claim jij een locker 24/7 ???quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
1x per week alles uit de locker en mee naar huis om te wassen bij mijTrain doorgaans 2-3x.
Sokken en ondergoed uiteraard elke keer.
Heb er 15 EUR voor gegeven om het een jaar te mogen claimen jahquote:
dat vind ik asociaal zeg oh hoh.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb er 15 EUR voor gegeven om het een jaar te mogen claimen jah
Is een huurlocker. Lekker handig, heb er 30 pakjes chocomel, zakken whey + dextrose etc. in liggen
Je hebt daglockers (1 EUR huur die je terugkrijgt) en permanente lockers (15 EUR per jaar).quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat vind ik asociaal zeg oh hoh.en dat van stereo
![]()
owh je moet 15eu voor puur die locker betzalen? dat vind ik pas asociaal.
wat een onzin. bij ons is zelfs de zonnebank, sportdrank en het fruit gratis, gratis sauna enz enz.
ah.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt daglockers (1 EUR huur die je terugkrijgt) en permanente lockers (15 EUR per jaar).
En ik betaalde maar 80 EUR voor een jaarabonnement heVolgend jaar 160 EUR, uni alumni prijzen.
Serious? Hier moet je echt voor al die dingen dokken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat vind ik asociaal zeg oh hoh.en dat van stereo
![]()
owh je moet 15eu voor puur die locker betzalen? dat vind ik pas asociaal.
wat een onzin. bij ons is zelfs de zonnebank, sportdrank en het fruit gratis, gratis sauna enz enz.
Hier wordt een niet leeg gehaalde locker open gebroken i.v.m. de hygiene. Athans, dat staat in de regels
lol.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef Questular het volgende:
Na elke training kan ik mn shirtje net zoals Raymond linearecta de wasmand in commanderen, ik snap niet hoe mensen kunnen trainen zonder als een gek te zweten. Ik doe 1 oefeningen en kan al naar de handdoek grijpen omdat ik begin te lekker.
Hoge BF, weinig cardio. Dan zweet ik ook veel meer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef Questular het volgende:
Na elke training kan ik mn shirtje net zoals Raymond linearecta de wasmand in commanderen, ik snap niet hoe mensen kunnen trainen zonder als een gek te zweten. Ik doe 1 oefeningen en kan al naar de handdoek grijpen omdat ik begin te lekker.
hier is het 29eu/mnd misschien dat het bij jouw tent goedkoper is?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef _-_ het volgende:
[..]
Serious? Hier moet je echt voor al die dingen dokken.
Duurder: 35 eu/mndquote:hier is het 29eu/mnd misschien dat het bij jouw tent goedkoper is?
nou nou, dan vind ik het wel zielig dat ze ook nog eens voor die meuk rekenen dan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:02 schreef _-_ het volgende:
Ik ging laatst cardio doen met een helling van 15 graden en 12 km/u voor een kwartier lang. Ik dacht dat ik dood ging. Mijn t-shirt was helemaal doorweekt.
[..]
Duurder: 35 eu/mnd![]()
Ik douche bijna altijd voor en na het trainen en draag mijn outfit 2xquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:44 schreef stinkie het volgende:
Stelletje ransapen:
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)-derde-workout.dhtml
Als je alleen maar al vivalezend op standje 1 crosstrainert is dat niet nodig. Als je serieus sport moet je gewoon elke keer schone sportkleren aan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:44 schreef stinkie het volgende:
Stelletje ransapen:
Dit. Verder: "ik doe grijpen": brabo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef Questular het volgende:
Lijkt me ideaal! Kan alleen bijna nergens volgens mij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb er 15 EUR voor gegeven om het een jaar te mogen claimen jah
Is een huurlocker. Lekker handig, heb er 30 pakjes chocomel, zakken whey + dextrose, shakebeker etc. in liggen
Ja het zijn Britten. Er was ook een nieuwsbericht dat ze hun ondergoed 7 dagen op rij droegen of iets in die richting. Gewoon binnenstebuiten en weer gaan. Echt smerig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:44 schreef stinkie het volgende:
Stelletje ransapen:
Mijn banaan is al een paar keer uit mijn tas gejat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:14 schreef stinkie het volgende:
Ze hebben vorige week mijn sokken gejat terwijl ik was douchen. Doorweekte meurende dingen met een gat er in
Schoenen lieten ze dan weer staan. Waarschijnlijk ook omdat daat de gaten inzitten
Ik krijg overigens betaald om te sporten. Bedrijfsfitness en mijn eigen bijdrage word betaald van wat ik van leasebudget overhoud. En dan ontvang ik ook nog elke 2 maanden 9,50 "correctie fitnesskosten"
Dit. Heeft ook veel te maken met de sfeer/cultuur in de gym. En alsnje het van diefstal moet hebben in je leven ben je gewoon sneu.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:44 schreef esv7 het volgende:
Hier laten ze rustig de mobiel in de kleedkamer liggen tijdens het douchen, ook nog niemand gehoord over diefstal. Je bent wel fucking zielig als je een banaan of een paar sokken gaat stelen:/.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |