Die bij het Ado stadionquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:00 schreef Travel. het volgende:
[..]
Zit je in een grote stad? Als ik in Rotterdam ga is het ook altijd druk, maar in het dorp is het alleen bij de cardio druk met ouderen. Staat nu zelfs een koffiehoekje
Dacht al even dat ik wat fout deed met mn 90kg DL en 55 kg BP.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:02 schreef 16meter het volgende:
Net zoveel benchen als deadliften, dan zit er iets behoorlijk mis.
Dank je voor je antwoord. Mijn vetpercentage is rond de 16%, dus er kan nog wel flink wat van af. Ik ga proberen mijn kcal iets omhoog temgooien, wat raad je me aan met de koolhydraten? Want snap daar eigenlijk niet veel van. Er zit bij ons op de sportschool een echt superripped gast met een bodyfatpercentage van 7%, en die probeert eigenlijk altijd zo min mogelijk koolhydratem te nemen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doen wat je aan het doen bent, gewicht waar mogelijk steeds omhoog proberen te gooien zonder je goede vorm te verliezen, en ca. 200-300 kcal boven je onderhoud proberen te eten voor minimale vetgains.
Maar vetgains zijn niet te vermijden als je maximale spiergains eruit wil halen.
Wat is je vetpercentage trouwens? Als dit ergens rond de 10% is, ben je best ripped met redelijk wat spier.
Op 16% bf zou ik je aanraden om te cutten naar 10-12% voordat je weer gaat bulken, maar dat is persoonlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Dank je voor je antwoord. Mijn vetpercentage is rond de 16%, dus er kan nog wel flink wat van af. Ik ga proberen mijn kcal iets omhoog temgooien, wat raad je me aan met de koolhydraten? Want snap daar eigenlijk niet veel van. Er zit bij ons op de sportschool een echt superripped gast met een bodyfatpercentage van 7%, en die probeert eigenlijk altijd zo min mogelijk koolhydratem te nemen.
Fuck verhoudingen. Zolang je maar meer DL't dan je squat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:09 schreef mie_at_work het volgende:
@ awesome en 16meter.
Wat zijn beetje normale verhoudingen?
quote:Vraag 4. Ik squat meer dan ik deadlift. Dat is raar. Ben ik een talent?
Normale mensen met normaal geproportioneerde lichamen zullen altijd meer deadliften dan squatten. ALTIJD! Als je dan toch
meer squat dan deadlift dan kan de oorzaak in 1 van de volgende oorzaken liggen:
1) Je squat niet diep genoeg.
2) Je squat niet diep genoeg.
3) Je squat niet diep genoeg.
4) Je squat niet diep genoeg.
every day is leg dayquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Fuck verhoudingen. Zolang je maar meer DL't dan je squat.
Uit de Nederlandse vertaling van Rippetoe's FAQ:
[..]
De uitvoering vam de squats is in principe goed, ga gewoon diep tot 90 graden, mijn sportinstructeur gaf dat ook aan, terwijl die bij een vriend van mij wel aanmerkingen had. Instructeur is overigens een oude bodybuilder, dus ik vertrouw hem wel. Hij heeft me vaak genoeg geholpen met andere oefeningen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Fuck verhoudingen. Zolang je maar meer DL't dan je squat.
Uit de Nederlandse vertaling van Rippetoe's FAQ:
[..]
Je moet lager dan 90 graden gaan toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:24 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
De uitvoering vam de squats is in principe goed, ga gewoon diep tot 90 graden, mijn sportinstructeur gaf dat ook aan, terwijl die bij een vriend van mij wel aanmerkingen had. Instructeur is overigens een oude bodybuilder, dus ik vertrouw hem wel. Hij heeft me vaak genoeg geholpen met andere oefeningen.
Heb van nature wel wat sterkere benen dan bovenlijf, ook van voetbal, alhoewel dit een heel andere sport is, denk ik dat dit wel meeweegt om de ontwikkeling van mijn benen.
Ik doe het zelf niet, vanwege zwakke knieën.quote:
hangt van de stangpositie af. Met front squat of high bar is het heel makkelijk below parallel te gaan, met een low bar squat zal je bij parallel al je limiet bereiken qua ROMquote:
Uh heb wel relatief kortere armen volgens mij. Mijn armen waren korter dan mijn ex haar armen, die 1,60 was. Terwijl mijn benen wel langer warenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:30 schreef VacaLoca het volgende:
Heb je toevallig korte armen mie_at_work? Dus je spanwijdte korter dan je lichaamslengte.
Kan deels verklaren waarom je minder deadlift. Korte armen is in nadeel bij DL en in voordeel bij BP.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:32 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Uh heb wel relatief kortere armen volgens mij. Mijn armen waren korter dan mijn ex haar armen, die 1,60 was. Terwijl mijn benen wel langer waren
Ja denk meer de form issue. Heb het paar keer in spiegel geprobeerd zonder gewicht, maar heel veel dieper dan 90 graden kan ik volgens mij niet eens. Najah misschien volgende week eens proberen, vandaag al legday gehadquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef Awesome_ het volgende:
Wanneer je squat goed is kun je waarschijnlijk gewoon nog veel meer deadliften maar durf/doe je dit nog niet om formi-ssues of omdat je denkt dat je wanneer je er meer dan 8 per setje doet je net zo goed niet kan trainen.
Oeh cool, ga ik morgen ook eens doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Even wat metingen gedaan met behulp van een veter en wat a4tjes. Ik kom ongeveer op de volgende maten uit:
Kuiten 45 cm
Bovenbenen 65 cm
Middel 85 cm
Borst 110 cm
Nek 50 cm
Ik gok dat Panzermaus zijn borst 2 keer zijn middel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |