Absoluut ranzig ja , half rotte vis inderdaad.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:20 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik heb ooit de domme fout gemaakt het eens bij een visolie tablet te doen, het is geen aanrader. Het smaakt niet echt als rotte vis, maar zeker geen verse. En godsamme, wat blijft de smaak lang hangen...
Dat heb ik ook ooit gedaan. Had 'm in m'n mond, zocht naar water en hij ging open.. Dat was echt hell. Lopen schelden en doen op het metrostation. RANZIG!!!quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:20 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik heb ooit de domme fout gemaakt het eens bij een visolie tablet te doen, het is geen aanrader. Het smaakt niet echt als rotte vis, maar zeker geen verse. En godsamme, wat blijft de smaak lang hangen...
Als je gaat cutte direct na je kuur neem dan T3, Anavar 60mg ed w10 t/m 16, clen, dnp.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zit te denken om na de zomer al te beginnen met kuren ipv volgend jaar. Ik kan gewoon in 12 weken meer gains pakken dan in een heel jaar natty
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:12 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Als je gaat cutte direct na je kuur neem dan T3, Anavar 60mg ed w10 t/m 16, clen, dnp.
Door de anavar zal je absoluut geen spierverliezen! Zelf kilo spier pakken nog!
En je vet percentage zullen in 8 weken zeker wel op 5/6 zitten.
Ben met t3 op 75 ed en na week 150 ed week verder 200 ed dat 2 weke dan weer afbouwen.
Clen begin je met 80 (2pille dus) en einde van 2de week zal je rond de 160 moeten zitten.
Anavar week 1 tot 6 op 60ed.
Dnp begin je op 200 ed en elke week 100 omhoog tot 600 dat vasthouden.
Je zal wel vwel trillen en misschien pijn hebben aan je hart maar niks van aantrekken gaat vanzef weg.
Tot nu toe nooit iemand geweest die schade heeft gekregen van bovenstaande middelen.
Veel succes kerel
Je kan. ook nog tren toevoegen
Zeg niks als je er niks van weet droeftoeter.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:12 schreef Yamcha het volgende:
Dom gelul zonder kennis. Probeert op een 'grappige' manier AAS belachelijk te maken.
Denk dat 12 weken heroine nog gezonder is dan die kuur van jouwquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:12 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Als je gaat cutte direct na je kuur neem dan T3, Anavar 60mg ed w10 t/m 16, clen, dnp.
Ben met t3 op 75 ed en na week 150 ed week verder 200 ed dat 2 weke dan weer afbouwen.
Clen begin je met 80 (2pille dus) en einde van 2de week zal je rond de 160 moeten zitten.
Je zal wel vwel trillen en misschien pijn hebben aan je hart maar niks van aantrekken gaat vanzef weg.
Tot nu toe nooit iemand geweest die schade heeft gekregen van bovenstaande middelen.
Veel succes kerel
Mocht ik ooit eens echt heel droog willen worden, dan zou ik een anavar + clen kuurtje nemenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:12 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Veel succes kerel
Bro: ik bedoel de cultuur in de gym. Houding van medewerkers etc.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
want alleen arme marokkanen stelen? stem je op wilders ofzo?
Houd je je op dit moment al erg goed aan je eetschema?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zit te denken om na de zomer al te beginnen met kuren ipv volgend jaar. Ik kan gewoon in 12 weken meer gains pakken dan in een heel jaar natty
Heb zelfs geen cheat day meer en train 5x per week met een naar mijn mening perfect schema.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:43 schreef esv7 het volgende:
[..]
Houd je je op dit moment al erg goed aan je eetschema?
Ben benieuwd, als je een dagboek/fotoboek bijhoudt, altijd leuk om ervaringen te zien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb zelfs geen cheat day meer en train 5x per week met een naar mijn mening perfect schema.
Verder heb ik genoeg onderzoek gedaan naar bijwerkingen en wat ik wil gaan doen en heb ik een betrouwbare leverancier
Heb momenteel wel nog een paar dingen waar ik me zorgen om maak zoals hoe ik het voor mijn omgeving verberg en of het niet in de weg zit van mijn nieuwe studie. Ga sowieso geen shit als tren doen zolang ik nog studeer als ik die bijwerkingen lees.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben benieuwd, als je een dagboek/fotoboek bijhoudt, altijd leuk om ervaringen te zien.
Oke, als je eraan begint veel succes dan. Ben ook wel benieuwd naar de progressie eigenlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb zelfs geen cheat day meer en train 5x per week met een naar mijn mening perfect schema.
Verder heb ik genoeg onderzoek gedaan naar bijwerkingen en wat ik wil gaan doen en heb ik een betrouwbare leverancier
Liep jij niet nu al krom van de blessures?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nouja, ik zou me vooral zorgen maken welke bronnen van informatie ik zou gebruiken. Als ik lees wat aangeraden wordt gemiddeld, zonder correctie naar lichaamsmassa bijvoorbeeld, dan denk ik: nah.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb momenteel wel nog een paar dingen waar ik me zorgen om maak zoals hoe ik het voor mijn omgeving verberg en of het niet in de weg zit van mijn nieuwe studie. Ga sowieso geen shit als tren doen zolang ik nog studeer als ik die bijwerkingen lees.
Jammer dat er nog zoveel onwetendheid onder de gewone bevolking bestaat van anabolen. Meeste mensen denken dat creatine al anabolen zijn en dat zodra je anabolen gebruikt je klokkenspel krimpt en je onder de puisten en vette huid komt te zitten en dat je super agressief wordt. Deels kloppen die vooroordelen wel maar niet bij verantwoord gebruik en nakuren.
Woon je nog bij je ouders of niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb momenteel wel nog een paar dingen waar ik me zorgen om maak zoals hoe ik het voor mijn omgeving verberg en of het niet in de weg zit van mijn nieuwe studie. Ga sowieso geen shit als tren doen zolang ik nog studeer als ik die bijwerkingen lees.
Jammer dat er nog zoveel onwetendheid onder de gewone bevolking bestaat van anabolen. Meeste mensen denken dat creatine al anabolen zijn en dat zodra je anabolen gebruikt je klokkenspel krimpt en je onder de puisten en vette huid komt te zitten en dat je super agressief wordt. Deels kloppen die vooroordelen wel maar niet bij verantwoord gebruik en nakuren.
Hoe is het met jouw spuit in je poezepootje trouwens?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Liep jij niet nu al krom van de blessures?
Sinds ik gestopt ben met powerliften en 5 minuten cardio doe als warming up heb ik eigenlijk nergens meer last van. Wil sowieso minstens 3 maanden blessurevrij zijn voordat ik begin.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Liep jij niet nu al krom van de blessures?
Ik snap niet dat ze jou nog niet uit dit topic getrapt hebben als zijnde een troll...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Sinds ik gestopt ben met powerliften en 5 minuten cardio doe als warming up heb ik eigenlijk nergens meer last van. Wil sowieso minstens 3 maanden blessurevrij zijn voordat ik begin.
Ik denk niet dat de gemiddelde huisarts zich daar in verdiept heeft.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Als je naar de dokter gaat, en gewoon aangeeft dat je het medisch verantwoord wil doen (kuren)
Zouden ze je dan helpen?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:12 schreef esv7 het volgende:
http://www.ergogenics.org/begeleiding.html Linkje dat ik toevallig tegenkwam.
Zou sportartsen of endocrinologen meer vertrouwen eigenlijk.quote:In principe kunnen huisartsen prima anabolengebruikers begeleiden. Ze kunnen zich binnen een paar dagen alle kennis eigen maken die ze nodig hebben. Helaas durven veel huisartsen het niet aan om sporters te begeleiden. Als jouw arts dat niet durft, vraag hem dan naar andere huisartsen. In elke regio zitten wel een paar artsen die gebruikers begeleiden.
Nog steeds niet beet? Vraag je huisarts dan om een doorverwijzing. Je kunt dan twee kanten uit: naar een sportarts of naar een endocrinoloog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |