginnen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, echt op haar neus zelfquote:Op maandag 10 juni 2013 15:55 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Die JJ bedoel je? Een watermerk van de website waar die foto gehost staat (justjared oid?)
Fixed.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Waarom zou je bij boek twee beginnen?Als je het wilt lezen, en het is aan te raden, begin dan gewoon bij boek tweeéén. Anders wordt het verwarrend. De serie en de boeken zijn namelijk niet 1 op 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |