abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 mei 2013 @ 21:52:34 #1
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_126879042

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_126879401
Ja hier ook Drinky. Echt zonde, geen idee welk bf ik dan heb. Al komen m'n abs er wel redelijk door voor t eerst in m'n leven :)
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:12:56 #3
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_126880202
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:58 schreef Kerol het volgende:
Ja hier ook Drinky. Echt zonde, geen idee welk bf ik dan heb. Al komen m'n abs er wel redelijk door voor t eerst in m'n leven :)
Ja sund is het wel, maar het gebeurde bij mij in een periode toen ik nog jong en onbezonnen was. Mijn ouders hielden me ook helemaal niet tegen als ik de dag bijv met de frituur begon. Nu weet ik wel beter en probeer ik het mijn ouders bij te brengen. Dat gaat alleen een stuk lastiger omdat zij zo vastzitten in oude gewoontes. Beetje bij beetje kun je wel kleine dingen aanpassen.

Zodra ik weer bij mijn ouders ben probeert mij moeder me helemaal vet te mesten :') .
Drinky is een baas
pi_126880305
Ik heb dus al die franse kwark haha. Het tweede bakje ging beter. ;d

Telt 1 liter melk ook als 'een maaltijd'?
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:25:50 #5
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_126881006
Nee niemand die mij even snel aan artikelen kan helpen?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:33:06 #6
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_126881476
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:14 schreef Atemno het volgende:

Wat wil je nu eigenlijk weten? :D
BEASTMODE
pi_126881477
quote:
7s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:12 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ja sund is het wel, maar het gebeurde bij mij in een periode toen ik nog jong en onbezonnen was. Mijn ouders hielden me ook helemaal niet tegen als ik de dag bijv met de frituur begon. Nu weet ik wel beter en probeer ik het mijn ouders bij te brengen. Dat gaat alleen een stuk lastiger omdat zij zo vastzitten in oude gewoontes. Beetje bij beetje kun je wel kleine dingen aanpassen.

Zodra ik weer bij mijn ouders ben probeert mij moeder me helemaal vet te mesten :') .
heeeel herkenbaar :')
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:34:54 #8
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_126881582
quote:
7s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:12 schreef Drinky het volgende:

[..]

Endo's dream; de dag beginnen met frituur :9~
Confidence through competence
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:35:41 #9
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_126881632
Ik denk dat de grondslag van het te dik zijn ligt bij ouders die voedsel hebben gebruikt als cadeautje/traktatie/beloning.

Deze pavlov-reactie is er echt lastig uit te slopen wanneer jezelf keuzes qua voeding gaat maken.
BEASTMODE
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:39:51 #10
55709 Stereotomy
pi_126881885
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:35 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat de grondslag van het te dik zijn ligt bij ouders die voedsel hebben gebruikt als cadeautje/traktatie/beloning.

Deze pavlov-reactie is er echt lastig uit te slopen wanneer jezelf keuzes qua voeding gaat maken.
Zou goed kunnen, al zal er wel een genetische component aanwezig zijn (overgevoeligheid voor ghreline, wat leptineresistentie etc.).

Dat gezegd hebbende, je wilskracht is sterker dan je genen dus met wat doorzettingsvermogen moet er wel wat aan gedaan kunnen worden.
pi_126882016
Hoe hebben jullie een goede houding voor deadlift geleerd? Doe het al een paar maanden, veel oefenen uiteraard, maar iemand misschien bepaalde filmpjes gebruikt? Er staat zo veel op youtube dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:42:42 #12
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_126882038
Alhoewel wilskracht ook weer onderhevig is aan glucosevoorraad in de hersenen.
BEASTMODE
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:43:17 #13
69994 seto
-|||--------|||-
pi_126882075
quote:
9s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:42 schreef Travel. het volgende:
Hoe hebben jullie een goede houding voor deadlift geleerd? Doe het al een paar maanden, veel oefenen uiteraard, maar iemand misschien bepaalde filmpjes gebruikt? Er staat zo veel op youtube dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Andere mensen in de gym die me op mijn form kwamen wijzen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_126882154
quote:
7s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef seto het volgende:

[..]

Zit bij Fit for Free, dus het squatrek, benchpress en deadlift worden nooit gebruikt. Zit er eigenlijk zo ongeveer altijd alleen. Op zon- en feestdagen na dan :')
pi_126882256
Goede TT
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_126882305
quote:
9s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:42 schreef Travel. het volgende:
Ik vind zelf een stukje tekst die de oefening duidelijk beschrijft met een motivatie mij beter helpen dan filmpjes meestal. De combinatie met filmpjes + de oefening oefenen voor de spiegel heeft mij het geleerd tot dusver.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_126882327
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:14 schreef Atemno het volgende:

Griekse yoghurt al geprobeerd? Vind het iets makkelijker weg te krijgen dan kwark en is nog goedkoper ook.

Overigens is cottage cheese ook een goede, maar deze is dan wel iets duurder :P
pi_126882335
quote:
9s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:44 schreef Travel. het volgende:

[..]

Zit bij Fit for Free, dus het squatrek, benchpress en deadlift worden nooit gebruikt. Zit er eigenlijk zo ongeveer altijd alleen. Op zon- en feestdagen na dan :')
Bij mijn F4F toch echt een ander verhaal. Best apart eigenlijk.
Mijn 1e week dat ik daar ging trainen ben ik bij alle compounds gewoon gaan doen hoe ik dacht dat het moet, en er kwam bij elke oefening wel iemand zeggen dat ik het fout deed :9
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:48:14 #19
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_126882360
Denk dat het ook echt wel uitmaakt in wat voor gym je zit. Zat 4 jaar lang bij een basic fit met 4000+ leden en ik was de enige die deadliften voor zover ik wist. En ik ging op de meest random tijden. Wel heb ik ooit 2 gasten zien squatten.
BEASTMODE
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:49:27 #20
55709 Stereotomy
pi_126882430
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:47 schreef mie_at_work het volgende:

[..]

Griekse yoghurt al geprobeerd? Vind het iets makkelijker weg te krijgen dan kwark en is nog goedkoper ook.

Overigens is cottage cheese ook een goede, maar deze is dan wel iets duurder :P
Ik denk dat yoghurt per hoeveelheid eiwit iets duurder is dan kwark, en ook meer lactose per hoeveelheid eiwit.

Maargoed, als je over je nek gaat van kwark is yoghurt natuurlijk een optie.

Ik los zelf graag wat kwark op in een shake, evt. met (suikervrije) siroop. Eigenlijk dus een zelfgemaakte caseineshake.
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:54:09 #21
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_126882707
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:35 schreef Awesome_ het volgende:

tel daarbij op de relatief weinig keuzemogelijkheden voor goed, onverwerkt voedsel, en reclames over gezonde producten die helemaal niet gezond zijn ( 0% vet producten die vol suiker zitten, of kinderdrankjes waarin "druivensuiker" wordt gebruikt en als een veel betere keuzen dan gewoon suiker wordt voorgezet enz. )

Als je zelf niet actief onderzoek gaat doen van wat goed is voor je lichaam en wat je moet mijden, en hoe het met porties zit, dan is het heel makkelijk slechte eetgewoontes als normaal te beschouwen.

Het is eigenlijk best wel gek. Zelfs voor de meest kleine triviale aankopen zie je mensen meer onderzoek doen dan naar hoe ze hun lichaam moeten onderhouden.

Ik moet nu zelfs op mijn stage een minuut of 10 eerder beginnen met lunchen omdat ik de rest anders ophoud, en zo gek veel eet ik daar niet. Hooguit 3 volkoren boterhammen/broodjes met schouderham, kipfilet en pindakaas(niet bij elkaar :') ), een of 2 eieren en een kom salade.

De meeste mensen pakken een frikadel, loempia etc., of een boterham met hagelslag, honing of spek en nog een bakje mierzoete yoghurt en een glas frisdrank om het weg te spoelen. Sommigen( vrouwen) eten alleen een kom salade en zitten helemaal vol.

Natuurlijk vinden ze het wel gek dat ik "zoveel" en vet kan eten zonder dik te worden, terwijl ik super makkelijk dik kan worden als ik niet op m'n eten let.
Drinky is een baas
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:57:43 #22
55709 Stereotomy
pi_126882950
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:54 schreef Drinky het volgende:

of kinderdrankjes waarin "druivensuiker" wordt gebruikt en als een veel betere keuzen dan gewoon suiker wordt voorgezet enz. )
God ja, de mensen die dat bedenken mogen van mij heel lang gaan branden boven een fornuis.
pi_126882956
Ik ga dit topic ook maar proberen te volgen. Ben al een tijdje bezig met fitness, maar ik merk dat ik erg veel moeite heb met aankomen. Mijn lengte is 1,68 en gewicht 66kg.

Mijn stats
Benchpress 75-80kg 6a 8keer
Deadlift 90kg 8 keer
Squats 110kg 8 keer
Military press 35kg 8 keer :') doe het overigens pas sinds twee weken, na het volgen van dit topic. Ik las namelijk dat dit een van de basisoefeningen is.

Qua proteines krijg ik in principe genoeg binnen per dag lijkt mij, zit rond de 160gram per dag.
Moet ik om te groeien mijn calorie inname flink laten toenemen? Ik zit nu rond de 2.200 kcal per dag en hoe zit dat met de koolhydraten?

Ik zit een beetje in dubio, aangezien ik wel wil groeien, maar ook niet al teveel wil aankomen in vet, met de zomer voor de boeg. Nog tips?

Zat er aan te denken om na de zomervakantienweight gainers te gebruiken ....
  woensdag 22 mei 2013 @ 22:59:11 #24
55709 Stereotomy
pi_126883040
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:57 schreef mie_at_work het volgende:
Ik ga dit topic ook maar proberen te volgen. Ben al een tijdje bezig met fitness, maar ik merk dat ik erg veel moeite heb met aankomen. Mijn lengte is 1,68 en gewicht 66kg.

Mijn stats
Benchpress 75-80kg 6a 8keer
Deadlift 90kg 8 keer
Squats 110kg 8 keer
Military press 35kg 8 keer :') doe het overigens pas sinds twee weken, na het volgen van dit topic. Ik las namelijk dat dit een van de basisoefeningen is.

Qua proteines krijg ik in principe genoeg binnen per dag lijkt mij, zit rond de 160gram per dag.
Moet ik om te groeien mijn calorie inname flink laten toenemen? Ik zit nu rond de 2.200 kcal per dag en hoe zit dat met de koolhydraten?

Ik zit een beetje in dubio, aangezien ik wel wil groeien, maar ook niet al teveel wil aankomen in vet, met de zomer voor de boeg. Nog tips?

Zat er aan te denken om na de zomervakantienweight gainers te gebruiken ....
Doen wat je aan het doen bent, gewicht waar mogelijk steeds omhoog proberen te gooien zonder je goede vorm te verliezen, en ca. 200-300 kcal boven je onderhoud proberen te eten voor minimale vetgains.

Maar vetgains zijn niet te vermijden als je maximale spiergains eruit wil halen.

Wat is je vetpercentage trouwens? Als dit ergens rond de 10% is, ben je best ripped met redelijk wat spier.
pi_126883109
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:47 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Bij mijn F4F toch echt een ander verhaal. Best apart eigenlijk.
Mijn 1e week dat ik daar ging trainen ben ik bij alle compounds gewoon gaan doen hoe ik dacht dat het moet, en er kwam bij elke oefening wel iemand zeggen dat ik het fout deed :9
Zit je in een grote stad? Als ik in Rotterdam ga is het ook altijd druk, maar in het dorp is het alleen bij de cardio druk met ouderen. Staat nu zelfs een koffiehoekje _O_
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:01:55 #26
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_126883220
En je squat/DL is uit verhouding. Verder goed bezig.
BEASTMODE
pi_126883268
Net zoveel benchen als deadliften, dan zit er iets behoorlijk mis.
pi_126883456
quote:
7s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:00 schreef Travel. het volgende:

[..]

Zit je in een grote stad? Als ik in Rotterdam ga is het ook altijd druk, maar in het dorp is het alleen bij de cardio druk met ouderen. Staat nu zelfs een koffiehoekje _O_
Die bij het Ado stadion :)
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:02 schreef 16meter het volgende:
Net zoveel benchen als deadliften, dan zit er iets behoorlijk mis.
Dacht al even dat ik wat fout deed met mn 90kg DL en 55 kg BP.

------
Even vraagje: in een 4day split, hoe worden de spiergroepen dan meestal verdeeld? Wilde eigenlijk een nieuw schema voor mezelf maken maar merk al dat ik er nog te weinig verstand van heb :')
pi_126883554
Benen, rug biceps, borst triceps, schouders kuiten of ub/lb.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_126883614
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Doen wat je aan het doen bent, gewicht waar mogelijk steeds omhoog proberen te gooien zonder je goede vorm te verliezen, en ca. 200-300 kcal boven je onderhoud proberen te eten voor minimale vetgains.

Maar vetgains zijn niet te vermijden als je maximale spiergains eruit wil halen.

Wat is je vetpercentage trouwens? Als dit ergens rond de 10% is, ben je best ripped met redelijk wat spier.
Dank je voor je antwoord. Mijn vetpercentage is rond de 16%, dus er kan nog wel flink wat van af. Ik ga proberen mijn kcal iets omhoog temgooien, wat raad je me aan met de koolhydraten? Want snap daar eigenlijk niet veel van. Er zit bij ons op de sportschool een echt superripped gast met een bodyfatpercentage van 7%, en die probeert eigenlijk altijd zo min mogelijk koolhydratem te nemen.
pi_126883717
@ awesome en 16meter.
Wat zijn beetje normale verhoudingen?
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:09:57 #32
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_126883732
Hoe kun je 80kg bankdrukken met zo weinig spiermassa? Of heb je armen van 15cm?
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:10:15 #33
55709 Stereotomy
pi_126883758
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef mie_at_work het volgende:

[..]

Dank je voor je antwoord. Mijn vetpercentage is rond de 16%, dus er kan nog wel flink wat van af. Ik ga proberen mijn kcal iets omhoog temgooien, wat raad je me aan met de koolhydraten? Want snap daar eigenlijk niet veel van. Er zit bij ons op de sportschool een echt superripped gast met een bodyfatpercentage van 7%, en die probeert eigenlijk altijd zo min mogelijk koolhydratem te nemen.
Op 16% bf zou ik je aanraden om te cutten naar 10-12% voordat je weer gaat bulken, maar dat is persoonlijk.

Koolhydraten/vetten is voornamelijk een kwestie van wat je persoonlijk het fijnst vindt. Zelf mee experimenteren. Het is niet zo dat je opeens sneller afvalt met of zonder koolhydraten. Kijk maar waarmee je je hongergevoel het best kan managen, daar komt het vaak toch op neer in langere cuts.
pi_126884214
Haha, heb gevoel dat mijn verhoudingen totaal niet kloppen :D
Moet wel zeggen dat bankdrukken eigenlijk de oefening is die ik vanaf begin af aan heb gedaan. Deadlift kwam eigenlijk pas na een tijdje, omdat ik in het begin de houding maar niet goed kreeg, zelfs niet met alleen de barbell.

Tevens doe ik de deadlift en squats zonder riem, wellicht dat dit ook wat scheelt? Alhoewel je met deze weights nog niet echt een riem nodig hebt :P
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:17:02 #35
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_126884230
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:09 schreef mie_at_work het volgende:
@ awesome en 16meter.
Wat zijn beetje normale verhoudingen?
Fuck verhoudingen. Zolang je maar meer DL't dan je squat.

Uit de Nederlandse vertaling van Rippetoe's FAQ:
quote:
Vraag 4. Ik squat meer dan ik deadlift. Dat is raar. Ben ik een talent?

Normale mensen met normaal geproportioneerde lichamen zullen altijd meer deadliften dan squatten. ALTIJD! Als je dan toch
meer squat dan deadlift dan kan de oorzaak in 1 van de volgende oorzaken liggen:
1) Je squat niet diep genoeg.
2) Je squat niet diep genoeg.
3) Je squat niet diep genoeg.
4) Je squat niet diep genoeg.
BEASTMODE
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:17:46 #36
55709 Stereotomy
pi_126884270
:D
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:19:23 #37
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_126884373
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:17 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

[..]

every day is leg day
Drinky is een baas
pi_126884685
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:17 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

[..]

De uitvoering vam de squats is in principe goed, ga gewoon diep tot 90 graden, mijn sportinstructeur gaf dat ook aan, terwijl die bij een vriend van mij wel aanmerkingen had. Instructeur is overigens een oude bodybuilder, dus ik vertrouw hem wel. Hij heeft me vaak genoeg geholpen met andere oefeningen.

Heb van nature wel wat sterkere benen dan bovenlijf, ook van voetbal, alhoewel dit een heel andere sport is, denk ik dat dit wel meeweegt om de ontwikkeling van mijn benen.
pi_126884786
Dubbel
pi_126884928
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:24 schreef mie_at_work het volgende:

[..]

De uitvoering vam de squats is in principe goed, ga gewoon diep tot 90 graden, mijn sportinstructeur gaf dat ook aan, terwijl die bij een vriend van mij wel aanmerkingen had. Instructeur is overigens een oude bodybuilder, dus ik vertrouw hem wel. Hij heeft me vaak genoeg geholpen met andere oefeningen.

Heb van nature wel wat sterkere benen dan bovenlijf, ook van voetbal, alhoewel dit een heel andere sport is, denk ik dat dit wel meeweegt om de ontwikkeling van mijn benen.
Je moet lager dan 90 graden gaan toch?
pi_126884997
Heb je toevallig korte armen mie_at_work? Dus je spanwijdte korter dan je lichaamslengte.
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:32:15 #42
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_126885091
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:28 schreef _-_ het volgende:

[..]

Ik doe het zelf niet, vanwege zwakke knieën.

Tot parallel
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:32:41 #43
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_126885113
quote:

[..]

hangt van de stangpositie af. Met front squat of high bar is het heel makkelijk below parallel te gaan, met een low bar squat zal je bij parallel al je limiet bereiken qua ROM
Drinky is een baas
pi_126885128
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:30 schreef VacaLoca het volgende:
Heb je toevallig korte armen mie_at_work? Dus je spanwijdte korter dan je lichaamslengte.
Uh heb wel relatief kortere armen volgens mij. Mijn armen waren korter dan mijn ex haar armen, die 1,60 was. Terwijl mijn benen wel langer waren -O-
pi_126885232
Ja moet wel zeggen, sommigen zakken echt bijna met hun ass tegen de vloer, zo ver kom ik bij lange na niet. Zei dat ook tegen mijn instructeur, maar die zei dat het in principe niet nodig is. Maar idd, als je dat zou doen, zou je het wel veel zwaarder maken :)
pi_126885275
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:32 schreef mie_at_work het volgende:

[..]

Uh heb wel relatief kortere armen volgens mij. Mijn armen waren korter dan mijn ex haar armen, die 1,60 was. Terwijl mijn benen wel langer waren -O-
Kan deels verklaren waarom je minder deadlift. Korte armen is in nadeel bij DL en in voordeel bij BP.
Ik heb het andersom (spandwijdte 5.5% langer dan lichaamslengte - 1.94 om 1.84)
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:35:35 #47
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_126885280
Wanneer je squat goed is kun je waarschijnlijk gewoon nog veel meer deadliften maar durf/doe je dit nog niet om formi-ssues of omdat je denkt dat je wanneer je er meer dan 8 per setje doet je net zo goed niet kan trainen.
BEASTMODE
pi_126885446
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef Awesome_ het volgende:
Wanneer je squat goed is kun je waarschijnlijk gewoon nog veel meer deadliften maar durf/doe je dit nog niet om formi-ssues of omdat je denkt dat je wanneer je er meer dan 8 per setje doet je net zo goed niet kan trainen.
Ja denk meer de form issue. Heb het paar keer in spiegel geprobeerd zonder gewicht, maar heel veel dieper dan 90 graden kan ik volgens mij niet eens. Najah misschien volgende week eens proberen, vandaag al legday gehad :X
pi_126885563
Even wat metingen gedaan met behulp van een veter en wat a4tjes. Ik kom ongeveer op de volgende maten uit:

Kuiten 45 cm
Bovenbenen 65 cm
Middel 85 cm
Borst 110 cm
Nek 50 cm

Ik gok dat Panzermaus zijn borst 2 keer zijn middel is _O-

1,94 @ 99 kilo trouwens
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_126885659
quote:
2s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Even wat metingen gedaan met behulp van een veter en wat a4tjes. Ik kom ongeveer op de volgende maten uit:

Kuiten 45 cm
Bovenbenen 65 cm
Middel 85 cm
Borst 110 cm
Nek 50 cm

Oeh cool, ga ik morgen ook eens doen :D
Waarom trouwens je nek? Wordt die ook groter dan :o
pi_126885660
quote:

[..]

Het gaat tussen je heupen en je middel moet onder het gat van je knieen komen ;)
pi_126885686
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:43 schreef mie_at_work het volgende:

[..]

Oeh cool, ga ik morgen ook eens doen :D
Waarom trouwens je nek? Wordt die ook groter dan :o
Volgens mij kon je met je nek je vetpercentage bepalen
pi_126885754
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Kan deels verklaren waarom je minder deadlift. Korte armen is in nadeel bij DL en in voordeel bij BP.
Ik heb het andersom (spandwijdte 5.5% langer dan lichaamslengte - 1.94 om 1.84)
Ik heb ook juist orang oetan armen.
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:45:47 #54
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_126885765
Nek icm middelomtrek = US Navy Method voor BF%
BEASTMODE
pi_126885824
Btw ik doe bij rug wel altijd eerst vier sets pull ups als warming up, maar in principe maakt dat voor de deadlift niet uit toch lijkt me?
pi_126885894
quote:

Kuiten 45 cm
Bovenbenen 65 cm
Middel 85 cm
Borst 110 cm
Nek 50 cm

1,94 @ 99 kilo trouwens
Jezus wat een stierennek heb je dan? :P

Mijne van wat ik weet:
kuiten 41cm
bovenbenen 62cm
middel 87
nek 37
Ik heb een buikje :(
pi_126885994
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:49 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Jezus wat een stierennek heb je dan? :P

Mijne van wat ik weet:
kuiten 41cm
bovenbenen 62cm
middel 87
nek 37
Ik heb een buikje :(
Valt wel mee, alles is prima in verhouding. Alleen de borst moet nog wat extra aandach maar daar werk ik de laatste tijd aan en ook die gaat de goede kant op. Zal op vakantie even een goede cut zetten met wat bodyweight spul en vriendinsquats e.d. :')
pi_126886039
Ecto4life (ik):

Kuiten: 32
Bovenbenen: 51
Middel: 75 (skinny-fat ecto)
Borst: 85 (5 maanden dumbbell BP: result: bijna geen :') )
Nek: 37

En ter indicatie bottenstructuur, daar je er geen spieren en amper vet hebt: polsen 16cm :')

oh en niet onbelangrijk: bij 1.84 dus en 70 kilo
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:53:33 #59
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_126886085
Ik denk dat je een meetfout hebt gemaakt bij je nek bro. 50cm. :o
BEASTMODE
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:55:30 #60
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_126886175
Ik heb mijn voedingsschema toch maar weer omgegeooid, ook gelijk maar een duurdere gym abo genomen (bijna 4x duurder :') ) omdat ik anders 3 zware trainingen in 4 dagen moest stoppen, en daar heeft niemand zin in :') .

Dieet aangepast naar 40 fat/30 protein/30 carb. Hoeveelheid energie van 2000~2300kcal opgeschroeft naar 2600~2900kcal. Ik kom op een goede 210+ gram eiwitten op een dag zo, twijfel eerlijk gezegd of mijn nieren dat op lange termijn gaan trekken, gezien het op bijna 3g/kg lichaamsgewicht komt. Ik heb genoeg gelezen dat het ongevaarlijk is, maar heb van de andere kant ook weer genoeg gelezen dat het niet goed is. Super hoge proteine inname komt trouwens voornamelijk op mijn trainingsdagen voor waar ik ongeveer 400kcal meer eet dan op rustdagen. Wellicht dat het slimmer is om op die dagen mijn carbs naar 35% op te schroeven en eiwitten naar 25%?

Gewicht nu is ~72kg en ik wil over een week of 5 toch weer rond de 74~75kg zitten.

Trainingsschema ook aangepast. Naast deadlift, squat, chest up, calf raise en seated rows ook cleans in het A programma gegooid. Ja, druk schema voor 1 dag :')

Op dag B military press voor clean & press vervangen.

nog snel een pic geschoten voor ik m'n abs weer een tijdje niet ga zien ;(
SPOILER
Check die kindbarende hips. 6 Kinderen baren geen problemen, V-taper wel :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Drinky op 23-05-2013 07:57:27 ]
Drinky is een baas
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:57:28 #61
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_126886268
quote:
3s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:55 schreef Drinky het volgende:
Ik heb mijn voedingsschema toch maar weer omgegeooid, ook gelijk maar een duurdere gym abo genomen (bijna 4x duurder :') ) omdat ik anders 3 zware trainingen in 4 dagen moest stoppen, en daar heeft niemand zin in :') .

Dieet aangepast naar 40 fat/30 protein/30 carb. Hoeveelheid energie van 2000~2300kcal opgeschroeft naar 2600~2900kcal. Ik kom op een goede 210+ gram eiwitten op een dag zo, twijfel eerlijk gezegd of mijn nieren dat op lange termijn gaan trekken, gezien het op bijna 3g/kg lichaamsgewicht komt. Ik heb genoeg gelezen dat het ongevaarlijk is, maar heb van de andere kant ook weer genoeg gelezen dat het niet goed is. Super hoge proteine inname komt trouwens voornamelijk op mijn trainingsdagen voor waar ik ongeveer 400kcal meer eet dan op rustdagen. Wellicht dat het slimmer is om op die dagen mijn carbs naar 35% op te schroeven en eiwitten naar 25%?

Gewicht nu is ~72kg en ik wil over een week of 5 toch weer rond de 74~75kg zitten.

Trainingsschema ook aangepast. Naast deadlift, squat, chest up, calf raise en seated rows ook cleans in het A programma gegooid. Ja, druk schema voor 1 dag :')

SPOILER
Check die kindbarende hips, 6 kinderen baren geen problemen, V-taper wel :')
72 kilo?
Hoe lang ben je?
YouTube
pi_126886322
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:53 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat je een meetfout hebt gemaakt bij je nek bro. 50cm. :o
Net opnieuw gemeten, zit nu op ~45 cm. Best moeilijk in te schatten met een veter die elastisch is en a4papier :')
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:59:06 #63
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_126886342
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:57 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

72 kilo?
Hoe lang ben je?
Ergens rond de 1.81~1.84. Al heel lang niet gemeten.
Drinky is een baas
  donderdag 23 mei 2013 @ 00:01:40 #64
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_126886463
Mijn onderarmen zijn echt fucked.

Deadlift en pullups gedaan, mijn hele grip is gewoon weg.

Meer mensen die daar last van hebben?

Die laatste rep met deadlift glijd hij zowat uit mijn handen :')

quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:59 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ergens rond de 1.81~1.84. Al heel lang niet gemeten.
ziet er meer ripped uit dan ik op mijn 1m78 ...
YouTube
pi_126886556
Had een tabel gemaakt van wat ik binnenkrijg.

Zijn deze verhoudingen wel oke?

Kcal: 3500
Eiwit: 190
Koolh: 240
Suikers: 85
Verz. vet: 66
e.ov. vet: 40
m.ov. vet: 30
pi_126886648
quote:
2s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:58 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Net opnieuw gemeten, zit nu op ~45 cm. Best moeilijk in te schatten met een veter die elastisch is en a4papier :')
Plakband :P
pi_126886693
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:01 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik heb mijn grip wat kunnen versterken met:

http://www.fitness-seller.nl/heavy-grips/
  donderdag 23 mei 2013 @ 00:06:21 #68
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_126886712
quote:

[..]

Zal enigszins ook wel aan de pomp liggen denk ik, stond helemaal strak na de training.
Drinky is een baas
pi_126886819
Trouwens voor de mensen die hun body fat met de navy method willen berekenen:
http://fitness.bizcalcs.com/Calculator.asp?Calc=Body-Fat-Navy

Ik kom uit op 14%, denk dat het er een paar % vanaf zit (spiegelgok =17%).
pi_126886821
quote:

[..]

Bij mij begint de bar bij 135 kg ook weg te glijden, helemaal met sumo stance want dan zit ik met me handen op het gladde gedeelte. Red mijn reps nog wel maar met moeite, ben daarom aan het switchen naar hook grip, zou super zijn als het wat comfortabeler zou zijn lol.
  donderdag 23 mei 2013 @ 00:09:19 #71
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_126886852
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:08 schreef esv7 het volgende:

[..]

Bij mij begint de bar bij 135 kg ook weg te glijden, helemaal met sumo stance want dan zit ik met me handen op het gladde gedeelte. Red mijn reps nog wel maar met moeite, ben daarom aan het switchen naar hook grip, zou super zijn als het wat comfortabeler zou zijn lol.
bij 100 kilo hier al :')
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:06 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ik heb mijn grip wat kunnen versterken met:

http://www.fitness-seller.nl/heavy-grips/
thnx, ik ken ze.
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:06 schreef Drinky het volgende:

[..]

Zal enigszins ook wel aan de pomp liggen denk ik, stond helemaal strak na de training.
Zou het?

Morgen helemaal afzien :')
YouTube
pi_126886919
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:45 schreef Awesome_ het volgende:
Nek icm middelomtrek = US Navy Method voor BF%
Hahaha even uitgerekend:

body fat = 8% You meet the Department of Defense goal.

http://www.calculator.net/army-body-fat-calculator.html

Klopt niet helemaal vrees ik :') Dikke vetrollen op m'n buik (hoewel het overall nog wel kan kloppen want alles zit bij m'n middel en verder juist vrij duin - wat irritant is want sixpack betekent bij mij ingevallen lijkengezicht - en vol gezicht staat me 10x beter dus dan maar buikje ;()
pi_126887133
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[..]

thnx, ik ken ze.

[..]

Zou het?

Mixed grip of hook grip eens proberen? Ik merk met overhand grip e ht dat die er uit gaat rollen, dit heb je met de mixed grip al minder dacht ik nog niet geprobeerd.
  donderdag 23 mei 2013 @ 00:15:59 #74
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_126887151
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:15 schreef esv7 het volgende:

[..]

Mixed grip of hook grip eens proberen? Ik merk met overhand grip e ht dat die er uit gaat rollen, dit heb je met de mixed grip al minder dacht ik nog niet geprobeerd.
Mixed grip hou ik wel vol... maar dat kan op zulk gewicht niet de bedoeling zijn :')
YouTube
pi_126887427
Heupen: 102.5 cm
Taille: 70.5cm
Borst: 84cm (nee ik heb geen kleine tieten :') )
Bovenbeen: 60cm
  donderdag 23 mei 2013 @ 07:27:01 #76
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_126890636
quote:

SPOILER
Mooi gast. Dikke schouders en bicepsen joh :9 Gaat goed ^O^
en ripped as fuck!

Kijk gewoon ff aan hoe je je voelt met die proteine intake. Ik heb ook een hele tijd op bijna 4gram/kg gezeten, maar voelde me echt niet lekker daarop, gewoon geen kracht/energie met trainen. Op High carbs (55 a 60%) met daarbij 2g/kg voel en groei ik veel beter i.i.g.

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 23-05-2013 08:11:09 ]
  donderdag 23 mei 2013 @ 07:29:03 #77
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_126890655
quote:
7s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef seto het volgende:

[..]

trainer die (terwijl ik sta te deadliften) mensen er bij haalt om te laten zien aan andere hoe je moet deadliften :9
B-)

wat hadden ze te melden dan? Kan me niet voorstellen dat jij iets aan je form niet goed hebt ^O^

kan ik me niet voorstellen
c_/

[ Bericht 12% gewijzigd door RaymondK op 23-05-2013 07:57:48 ]
  donderdag 23 mei 2013 @ 08:45:26 #78
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_126891557
quote:

Kuiten 45 cm
Bovenbenen 65 cm
Middel 85 cm
Borst 110 cm
Nek 50 cm

1,94 @ 99 kilo trouwens
Vetpercentage?
pi_126891977
Welke creatine nemen jullie en waarom neem je die?
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_126892122
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:06 schreef 1517 het volgende:
Mono! :)
  donderdag 23 mei 2013 @ 09:52:16 #81
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_126893026
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:06 schreef 1517 het volgende:
Geen, heb 1 potje opgemaakt. Merkte helaas weinig tot geen verschil..itt de verhalen die ik er soms over lees.
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:10:23 #82
69994 seto
-|||--------|||-
pi_126893555
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2013 07:29 schreef RaymondK het volgende:

[..]

trainer die (terwijl ik sta te deadliften) mensen er bij haalt om te laten zien aan andere hoe je moet deadliften :9
B-)

wat hadden ze te melden dan? Kan me niet voorstellen dat jij iets aan je form niet goed hebt ^O^

kan ik me niet voorstellen
c_/

Startpositie en mijn rug die krom stond als de stang weer naar beneden ging.

c_/
Seto is zo ene baas he
pi_126893886
Jezus ben veel kracht kwijt geraakt. Kan mezelf niet eens 2x optrekken aan een plank in een speeltuin..

Iemand een trainingsschema voor thuis coor beginners?
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
pi_126894103
quote:

SPOILER
Foto is weg?
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:27:42 #85
69994 seto
-|||--------|||-
pi_126894117
quote:

SPOILER
ripped :o
Seto is zo ene baas he
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:34:59 #86
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_126894328
Iemand bekend met training met gewichtsvesten? Sowieso voor weighted pullups/chinups en dips, maar ook met hardlopen erbij? Ik heb het gevoel dat het funest is voor de knieën, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:38:03 #87
69994 seto
-|||--------|||-
pi_126894439
Met hardlopen lijkt het me inderdaad niet goed voor je gewrichten. Wat wil je er precies mee bereiken?
Seto is zo ene baas he
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:39:19 #88
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_126894494
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:38 schreef seto het volgende:
Met hardlopen lijkt het me inderdaad niet goed voor je gewrichten. Wat wil je er precies mee bereiken?
De dips etc lijken me logisch, het hardlopen gaat me meer om explosiviteit (hiit, korte sprints).
pi_126894608
quote:

Kuiten 45 cm
Bovenbenen 65 cm
Middel 85 cm
Borst 110 cm
Nek 50 cm

1,94 @ 99 kilo trouwens
n/m moet verder lezen

[ Bericht 6% gewijzigd door CorwinofAmber op 23-05-2013 10:50:58 (meuh) ]
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:43:39 #90
69994 seto
-|||--------|||-
pi_126894642
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:39 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

De dips etc lijken me logisch, het hardlopen gaat me meer om explosiviteit (hiit, korte sprints).
Denk dat je voor explosiviteit beter dingen als power cleans en squat jumps etc. kan doen. Anders probeer je even die dude te pmen hier die aan American football doet, ben zijn naam alleen even kwijt :@
Seto is zo ene baas he
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:44:19 #91
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_126894668
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:43 schreef seto het volgende:

[..]

Denk dat je voor explosiviteit beter dingen als power cleans en squat jumps etc. kan doen. Anders probeer je even die dude te pmen hier die aan American football doet, ben zijn naam alleen even kwijt :@
Kidkash
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:44:52 #92
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_126894680
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:43 schreef seto het volgende:

[..]

Powercleans doe ik al, groot fan. Het gaat me echter om explosiviteit in sprints. Iets dat als rechtsback in voetbal niet mag ontbreken.
pi_126895156
quote:
8s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:26 schreef Travel. het volgende:

[..]

Foto is weg?
Op de link in de quote van RaymondK kijken, het is allemaal niet zo moeilijk ;)
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_126897228
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:13 schreef Atemno het volgende:

[..]

Mono! :)
Dit. Creapure. Goed en goedkoop.
pi_126897392
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:44 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Powercleans doe ik al, groot fan. Het gaat me echter om explosiviteit in sprints. Iets dat als rechtsback in voetbal niet mag ontbreken.
Train door te rennen met een helling en zorg bij het inzetten van de sprint dat je geen sprongetje maakt maar direct solide stappen zet.
pi_126897468

wat vinden jullie van dit schema :@
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 23 mei 2013 @ 12:04:01 #97
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_126897558
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:01 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
13 oefeningen op 1 dag?

Heb je die van een sportschoolinstructeur gekregen?
  donderdag 23 mei 2013 @ 12:04:57 #98
69994 seto
-|||--------|||-
pi_126897591
Ik stopte met lezen bij 'Fly's'.
Seto is zo ene baas he
pi_126897681
leg even precies uit wat er mis mee is en wat er mist
je moet toch wel buff worden hiermee?
pi_126897724
geoden garp
  donderdag 23 mei 2013 @ 12:10:10 #101
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_126897785
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:07 schreef Beach het volgende:
leg even precies uit wat er mis mee is en wat er mist
je moet toch wel buff worden hiermee?
Volgens mij sws beter om minder oefeningen en langer en zwaarder te doen :@
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 23 mei 2013 @ 12:34:16 #102
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_126898676
Cablecurl 50 kg BAM, in yo face.
pi_126898908
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:03 schreef VacaLoca het volgende:
Had een tabel gemaakt van wat ik binnenkrijg.

Zijn deze verhoudingen wel oke?

Kcal: 3500
Eiwit: 190
Koolh: 240
Suikers: 85
Verz. vet: 66
e.ov. vet: 40
m.ov. vet: 30
?
eiwit = 190 * 4 = 760
kh = 240 * 4 = 960
vet = (60+40+30) * 9 = 1224
= 2944 kcals
hoe kom jij aan 3500?
pi_126899044
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:04 schreef seto het volgende:
Ik bij het woord Machine.
Hoe kom je aan dit schema?
  donderdag 23 mei 2013 @ 12:59:11 #105
55709 Stereotomy
pi_126899614
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:40 schreef DjMark het volgende:

[..]

?
eiwit = 190 * 4 = 760
kh = 240 * 4 = 960
vet = (60+40+30) * 9 = 1224
= 2944 kcals
hoe kom jij aan 3500?
kh niet incl. de suikers?
pi_126899630
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[..]

thnx, ik ken ze.

[..]

Zou het?

Doe ook mixed grip vanaf 100 kg.

Heb van die dagen dat het snel uit mijn handen glijdt, zeker als het warm is in de gym (bijna altijd dus). Dan herpak ik hem gewoon weer even snel en ga meteen door.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_126899745
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:43 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Ik bij het woord Machine.
Hoe kom je aan dit schema?
Okee ik zal het eerlijk zeggen. Is niet mijn schema maar die van iemand anders. Ik doe gewoon SL.
Diegene wilde niet dat het gepost werd maar ik deed het toch om te zien wat jullie ervan vonden, aangezien alleen mijn mening niet genoeg was dat het slecht was en dat 3sets 15reps ook nergens voor nodig was. Uiteraard blijft die fokker verder anoniem :)
  donderdag 23 mei 2013 @ 13:07:41 #108
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_126899945
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 13:02 schreef Beach het volgende:

[..]

Okee ik zal het eerlijk zeggen. Is niet mijn schema maar die van iemand anders. Ik doe gewoon SL.
Diegene wilde niet dat het gepost werd maar ik deed het toch om te zien wat jullie ervan vonden, aangezien alleen mijn mening niet genoeg was dat het slecht was en dat 3sets 15reps ook nergens voor nodig was. Uiteraard blijft die fokker verder anoniem :)
Kingtoppie gok ik?
pi_126900153
quote:

[..]

Ik zie geen squat, deadlift, lunges. Adduction en abduction is alleen voor Libelle lezende vrouwen die niet vooruit willen komen. Indien het om een vrouw gaat: naar slank-en-sterk.nl verwijzen en in de nieuwste M&F het interview met die vrouw laten lezen.
pi_126900218
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:04 schreef seto het volgende:
Bij mij zitten db flyes ook in mijn borst/triceps dag, naast o.a. flat en incline presses. Werkt erg goed voor mij. Heb ze er een tijd uit gehad en kreeg het idee dat mijn chest wat uit vorm raakte.
  donderdag 23 mei 2013 @ 13:19:00 #111
294141 tarantism
hups in die kont
pi_126900323
quote:
en dat 3sets 15reps ook nergens voor nodig was.
Dit is ook wel erg kort door de bocht. Er zijn zeker aanwijzingen dan voor een 'bodybuild' training wat minder herhalingen effectiever kunnen zijn, maar ik zou me niet blindstaren op de dogma's van de huidige trainingscultuur.
pi_126901506
quote:

[..]

Is dit schema door een "sportschool" gemaakt?
pi_126901521
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 13:16 schreef ssebass het volgende:

[..]

Bij mij zitten db flyes ook in mijn borst/triceps dag, naast o.a. flat en incline presses. Werkt erg goed voor mij. Heb ze er een tijd uit gehad en kreeg het idee dat mijn chest wat uit vorm raakte.
Fly's is een goede oefening.
pi_126901534
Laat LooksP(t) staan voor hoe je eruitziet getraind en opgepompt op tijdstip t en LooksN(t) voor hoe je eruitziet zonder pomp en op een rustdag beide uitgedrukt als een reëel getal tussen 0 en 100 met 0 je beginfysiek en 100 je streeffysiek.

Vraag: geldt voor jou LooksP(x)-LooksP(y)=LooksN(x)-LooksN(y)?

(Is de toename in schoonheid in opgepompte staat gelijk aan in die in onopgepompte staat?)

En belangrijkste:
Voor welke t geldt: LooksN(x+t)=LooksP(x)?

(Hoe lang duurt het voordat je onopgepompte lichaam erbij staat zoals je net getrainde lichaam eruit ziet?)
It's gonna take more bullets than you could ever fire to win this game... but one bullet... and I can give you a thousand lives.
pi_126901653
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 13:50 schreef Volatility het volgende:
Laat LooksP(t) staan voor hoe je eruitziet getraind en opgepompt op tijdstip t en LooksN(t) voor hoe je eruitziet zonder pomp en op een rustdag beide uitgedrukt als een reëel getal tussen 0 en 100 met 0 je beginfysiek en 100 je streeffysiek.

Vraag: geldt voor jou LooksP(x)-LooksP(y)=LooksN(x)-LooksN(y)?

(Is de toename in schoonheid in opgepompte staat gelijk aan in die in onopgepompte staat?)

En belangrijkste:
Voor welke t geldt: LooksN(x+t)=LooksP(x)?

(Hoe lang duurt het voordat je onopgepompte lichaam erbij staat zoals je net getrainde lichaam eruit ziet?)
Hangt ervan af of je snel progressie maakt (o.a. afhankelijk van leeftijd) en of je creatine gebruikt (extra pomp). Bij mij is t zeker een half jaar; ik maak niet zoveel progressie meer.
pi_126901757
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 13:50 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Is dit schema door een "sportschool" gemaakt?
aye
pi_126901793
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 13:56 schreef Beach het volgende:

[..]

aye
Naming and shaming: welke sportschool?
pi_126901866
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 13:58 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Naming and shaming: welke sportschool?
Geen idee joh. Zal het eens vragen.
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:09:14 #119
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_126902216
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:59 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Train door te rennen met een helling en zorg bij het inzetten van de sprint dat je geen sprongetje maakt maar direct solide stappen zet.
Mijn looptechniek is prima wat dat betreft.
De helling is een goede tip, daar had ik nog niet aan gedacht! Bedankt!
pi_126902429
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:09 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Post eens een videotje. Ben wel benieuwd naar wat prima looptechniek is
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_126902467
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:54 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Dit. Creapure. Goed en goedkoop.
Zit nu ook aan Creapure. Weet alleen niet of ik wat merk.
Hoe neem jij dit CarbonC? Cylce je creatine? Wat is je daglijkse dosis
pi_126902482
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:09 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Probeer eens te trainen op de eerste stappen. Zet een vriend/teamgenoot voor je neer en probeer met zoveel kracht uit de startblokken te komen dat je hem omver kan duwen ;)
pi_126902500
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:15 schreef 1517 het volgende:

[..]

Cyclen is niet nodig, loaden ook niet en houd je maar gewoon aan de voorgeschreven 5 gram per dag ;)
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:17:52 #124
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_126902548
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:16 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Probeer eens te trainen op de eerste stappen. Zet een vriend/teamgenoot voor je neer en probeer met zoveel kracht uit de startblokken te komen dat je hem omver kan duwen ;)
Zo trainen we al tijdens de trainingen, het gaat me er meer om dat ik solo mijn explosiviteit in sprints kan blijven trainen gedurende de zomerstop.

Ergo: Dit in combinatie met BB is een stormram worden <3
pi_126902570
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:16 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Cyclen is niet nodig, loaden ook niet en houd je maar gewoon aan de voorgeschreven 5 gram per dag ;)
Dit.
pi_126902728
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:17 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Zo trainen we al tijdens de trainingen, het gaat me er meer om dat ik solo mijn explosiviteit in sprints kan blijven trainen gedurende de zomerstop.

Ergo: Dit in combinatie met BB is een stormram worden <3
Een stormram worden voor het voetballen :') (tenzij American Football :9~ )
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:22:12 #127
391621 Hiatus
pi_126902735
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:18 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Dit.
Elke dag 5 gram alsof je naar de shoppa gaat
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:30:17 #128
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_126903070
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:22 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Een stormram worden voor het voetballen :') (tenzij American Football :9~ )
In de lagere regionen van het voetbal heb je nogal wat dikkertjes, en dan is het best handig om wat meer gewicht te hebben voor duels en genoeg snelheid om je rushes te maken. Dat samen met de voorkeur voor fysiek hard spel noem ik het een stormram ja.

Zullen we het weer over BB hebben? :7
pi_126903843
Kun je je spieren verliezen maar alsnog je kracht behouden?
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:48:50 #130
55709 Stereotomy
pi_126903937
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:46 schreef G.R.S. het volgende:
Kun je je spieren verliezen maar alsnog je kracht behouden?
Kracht is een functie van hoeveelheid spier, neurologische adaptatie en je fysieke/geestelijke gesteldheid op dat moment (bv. ATP pool, glycogeenreserves).

Dus technisch: ja, praktisch: niet echt.
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:49:06 #131
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_126903948
Ik stem op de gristenunie
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:50:59 #132
55709 Stereotomy
pi_126904029
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:15 schreef 1517 het volgende:

[..]

http://www.aworkoutroutine.com/taking-creatine/

^^dit zou in de OP moeten.

Wat merk je van creatine:

Ja: hardere spieren, gewichtstoename door vocht
Nee: direct merkbare krachtgains in de gym. No way dat je acuut iets kunt merken van creatine. Met testen op grote groepen worden kleine, maar consistente single digit verbeteringen aangetoond; no way dat je dat als individu, subjectief op jezelf, kunt merken.
pi_126904035
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:48 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Kracht is een functie van hoeveelheid spier, neurologische adaptatie en je fysieke/geestelijke gesteldheid op dat moment (bv. ATP pool, glycogeenreserves).

Dus technisch: ja, praktisch: niet echt.
Bedankt! :)

Ben anderhalve kilo afgevallen en ik weet haast zeker dat het vocht en spierverlies is. Ik heb twee weken niets aan KT of cardio gedaan en ik heb ook niet veel gegeten wegens stress :') (stress = geen honger)

Dinsdag triceps en borst getraind en het ging makkelijk daarom mijn vraag aan jullie.
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:51:54 #134
55709 Stereotomy
pi_126904072
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:51 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Bedankt! :)

Ben anderhalve kilo afgevallen en ik weet haast zeker dat het o.a. spierverlies is. Ik heb twee weken niets aan KT of cardio gedaan en ik heb ook niet veel gegeten wegens stress :') (stress = geen honger)

Dinsdag triceps en borst getraind en het ging makkelijk daarom mijn vraag aan jullie.
Het is water. Nu goed dooreten, een keer trainen (=weer meer water in je spieren) en het zit er allemaal weer aan.

Ik snap niet waar die paniek van mensen altijd vandaan komt als je een keer een kilo meer of minder weegt dan vorige week. :)
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:53:32 #135
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_126904151
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Het is water. Nu goed dooreten, een keer trainen (=weer meer water in je spieren) en het zit er allemaal weer aan.

Ik snap niet waar die paniek van mensen altijd vandaan komt als je een keer een kilo meer of minder weegt dan vorige week. :)
Daarom gewoon afgaan op gevoel en uiterlijk.
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:53:56 #136
391621 Hiatus
pi_126904172
Ook zoveel mensen die bijna geen alcohol meer durven te drinken nu ze trainen.
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:55:01 #137
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_126904223
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:53 schreef Hiatus het volgende:
't is gewoon heel simpel, ene dag alcohol is de andere dag mindere prestatie, en dus geen maximale prestatie, en dus geen maximale groei...

Voor mijzelf vind ik dat rede genoeg om niet te drinken.(Plus dat ik me darmtechnisch gewoon veel beter voel zonder alcohol.)
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:57:50 #138
391621 Hiatus
pi_126904361
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:55 schreef RaymondK het volgende:

[..]

't is gewoon heel simpel, ene dag alcohol is de andere dag mindere prestatie, en dus geen maximale prestatie, en dus geen maximale groei...

Voor mijzelf vind ik dat rede genoeg om niet te drinken.(Plus dat ik me darmtechnisch gewoon veel beter voel zonder alcohol.)
Voor mij geen reden om niet te drinken, aangezien ik niet 7 dagen per week train.
En me prestatie ook niet zoveel minder is.

Maar bedoel meer dat mensen in de veronderstelling zijn dat hun gains teniet worden gedaan als ze drinken, of dat een significante hoeveelheid spier word afgebroken.
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:59:16 #139
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_126904437
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:53 schreef Hiatus het volgende:
Alcohol onderdrukt testosteron ook n zekere mate, dus het is nadelig voor spiergroei.
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:02:34 #140
391621 Hiatus
pi_126904589
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:59 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Alcohol onderdrukt testosteron ook n zekere mate, dus het is nadelig voor spiergroei.
Ik weet de ins en outs maar wil gewoon zeggen dat je kan drinken en alsnog goede gains maken.
Mensen ontnemen zich een avondje bier zuipen en plezier met hun vrienden omdat ze bang zijn dat ze meteen hele week voor niks getrained hebben.
Veel te overdreven neurotisch allemaal.
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:04:13 #141
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_126904669
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:02 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Ik weet de ins en outs maar wil gewoon zeggen dat je kan drinken en alsnog goede gains maken.
Mensen ontnemen zich een avondje bier zuipen en plezier met hun vrienden omdat ze bang zijn dat ze meteen hele week voor niks getrained hebben.
Dat ben ik helemaal met je eens, gewoon in het weekend je biertje pakken!
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:09:28 #142
391621 Hiatus
pi_126904947
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:04 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Licht ontvlambaar vandaag, zit in de cut. Fucking koud ook , zin om me helemaal vol te vreten.
Zou het best kunnen doen ook, toch zieke cardio sessie voor de boeg vanavond.
pi_126905496
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:04 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Deze opmerking hoort volgens mij meer in het Fitness topic thuis. Volgens mij benadeel je echt je lichaam wanneer je bier drinkt, ja 1 kan wel, maar week in week uit klem zuipen zal je prestaties geen goed doen lijkt me. Helemaal in de cut? Wellicht dat iemand anders er meer over weet?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:22:09 #144
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_126905632
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef Kerol het volgende:

[..]

Deze opmerking hoort volgens mij meer in het Fitness topic thuis. Volgens mij benadeel je echt je lichaam wanneer je bier drinkt, ja 1 kan wel, maar week in week uit klem zuipen zal je prestaties geen goed doen lijkt me. Helemaal in de cut? Wellicht dat iemand anders er meer over weet?
Ik zeg dan natuurlijk ook niet dat je je klem moet zuipen, dat is sowieso funest voor je. Ik reken het eerder onder een cheatmeal, zo nu en dan even helemaal los (zowel qua eten en drinken) gaan helpt mij bij het houden aan mijn dieet de overige dagen.
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:24:55 #145
55709 Stereotomy
pi_126905813
We moeten allemaal onze eigen keuzes maken. :)

Ik slaap er niet meer of minder om als iemand anders sneller/langzamer gains maakt dan ikzelf. Bekommer me alleen maar om mijn eigen progressie en doelen.
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:44:18 #146
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_126906702
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_126906751
quote:
Ik was mijn broek ook niet elke keer, T-shirt wel altijd
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:46:59 #148
19297 stinkie
pi_126906844
Ik merk er weinig van als ik een wijntje neem. Bier wat meer. In het weekend een fles leegklokken zie ik wel ja.

Maar als ik een week elke dag een glas wijn neem, al dan niet na training, blijft mijn cut gewoon op schema. Ik heb meer moeite met niet te veel eten tijdens avondeten :@
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:48:03 #149
19297 stinkie
pi_126906905
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:45 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Alles gaat de was in, na elke training. 3 keer in de week trainen, 5 setjes kleding. En na elke training een schone boxer aan. Niks smeriger dan met zo'n natte lappe in je spleet naar huis moeten
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:51:18 #150
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_126907067
quote:
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:45 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

lol.
m'n hempie loopt vanzelf m'n tas uit van het zweet na 1x trainen. Die was ik gelijk.
broekje en handdoek doe ik gerust 1 of 2 weken mee lol.

Ondersjees ook :+ c_/
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:53:18 #151
55709 Stereotomy
pi_126907160
1x per week alles uit de locker en mee naar huis om te wassen bij mij :@ Train doorgaans 2-3x. Heb een hardloopshirt aan (ademend) en een trainingsbroek.

Sokken en ondergoed uiteraard elke keer.
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:54:02 #152
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_126907197
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
1x per week alles uit de locker en mee naar huis om te wassen bij mij :@ Train doorgaans 2-3x.

Sokken en ondergoed uiteraard elke keer.
claim jij een locker 24/7 ??? :@ :o
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:54:31 #153
55709 Stereotomy
pi_126907225
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:54 schreef RaymondK het volgende:

[..]

claim jij een locker 24/7 ??? :@ :o
Heb er 15 EUR voor gegeven om het een jaar te mogen claimen jah :P

Is een huurlocker. Lekker handig, heb er 30 pakjes chocomel, zakken whey + dextrose, shakebeker etc. in liggen
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:56:09 #154
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_126907306
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Is een huurlocker. Lekker handig, heb er 30 pakjes chocomel, zakken whey + dextrose etc. in liggen
dat vind ik asociaal zeg oh hoh. _O- en dat van stereo :+

owh je moet 15eu voor puur die locker betzalen? dat vind ik pas asociaal.
wat een onzin. bij ons is zelfs de zonnebank, sportdrank en het fruit gratis, gratis sauna enz enz.

Hier wordt een niet leeg gehaalde locker open gebroken i.v.m. de hygiene. Athans, dat staat in de regels
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:57:21 #155
55709 Stereotomy
pi_126907376
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:56 schreef RaymondK het volgende:

[..]

wat een onzin. bij ons is zelfs de zonnebank, sportdrank en het fruit gratis, gratis sauna enz enz.
Je hebt daglockers (1 EUR huur die je terugkrijgt) en permanente lockers (15 EUR per jaar).

En ik betaalde maar 80 EUR voor een jaarabonnement he ;) Volgend jaar 160 EUR, uni alumni prijzen.
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:57:50 #156
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_126907400
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:57 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je hebt daglockers (1 EUR huur die je terugkrijgt) en permanente lockers (15 EUR per jaar).

En ik betaalde maar 80 EUR voor een jaarabonnement he ;) Volgend jaar 160 EUR, uni alumni prijzen.
ah. _O_
pi_126907415
Hmm, de komende tijd zal er helaas weinig getraind worden. Ik ben ziek en volgende week beginnen de tentamens. Misschien dat ik ergens een FB workout tussen kan proppen, maar veel zal het niet zijn. Ik ben eigenlijk aan het cutten, maar misschien dat het beter is om de komende twee weken op onderhoud te gaan eten ivm spierverlies?

Of zullen die 2 weken niet veel uitmaken en kan ik gewoon rustig doorcutten?
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:58:57 #158
55709 Stereotomy
pi_126907455
toen ik een polsblessure had was ik gaan cutten. Is niet zo dat je compleet al je spieren verliest in eens.

Zou dusdanig eten dat jij je tentamens goed maakt.
pi_126907470
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:56 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Hier wordt een niet leeg gehaalde locker open gebroken i.v.m. de hygiene. Athans, dat staat in de regels
Serious? Hier moet je echt voor al die dingen dokken.
pi_126907477
Na elke training kan ik mn shirtje net zoals Raymond linearecta de wasmand in commanderen, ik snap niet hoe mensen kunnen trainen zonder als een gek te zweten. Ik doe 1 oefeningen en kan al naar de handdoek grijpen omdat ik begin te lekker.
  donderdag 23 mei 2013 @ 16:00:08 #161
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_126907523
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef Questular het volgende:
Na elke training kan ik mn shirtje net zoals Raymond linearecta de wasmand in commanderen, ik snap niet hoe mensen kunnen trainen zonder als een gek te zweten. Ik doe 1 oefeningen en kan al naar de handdoek grijpen omdat ik begin te lekker.
lol.
is wel lekker. lekker zweetdruppels op je dikke schouders B-) })
  donderdag 23 mei 2013 @ 16:01:04 #162
391621 Hiatus
pi_126907570
quote:
Hoge BF, weinig cardio. Dan zweet ik ook veel meer.
  donderdag 23 mei 2013 @ 16:01:24 #163
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_126907586
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef _-_ het volgende:

[..]

Serious? Hier moet je echt voor al die dingen dokken.
hier is het 29eu/mnd misschien dat het bij jouw tent goedkoper is?
pi_126907628
Ik ging laatst cardio doen met een helling van 15 graden en 12 km/u voor een kwartier lang. Ik dacht dat ik dood ging. Mijn t-shirt was helemaal doorweekt.

quote:
hier is het 29eu/mnd misschien dat het bij jouw tent goedkoper is?
Duurder: 35 eu/mnd :')
  donderdag 23 mei 2013 @ 16:04:09 #165
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_126907704
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:02 schreef _-_ het volgende:
Ik ging laatst cardio doen met een helling van 15 graden en 12 km/u voor een kwartier lang. Ik dacht dat ik dood ging. Mijn t-shirt was helemaal doorweekt.

[..]

nou nou, dan vind ik het wel zielig dat ze ook nog eens voor die meuk rekenen dan.
alles gratis hier, incl yoga lessen en wat voor lessen je nog meer allemaal wel niet wil doen. Al ga je daar de hele dag thee koffie zitten lurken.
  donderdag 23 mei 2013 @ 16:07:30 #166
187510 IrCute
Americunt
pi_126907849
quote:
Ik douche bijna altijd voor en na het trainen en draag mijn outfit 2x :+
pi_126908162
quote:
Als je alleen maar al vivalezend op standje 1 crosstrainert is dat niet nodig. Als je serieus sport moet je gewoon elke keer schone sportkleren aan.
  donderdag 23 mei 2013 @ 16:14:24 #168
19297 stinkie
pi_126908170
Ze hebben vorige week mijn sokken gejat terwijl ik was douchen. Doorweekte meurende dingen met een gat er in _O-

Schoenen lieten ze dan weer staan. Waarschijnlijk ook omdat daat de gaten inzitten :@

Ik krijg overigens betaald om te sporten. Bedrijfsfitness en mijn eigen bijdrage word betaald van wat ik van leasebudget overhoud. En dan ontvang ik ook nog elke 2 maanden 9,50 "correctie fitnesskosten"

pi_126908235
quote:
Dit. Verder: "ik doe grijpen": brabo.
pi_126908332
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Is een huurlocker. Lekker handig, heb er 30 pakjes chocomel, zakken whey + dextrose, shakebeker etc. in liggen
Lijkt me ideaal! Kan alleen bijna nergens volgens mij.
pi_126908851
quote:
Ja het zijn Britten. Er was ook een nieuwsbericht dat ze hun ondergoed 7 dagen op rij droegen of iets in die richting. Gewoon binnenstebuiten en weer gaan. Echt smerig.

Draag iedere keer schone kleding.
pi_126909377
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:14 schreef stinkie het volgende:
Ze hebben vorige week mijn sokken gejat terwijl ik was douchen. Doorweekte meurende dingen met een gat er in _O-

Schoenen lieten ze dan weer staan. Waarschijnlijk ook omdat daat de gaten inzitten :@

Ik krijg overigens betaald om te sporten. Bedrijfsfitness en mijn eigen bijdrage word betaald van wat ik van leasebudget overhoud. En dan ontvang ik ook nog elke 2 maanden 9,50 "correctie fitnesskosten"

Mijn banaan is al een paar keer uit mijn tas gejat. :')
pi_126909593
Hier laten ze rustig de mobiel in de kleedkamer liggen tijdens het douchen, ook nog niemand gehoord over diefstal. Je bent wel fucking zielig als je een banaan of een paar sokken gaat stelen:/.
pi_126909712
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik stem op de gristenunie
_O_
pi_126909806
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:44 schreef esv7 het volgende:
Hier laten ze rustig de mobiel in de kleedkamer liggen tijdens het douchen, ook nog niemand gehoord over diefstal. Je bent wel fucking zielig als je een banaan of een paar sokken gaat stelen:/.
Dit. Heeft ook veel te maken met de sfeer/cultuur in de gym. En alsnje het van diefstal moet hebben in je leven ben je gewoon sneu.
pi_126909857
Vandaag weer front squat geprobeerd maar ik mis echt de lenigheid. Ook een beetje een zeurend gevoel in mijn polsen. Had het met 40 kg geprobeerd maar had hem meer in mijn hand liggen dan op mijn schouder. En als ik mijn ellebogen verder omhoog doe dan komt die barbell tegen mijn keel en stik ik daarvan.
  donderdag 23 mei 2013 @ 16:58:12 #177
236125 33
the exploding psychology
pi_126910161
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:51 schreef esv7 het volgende:
Vandaag weer front squat geprobeerd maar ik mis echt de lenigheid. Ook een beetje een zeurend gevoel in mijn polsen. Had het met 40 kg geprobeerd maar had hem meer in mijn hand liggen dan op mijn schouder. En als ik mijn ellebogen verder omhoog doe dan komt die barbell tegen mijn keel en stik ik daarvan.
Probeer de volgende keer een crossed arm grip bij je front squats.
pi_126910529
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:49 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Dit. Heeft ook veel te maken met de sfeer/cultuur in de gym. En alsnje het van diefstal moet hebben in je leven ben je gewoon sneu.
Ik denk dat als je bezwete sokken gaat jatten, je een rare fetish of iets hebt. Denkt niet dat je ze kan verkopen of iets. En ik doe liever geen sokken aan dan iemands stinkende sokken
  donderdag 23 mei 2013 @ 17:08:58 #179
55709 Stereotomy
pi_126910624
Die worden verpakt en verstuurd naar Japan waar geile schoolmeisjes eraan gaan ruiken.

Oh wacht.
  donderdag 23 mei 2013 @ 17:12:39 #180
391621 Hiatus
pi_126910779
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:51 schreef esv7 het volgende:
En als je alleen wijs en middelvinger om de bar doet nadat je rekoefeningen heb gedaan?
pi_126910820
quote:
14s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:58 schreef 33 het volgende:

[..]

Probeer de volgende keer een crossed arm grip bij je front squats.
Ik denk dat ik gewoon veel moet stretchen, ben zo stijf als een plank eigenlijk. Kan niet eens met mijn vingers de grond raken met gestrekte benen. Ik wil de front squat leren om daarna aan de power clean, clean en clean en jerk te gaan leren.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:12 schreef Hiatus het volgende:

[..]

En als je alleen wijs en middelvinger om de bar doet nadat je rekoefeningen heb gedaan?
Zal het proberen met twee vingers morgen, weet jij nog een paar stretch oefeningen om ervoor te doen?
  donderdag 23 mei 2013 @ 17:29:37 #182
391621 Hiatus
pi_126911511
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:13 schreef esv7 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik gewoon veel moet stretchen, ben zo stijf als een plank eigenlijk. Kan niet eens met mijn vingers de grond raken met gestrekte benen. Ik wil de front squat leren om daarna aan de power clean, clean en clean en jerk te gaan leren.

[..]

Zal het proberen met twee vingers morgen, weet jij nog een paar stretch oefeningen om ervoor te doen?
Deze 3 doe ik;
Voor pols

En voor tricep
pi_126912198
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:29 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Deze 3 doe ik;
Voor pols
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor tricep
[ afbeelding ]
Oke dankjewel, ga het morgen weer proberen :) .
pi_126913326
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:15 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Dit. Verder: "ik doe grijpen": brabo.
Limbo ;)
pi_126913531
Boys. Volgende week ga ik (weer :P) beginnen in de sportschool. Nu ga ik 2x per week een FB schema volgen. Hoe kan ik deze het beste indelen? Hoeveel oefeningen doe ik het beste per spiergroep? En doe ik dan 2x p/w hetzelfde schema, of wissel ik 2 schema's af?
  donderdag 23 mei 2013 @ 18:23:52 #186
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_126913557
Sowieso alles de was in na een training. Alleen jullie mannen hebben het makkelijk. Wij moeten ook nog sportbhs hebben en vanalles en nogwat.
  donderdag 23 mei 2013 @ 18:24:52 #187
55709 Stereotomy
pi_126913598
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:23 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe kan ik deze het beste indelen?
Op een manier dat je het deze keer wél volhoudt.

quote:
Hoeveel oefeningen doe ik het beste per spiergroep? En doe ik dan 2x p/w hetzelfde schema, of wissel ik 2 schema's af?
Zie OP. Starting Strength is een goed begin.
pi_126913705
Starting strength is ook een stuk leuker dan die apparaten imo.
  donderdag 23 mei 2013 @ 18:28:02 #189
206322 Seam
Pillz-E
pi_126913709
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:23 schreef nickhguitar het volgende:
Boys. Volgende week ga ik (weer :P) beginnen in de sportschool. Nu ga ik 2x per week een FB schema volgen. Hoe kan ik deze het beste indelen? Hoeveel oefeningen doe ik het beste per spiergroep? En doe ik dan 2x p/w hetzelfde schema, of wissel ik 2 schema's af?
anders lees je even de OP, het meest gegeven antwoord in deze reeks :{
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 23 mei 2013 @ 18:30:28 #190
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_126913799
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:01 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
13 oefeningen, waarom man :?

Ik vind 5~6 oefeningen al "veel" en dan ben ik aan het einde gewoon helemaal op. Pak gewoon dikke compounds en als je echt groot bent kun je daarnaast nog gaan isoleren.
Drinky is een baas
  donderdag 23 mei 2013 @ 18:33:14 #191
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_126913915
quote:

[..]

Hier is de sfeer/cultuur gewoon goed, maar er zijn altijd wel mensen die dingen jatten dus beter stop je alles wat waardevol is gewoon in een kluisje of neem je met jezelf mee.
Drinky is een baas
  donderdag 23 mei 2013 @ 18:34:48 #192
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_126913979
quote:

[..]

want alleen arme marokkanen stelen? stem je op wilders ofzo?
Deathlift or Die.
  donderdag 23 mei 2013 @ 18:34:49 #193
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_126913980
Als ik ooit iemand betrap op het stelen van mijn spullen dan sla ik hem in coma
  donderdag 23 mei 2013 @ 18:36:56 #194
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_126914059
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:34 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

In de avond zijn hier meer allochtonen en wordt er meer gestolen.

Verder zijn er genoeg statistieken waaruit je de conclusie mag trekken dat niet-westerse allochtonen veel vaker in aanraking komen met criminaliteit en dan voornamelijk marokkanen
  donderdag 23 mei 2013 @ 18:36:59 #195
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_126914061
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als ik ooit iemand betrap op het stelen van mijn spullen dan sla ik hem in coma
mag ik je whey dan hebben?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  donderdag 23 mei 2013 @ 18:48:54 #196
391621 Hiatus
pi_126914452
Zag pas dat iemand zn jordans in kleedkamer had laten staan. Hoe naïef, zat er bijna aan te denken ze zelf mee te nemen.
  donderdag 23 mei 2013 @ 19:04:27 #197
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_126915063
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:02 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Mwah nu ik al een aantal keren zonder bier ben gaan feesten vind ik het veel chiller. Je bent je meer bewust, ik word ik minder snel moe en ben niet helemaal naar de klote aan het eind van de avond. Extra voordeel is ook dat je gewoon de auto kan pakken en niet 3 uur op de bus hoeft te wachten of helemaal brak naar huis moet fietsen :') .
Drinky is een baas
  donderdag 23 mei 2013 @ 19:10:16 #198
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_126915326
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:02 schreef _-_ het volgende:

[..]

36,25 maar krijg wel 50% korting op losse zonnebank sessies *D

:')

Enig voordeel is wel dat ik ook aan yoga en dat soort meuk mee kan doen. Enigszins begrijp ik de prijzen wel, ze hebben altijd goed spul, bijna nooit rijen en onlangs weer nieuwe spullen aangeschaft
Drinky is een baas
  donderdag 23 mei 2013 @ 19:12:02 #199
391621 Hiatus
pi_126915402
Wie wil voor mij een omega 3 viscapsule doorbijten en vertellen hoe de smaak is?
  donderdag 23 mei 2013 @ 19:20:39 #200
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_126915827
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:12 schreef Hiatus het volgende:
Wie wil voor mij een omega 3 viscapsule doorbijten en vertellen hoe de smaak is?
Ik heb ooit de domme fout gemaakt het eens bij een visolie tablet te doen, het is geen aanrader. Het smaakt niet echt als rotte vis, maar zeker geen verse. En godsamme, wat blijft de smaak lang hangen... :(
  donderdag 23 mei 2013 @ 19:22:50 #201
391621 Hiatus
pi_126915925
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:20 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Ik heb ooit de domme fout gemaakt het eens bij een visolie tablet te doen, het is geen aanrader. Het smaakt niet echt als rotte vis, maar zeker geen verse. En godsamme, wat blijft de smaak lang hangen... :(
Absoluut ranzig ja , half rotte vis inderdaad.
Als ik soms boer laat na die capsules proef ik wel vis in me mond :)
  donderdag 23 mei 2013 @ 19:38:29 #202
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126916664
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:20 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Dat heb ik ook ooit gedaan. Had 'm in m'n mond, zocht naar water en hij ging open.. Dat was echt hell. Lopen schelden en doen op het metrostation. RANZIG!!!

Ontopic, 60x5x2 DL gedaan, voet reageerde daar voorheen best wel op en vandaag niet! Dat is positief nieuws. En olympic style squats gedaan, 40x5x5, ging lekker.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 23 mei 2013 @ 21:10:31 #203
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_126921657
Zit te denken om na de zomer al te beginnen met kuren ipv volgend jaar. Ik kan gewoon in 12 weken meer gains pakken dan in een heel jaar natty
pi_126921772
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zit te denken om na de zomer al te beginnen met kuren ipv volgend jaar. Ik kan gewoon in 12 weken meer gains pakken dan in een heel jaar natty
Als je gaat cutte direct na je kuur neem dan T3, Anavar 60mg ed w10 t/m 16, clen, dnp.
Door de anavar zal je absoluut geen spierverliezen! Zelf kilo spier pakken nog!
En je vet percentage zullen in 8 weken zeker wel op 5/6 zitten.
Ben met t3 op 75 ed en na week 150 ed week verder 200 ed dat 2 weke dan weer afbouwen.
Clen begin je met 80 (2pille dus) en einde van 2de week zal je rond de 160 moeten zitten.
Anavar week 1 tot 6 op 60ed.
Dnp begin je op 200 ed en elke week 100 omhoog tot 600 dat vasthouden.
Je zal wel vwel trillen en misschien pijn hebben aan je hart maar niks van aantrekken gaat vanzef weg.
Tot nu toe nooit iemand geweest die schade heeft gekregen van bovenstaande middelen.
Veel succes kerel

Je kan. ook nog tren toevoegen
Soukidan op je oogbal.
pi_126922123
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:12 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Als je gaat cutte direct na je kuur neem dan T3, Anavar 60mg ed w10 t/m 16, clen, dnp.
Ben met t3 op 75 ed en na week 150 ed week verder 200 ed dat 2 weke dan weer afbouwen.
Clen begin je met 80 (2pille dus) en einde van 2de week zal je rond de 160 moeten zitten.
Je zal wel vwel trillen en misschien pijn hebben aan je hart maar niks van aantrekken gaat vanzef weg.
Tot nu toe nooit iemand geweest die schade heeft gekregen van bovenstaande middelen.
Veel succes kerel

:{ :')
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_126922331
quote:

Dom gelul zonder kennis. Probeert op een 'grappige' manier AAS belachelijk te maken.
Zeg niks als je er niks van weet droeftoeter. ;)
  donderdag 23 mei 2013 @ 21:23:45 #207
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_126922575
quote:

[..]

Veel succes kerel

Denk dat 12 weken heroine nog gezonder is dan die kuur van jouw
pi_126922890
Oh sorry, was vergeten erbij te vermelden dat het een quote was van DBB.

Hoe gaat het met de krachtstats, Atemno?
Soukidan op je oogbal.
  donderdag 23 mei 2013 @ 21:32:20 #209
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_126923225
quote:

[..]

Veel succes kerel

Mocht ik ooit eens echt heel droog willen worden, dan zou ik een anavar + clen kuurtje nemen _O_ Je ziet veel mensen op de interwebz die er goed lean door zijn geworden en nog paar kilo hebben gegained ook.
Alleen al die burners erbij pakken lijkt me niet al te best :')
Deathlift or Die.
  donderdag 23 mei 2013 @ 21:35:07 #210
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_126923427
Wees niet batty doe gwn natty
Drinky is een baas
pi_126923647
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:34 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Bro: ik bedoel de cultuur in de gym. Houding van medewerkers etc.
En ik stem zeker geen PVV.
pi_126923960
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
Houd je je op dit moment al erg goed aan je eetschema?
  donderdag 23 mei 2013 @ 21:58:05 #213
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_126925019
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:43 schreef esv7 het volgende:

[..]

Houd je je op dit moment al erg goed aan je eetschema?
Heb zelfs geen cheat day meer en train 5x per week met een naar mijn mening perfect schema.

Verder heb ik genoeg onderzoek gedaan naar bijwerkingen en wat ik wil gaan doen en heb ik een betrouwbare leverancier
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:00:14 #214
55709 Stereotomy
pi_126925172
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:58 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Heb zelfs geen cheat day meer en train 5x per week met een naar mijn mening perfect schema.

Verder heb ik genoeg onderzoek gedaan naar bijwerkingen en wat ik wil gaan doen en heb ik een betrouwbare leverancier
Ben benieuwd, als je een dagboek/fotoboek bijhoudt, altijd leuk om ervaringen te zien.
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:07:17 #215
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_126925692
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:00 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ben benieuwd, als je een dagboek/fotoboek bijhoudt, altijd leuk om ervaringen te zien.
Heb momenteel wel nog een paar dingen waar ik me zorgen om maak zoals hoe ik het voor mijn omgeving verberg en of het niet in de weg zit van mijn nieuwe studie. Ga sowieso geen shit als tren doen zolang ik nog studeer als ik die bijwerkingen lees.

Jammer dat er nog zoveel onwetendheid onder de gewone bevolking bestaat van anabolen. Meeste mensen denken dat creatine al anabolen zijn en dat zodra je anabolen gebruikt je klokkenspel krimpt en je onder de puisten en vette huid komt te zitten en dat je super agressief wordt. Deels kloppen die vooroordelen wel maar niet bij verantwoord gebruik en nakuren.
pi_126925743
quote:

[..]

Oke, als je eraan begint veel succes dan. Ben ook wel benieuwd naar de progressie eigenlijk.
pi_126925772
quote:

[..]

Liep jij niet nu al krom van de blessures?
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:09:35 #218
55709 Stereotomy
pi_126925853
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:07 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Heb momenteel wel nog een paar dingen waar ik me zorgen om maak zoals hoe ik het voor mijn omgeving verberg en of het niet in de weg zit van mijn nieuwe studie. Ga sowieso geen shit als tren doen zolang ik nog studeer als ik die bijwerkingen lees.

Jammer dat er nog zoveel onwetendheid onder de gewone bevolking bestaat van anabolen. Meeste mensen denken dat creatine al anabolen zijn en dat zodra je anabolen gebruikt je klokkenspel krimpt en je onder de puisten en vette huid komt te zitten en dat je super agressief wordt. Deels kloppen die vooroordelen wel maar niet bij verantwoord gebruik en nakuren.
Nouja, ik zou me vooral zorgen maken welke bronnen van informatie ik zou gebruiken. Als ik lees wat aangeraden wordt gemiddeld, zonder correctie naar lichaamsmassa bijvoorbeeld, dan denk ik: nah.

Zou zelf de medische literatuur induiken om het vanaf de bron uit te zoeken... net als voeding en trainen.
pi_126925867
quote:

[..]

Woon je nog bij je ouders of niet?
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:09:52 #220
55709 Stereotomy
pi_126925875
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:08 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hoe is het met jouw spuit in je poezepootje trouwens?
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:10:17 #221
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_126925914
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:08 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Sinds ik gestopt ben met powerliften en 5 minuten cardio doe als warming up heb ik eigenlijk nergens meer last van. Wil sowieso minstens 3 maanden blessurevrij zijn voordat ik begin.
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:10:34 #222
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_126925938
Als je naar de dokter gaat, en gewoon aangeeft dat je het medisch verantwoord wil doen (kuren)

Zouden ze je dan helpen?

quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Sinds ik gestopt ben met powerliften en 5 minuten cardio doe als warming up heb ik eigenlijk nergens meer last van. Wil sowieso minstens 3 maanden blessurevrij zijn voordat ik begin.
Ik snap niet dat ze jou nog niet uit dit topic getrapt hebben als zijnde een troll...
YouTube
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:11:30 #223
55709 Stereotomy
pi_126926027
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Als je naar de dokter gaat, en gewoon aangeeft dat je het medisch verantwoord wil doen (kuren)

Zouden ze je dan helpen?
Ik denk niet dat de gemiddelde huisarts zich daar in verdiept heeft.
pi_126926105
http://www.ergogenics.org/begeleiding.html Linkje dat ik toevallig tegenkwam.
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:14:38 #225
55709 Stereotomy
pi_126926265
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:12 schreef esv7 het volgende:
http://www.ergogenics.org/begeleiding.html Linkje dat ik toevallig tegenkwam.
quote:
In principe kunnen huisartsen prima anabolengebruikers begeleiden. Ze kunnen zich binnen een paar dagen alle kennis eigen maken die ze nodig hebben. Helaas durven veel huisartsen het niet aan om sporters te begeleiden. Als jouw arts dat niet durft, vraag hem dan naar andere huisartsen. In elke regio zitten wel een paar artsen die gebruikers begeleiden.

Nog steeds niet beet? Vraag je huisarts dan om een doorverwijzing. Je kunt dan twee kanten uit: naar een sportarts of naar een endocrinoloog.
Zou sportartsen of endocrinologen meer vertrouwen eigenlijk.
pi_126926351
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[..]

Qua kunde of qua geheimhouding?
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:16:49 #227
55709 Stereotomy
pi_126926432
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef esv7 het volgende:

[..]

Kunde uiteraard.

Huisartsen hebben meer verstand van brede huis tuin en keukenkwaaltjes, genoeg om door te verwijzen naar specialisten die er echt verstand van hebben.
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:18:19 #228
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_126926556
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:09 schreef esv7 het volgende:

[..]

Woon je nog bij je ouders of niet?
Nee als ik bij mijn ouders zou wonen zou ik het echt nooit doen. Beetje krom als je wel geld hebt voor AAS maar niet om op jezelf te wonen.
pi_126926612
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef esv7 het volgende:

[..]

Elke arts heeft dezelfde eed afgelegd dus voor de geheimhouding maakt het helemaal niks uit.

Maar ik zou echt niet naar je huisarts gaan voor AAS begeleiding. Daar hebben zij gewoon te weinig kaas van gegeten, het zit niet in de Geneeskunde opleiding en ik betwijfel of het in de huisartsenopleiding ter sprake komt. Verder hebben zij gewoon ook te weinig ervaring en achtergrondkennis.
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:19:08 #230
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_126926615
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef ManageTheAnger het volgende:

Zouden ze je dan helpen?

[..]

Ik snap niet dat ze jou nog niet uit dit topic getrapt hebben als zijnde een troll...
Ga jij eerst maar eens meer dan 60kg squatten :')
pi_126926673
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:18 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Nee als ik bij mijn ouders zou wonen zou ik het echt nooit doen. Beetje krom als je wel geld hebt voor AAS maar niet om op jezelf te wonen.
Ik heb mij niet zo verdiept in AAS dus ik ben niet zo thuis in de kosten, zo te horen toch een stuk hoer dan ik dacht.
pi_126926682
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:16 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Kunde uiteraard.

Huisartsen hebben meer verstand van brede huis tuin en keukenkwaaltjes, genoeg om door te verwijzen naar specialisten die er echt verstand van hebben.
Dat is denk ik iets te neerbuigend. :{
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:21:11 #233
55709 Stereotomy
pi_126926754
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:20 schreef Asgard het volgende:

[..]

Dat is denk ik iets te neerbuigend. :{
Sorry, groot deel van mijn vriendengroep is co-assistent of arts-assistent (nog van de tijd van mijn eigen studie), zo praten we nu eenmaal. :P Is niet neerbuigend bedoeld.
pi_126926791
Ik dacht dat je een huisarts een beetje nodig had voor wat bloedwaardes te controleren enzo, en je daar zelf conclusies uit zou kunnen trekken.

Heb er niet erg veel verstand verder, zal wel duidelijk zijn onderhand :@ .
pi_126926871
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Sorry, groot deel van mijn vriendengroep is co-assistent of arts-assistent (nog van de tijd van mijn eigen studie), zo praten we nu eenmaal. :P Is niet neerbuigend bedoeld.
Hehe, herken het wel hoor.
Zwaar onderschat vak dat van een huisarts.
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:23:06 #236
55709 Stereotomy
pi_126926906
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:22 schreef Asgard het volgende:

[..]

Hehe, herken het wel hoor.
Zwaar onderschat vak dat van een huisarts.
Als ik opnieuw studie had mogen kiezen, was ik het misschien wel geworden. :)
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:28:22 #237
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_126927268
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:04 schreef Drinky het volgende:

[..]

Mwah nu ik al een aantal keren zonder bier ben gaan feesten vind ik het veel chiller. Je bent je meer bewust, ik word ik minder snel moe en ben niet helemaal naar de klote aan het eind van de avond. Extra voordeel is ook dat je gewoon de auto kan pakken en niet 3 uur op de bus hoeft te wachten of helemaal brak naar huis moet fietsen :') .
Als ik volledig nuchter blijf gaat rond een uur of 4 alles pijn doen bij mij. Maar ik heb dan oom de gewrichten en lenigheid van een vent van 80 ongeveer :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:30:15 #238
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_126927401
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:19 schreef esv7 het volgende:

[..]

Ik heb mij niet zo verdiept in AAS dus ik ben niet zo thuis in de kosten, zo te horen toch een stuk hoer dan ik dacht.
De beginnerkuurtjes vallen echt mee maar als je een kuurschema van een echte bodybuilder ziet dan schrik je echt. Die injecteren soms wel 1000 dollar per week
pi_126927597
Dan valt 4 euro aan creatine per maand mee :+
pi_126927600
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:30 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

De beginnerkuurtjes vallen echt mee maar als je een kuurschema van een echte bodybuilder ziet dan schrik je echt. Die injecteren soms wel 1000 dollar per week
Damn dat kost echt bergen met geld voor die wedstrijd bbers.
Verder nog naar de frontsquat techniek gekeken en ik dacht dat je ellebogen ruim boven de barbell uit moesten komen maar dat moet dus niet, zat er vandaag dan toch goed in de buurt hopelijk morgen wat setjes maken.
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:34:30 #241
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_126927693
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:33 schreef esv7 het volgende:

[..]

Damn dat kost echt bergen met geld voor die wedstrijd bbers.
Verder nog naar de frontsquat techniek gekeken en ik dacht dat je ellebogen ruim boven de barbell uit moesten komen maar dat moet dus niet, zat er vandaag dan toch goed in de buurt hopelijk morgen wat setjes maken.
Vroeger werkte veel bodybuilders bij als gay escorts en in gay porno om hun AAS te betalen
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:36:46 #242
157922 fathank
pi_126927880
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:19 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Ga jij eerst maar eens meer dan 60kg squatten :')
En jij eerst 3 weken zonder pijntjes hier posten.
pi_126927950
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:34 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Vroeger werkte veel bodybuilders bij als gay escorts en in gay porno om hun AAS te betalen
Meneer Kai Greene :o , nog steeds een held.
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:41:38 #244
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_126928252
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:37 schreef esv7 het volgende:

[..]

Meneer Kai Greene :o , nog steeds een held.
Ik vind het moeilijk om respect voor iemand te hebben die een grapefruit neukt op film voor $200
http://forum.bodybuilding(...)-videos-and-pictures!
pi_126928417
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:41 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Ik vind het moeilijk om respect voor iemand te hebben die een grapefruit neukt op film voor $200
We hebben allemaal wel eens rare dingen gedaan denk ik, verder is het een serieuze bodybuilder met kennis en hij is erg gedreven.
  donderdag 23 mei 2013 @ 22:45:06 #246
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_126928491
Waar haalde Arnold eigenlijk zijn geld vandaan om in de US te trainen?
pi_126928743
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
quote:
"The Mr. Universe title was my ticket to America – the land of opportunity, where I could become a star and get rich."
  donderdag 23 mei 2013 @ 23:22:47 #248
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126930851
quote:

[..]

dafuq...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 23 mei 2013 @ 23:23:36 #249
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_126930882
quote:

[..]

_O-

Fuck man, moest dit nou.
YouTube
pi_126931573
Bij het deadliften toch nog een kleine bolling in mn bovenrug. Die verdwijnt zodra ik mn schouders wat meer naar achter doe, maar dan kom ik niet meer fatsoenlijk bij de bar. Stijve hark ;(
pi_126931949
Nieuwe form voor dumbbell BP werpt nu al vruchten af bij 2e x.

Ik deed het dus echt helemaal verneukt; met dumbbells op grond rollen waarbij bovenarmen hoek van 60 graden maakten ten opzichte van onderlichaam. En met gewichten dus al op me drukkend dan m'n bovenarmen nog verder forceren richting 90 graden. Schouders helemaal verkeerd geforceerd dus, nogmaals; hopelijk geen schade aangedaan.

Is wel wat anders dan gewoon 40-60 graden als startpositie, gewoon natural form, zonder iets te forceren.

En ik mag weer schijven gaan kopen :') Kan niet meer dan 78kg in totaal en dat DL ik nu al vrij makkelijk.

[ Bericht 16% gewijzigd door VacaLoca op 23-05-2013 23:58:13 ]
  vrijdag 24 mei 2013 @ 02:20:36 #252
55709 Stereotomy
pi_126935823
Goed bezig om je vorm te corrigeren :Y

:W :Z catabool slapen
  vrijdag 24 mei 2013 @ 05:16:30 #253
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_126936417
Heeft er iemand een goeie site of winkel voor eiwit potten. Van goeie kwaliteit en prijs. (Ben een beginner en wil niet random meuk halen)
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  vrijdag 24 mei 2013 @ 05:29:39 #254
187510 IrCute
Americunt
pi_126936427
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 05:16 schreef smitjew het volgende:
Heeft er iemand een goeie site of winkel voor eiwit potten. Van goeie kwaliteit en prijs. (Ben een beginner en wil niet random meuk halen)
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/

Banaan, aardbei en straciatella zijn lekker vind ik. Je kunt het beste misschien een variety pack bestellen zodat je het kunt uitproberen voordat je een pot koopt en je de smaak vies vind.
pi_126936745
Whey aardbei sws lekker ♡
pi_126937134
quote:

[..]

Hoe wil je het voor iederen verbergen als je zelf al zegt dat je in 12 weken meer kan bereiken dan in een jaar natty? Dat moeten mensen om je heen toch ook opmerken?
pi_126937215
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 08:27 schreef Questular het volgende:

[..]

Hoe wil je het voor iederen verbergen als je zelf al zegt dat je in 12 weken meer kan bereiken dan in een jaar natty? Dat moeten mensen om je heen toch ook opmerken?
Idd dat gaat je niet lukken, ken gasten waarvan ik weet dat ze natty zijn maar die zelfs regelmatig van AAS gebruik worden beschuldigd.
pi_126937231
Gebruikt hier trouwens iemand ZMA en merk je er wat van? Kom namelijk moeilijk in slaap de laatste tijd, las dat het hielp.
pi_126937887
Ik ga vandaag de MP erbij pakken, nog cruciale tips anyone? Youtube al voluit belurkt uiteraard.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 09:26:02 #260
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_126938108
Ga vooral niet te zwaar, gezien form cruciaal is bij de MP. Verzaak je in je form dan is het eerder een overhead press.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 09:26:44 #261
157922 fathank
pi_126938127
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 08:27 schreef Questular het volgende:

[..]

Vanaf oktober tot april slobbertruien dragen. En als het zonnetje doorkomt trui uit en zie daar, 40" guns uit je shirtje.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:11:29 #262
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_126939124
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 09:13 schreef MarMar het volgende:
Ik ga vandaag de MP erbij pakken, nog cruciale tips anyone? Youtube al voluit belurkt uiteraard.
Heerlijke oefening, succes!
pi_126939329
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 09:13 schreef MarMar het volgende:
Span je core goed aan bij de oefening, vooral de glutes.
pi_126939341
Kan iemand mij het verschil tussen een MP en een OHP uitleggen?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:20:24 #265
157922 fathank
pi_126939369
Military press is met de hakken tegen elkaar aan. De strictere uitvoering van OHP.
pi_126939393
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:20 schreef fathank het volgende:
Military press is met de hakken tegen elkaar aan. De strictere uitvoering van OHP.
Tx. Ik zat alleen maar te kijken naar de beweging.
pi_126940054
Heey iemand van jullie ervaring met :
http://www.bodyenfitshop.(...)nutrition/dexaprine/

Onlangs tegelijk besteld met m'n creatine en tolerantie opgebouwd dmv een halve per dag paar dagen.
Vanochtend voor het eerst een hele gedaan en niks aan de hand tot het end van m'n training.
Voelde me opeens raar worden van binnen, misselijk en leeg tegelijk terwijl ik had ontbeten met havermout en kreeg trillende handen en paniekaanval gevoel ;( moest alleen nog maar cardio doen dus dat maar laten zitten en snel naar huis gegaan. In de spiegel in de kleedkamer zag ik er ook echt paniekerig uit :')
Deur opendoen ging ook alsof ik dronken was met trillende handen :{
Moet ik er nog gewoon aan wennen aan een hele of is 's ochtends niet het goede tijdstip om te nemen?

Tevens nog een vraagje; ben sinds kort begonnen met pullups en chinups (weighted assistence machine) maar kan ik beiden op de trainingsdag doen? Of is het beter om bijv. de ene op dag A squat deadlift ohp of dag B squat barbell row benchpress te doen?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:52:15 #268
69994 seto
-|||--------|||-
pi_126940316
Dexaprine was eerst wel een redelijke fatburner volgens mij, toen werd er een ingrediënt verboden en nu is het net als de rest van de fatburners.

Niet zo boeiend dus.
Seto is zo ene baas he
pi_126940382
Dexaprine is heel sterk idd. Ik pak altijd twee halve, een hele geeft mij datzelfde misselijke gevoel. Heb het ook met NO-Xplode gehad(Paar jaar geleden, met nog de verboden middelen erin), toen ik het voor het eerst nam. Dezelfde verhalen hoor ik van mensen uit mijn omgeving, dus er zal wel iets zijn wat erg sterk is.

Ik heb ook nooit last van tintelingen gehad, van bijv Beta Alanine. Maar bij Dexa voel ik wel tintelingen op de meest rare plekken.
pi_126941210
Goed of Schouder dislocatie?

Graag jullie reactie.

Persoonlijk denk ik dat het geen kwaad kan bij getrainde personen, hoogstens erg slecht voor de Rotator cuff.

Hier wordt het interessanter

Dit kan potentieel gevaarlijk zijn zegt mijn gevoel.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2013 11:24:21 ]
pi_126941423
Ik deed mijn MP altijd zo, maar dit is dus dan OHP...

Ik faalde bij set 3 rep 2,5 @ 25kg , moet ik nu terug naar alleen barbell of volgende training weer 25kg proberen?
pi_126941666
Je kan die filmpjes van Scott Herman beter overslaan imo.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 11:36:02 #273
391621 Hiatus
pi_126941744
lol die gozer loopt nogsteeds in hetzelfde broekje of niet. MET ZN 'PSCCCHT 'PSCCHHHHT'
pi_126942476
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:43 schreef Beach het volgende:

Onlangs tegelijk besteld met m'n creatine en tolerantie opgebouwd dmv een halve per dag paar dagen.
Vanochtend voor het eerst een hele gedaan en niks aan de hand tot het end van m'n training.
Voelde me opeens raar worden van binnen, misselijk en leeg tegelijk terwijl ik had ontbeten met havermout en kreeg trillende handen en paniekaanval gevoel ;( moest alleen nog maar cardio doen dus dat maar laten zitten en snel naar huis gegaan. In de spiegel in de kleedkamer zag ik er ook echt paniekerig uit :')
Moet ik er nog gewoon aan wennen aan een hele of is 's ochtends niet het goede tijdstip om te nemen?
De reactie op middelen als Dexaprine is heel persoonlijk. Ik nam er zelf altijd 2 in de ochtend op nuchtere maag (IF) en merkte er weinig van.
pi_126942768
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik deed mijn MP altijd zo, maar dit is dus dan OHP...

Ik faalde bij set 3 rep 2,5 @ 25kg , moet ik nu terug naar alleen barbell of volgende training weer 25kg proberen?
deze had ik zelf wel wat aan

Ik zit zelf overigens vast op de 27.5 voor een maand al :')
pi_126942784
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
Joe Weider.
pi_126942844
quote:
lol jij moet nooit zwaardere stimulanten nemen vriend je kunt t duidelijk niet handelen allemaal

klinkt als een wijf dat te hard gaat als een pil inslaat dat ze helemaal moet gaan zitten enzo

SPOILER
Nee, serieus. Je bent ook vrij klein/licht toch? Misschien beter een halve nemen.
pi_126942866
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:13 schreef 16meter het volgende:

[..]

lol jij moet nooit zwaardere stimulanten nemen vriend je kunt t duidelijk niet handelen allemaal

klinkt als een wijf dat te hard gaat als een pil inslaat dat ze helemaal moet gaan zitten enzo

SPOILER
Nee, serieus. Je bent ook vrij klein/licht toch? Misschien beter een halve nemen.
1.86-1.88 en 86kg vriend :P
Maar idd maar twee halve per dag doen.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 12:14:25 #279
391621 Hiatus
pi_126942871
bestel gewoon efedra uit zwisterland ofzo, hard gaan op die shit!
pi_126942881
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 09:26 schreef fathank het volgende:

[..]

Vanaf oktober tot april slobbertruien dragen. En als het zonnetje doorkomt trui uit en zie daar, 40" guns uit je shirtje.
:D!

Heb zelf die sprint van mei 2011 naar april 2012 gemaakt, 20+ kg. Kreeg ook vreemde blikken van mensen die me een tijd niet gezien hebben. Armen rood van de striae en ook best wat acne op mijn kaaklijn toen, dus zomer 2012 was al snel "haha kijk die <panzer>, hij is een anabool geworden". :')

Zeg gewoon dat je meer bent gaan eten en aanleg hebt, 90% van de mensen haalt dan hun schouders op en vervallen in een verhaal over "Oh wat fijn, ik heb dat niet, ikkanetenwatikwilmaarkomnietaan/ikhoefgeensixpackikwileenfusthihaho/dit dat", het standaard riedeltje. Klaar. Tegen vrouwen kun je zeggen dat het van je werk bij de vrijwilligersbrandweer komt, doet het altijd goed. :D

Schurft aan wat andere mensen erover zeuren, het is jouw lichaam en als je wil gaan kuren dan ga je kuren. :)
pi_126942882
ECA geeft me wel een betere rush dan Dexaprine.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 12:16:28 #282
69994 seto
-|||--------|||-
pi_126942931
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:14 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

:D!

Heb zelf die sprint van mei 2011 naar april 2012 gemaakt, 20+ kg. Kreeg ook vreemde blikken van mensen die me een tijd niet gezien hebben. Armen rood van de striae en ook best wat acne op mijn kaaklijn toen, dus zomer 2012 was al snel "haha kijk die <panzer>, hij is een anabool geworden". :')

Zeg gewoon dat je meer bent gaan eten en aanleg hebt, 90% van de mensen haalt dan hun schouders op en vervallen in een verhaal over "Oh wat fijn, ik heb dat niet, ikkanetenwatikwilmaarkomnietaan/ikhoefgeensixpackikwileenfusthihaho/dit dat, het standaard riedeltje". Klaar. Tegen vrouwen kun je zeggen dat het van je werk bij de vrijwilligersbrandweer komt, doet het altijd goed. :D
Hoe gaat het met je kuur?
Seto is zo ene baas he
pi_126942957
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:16 schreef seto het volgende:

[..]

Ben gestopt, andere keer weer. Niet zo'n goede timing op dit moment.
pi_126943140
quote:

Tevens nog een vraagje; ben sinds kort begonnen met pullups en chinups (weighted assistence machine) maar kan ik beiden op de trainingsdag doen? Of is het beter om bijv. de ene op dag A squat deadlift ohp of dag B squat barbell row benchpress te doen?
Hmm, jij kan beter overgaan op een lichtere fatburner.
Ik raad je een lichte/milde fatburner aan, dat is veel beter te handelen dan het zware werk wat e nu neemt.
Aangezien bijna niemand het lichtere spul hier in Nederland wil nemen, wordt het bijna niet verkocht hier. (Iedereen vind de lichtere varianten gay en zo, geheel onterecht)
Ik raad je aan deze Deze fatburners te kopen. Helaas wel betalen met je creditcard, maar dat is voor de meeste hier geen probleem.
Eventueel kan je ook deze kopen met paypal. Gewoon een goed en veilig europees product uit de UK.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2013 12:25:26 ]
pi_126943209
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:16 schreef seto het volgende:

[..]

Van voor kuur doet ie? Creatine?
pi_126943259
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:24 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Hmm, jij kan beter overgaan op een lichtere fatburner.
Ik raad je een lichte/milde fatburner aan, dat is veel beter te handelen dan het zware werk wat e nu neemt.
Aangezien bijna niemand het lichtere spul hier in Nederland wil nemen, wordt het bijna niet verkocht hier. (Iedereen vind de lichtere varianten gay en zo, geheel onterecht)
Ik raad je aan deze Deze fatburners te kopen. Helaas wel betalen met je creditcard, maar dat is voor de meeste hier geen probleem.
Eventueel kan je ook deze kopen met paypal. Gewoon een goed en veilig europees product uit de UK.
Ephedrine licht? wat
straks raadt je me nog 1000mg dnp aan per dag
pi_126943372
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:14 schreef Beach het volgende:

[..]

1.86-1.88 en 86kg vriend :P
Maar idd maar twee halve per dag doen.
sorry vriend

wilde je niet beledigen
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:09:50 #288
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_126944557
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 09:26 schreef MeneerBob het volgende:
Ga vooral niet te zwaar, gezien form cruciaal is bij de MP. Verzaak je in je form dan is het eerder een overhead press.
Euhh, hoe kan je dat in godsnaam voor elkaar krijgen? De MP is per definitie een OHP.

Met de overhead press (Press is het kort) wordt de bar in een staande positie over het hoofd gedrukt. Variaties hierop worden benoemd in de naam. Bijv. Militairy press (Voeten dicht bij elkaar als een militair.) of de push press(Maakt gebruik van een push vanuit de benen en heupen).

Alle oefeningen vallen dus onder de OHP alleen zijn het verschillende variaties.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:34:42 #289
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126945319
Panzer kuurt? Je was m'n natty voorbeeld bro.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:39:58 #290
157922 fathank
pi_126945491
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:34 schreef slacker_nl het volgende:
Dbol tabs niet gezien op een foto? En niet bekend met t verhaal dat z'n chick puffy werd nadat ze van z'n shake gesnoept had? Hij zij wel dat 't crea was, maar was gewoon dbol hoor.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:04:01 #291
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126946220
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Dbol tabs niet gezien op een foto? En niet bekend met t verhaal dat z'n chick puffy werd nadat ze van z'n shake gesnoept had? Hij zij wel dat 't crea was, maar was gewoon dbol hoor.
Dat verhaal van z'n chick weet ik nog ja.
pi_126946285
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:34 schreef slacker_nl het volgende:
Je weet wat CarbonC zegt. Voorbeeld- en streeffysieken zijn voor onzekere pubers. :)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:14:26 #293
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126946551
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:05 schreef 16meter het volgende:

[..]

Je weet wat CarbonC zegt. Voorbeeld- en streeffysieken zijn voor onzekere pubers. :)
Als je zou oud bent als ik, dan ben ik blij dat ik nog als puber gezien wordt.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:18:34 #294
157922 fathank
pi_126946682
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:05 schreef 16meter het volgende:

[..]

Hij heeft makkelijk praten kijk zn plaatje dan hij is de grootste van iedereen hier
pi_126946842
Trouwens niemand die antwoord gaf op mijn vraag:
quote:
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:24:18 #296
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_126946874
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:23 schreef Beach het volgende:

[..]

Wanneer het jou het beste uit komt..
Verbo is terug?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:25:59 #297
69994 seto
-|||--------|||-
pi_126946932
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:23 schreef Beach het volgende:

[..]

Zou dips doen op dag B.
Seto is zo ene baas he
pi_126946940
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:24 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Wanneer het jou het beste uit komt..
Gaat mij om de spiergroepen natuurlijk, wat past beter bij welke dag.
pi_126947041
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:25 schreef seto het volgende:

[..]

Zou dips doen op dag B.
En wat op A? chins of pullups
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:29:00 #300
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_126947043
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:26 schreef Beach het volgende:

[..]

Gaat mij om de spiergroepen natuurlijk, wat past beter bij welke dag.
Het zal niet veel uit maken. Maar als je een antwoord wil. Dag A heb je geen pull beweging voor je boven lichaam. Dus zou hem op dag A uitvoeren.
Verbo is terug?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')