Probeer de volgende keer een crossed arm grip bij je front squats.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:51 schreef esv7 het volgende:
Vandaag weer front squat geprobeerd maar ik mis echt de lenigheid. Ook een beetje een zeurend gevoel in mijn polsen. Had het met 40 kg geprobeerd maar had hem meer in mijn hand liggen dan op mijn schouder. En als ik mijn ellebogen verder omhoog doe dan komt die barbell tegen mijn keel en stik ik daarvan.
Ik denk dat als je bezwete sokken gaat jatten, je een rare fetish of iets hebt. Denkt niet dat je ze kan verkopen of iets. En ik doe liever geen sokken aan dan iemands stinkende sokkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Heeft ook veel te maken met de sfeer/cultuur in de gym. En alsnje het van diefstal moet hebben in je leven ben je gewoon sneu.
En als je alleen wijs en middelvinger om de bar doet nadat je rekoefeningen heb gedaan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:51 schreef esv7 het volgende:
Vandaag weer front squat geprobeerd maar ik mis echt de lenigheid. Ook een beetje een zeurend gevoel in mijn polsen. Had het met 40 kg geprobeerd maar had hem meer in mijn hand liggen dan op mijn schouder. En als ik mijn ellebogen verder omhoog doe dan komt die barbell tegen mijn keel en stik ik daarvan.
Ik denk dat ik gewoon veel moet stretchen, ben zo stijf als een plank eigenlijk. Kan niet eens met mijn vingers de grond raken met gestrekte benen. Ik wil de front squat leren om daarna aan de power clean, clean en clean en jerk te gaan leren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:58 schreef 33 het volgende:
[..]
Probeer de volgende keer een crossed arm grip bij je front squats.
Zal het proberen met twee vingers morgen, weet jij nog een paar stretch oefeningen om ervoor te doen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:12 schreef Hiatus het volgende:
[..]
En als je alleen wijs en middelvinger om de bar doet nadat je rekoefeningen heb gedaan?
Deze 3 doe ik;quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:13 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon veel moet stretchen, ben zo stijf als een plank eigenlijk. Kan niet eens met mijn vingers de grond raken met gestrekte benen. Ik wil de front squat leren om daarna aan de power clean, clean en clean en jerk te gaan leren.
[..]
Zal het proberen met twee vingers morgen, weet jij nog een paar stretch oefeningen om ervoor te doen?
Oke dankjewel, ga het morgen weer proberenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:29 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Deze 3 doe ik;
Voor pols
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor tricep
[ afbeelding ]
Limboquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Verder: "ik doe grijpen": brabo.
Op een manier dat je het deze keer wél volhoudt.quote:
Zie OP. Starting Strength is een goed begin.quote:Hoeveel oefeningen doe ik het beste per spiergroep? En doe ik dan 2x p/w hetzelfde schema, of wissel ik 2 schema's af?
anders lees je even de OP, het meest gegeven antwoord in deze reeksquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:23 schreef nickhguitar het volgende:
Boys. Volgende week ga ik (weer) beginnen in de sportschool. Nu ga ik 2x per week een FB schema volgen. Hoe kan ik deze het beste indelen? Hoeveel oefeningen doe ik het beste per spiergroep? En doe ik dan 2x p/w hetzelfde schema, of wissel ik 2 schema's af?
13 oefeningen, waarom manquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:01 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie van dit schema
Hier is de sfeer/cultuur gewoon goed, maar er zijn altijd wel mensen die dingen jatten dus beter stop je alles wat waardevol is gewoon in een kluisje of neem je met jezelf mee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Heeft ook veel te maken met de sfeer/cultuur in de gym. En alsnje het van diefstal moet hebben in je leven ben je gewoon sneu.
want alleen arme marokkanen stelen? stem je op wilders ofzo?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
In de avond zijn hier meer allochtonen en wordt er meer gestolen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
want alleen arme marokkanen stelen? stem je op wilders ofzo?
mag ik je whey dan hebben?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als ik ooit iemand betrap op het stelen van mijn spullen dan sla ik hem in coma
Mwah nu ik al een aantal keren zonder bier ben gaan feesten vind ik het veel chiller. Je bent je meer bewust, ik word ik minder snel moe en ben niet helemaal naar de klote aan het eind van de avond. Extra voordeel is ook dat je gewoon de auto kan pakken en niet 3 uur op de bus hoeft te wachten of helemaal brak naar huis moet fietsenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:02 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Ik weet de ins en outs maar wil gewoon zeggen dat je kan drinken en alsnog goede gains maken.
Mensen ontnemen zich een avondje bier zuipen en plezier met hun vrienden omdat ze bang zijn dat ze meteen hele week voor niks getrained hebben.
Veel te overdreven neurotisch allemaal.
36,25 maar krijg wel 50% korting op losse zonnebank sessiesquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:02 schreef _-_ het volgende:
Ik ging laatst cardio doen met een helling van 15 graden en 12 km/u voor een kwartier lang. Ik dacht dat ik dood ging. Mijn t-shirt was helemaal doorweekt.
[..]
Duurder: 35 eu/mnd![]()
Ik heb ooit de domme fout gemaakt het eens bij een visolie tablet te doen, het is geen aanrader. Het smaakt niet echt als rotte vis, maar zeker geen verse. En godsamme, wat blijft de smaak lang hangen...quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:12 schreef Hiatus het volgende:
Wie wil voor mij een omega 3 viscapsule doorbijten en vertellen hoe de smaak is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |