http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/quote:Op vrijdag 24 mei 2013 05:16 schreef smitjew het volgende:
Heeft er iemand een goeie site of winkel voor eiwit potten. Van goeie kwaliteit en prijs. (Ben een beginner en wil niet random meuk halen)
Hoe wil je het voor iederen verbergen als je zelf al zegt dat je in 12 weken meer kan bereiken dan in een jaar natty? Dat moeten mensen om je heen toch ook opmerken?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb momenteel wel nog een paar dingen waar ik me zorgen om maak zoals hoe ik het voor mijn omgeving verberg en of het niet in de weg zit van mijn nieuwe studie. Ga sowieso geen shit als tren doen zolang ik nog studeer als ik die bijwerkingen lees.
Jammer dat er nog zoveel onwetendheid onder de gewone bevolking bestaat van anabolen. Meeste mensen denken dat creatine al anabolen zijn en dat zodra je anabolen gebruikt je klokkenspel krimpt en je onder de puisten en vette huid komt te zitten en dat je super agressief wordt. Deels kloppen die vooroordelen wel maar niet bij verantwoord gebruik en nakuren.
Idd dat gaat je niet lukken, ken gasten waarvan ik weet dat ze natty zijn maar die zelfs regelmatig van AAS gebruik worden beschuldigd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:27 schreef Questular het volgende:
[..]
Hoe wil je het voor iederen verbergen als je zelf al zegt dat je in 12 weken meer kan bereiken dan in een jaar natty? Dat moeten mensen om je heen toch ook opmerken?
Vanaf oktober tot april slobbertruien dragen. En als het zonnetje doorkomt trui uit en zie daar, 40" guns uit je shirtje.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:27 schreef Questular het volgende:
[..]
Hoe wil je het voor iederen verbergen als je zelf al zegt dat je in 12 weken meer kan bereiken dan in een jaar natty? Dat moeten mensen om je heen toch ook opmerken?
Heerlijke oefening, succes!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:13 schreef MarMar het volgende:
Ik ga vandaag de MP erbij pakken, nog cruciale tips anyone? Youtube al voluit belurkt uiteraard.
Span je core goed aan bij de oefening, vooral de glutes.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:13 schreef MarMar het volgende:
Ik ga vandaag de MP erbij pakken, nog cruciale tips anyone? Youtube al voluit belurkt uiteraard.
Tx. Ik zat alleen maar te kijken naar de beweging.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:20 schreef fathank het volgende:
Military press is met de hakken tegen elkaar aan. De strictere uitvoering van OHP.
De reactie op middelen als Dexaprine is heel persoonlijk. Ik nam er zelf altijd 2 in de ochtend op nuchtere maag (IF) en merkte er weinig van.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:43 schreef Beach het volgende:
Heey iemand van jullie ervaring met :
http://www.bodyenfitshop.(...)nutrition/dexaprine/
Onlangs tegelijk besteld met m'n creatine en tolerantie opgebouwd dmv een halve per dag paar dagen.
Vanochtend voor het eerst een hele gedaan en niks aan de hand tot het end van m'n training.
Voelde me opeens raar worden van binnen, misselijk en leeg tegelijk terwijl ik had ontbeten met havermout en kreeg trillende handen en paniekaanval gevoelmoest alleen nog maar cardio doen dus dat maar laten zitten en snel naar huis gegaan. In de spiegel in de kleedkamer zag ik er ook echt paniekerig uit
![]()
Deur opendoen ging ook alsof ik dronken was met trillende handen![]()
Moet ik er nog gewoon aan wennen aan een hele of is 's ochtends niet het goede tijdstip om te nemen?
deze had ik zelf wel wat aanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik deed mijn MP altijd zo, maar dit is dus dan OHP...
Ik faalde bij set 3 rep 2,5 @ 25kg , moet ik nu terug naar alleen barbell of volgende training weer 25kg proberen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |