SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 4% gewijzigd door Jero_nimo op 21-05-2013 13:16:23 ]![]()
Laatste post;Endomondootje er ook maar bij:quote:Op maandag 20 mei 2013 21:31 schreef Jero_nimo het volgende:
Vanavond ook nog weer lekker gelopen. Hier is het trouwens de hele dag droog geweest, al lagen er nog wel wat plassen in het bos. Maar eens een keer de auto meegenomen om iets verder een rondje te doen. Parkeerplaatsje gevonden met begin van een paar routes en daar een route uitgezocht van 15.5 wat later 14 bleek te zijn.
Maar weer eens op blote voeten weggegaan, kijken hoelang het goed ging. Maar door redelijk ruw terrein heb ik het maar 2km volgehouden, toen toch de FiveFingers maar weer aangedaan.
Lekker met de vieze voeten in die dingen, ging makkelijker dan ik dacht..Toen maar weer verder gehobbeld. Het was wel een erg mooi bos, heel veel groen, bomen waren groen, bosbesplanten waren allemaal groen en het was zó lekker rustig! Over de hele weg alleen 2 mountainbikers tegengekomen. Zelfs nog een stukje heide meegepakt met wat stuifzand en miniheuveltjes. Daarna weer het bos in, langs een beekje en nog wat kleine single-tracks. Heb echt weer genoten vanavond!
http://www.endomondo.com/workouts/192485642/2368823![]()
SPOILER: 16+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:42 schreef slacker_nl het volgende:
SPOILER: 16+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
***![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:42 schreef slacker_nl het volgende:
SPOILER: 16+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker extra bezweet op elkaar kruipen
![]()
Met stip op 1 trouwens, nu alleen die van MD nog erbij:![]()
![]()
In mijn tapering fase... de spanning begint lichtelijk te stijgen. Al moet ik nog 2 weken wachten.
Zeer benieuwd hoe het gaat tijdens mijn 2de HM![]()
Wat is dat?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:57 schreef linebear het volgende:
In mijn tapering fase .. de spanning begint lichtelijk te stijgen. Al moet ik nog 2 weken wachten.
Zeer benieuwd hoe het gaat tijdens mijn 2de HM![]()
afbouwfase. Dus 1-2 weken voor dat je een grote wedstrijd hebt, ga je rustiger aan doen. Geen lange afstanden meer lopen. Max 8 km ook iets langzamer...quote:![]()
Het afbouwen van je training. Hier wat meer over te lezen.quote:
Ook goed voor het opbouwen van supercompensatie:
[ Bericht 19% gewijzigd door Jero_nimo op 20-05-2013 22:15:01 ]![]()
Weer wat geleerd![]()
Dus ik moet nu even rustig aan gaan doen voor mijn eerste keer 3 km achter elkaar zaterdag a.s. ?![]()
* Nirak vind mensen die lange afstanden lopen zo'n bikkels![]()
Ach, over een tijdje loop jij gewoon met die bikkels meequote:Op maandag 20 mei 2013 22:18 schreef Nirak het volgende:
Weer wat geleerd![]()
Dus ik moet nu even rustig aan gaan doen voor mijn eerste keer 3 km achter elkaar zaterdag a.s. ?![]()
* Nirak vind mensen die lange afstanden lopen zo'n bikkels! Komt allemaal vanzelf wel.
![]()
Zo is dat. Iedereen kan het, als je maar wil.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ach, over een tijdje loop jij gewoon met die bikkels mee! Komt allemaal vanzelf wel.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Uhuh, als je me 2 jaar terug had verteld dat ik ooit comfortabel 5km zou kunnen lopen had ik je waarschijnlijk heel hard uitgelachen. Als je me had verteld dat ik ooit zou gaan trainen voor een HM en plannen zou maken voor een M had ik je denk ik hoogstpersoonlijk ingecheckt bij een psychiatrische inrichting
Dus jij kunt ook bij de bikkels horen! ik vergeet vaak het punt dat ik wil maken ook echt expliciet te vernoemen, omdat ik het idee heb dat dat wel duidelijk is. Maar dat is het dus lang niet altijd![]()
![]()
Goed werk heeft tijd nodigquote:Op maandag 20 mei 2013 22:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ach, over een tijdje loop jij gewoon met die bikkels mee! Komt allemaal vanzelf wel.
Als de 3 km een succes is dan start ik volgende week dinsdag bij de beginners+ Een groep die naar de 6 km toe traint
Ik zou het dan tof vinden als ik weer 3x per week kan trainen zonder mezelf te overbelasten (dromen mag)
![]()
En die droom ga je zeker waar maken.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:27 schreef Nirak het volgende:
[..]
Goed werk heeft tijd nodig
Als de 3 km een succes is dan start ik volgende week dinsdag bij de beginners+ Een groep die naar de 6 km toe traint
Ik zou het dan tof vinden als ik weer 3x per week kan trainen zonder mezelf te overbelasten (dromen mag)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Iets meer dan een jaar geleden begonnen met lopen. Daarvoor ook nooit gedacht dat ik het uberhaupt kon en zou je voor geestelijk gek verklaren. Maar nu verslaafd en wil niet afkickenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:27 schreef hatsaflats het volgende:
Uhuh, als je me 2 jaar terug had verteld dat ik ooit comfortabel 5km zou kunnen lopen had ik je waarschijnlijk heel hard uitgelachen. Als je me had verteld dat ik ooit zou gaan trainen voor een HM en plannen zou maken voor een M had ik je denk ik hoogstpersoonlijk ingecheckt bij een psychiatrische inrichting
Dus jij kunt ook bij de bikkels horen! ik vergeet vaak het punt dat ik wil maken ook echt expliciet te vernoemen, omdat ik het idee heb dat dat wel duidelijk is. Maar dat is het dus lang niet altijd
Nu naar bed, want deze runner heeft rust nodig. Rusten is ook trainen LOL![]()
Whaha, ik vatte hem hoor, je puntquote:Op maandag 20 mei 2013 22:27 schreef hatsaflats het volgende:
Dus jij kunt ook bij de bikkels horen! ik vergeet vaak het punt dat ik wil maken ook echt expliciet te vernoemen, omdat ik het idee heb dat dat wel duidelijk is. Maar dat is het dus lang niet altijd![]()
Jullie zijn goede motivators allen![]()
![]()
Slaap lekker bikkels!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:38 schreef slacker_nl het volgende:
Slaap lekker bikkels!Definieer bal eens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:38 schreef slacker_nl het volgende:
Slaap lekker bikkels!adiostiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb aaaaltijd 2 pennen bij me, een gewone balpen en eem bijbalpen. ~Herman Finkersquote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:49 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flauwe modus uit..
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb aaaaltijd 2 pennen bij me, een gewone balpen en eem bijbalpen. ~Herman FinkersDie Herman toch
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:55 schreef Nirak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flauwe modus uit..
Slaap lekker allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat net een saai Nederlands review filmpje te kijken over de Forerunner 610.
Maar die medailles op de achtergrond![]()
![]()
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Zo, dat was een rondje .gpx klussen voor gevorderdenstukje aan het EIND van een run vastplakken aan het begin
Nu morgen doen alsof ik dat gelopen heb
![]()
Ja doei.![]()
Running Ronaldquote:Op maandag 20 mei 2013 23:40 schreef Mascleta het volgende:
Ik zat net een saai Nederlands review filmpje te kijken over de Forerunner 610.
Maar die medailles op de achtergrond![]()
![]()
![]()
een meer dan verdienstelijke loper...hikt net tegen de 3 uur aan op de marathon'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
3x5 minuten, je bent m'n bitch. Ik lach echt de ballen uit m'n broek als ik met dat logge lijf van mij tot aan de 5KM kom.![]()
Jij bent een bikkel zo te zien..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Dan zou ik eerst eens die ballen uit je broek halen, dat loopt een stuk makkelijker.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kunnen MD en YUR vandaag nog een beetje lopen of blijven ze gewoon de hele dag in bed liggen?Ik zou het wel weten denk ik..
![]()
Wij gaan bijna op vakantie. Eerst waren we nog een beetje zo van "moeten we wel in juni op vakantie gaan, want dan is het vast mooi weer in NL". Maar mooie aanbieding, dus uiteindelijk toch maar gedaan. Gen spijt van, want het is gewoon grijs grauw shitweer hier![]()
Wel lekker om te lopen, dat wel. Maar verder
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Waar ga je heen? Lekker warm land? Wel je schoenen meenemen he!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij gaan bijna op vakantie. Eerst waren we nog een beetje zo van "moeten we wel in juni op vakantie gaan, want dan is het vast mooi weer in NL". Maar mooie aanbieding, dus uiteindelijk toch maar gedaan. Gen spijt van, want het is gewoon grijs grauw shitweer hier![]()
Ik heb volgende week een weekje vrij, hopen dat het dan al iets beter is. Anders heb ik er zo weinig aan idd, kan dan wel rustig 'taperen' voor de stuwwaltrail volgende week zaterdag.
![]()
Het weer motiveert niet bepaald om naar buiten te gaan. Gisteren was echt niet normaal, wat een hoosbuien. Nou wilde ik sowieso twee dagen rust ivm spierpijn na de eerste keer 5 kilometer, maar ik word echt zo gedeprimeerd van dit weer. Eind mei en het lijkt wel februari. :-(“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is hier wel een zootje troosteloos rotweer idd, maar wel prima loopweer. Dat vind ik stiekem eigenlijk belangrijker, omdat ik overdag toch aan m'n studie moet.
Nu eerst even een presentatie voor morgen in elkaar knallen en dan naar de stad voor nieuwe schoenenBeetje jammer alleen dat ze hoogstwaarschijnlijk besteld moeten worden en ik ze pas dit weekend kan proberen.
![]()
Fijne vakantie!!!! Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Wel lekker om te lopen, dat wel. Maar verderMee eens!quote:Op maandag 20 mei 2013 22:18 schreef Nirak het volgende:
Weer wat geleerd![]()
* Nirak vind mensen die lange afstanden lopen zo'n bikkels![]()
Hier geen last meer van mijn knieën!Toch vandaag maar even een rustdagje. Hoewel dat erg sneu klinkt als je pas bij 'les' 9 van Evy bent..
![]()
![]()
Fijn zo'n lang weekend, stampvolle treinen op dinsdag ochtend, een heerlijk begin van de dag. Kan niet tegen staan in de trein, maar moest dus wel. Hopelijk ben ik over een paar uurtjes wat bijgekomen, want ik mag vanmiddag weer lopen. Nu eerst maar aan de studie.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Niks sneu, gewoon je lichaam dat moet wennen aan de belastingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:48 schreef Muis84 het volgende:
Hier geen last meer van mijn knieën!Toch vandaag maar even een rustdagje. Hoewel dat erg sneu klinkt als je pas bij 'les' 9 van Evy bent..
Het schema is niet voor niets zo opgesteld. Komt vanzelf goed![]()
Heb je ook weer gelijk in, maar toch. Vergeleken met verreweg de meeste mensen hier...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:06 schreef Arquero het volgende:
[..]
Niks sneu, gewoon je lichaam dat moet wennen aan de belasting
Het schema is niet voor niets zo opgesteld. Komt vanzelf goed![]()
![]()
![]()
Je vergeet dat de meeste hier precies hetzelfde schema hebben gevolgd..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:13 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in, maar toch. Vergeleken met verreweg de meeste mensen hier...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik doe nu mijn derde poging Evy en ga morgen voor het eerst les 5 lopen ;-) Vorige keren was het gewoon echt geen succes door de belasting i.v.m. overgewicht. Nu dat een stuk minder is heb ik er zelfs zelf vertrouwen in dat ik het ga halen tot het eindequote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:13 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in, maar toch. Vergeleken met verreweg de meeste mensen hier...![]()
![]()
![]()
Financieel aantrekkelijk change of plans here.
Zou eind september waarschijnlijk al de HM op de Causeway Coast gaan doen, maar dat kost stiekem best veel geld. En ja, mag best wat te vieren hebben als m'n scriptie is ingeleverd, maar het hoeft niet uit de klauwen te lopen. Dus nu postte er iemand een HM hier in de Peaks, ook trail, op 6 oktober, da's een week na de Causeway Coast. Deelname 20 pond en maar een paar liter benzine om er te komen.Waarschijnlijk niet zo zwaar, maar wel een goede oefening en ook gewoon prachtig
Ja doei.![]()
Er zijn 350 plaatsen en er gaan 45+ BaHa'squote:CONGRATULATIONS - YOUR ENTRY HAS BEEN ACCEPTED FOR:
EVENT DETAILS:
Tissington Trail Half Marathon
6/10/2013
10:00am
The Tissington Trail
Parsley Hay
Ashbournefeestje!
Ja doei.![]()
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er zijn 350 plaatsen en er gaan 45+ BaHa'sfeestje!
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je vergeet dat de meeste hier precies hetzelfde schema hebben gevolgd..Ook weer waar, maar het voelt af en toe gewoon een beetje 'ondergeschikt'.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:15 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Ik doe nu mijn derde poging Evy en ga morgen voor het eerst les 5 lopen ;-) Vorige keren was het gewoon echt geen succes door de belasting i.v.m. overgewicht. Nu dat een stuk minder is heb ik er zelfs zelf vertrouwen in dat ik het ga halen tot het einde![]()
![]()
Ah, welnee. Ik vond het met Evy veel moeilijker om steeds maar weer te gaan omdat ik er echt onwijs moe van werd en het eigenlijk gewoon niet echt leuk was. Na m'n eerste Start2Run-lesje (vergelijkbaar met Evy les 1) had ik de volgende dag echt onwijs veel spierpijn. Ik kreeg ook niet echt iets mee van m'n omgeving omdat ik echt alleen maar bezig kon zijn met lopen. Nu hoort lopen er steeds meer gewoon bij en kost het veel minder moeite. En heb ik vrijwel nooit meer spierpijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:47 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Klinkt goed!
[..]
[..]
Ook weer waar, maar het voelt af en toe gewoon een beetje 'ondergeschikt'.
En nu weer verder met m'n presentatieMoet af want schoenen
![]()
![]()
Wat mij heel erg opvalt is dat veel mensen een mening hebben over wat je moet doen qua hardlopen (ook toepasbaar op wandelen). Zowel mensen thuis als mensen die je niet kent en die je onderweg tegenkomt.
Houd gewoon je muil je ga zelf lopen![]()
![]()
Mensen hebben overal een mening over, terwijl ze 9 van de 10 keer amper weten waar het over gaat. Is volgens mij sinds internet alleen maar erger geworden. Heb ook paar zulke familieleden, altijd overal tegenin gaan omdat zij ook hun mening mogen/moeten/willen geven. Ook over onderwerpen waar mensen jaren over studeren en waar zij wel eens 'iets van hebben horen over zeggen', dus zo zit het en niet anders.
Mensen die wel verstand hebben van dingen houden vaak helaas juist hun mond.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Dat mensen overal een mening over hebben klopt inderdaad. Maar ik vond het wel 'extreem' hoe veel opmerkingen ik krijg tijdens het lopenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:02 schreef Maariindaa het volgende:
Mensen hebben overal een mening over, terwijl ze 9 van de 10 keer amper weten waar het over gaat. Is volgens mij sinds internet alleen maar erger geworden. Heb ook paar zulke familieleden, altijd overal tegenin gaan omdat zij ook hun mening mogen/moeten/willen geven. Ook over onderwerpen waar mensen jaren over studeren en waar zij wel eens 'iets van hebben horen over zeggen', dus zo zit het en niet anders.
Mensen die wel verstand hebben van dingen houden vaak helaas juist hun mond.. Of bij het stretchen. Mijn vriend ook trouwens als hij achter me aan fietst
. 'HEY VRIEND GA EENS LOPEN DAN'. Stfu
![]()
Sowieso mensen
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2013 10:08:22 ]![]()
ik kom niet vaak mensen tegen maar als ze dan een opmerking maken waarvan ik denk "waar slaat dat nu weer op" probeer ik wijselijk mijn mond te houden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De couchpotatoes, die zijn ondergeschikt. Hardlopers > restquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:47 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Klinkt goed!
[..]
[..]
Ook weer waar, maar het voelt af en toe gewoon een beetje 'ondergeschikt'.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ga er ook niet op in hoor, maar ik hoor ze welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik kom niet vaak mensen tegen maar als ze dan een opmerking maken waarvan ik denk "waar slaat dat nu weer op" probeer ik wijselijk mijn mond te houden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
BE pakt me mijn trolltopic afFoei BE, voor straf een dag NIET lopen
Ik ga lekker toch zometeen!![]()
Regen!
***![]()
Goedemorgen! Ik heb als een blok geslapen
Zo ff naar de masseur, en daarna ga ik op basis van mijn herinneringen, routes, tweets en het draaiboek proberen een uitgebreid verslag het afgelopen bijzondere weekend te maken.F means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:14 schreef YUR het volgende:
Zo ff naar de masseur, en daarna ga ik op basis van mijn herinneringen, routes, tweets en het draaiboek proberen een uitgebreid verslag het afgelopen bijzondere weekend te maken.We zijn benieuwd!
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Zo ff naar de masseur, en daarna ga ik op basis van mijn herinneringen, routes, tweets en het draaiboek proberen een uitgebreid verslag het afgelopen bijzondere weekend te maken.![]()
![]()
Zo ff naar de masseur, en daarna ga ik op basis van mijn herinneringen, routes, tweets en het draaiboek proberen een uitgebreid verslag het afgelopen bijzondere weekend te maken.Goeiemorgen!
We zijn benieuwd! Op het moment nog veel pijntjes of is het al een stuk minder door de rust?![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er zijn 350 plaatsen en er gaan 45+ BaHa'sfeestje!
![]()
@Jero_Nimo: zou je mijn deelname van zaterdag a.s. bij de Nesseloop kunnen wijzigen van 7 naar 14 kilometer?![]()
Gokje: Swets wil ook graag bij de Nesseloop?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:44 schreef Arquero het volgende:
[..]
Leuk!![]()
@Jero_Nimo: zou je mijn deelname van zaterdag a.s. bij de Nesseloop kunnen wijzigen van 7 naar 14 kilometer?![]()
Goedemorgen, koning. Ben erg benieuwd naar het verslag!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:14 schreef YUR het volgende:
Zo ff naar de masseur, en daarna ga ik op basis van mijn herinneringen, routes, tweets en het draaiboek proberen een uitgebreid verslag het afgelopen bijzondere weekend te maken.![]()
![]()
Goed gegoktquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gokje: Swets wil ook graag bij de Nesseloop?
Maar voorinschrijven is nu niet meer mogelijk, moet op de dag zelf. Is niet zo'n groot evenement, dus zal wel lukken.![]()
Muis, je moet je gewoon lekker helemaal niets aantrekken van wat andere mensen doen,denken of lopen. Dat is de valkuil voor een heleboel 'potentiele' lopers. "Ik zie er niet uit in een legging", "ik krijg een hoofd als een tomaat", "Ik word ingehaald door oma achter haar rollator". Het is toch allemaal lekker belangrijk. Jij bent bezig met iets wat jij leuk vindt en wat ook nog gezond is. Gewoon schijt aan de rest en doen wat je wilt.
EDIT: Over de opmerkingen.. ik krijg ze vrij weinig (wellicht omdat ik een man ben). Ja.. weleens eentje gehoord door een stel mensen die hun hond uitlieten. "Hij heeft ook zo'n lichtbandje, net als mijn hond. HAHAHA" .. Gelukkig ben ik vrij adrem. "Ja.. die zijn voor hardlopers en honden, dus misschien moet je er zelf ook 1 om doen" ... dat duurt bij dat soort mensen vaak lang genoeg voor ze het snappen.. daarnaast.. ze kunnen me toch niet inhalen![]()
![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:59 schreef AlexN het volgende:
Muis, je moet je gewoon lekker helemaal niets aantrekken van wat andere mensen doen,denken of lopen. Dat is de valkuil voor een heleboel 'potentiele' lopers. "Ik zie er niet uit in een legging", "ik krijg een hoofd als een tomaat", "Ik word ingehaald door oma achter haar rollator". Het is toch allemaal lekker belangrijk. Jij bent bezig met iets wat jij leuk vindt en wat ook nog gezond is. Gewoon schijt aan de rest en doen wat je wilt.![]()
Geen probleem, swets er ook gewoon bij gezet. Heb gekopieerd vanaf ekiden, maar daar staat schwets, klopt niet denk? Anders pas ik later nog wel ff aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:44 schreef Arquero het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Nou, we moeten dit weekend 14K lopen in de voorbereiding voor de HM. En hadden een rondje bij Arquero in de buurt geplanned maar kwamen erachter dat hij een loopje had dit weekendquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gokje: Swets wil ook graag bij de Nesseloop?
Nou heeft dat loopje ook een 14K dus dat komt mooi uit... Dus hij zijn inschrijving wijzigen, dat is gelukt wil ik me net inschrijven.... voorinschrijving sinds vandaag gesloten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Geen probleem, swets er ook gewoon bij gezet. Heb gekopieerd vanaf ekiden, maar daar staat schwets, klopt niet denk? Anders pas ik later nog wel ff aan.Nee dat klopt niet. Het is Swets.
![]()
Ik kom ook weer even om een hoekje kijken. Allereerst diepe respect voor de roparunners!![]()
Hoe gaat het nu met jullie?
Ik heb zaterdag en vandaag weer mijn rondje gelopen.
Zaterdag weer een pr gelopen 5 kilometer in 34.24 en vanmorgen voor het eerst 6 kilometer gelopen. Wel op een rustiger tempo 48.15. Lekker bui regen over ons heen gekregen maar het was weer heerlijk! Ben zo blij dat ik ben begonnen met lopen 9 maanden geleden!
Moet me er nog even in verdiepen hoe ik mijn garmin linkjes hier kan krijgen. Lukt niet?
Fijne dag nog!Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:59 schreef AlexN het volgende:
Muis, je moet je gewoon lekker helemaal niets aantrekken van wat andere mensen doen,denken of lopen. Dat is de valkuil voor een heleboel 'potentiele' lopers. "Ik zie er niet uit in een legging", "ik krijg een hoofd als een tomaat", "Ik word ingehaald door oma achter haar rollator". Het is toch allemaal lekker belangrijk. Jij bent bezig met iets wat jij leuk vindt en wat ook nog gezond is. Gewoon schijt aan de rest en doen wat je wilt.![]()
![]()
Als je gewoon de link kopieert die boven een activiteit staat moet het lukken:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:05 schreef Baby_Girl het volgende:
Moet me er nog even in verdiepen hoe ik mijn garmin linkjes hier kan krijgen. Lukt niet?
Fijne dag nog!
http://connect.garmin.com/activity/314913690![]()
Voor de mensen die in de toekomst meer medailles hebben dan hun telefoon kan dragen, zijn er andere manieren om je medailles te bewaren en te showen. Kwam deze link tegen:
http://jennihenscheid.blo(...)splay-your-race.html
Zitten wel een aantal leuke ideeën bij, zoals:![]()
![]()
Ik loop zondag ook de 10km in Leiden... if it's not too much trouble .. zou je die er dan ook bij kunnen plaatsen in de openingspost. Thanks.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Geen probleem, swets er ook gewoon bij gezet. Heb gekopieerd vanaf ekiden, maar daar staat schwets, klopt niet denk? Anders pas ik later nog wel ff aan.![]()
Kweenie hoor, maar waarom zou je dat als een kutopmerking zien? Is toch gewoon zo: honden hebben vaak ook van die bandjes. Feit. Zou gewoon terug zeggen "handig hè?" en met een lach doorlopen in plaats van zo te snauwen. Wordt je dag ook niet leuker van.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:59 schreef AlexN het volgende:
EDIT: Over de opmerkingen.. ik krijg ze vrij weinig (wellicht omdat ik een man ben). Ja.. weleens eentje gehoord door een stel mensen die hun hond uitlieten. "Hij heeft ook zo'n lichtbandje, net als mijn hond. HAHAHA" .. Gelukkig ben ik vrij adrem. "Ja.. die zijn voor hardlopers en honden, dus misschien moet je er zelf ook 1 om doen" ... dat duurt bij dat soort mensen vaak lang genoeg voor ze het snappen.. daarnaast.. ze kunnen me toch niet inhalenJa doei.![]()
Zondag ook nog 2 gasten ergens in de bush-bush hier, iets met 'Come on, keep those legs going!', dacht er eigenlijk helemaal niet aan dat ze het wel eens 'spottend' konden bedoelen. Heb geroepen "No Worries, I will!!" met een big smile en ben doorgerend. Heerlijk toch? Het positieve inzien van dingen.Ja doei.![]()
Dat weet jij helemaal niet motorbloempje.
Je merkt snel genoeg of een opmerking als constatering of als 'poging tot krenking' wordt gemaakt. Dat is een beetje moeilijk om in een post ook neer te zetten. De opmerking was duidelijk krenkend bedoeld, dus vandaar mijn snauw.![]()
Dan nog, waarom dan terug snauwen?zeker als je het zelf naar je zin hebt, geeft mensen die echt 'kwaad willen' alleen maar minder genoegen als je je niet laat krenken en gewoon lekker doorhobbelt en er wat leuks van maakt.
Ja doei.![]()
Ik negeer altijd iedereen die iets tegen me zegt, behalve als het positief/aanmoedigend is, of wanneer het een waarschuwing is voor het verkeer. Dan bedank ik diegene
Voor zover ik weet heeft nog nooit iemand een negatieve opmerking gemaakt terwijl ik aan het lopen was. Het negeren werkt dus![]()
![]()
Het is je al gezegd Muis niks aantrekken van wat andere zeggen, denken of doen. Jij ben aan het doen wat jij leuk vind. En hoe je dat doet moet je lekker helemaal zelf weten.
Ik heb een half jaar gedaan voor ik die 5 kilometer goed onder de knie had. In het begin zelfs met moeten stoppen ivm blessures. Huppelde mijn vriendin lekker verder en kwam ik er strompelend achteraan. Maar ben niet gestopt, gewoon weer begonnen met wandelen en later weer mee gaan lopen. Maar lekker boeiend. Ik loop hem wel!
En jij straks ook. Op jou tempo en op jou manier!Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.![]()
motorbloempje, waarschijnlijk omdat mijn aard anders is dan die van jou. Mensen denken dat ze allemaal dingen kunnen roepen zonder consequentie en daar hou ik niet van. Alles wat je zegt of doet heeft een consequentie/reactie. Dus roep jij iets naars naar mij, dan roep ik iets naars terug. Mijn bui wordt er niet slechter van, want het nare dat er naar mij geroepen is heeft toch al plaatsgevonden. Dus eigenlijk wordt mijn bui er alleen maar beter van om mensen die het verdienen op hun plaats te zetten.
Voor ieder zijn ding hoor. Ik zeg niet dat jij dat voortaan ook moet doen ofzo![]()
![]()
Ik roep bijna nooit iets terug, ook al krijg ik wat positiefs te horenVaak duurt het even voordat het echt is doorgedrongen (tja, soms zit ik een beetje in "the zone"
) en dan ben ik al weer verder haha. Soms zwaai ik nog wel even dan ofzo
![]()
![]()
Mijn God, je ziet goed door Endo/garmin wat een prestatie ze hebben moeten leveren voor de RoPa run.
Nu wordt het beter zichtbaar!![]()
![]()
Ben benieuwd naar de 2 verslagen.![]()
Laatst stonden van die tokkies met lelijke grote honden mega in de weg te roken en praten en vonden het nodig om "dat ziet er toch ook belachelijk uit" te zeggen. Ik heb er een hoop over gedacht, maar gewoon m'n mond gehouden. Met dat soort stom volk met stomme honden valt toch niet te praten. En een keer iemand dat er "niet meer zoveel af moet hoor"
En het lijkt enigszins droog dus ik ga maar schoenen laten bestellenNouja, eerst nog even overleggen of zij nog ideeën hebben.
![]()
Zie het als een training.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:20 schreef hatsaflats het volgende:
Laatst stonden van die tokkies met lelijke grote honden mega in de weg te roken en praten en vonden het nodig om "dat ziet er toch ook belachelijk uit" te zeggen. Ik heb er een hoop over gedacht, maar gewoon m'n mond gehouden. Met dat soort stom volk met stomme honden valt toch niet te praten. En een keer iemand dat er "niet meer zoveel af moet hoor"
En het lijkt enigszins droog dus ik ga maar schoenen laten bestellenNouja, eerst nog even overleggen of zij nog ideeën hebben.
Kan ik nog iets terug zeggen?
Ja? Dan is mijn tempo goed.
Nee? Gas terug![]()
![]()
Ik was net begonnenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:22 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zie het als een training.
Kan ik nog iets terug zeggen?
Ja? Dan is mijn tempo goed.
Nee? Gas terug(hoop tokkievolk met tokkiehonden in mijn wijk)
En heb ik net m'n tas gepakt, gaat het weer harder regenen. Wachten moeilijk.![]()
Ik mag dit eigenlijk niet zeggen maar ik heb nog nooit gehoord van Tokkiehonden maar ik heb er wel een beeld vanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik was net begonnen(hoop tokkievolk met tokkiehonden in mijn wijk)
En heb ik net m'n tas gepakt, gaat het weer harder regenen. Wachten moeilijk.![]()
![]()
Soort tekkels, maar dan andersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:29 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik mag dit eigenlijk niet zeggen maar ik heb nog nooit gehoord van Tokkiehonden maar ik heb er wel een beeld van![]()
![]()
Ik ook niet. Alleen andere hardlopers of wandelaars die ik tegenkom dat we elkaar gedag zeggen, maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Gek genoeg krijg ik eigenlijk nooit opmerkingen, ondanks dat ik midden in de randstad woon.
Pasgeleden nog toen Swets en ik in Rotterdam Zuid liepen werden we gewaarschuwd door andere lopers dat er verderop glas op de weg lag![]()
![]()
Zoals ik al zei, eigenlijk ook zelden opmerkingen op dat ene geval na. Medelopers groet ik eigenlijk gewoon altijd.![]()
Ach, ik zie er ook wel uit alsof ik half door neer kan vallen als ik maar 3 stappen gerend heb (ontploffend en alles) dus misschien is dat 't_!
Ja doei.![]()
ik loop zelf hard in het park bij Kanaleneiland. Stikt er regelmatig van de Marokkaanse jongeren, die nogal eens een stoere opmerking maken (ook als je niet hardloopt).
Na jarenlange ervaringheb ik gemerkt dat je het of beter voor kunt zijn met een heel vrolijke 'hallo' of als ze iets naar je roepen er heel serieus op ingaan. (bijv. Dikke billen! En dat je dan zegt van 'ja vind ik ook eigenlijk. Ik ben eigenlijk ook op zoek naar iets om ze minder dik te maken, hoe doe jij dat eigenlijk?'). Dan verandert het hele gesprek en wordt het vaak nog leuk ook
![]()
![]()
Hier eigenlijk ook geen last van opmerkingen van andere mensen, of ik hoor ze niet omdat ik met muziek op loopWel eens kleine verkeersconflictjes gehad omdat ik bijna voor m'n sokken gereden werd.
Mensen zouden eens moeten leren zich niet overal mee te bemoeien, niet alles wat ze denken ook maar gewoon klakkeloos te moeten zeggen en iets meer proberen te geven in plaats van nemen!![]()
![]()
Heeft hier iemand ooit het runner's world magazine gekocht/gelezen?
Was het boeiend?
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2013 12:28:48 ]![]()
Enige keer dat ik een opmerking naar mijn hoofd geslingerd kreeg was tijdens de CPC. Iemand uit het publiek maakte een domme opmerking over dat ik door moest lopen, maar ik stond mijn handschoenen even aan te trekken...![]()
Waarom moet je daar dan ook voor stoppen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:33 schreef linebear het volgende:
Enige keer dat ik een opmerking naar mijn hoofd geslingerd kreeg was tijdens de CPC. Iemand uit het publiek maakte een domme opmerking over dat ik door moest lopen, maar ik stond mijn handschoenen even aan te trekken...Dat kan prima rennend!
Ja doei.![]()
mijn handschoen werkte niet meequote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom moet je daar dan ook voor stoppen?Dat kan prima rennend!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:07 schreef Levitas het volgende:
Voor de mensen die in de toekomst meer medailles hebben dan hun telefoon kan dragen, zijn er andere manieren om je medailles te bewaren en te showen. Kwam deze link tegen:
http://jennihenscheid.blo(...)splay-your-race.html
Zitten wel een aantal leuke ideeën bij, zoals:
[ afbeelding ]straks maar ff kijken!
Oh en Space, wij hebben een abo op RWErg leuk om te lezen met veel boeiende verhalen en tips voor zowel beginners als gevorderden. Oh en je kan, als je een iPad hebt en een abo, alle eerdere edities op je iPad teruglezen
![]()
![]()
Ah thanks! Ze hebben nu een leuke aanbieding waarbij je 3 nummers voor 10 euro krijgt en dan stopt het automatisch, dus wel leuk om te proberen dusquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:43 schreef GotC het volgende:
[..]straks maar ff kijken!
Oh en Space, wij hebben een abo op RWErg leuk om te lezen met veel boeiende verhalen en tips voor zowel beginners als gevorderden. Oh en je kan, als je een iPad hebt en een abo, alle eerdere edities op je iPad teruglezen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:43 schreef GotC het volgende:
[..]straks maar ff kijken!
![]()
Dat was mijn dagtaak op het stand in Turkije.
@Space. Het is een leuk magazine!
(Wanneer komt de volgende eigenlijk? Deze week, toch?)![]()
Nog 1,5 uur en dan mag ik weer naar huis. Pff... wat een dag vandaag. Eens kijken of ik een dagje kan overslaan of toch te graag wil lopen...![]()
RW klinkt interessant, eens kijken of ik ergens een editie kan halen.![]()
![]()
Maar krijg je met dat proefabonnement ook de vorige edities op de iPad?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
3x genomen voor 10 euro, vanaf juli.
Vanmiddag even ergens zien te scoren voor mei/juni![]()
géén idee eigenlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:59 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Maar krijg je met dat proefabonnement ook de vorige edities op de iPad?Op bestellen geramd zonder te kijken
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:59 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Maar krijg je met dat proefabonnement ook de vorige edities op de iPad?![]()
![]()
De nieuwe zou donderdag toch op de mat moeten vallen?
Mijn nieuweschoenenavontuur had een iets andere afloop dan verwacht. Trainer van een groepje hoger werkt bij de hardloopzaak hier en die ziet mij dus ook 2x in de week over de baan sjezen, dus had al wel wat ideeën over wat voor schoenen ik zou moeten hebben. Omdat ik op zoek was naar een schoen voor de wat langere afstanden en om straks ook de HM op te lopen vond hij minimalistischere schoenen nu nog wat te gortig voor mijn huidige techniek. Dus schoenen gaan passen die wel een heel stuk lichter en minder ondersteunend zijn dan m'n Brooks, maar niet minimalistisch. Eerst schoenen van Saucony geprobeerd, omdat die 8mm drop hebben, maar mijn hiel is te smal voor hun schoenen. Toen (terug) naar Asics en kwamen we uit op de GT-1000. Dat is nog steeds een vrij lichte schoen, maar wel met antipronatiesupport en met een good-old drop van 12mm. Heel anders dan waarvoor ik heen ging (Mirage's), maar misschien wel zo verstandig. En als ik goed op m'n techniek let boeit die drop eigenlijk ook geen moer. Ik vraag me alleen wel af hoe veel ik nog op m'n Brooks zal gaan lopen nu
De kleur is alleen wel uh, lelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:04 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn nieuweschoenenavontuur had een iets andere afloop dan verwacht. Trainer van een groepje hoger werkt bij de hardloopzaak hier en die ziet mij dus ook 2x in de week over de baan sjezen, dus had al wel wat ideeën over wat voor schoenen ik zou moeten hebben. Omdat ik op zoek was naar een schoen voor de wat langere afstanden en om straks ook de HM op te lopen vond hij minimalistischere schoenen nu nog wat te gortig voor mijn huidige techniek. Dus schoenen gaan passen die wel een heel stuk lichter en minder ondersteunend zijn dan m'n Brooks, maar niet minimalistisch. Eerst schoenen van Saucony geprobeerd, omdat die 8mm drop hebben, maar mijn hiel is te smal voor hun schoenen. Toen (terug) naar Asics en kwamen we uit op de GT-1000. Dat is nog steeds een vrij lichte schoen, maar wel met antipronatiesupport en met een good-old drop van 12mm. Heel anders dan waarvoor ik heen ging (Mirage's), maar misschien wel zo verstandig. En als ik goed op m'n techniek let boeit die drop eigenlijk ook geen moer. Ik vraag me alleen wel af hoe veel ik nog op m'n Brooks zal gaan lopen nu
De kleur is alleen wel uh, lelijk:Ik vind ze leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooi, ik doe met je mee. Ter motivatie altijd handig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Aha, dan hoef ik die dus niet te gaan kopen vandaag![]()
![]()
De kleur is alleen wel uh, lelijk:Ach, die van mij zien er ook uit alsof ze licht geven in het donker. Zolang ze goed lopen.. who cares?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wilde me alvast inschrijven voor de singelloop. Maar:Maar ik heb dus nog nooit een 5km gelopen, dan kan ik me niet inschrijven want ik weet niet hoe lang ik nodig hebquote:Bij voorinschrijven van de 5 en 10 kilometer moet de deelnemer de tijd opgeven die zij/hij nodig denkt te hebben om de gekozen afstand af te leggen.![]()
![]()
Ik vind ze ook leuk! Ook de kleur hoorquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
toen ik mij inschreef voor de Damloop (6,4) rende ik 2km (inmiddels 3). Ik heb maar wat gegoktquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde me alvast inschrijven voor de singelloop. Maar:
[..]
Maar ik heb dus nog nooit een 5km gelopen, dan kan ik me niet inschrijven want ik weet niet hoe lang ik nodig heb![]()
![]()
Top dat die trainer je al heeft zien lopen Hats! Dat zijn wel iets andere schoenen die je voor ogen had, maar een hele goede keuze zo te lezen![]()
![]()
De kleur is alleen wel uh, lelijk:Ik vind ze ook niet lelijk. Je ziet wel gekkere. En als je maar lekker lopen toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.![]()
Gewoon iets gemiddelds opgevenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik heb dus nog nooit een 5km gelopen, dan kan ik me niet inschrijven want ik weet niet hoe lang ik nodig heb
Niks mis met de kleur Hats!En goed gedegen advies!
Ik heb net een klein rondje van 4km gelopen. Ging me echt heel makkelijk af, twijfelde over een groter rondje, maar door die thuis-oefeningen (die overigens echt supergoed gaan) heb ik wel wat spierpijn in mijn rug en dat voelde ik goed tijdens het lopen. Toen toch maar voor het kleine rondje gekozen.
Tijd geen idee, want geen garmin kabeltje bij me.
***![]()
Gokkenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik heb dus nog nooit een 5km gelopen, dan kan ik me niet inschrijven want ik weet niet hoe lang ik nodig heb![]()
![]()
Maar dan klopt het niet meer als ik wel weet hoe lang ik erover doequote:Ik word daar helemaal kriebelig van
![]()
Gelukkig kun je tot 25 september voorinschrijven, dan moet de 5km wel lukken![]()
![]()
@hatsaflats
En wat jij nu beschrijft is precies de reden dat mensen niet zomaar van internet moeten bestellen maar naar een hardloop speciaal zaak moet gaan. Wij kunnen wel iets nieuws willen maar hun zien beter dan ons of dat wijs is. En vooral in jouw geval waarbij de verkoper jou heeft zien rennen.![]()
Ik wil mooie nike ID's. Maar ik doe het niet om deze redenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:14 schreef streamnl het volgende:
@hatsaflats
En wat jij nu beschrijft is precies de reden dat mensen niet zomaar van internet moeten bestellen maar naar een hardloop speciaal zaak moet gaan. Wij kunnen wel iets nieuws willen maar hun zien beter dan ons of dat wijs is. En vooral in jouw geval waarbij de verkoper jou heeft zien rennen.![]()
![]()
Dan zou ik nog maar ff wachten, of je niet zo druk erover makenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan klopt het niet meer als ik wel weet hoe lang ik erover doeIk word daar helemaal kriebelig van
![]()
Gelukkig kun je tot 25 september voorinschrijven, dan moet de 5km wel lukken![]()
![]()
Fijn jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:10 schreef GotC het volgende:
Top dat die trainer je al heeft zien lopen Hats! Dat zijn wel iets andere schoenen die je voor ogen had, maar een hele goede keuze zo te lezenDie heeft toch nog wat meer zicht op hoe ik loop dan random verkoper in random winkel kan zien in die 50 meter. En verschillende soorten passen (bij het eerste paar dat ik aantrok kreeg ik een "jezus, ben je stijf ofzo?" om mn oren
) is ook wel leuk.
Ze passen alleen totaaaal niet bij m'n andere schoenen, en de 2160 waren tenminste nog in het mooi roze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik maar reviews lezen over wat ik nu eigenlijk gekocht heb, want over deze heb ik nog helemaal niks gelezen![]()
![]()
Geen probleem!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:07 schreef AlexN het volgende:
[..]
Ik loop zondag ook de 10km in Leiden... if it's not too much trouble .. zou je die er dan ook bij kunnen plaatsen in de openingspost. Thanks.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Fijn jaDie heeft toch nog wat meer zicht op hoe ik loop dan random verkoper in random winkel kan zien in die 50 meter. En verschillende soorten passen (bij het eerste paar dat ik aantrok kreeg ik een "jezus, ben je stijf ofzo?" om mn oren
) is ook wel leuk.
Ze passen alleen totaaaal niet bij m'n andere schoenen, en de 2160 waren tenminste nog in het mooi roze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik maar reviews lezen over wat ik nu eigenlijk gekocht heb, want over deze heb ik nog helemaal niks gelezendie schoenen. Kleurtjes
![]()
![]()
Ik wou eigenlijk ook andere dan die ik laatst heb gekocht. Maar ik land daarvoor niet genoeg op mijn voorvoetquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil mooie nike ID's. Maar ik doe het niet om deze reden![]()
![]()
[..]
Fijn jaDie heeft toch nog wat meer zicht op hoe ik loop dan random verkoper in random winkel kan zien in die 50 meter. En verschillende soorten passen (bij het eerste paar dat ik aantrok kreeg ik een "jezus, ben je stijf ofzo?" om mn oren
) is ook wel leuk.
Ze passen alleen totaaaal niet bij m'n andere schoenen, en de 2160 waren tenminste nog in het mooi roze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik maar reviews lezen over wat ik nu eigenlijk gekocht heb, want over deze heb ik nog helemaal niks gelezen![]()
![]()
De kleur is alleen wel uh, lelijk:Die kleur is eigenlijk wel mooi...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vier paar schoenen... Wow!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat loop je tijdens je trainingen? 6:30? Dan zit je op 32.30 minuten (en anders.. http://pacecalc.nemonisimors.com voor al je pace-vragen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik heb dus nog nooit een 5km gelopen, dan kan ik me niet inschrijven want ik weet niet hoe lang ik nodig hebIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Niet roze genoeg!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die kleur is eigenlijk wel mooi...
En vier paar schoenen... Wow!
Dat bovenste paar zijn m'n oude schoentjes, die wél roze genoeg waren![]()
![]()
Ik ga bij elke interval steeds sneller lopen. Van 7.00 tot ongeveer 6.30 inderdaadquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat loop je tijdens je trainingen? 6:30? Dan zit je op 32.30 minuten (en anders.. http://pacecalc.nemonisimors.com voor al je pace-vragen.
Maar als ik me nu al zou inschrijven dan komen de autistische trekjes naar boven als 'HET KLOPT NIET HET KLOPT NIET DOE HET NIET OMGNJAJKN ERROR'.
Dus laten we nog maar even wachten voor de innerlijke zen
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2013 13:34:18 ]![]()
Ik vind ze ook mooi hoor Hats!
En ik zou ook wel een mooi paar Nike Free's ofzo willen hebben (ook eigenlijk alleen om de kleurtjes, het merk ik ben een merkfreak ja en ze zien er gewoon zo soepel uit ofzo) maar je....antipronatie enzo en heb deze schoenen net (sinds oktober) dus nog lang niet toe aan nieuwe schoenen.
Enne Spees...boeiend, dan geef je een iets langzamere tijd op dan die calculatiedingen zeggen en dat kun je jezelf (en de organisatie) verslaan mocht je toch sneller gaan....boeiend.![]()
Ik heb gewoon een paar Nike Free's als zomerschoenenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:34 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik vind ze ook mooi hoor Hats!
En ik zou ook wel een mooi paar Nike Free's ofzo willen hebben (ook eigenlijk alleen om de kleurtjes, het merk ik ben een merkfreak ja en ze zien er gewoon zo soepel uit ofzo) maar je....antipronatie enzo en heb deze schoenen net (sinds oktober) dus nog lang niet toe aan nieuwe schoenen.![]()
![]()
Ja dat zag ik laatst ook iemand doen (op internet) toen had ik zoiets van shit....dat had ik ook kunnen doen. Maar ik heb genoeg schoenen.....en al een paar Nike Sky high Dunksdus ook dat mag niet
![]()
![]()
Hier ook als een blok geslapen, voel alle spieren in mijn benen, maar mijn linkerkuit spant wel de kroon!
Ik zal nu eens de tijd nemen om een verslag te schrijven...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb eigenlijk nog nooit nike's zien staan bij de hardloopschoenen in diverse winkels. Is daar een reden voor of kopen die winkels gewoon geen nike's in omdat het kan?![]()
Heb deze nu aan, zitten heerlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een paar Nike Free's als zomerschoenen![]()
![]()
![]()
Een verkoper bij Shoestar zei eens tegen mij dat Nike niet echt het beste merk is qua hardloopschoenen. Dat zou het kunnen zijn. Nike is meer allround. Saucony's e.d. richt zich echt op hardloopschoenen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit nike's zien staan bij de hardloopschoenen in diverse winkels. Is daar een reden voor of kopen die winkels gewoon geen nike's in omdat het kan?To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.![]()
Oh en ik draag m'n Nike Frees ook gewoon als sneakers. Zitten heerlijk idd en zien er ook nog best leuk uit.
To see a world in a grain of sand
[..]
) is ook wel leuk.
Ze passen alleen totaaaal niet bij m'n andere schoenen, en de 2160 waren tenminste nog in het mooi roze:Kleur past er toch prima bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik maar reviews lezen over wat ik nu eigenlijk gekocht heb, want over deze heb ik nog helemaal niks gelezenOf is dat weer te mannelijk gedacht?
Nergens voor nodig. Er is niemand die je achteraf op je donder gaat geven dat je vooraf opgegeven tijd niet klopte hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar als ik me nu al zou inschrijven dan komen de autistische trekjes naar boven als 'HET KLOPT NIET HET KLOPT NIET DOE HET NIET OMGNJAJKN ERROR'.Gewoon 32 minuten invullen. Meer of minder, dat merk je dan wel.
SPOILER: Ugh, SOGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aha! Mooie nikes maar uit mijn hoofd zetten dan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:43 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Een verkoper bij Shoestar zei eens tegen mij dat Nike niet echt het beste merk is qua hardloopschoenen. Dat zou het kunnen zijn. Nike is meer allround. Saucony's e.d. richt zich echt op hardloopschoenen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:51 schreef Levitas het volgende:
[..]
[..]
Nergens voor nodig. Er is niemand die je achteraf op je donder gaat geven dat je vooraf opgegeven tijd niet klopte hoorGewoon 32 minuten invullen. Meer of minder, dat merk je dan wel.
Niet? Ik dacht dat ze met een mattenklopper bij de finish zouden staan wachtenSPOILER: Ugh, SOGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat voor die tijd bij de Singelloop moet je gewoon gokken hoor (zoals al eerder gezegd). Het is niet alsof ze zeggen "ik zie hier dat je als geschatte tijd voor de 5km 30 minuten opgegeven hebt, maar je komt binnen op ... 31.35.. DAT KAN NATUURLIJK NIET HE! BANNED FOR LIFE!". Die tijd is alleen een indicatie in welke groep je gaat vallen. Waarschijnlijk iets van de onder 20min groep, onder 30min groep, onder 40min groep, boven 40min groep. Wellicht krijg je een lager startnummer als je een PR van 18min hebt oid.![]()
Het maakt voor dat loopje denk ik niet zoveel uit, maar voor grotere evenementen zou ik eerder je streeftijd invullen dan de tijd die je zo goed als zeker weet dat ie haalbaar is. Ik had bij de CPC toen superbraaf een tijd ingevuld die ik zeker wel zou halen, met als gevolg dat ik suuuuuuuperveel mensen in moest halen waar helemaal geen ruimte voor was.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Aha! Mooie nikes maar uit mijn hoofd zetten dan.
[..]
Niet? Ik dacht dat ze met een mattenklopper bij de finish zouden staan wachten![]()
Awwwwwww. Heb je trouwens ook een roze thight? En roze shirtjes? Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:31 schreef hatsaflats het volgende:
Niet roze genoeg!
Dat bovenste paar zijn m'n oude schoentjes, die wél roze genoeg warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Awwwwwww. Heb je trouwens ook een roze thight? En roze shirtjes? Ik zie het al helemaal voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar nee, roze staat me niet echt![]()
![]()
Daarom zijn ze de sponsor van de US track and field... http://www.usatf.org/About/Sponsors.aspxquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:43 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Een verkoper bij Shoestar zei eens tegen mij dat Nike niet echt het beste merk is qua hardloopschoenen. Dat zou het kunnen zijn. Nike is meer allround. Saucony's e.d. richt zich echt op hardloopschoenen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
McDonalds en Coca Cola zijn ook sponsors van grote sportevenementen en die associeer ik toch niet echt met sport, dus dat zegt nietsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daarom zijn ze de sponsor van de US track and field... http://www.usatf.org/About/Sponsors.aspx.
Nike is begonnen als hardloopschoenenmerk. http://nikeinc.com/pages/history-heritage.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:50 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
McDonalds en Coca Cola zijn ook sponsors van grote sportevenementen en die associeer ik toch niet echt met sport, dus dat zegt niets.
Coca-Cola is eigenaar van Aquarius, dat is best een grote speler in de sportdrankenhandel.. McD is.. ja.. dus. Enzo.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het verschilt ook wel qua winkel, ik zie een runner's world sowieso niet snel minimalistisch schoeisel aanprijzen. Maar ga je naar een anyonesrunshop in Tilburg dan wordt je alleen maar minimalistisch schoeisel aangeraden en krijg je een mini-clinic en een schema erbij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:14 schreef streamnl het volgende:
@hatsaflats
En wat jij nu beschrijft is precies de reden dat mensen niet zomaar van internet moeten bestellen maar naar een hardloop speciaal zaak moet gaan. Wij kunnen wel iets nieuws willen maar hun zien beter dan ons of dat wijs is. En vooral in jouw geval waarbij de verkoper jou heeft zien rennen.
Wil je echt minimalistisch gaan rennen moet het denk ik vooral uit jezelf komen, zelf clinics aanvragen of veel voor jezelf trainen, metronoom erbij en misschien video van jezelf maken. Boeken lezen enzovoort. Tenminste dat idee heb ik een beetje, daarom ook gewoon mijn fivefingers online gekocht. De Kinvara's toen ook een beetje tegen de tips van de RW-medewerker in, toch aangeschaft.
![]()
Dat verschilt dan weer per vestiging (en dus eigenaar)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:23 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Het verschilt ook wel qua winkel, ik zie een runner's world sowieso niet snel minimalistisch schoeisel aanprijzen. Maar ga je naar een anyonesrunshop in Tilburg dan wordt je alleen maar minimalistisch schoeisel aangeraden en krijg je een mini-clinic en een schema erbij.
Wil je echt minimalistisch gaan rennen moet het denk ik vooral uit jezelf komen, zelf clinics aanvragen of veel voor jezelf trainen, metronoom erbij en misschien video van jezelf maken. Boeken lezen enzovoort. Tenminste dat idee heb ik een beetje, daarom ook gewoon mijn fivefingers online gekocht. De Kinvara's toen ook een beetje tegen de tips van de RW-medewerker in, toch aangeschaft.
Zo zie je maar weer, geen pijl op te trekkenMaar over het algemeen is het beter om gewoon je schoenen aan te laten meten.
![]()
Dames en heren, ik ben ontmaagd. Ik heb vandaag voor het eerst in de regen gelopen! En hardcore dat ik me nu voel!![]()
Lekker loopje wel. Rustig tempo, niet op snelheid noch hartslag gelet tijdens het lopen. Gewoon blik vooruit en 6,5km gaan.
http://www.endomondo.com/workouts/192768762/8850231
Wat me nu thuis wel opvalt is de HR. 135 gemiddeld.![]()
Lekker bezig, niks mis met een beetje regen of wel?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:28 schreef Levitas het volgende:
Dames en heren, ik ben ontmaagd. Ik heb vandaag voor het eerst in de regen gelopen! En hardcore dat ik me nu voel!![]()
Lekker loopje wel. Rustig tempo, niet op snelheid noch hartslag gelet tijdens het lopen. Gewoon blik vooruit en 6,5km gaan.
http://www.endomondo.com/workouts/192768762/8850231
Wat me nu thuis wel opvalt is de HR. 135 gemiddeld.![]()
Trouwens, ook idioot dit:Alsof er niks kan gebeuren in een jaarquote:Bij vóór-inschrijving kun je je verwachtte finish-eindtijd opgeven. Ook de finishtijd van 2012 op de Singelloop Utrecht zal bij de indeling van de startboxen geraadpleegd worden.![]()
![]()
Niks mis met Nike Frees![]()
Heb ze wel via internet gekocht simpelweg omdat ze hier erg weinig verkocht worden. De eerste trainingen was het even wennen, maar binnen een maand liep ik al een 8 KM wedstrijd zonder problemen![]()
![]()
Was jij niet diegene die constant kampte met blessures/pijntjes vorig jaar, maar toch door bleef gaan op de Nike Frees? Of was dat iemand anders?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:31 schreef Ach3r0n het volgende:
Niks mis met Nike Frees![]()
Heb ze wel via internet gekocht simpelweg omdat ze hier erg weinig verkocht worden. De eerste trainingen was het even wennen, maar binnen een maand liep ik al een 8 KM wedstrijd zonder problemen
Zegt overigens niks over de schoen zelf, maar vroeg het me even af![]()
Geraadpleegd worden, niet als leidraad. Als jij ineens van een Marathon anderhalf uur af weet te halen in een jaar tijd (volgens je inschrijving) ten opzichte van het jaar ervoor, dan kan de organisatie wel bedenken dat er iets mis is gegaan bij het invullen van die inschrijving, al dan niet per ongelukquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:31 schreef GotC het volgende:
Trouwens, ook idioot dit:
[..]
Alsof er niks kan gebeuren in een jaar
Ja doei.![]()
Nja..Yur haalde toch ook ruim een half uur van z'n HM tijd af in een jaar?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geraadpleegd worden, niet als leidraad. Als jij ineens van een Marathon anderhalf uur af weet te halen in een jaar tijd (volgens je inschrijving) ten opzichte van het jaar ervoor, dan kan de organisatie wel bedenken dat er iets mis is gegaan bij het invullen van die inschrijving, al dan niet per ongeluk![]()
![]()
Dat was iemand anders volgens mij, maar ik ben z'n naam even kwijt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die constant kampte met blessures/pijntjes vorig jaar, maar toch door bleef gaan op de Nike Frees? Of was dat iemand anders?
Zegt overigens niks over de schoen zelf, maar vroeg het me even afTo see a world in a grain of sand
Denk dat ze bij een half uur nog niet zullen gaan stijgeren op een HM, wel bij een uur. En ik denk bij anderhalf uur op een M ook
Genoeg mensen die met een vriend/team lopen en 'samen willen starten' en daardoor de boel op lopen te houden in de snellere vakken. Kan me prima indenken dat ze éxtra controle opwerpen!Ja doei.![]()
Ik gebruik m'n Free's eigenlijk vooral als sneakers, maar dat komt omdat m'n 'normale' schoenen eigenlijk net zo minimalistisch zijn.
En het is wel stom dat ze de tijden van dat event van een jaar geleden gebruiken ja! Ik vind het systeem van de CPC enzo wel ideaal, dat je een bepaalde tijd ergens in de afgelopen 2 jaar gelopen moet hebben of zo.En dan moet je je bewijs / uitslag even mailen naar de organisatie.
Jack does it in real time...![]()
Opzich wel leuk, die streeftijden, maar dan moet men er bij de start ook wel op letten dat niet iedereen in de verkeerde/andere vakken gaat staan, zoals bij de 10km Loop Marathon Rotterdam 2013.
Get stoned![]()
Zou je bij de 5K van de zevenheuvelenloop ook zo'n mooi shirt krijgen?Of is dat alleen voor de 'echte' lopers?
![]()
![]()
Oh, voor mensen gaan denken: wie is dat nou weer?Ik heb hier tot vorig jaar onder een andere naam mee gepost, kreeg toen een flinke blessure aan m'n schenen en probeer het nu weer wat op te bouwen. We zullen zien hoe het gaat. Ik moet en zal hardlopen
. Volgens mij is voor degenen die toen al mee postten nu wel duidelijk wie ik ben, anders staat mijn DM open
.
Ja, dat was bij de GoldenTen ook wel dom, alleen bij vak A controleerden ze of mensen erin mochten, verder kon je alsnog gaan staan waar je wilde.
Jack does it in real time...![]()
Gelukkig heeft de Singelloop alleen een 5 en een 10 km. Ik vind het raar dat ze het raadplegen. Waar trek je de grens, oftewel, wat is realistisch en wat is onrealistisch wb verbetering?
CPC vind ik ook een goede. Bv bij de HM kan je daar 'gewoon' een startvak kiezen tot 1:40, alles daaronder = bewijs leveren![]()
![]()
Hierbij dus mijn verslag van de RoParun, zet het maar in een spoiler, omdat het wel eens wat lang kan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Vorig jaar liep ik nog op de neutrale Nike Pegasus.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die constant kampte met blessures/pijntjes vorig jaar, maar toch door bleef gaan op de Nike Frees? Of was dat iemand anders?
Zegt overigens niks over de schoen zelf, maar vroeg het me even af
Ik ben inderdaad blessuregevoelig. Heb al aardig wat blessures gehad, maar steeds was het weer iets anders.
De afgelopen 2 weken heb ik helaas ook niet kunnen trainen vanwege een voorvoetblessure![]()
Gelukkig gaat het herstel aardig goed. Hopelijk kan ik deze week weer voorzichtig beginnen![]()
![]()
Mja, ik weet ook niet hoe ze het precies controleren en of het altijd gebeurt. Mijn eerste keer de zevenheuvelenloop moest ik ook mijn tijd opgeven, toen 1.01 opgegeven. Waardoor ik in het start vak na de toppers stond. Maar nooit wat van gehoord. Had wel de posbankloop in 1.03 gelopen, misschien dat ze dat gecheckt hebben. Maar ik denk eerder gewoon steekproefsgewijs. En moet je echt net 'pech' hebben als ze je controleren.![]()
Zet 'm op en hoop dat je schenen je nu niet dwars zullen zitten!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:39 schreef _Dido_ het volgende:
Oh, voor mensen gaan denken: wie is dat nou weer?Ik heb hier tot vorig jaar onder een andere naam mee gepost, kreeg toen een flinke blessure aan m'n schenen en probeer het nu weer wat op te bouwen. We zullen zien hoe het gaat. Ik moet en zal hardlopen
. Volgens mij is voor degenen die toen al mee postten nu wel duidelijk wie ik ben, anders staat mijn DM open
.
[ Bericht 5% gewijzigd door Muis84 op 21-05-2013 15:53:36 ]![]()
Oh ja, Nike Pegasus, dat waren bij mij ook de boosdoenersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:41 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Vorig jaar liep ik nog op de neutrale Nike Pegasus.
Ik ben inderdaad blessuregevoelig. Heb al aardig wat blessures gehad, maar steeds was het weer iets anders.
De afgelopen 2 weken heb ik helaas ook niet kunnen trainen vanwege een voorvoetblessure![]()
Gelukkig gaat het herstel aardig goed. Hopelijk kan ik deze week weer voorzichtig beginnen.
Waarop loop je nu? Op Nike Free of iets heel anders?To see a world in a grain of sand
Uit België?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:43 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Kom je toevallig uit België?(sorry, flauw).
Zet 'm op en hoop dat je schenen je nu niet dwars zullen zitten!Ik snap het niet?
En thanks
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
Hierbij dus mijn verslag van de RoParun, zet het maar in een spoiler, omdat het wel eens wat lang kan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Held!
![]()
Ah, excuus! Ik weet ook niet meer 100% zeker wie het was, maar het was iemand die moest en zou op Nike Free blijven lopen ondanks constante ellendequote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:41 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Vorig jaar liep ik nog op de neutrale Nike Pegasus.
Gelukkig gaat het herstel aardig goed. Hopelijk kan ik deze week weer voorzichtig beginnen
Klote dat je achtervolgd wordt door blessuresHoop dat het snel beter gaat en je weer lekker kan gaan lopen!
![]()
Ja dat is natuurlijk ook weer zo. Ik kom bijna alleen in die van Apeldoorn. Zutphen en putten hebben ook nog losse hardloopwinkels, maar allebei zonder minimalistisch aanbod. Het is ook zeker wel goed om aan te laten meten, raad ik ook altijd aan, maar als je iets anders wilt proberen moet het meer uit jezelf komen. Maar dat is vaak meer voor de ervaren loper.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat verschilt dan weer per vestiging (en dus eigenaar)
Zo zie je maar weer, geen pijl op te trekkenMaar over het algemeen is het beter om gewoon je schoenen aan te laten meten.
![]()
MD, wat een tof verslagErg leuk om het vanuit jouw perspectief te hebben gelezen. Gaat het nu, the day after, iets beter met je kuit? Maak vooral een afspraak bij een masseur één dezer dagen, om alles los te laten masseren
Is goed voor je herstel.
Maar voor nu:Niets anders dan lof!
![]()
![]()
Wat een gaaf verslag, MD.
Minimalistisch schoeisel wordt idd niet echt aangeprezen bij die winkel (ex runner's world) en misschien/waarschijnlijk had ik me ook prima gered met Mirage's, maar nu heb ik deze. Ik weet nog niet precies of minimalistisch lopen voor mij per se een doel is. Ik ben dolgelukkig op m'n Kinvara's en dan vooral hoeveel sterker m'n voeten zijn vergeleken met 2 maanden terug, maar zoals vandaag op die Asics zat de hak me eigenlijk niet meer in de weg. Het enige nadeel is dat deze waarschijnlijk sneller dan gepland m'n Brooks met pensioen gaan sturen en ik dan weer nieuwe moet, omdat ik wel graag 3 paar hardloopschoenen wilquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:23 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Het verschilt ook wel qua winkel, ik zie een runner's world sowieso niet snel minimalistisch schoeisel aanprijzen. Maar ga je naar een anyonesrunshop in Tilburg dan wordt je alleen maar minimalistisch schoeisel aangeraden en krijg je een mini-clinic en een schema erbij.
En nu MD's verslag lezen![]()
![]()
Hierbij dus mijn verslag van de RoParun, zet het maar in een spoiler, omdat het wel eens wat lang kan worden.Tof verslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Get stoned![]()
Viking84 had Nike Frees, maar heeft er weinig op getraind.
Van de Nike Free heb ik de meest minimalistische gekozen, de Nike Free 3.0 (niet verwarren met de Nike Free Run 3+, is ook weer net iets anders).![]()
Viking84 heeft welgeteld één keer op Nike Frees gelopen, een rondje door het parkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:52 schreef Ach3r0n het volgende:
Viking84 had Nike Frees, maar heeft er weinig op getraind.
Van de Nike Free heb ik de meest minimalistische gekozen, de Nike Free 3.0 (niet verwarren met de Nike Free Run 3+, is ook weer net iets anders).
Wb schoenen zal het me een worst wezen wat de drop is, welk merk het is, wat de kleur is, of het minimalistisch is: Als het maar lekker loopt.
Je kan soms de prachtigste schoenen kopen, maar als ze niet lekker lopen heb je er nog geen bal aan![]()
![]()
Maak je niet zo drukquote:
Zij spreekt de waarheid!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:54 schreef GotC het volgende:
Wb schoenen zal het me een worst wezen wat de drop is, welk merk het is, wat de kleur is, of het minimalistisch is: Als het maar lekker loopt.
Je kan soms de prachtigste schoenen kopen, maar als ze niet lekker lopen heb je er nog geen bal aanTo see a world in a grain of sand
Ja, ik volg het absolute beginnersschema van hardloopschema.nl. In 10 weken, 3 keer per week, naar 20 minuten achtereen. Ik heb wel een blessureschema, maar dat bouwt sneller op en ik ben nu heel voorzichtig natuurlijk, want ik wil niet weer een jaar stilzitten. Dit is mijn derde poging dit jaar en het gaat wel steeds beter, maar ik ben het stilzitten zat en zelfs van 1 minuutje hardlopen word ik al helemaal euforischquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:59 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Te laat...![]()
On another note: Hoe ben je nu aan het opbouwen? Volg je een schema?. Als ik het nu weer moet opgeven, ga ik maar eens shockwavetherapie proberen...
MD, wat goed man!![]()
Ik dacht dat ik het al zwaar had gehad met het halen van de vlam in Wageningen. Ook een soortgelijk iets, alleen dan heb ik slechts 23 kilometer gelopen en 1 nacht slaap gemist.
Wat een bizarre prestatie om dit dan te doen!![]()
![]()
Nee, was best lekkerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:30 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Lekker bezig, niks mis met een beetje regen of wel?Hoewel ik het op het einde steeds minder ging waarderen, omdat er steeds druppels met haargel over m`n gezicht naar beneden gleden
Hierbij dus mijn verslag van de RoParun, zet het maar in een spoiler, omdat het wel eens wat lang kan worden.Wat een giga vet verhaal, zeg! Echt ongelofelijk!! Zo blijkt maar weer hoeveel er geregeld moet worden om de wisselingen soepel te laten verlopen enzo, wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, zo, zoooo veel respect voor jou en YUR!![]()
![]()
Shockwave? Klinkt pijnlijk...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja, ik volg het absolute beginnersschema van hardloopschema.nl. In 10 weken, 3 keer per week, naar 20 minuten achtereen. Ik heb wel een blessureschema, maar dat bouwt sneller op en ik ben nu heel voorzichtig natuurlijk, want ik wil niet weer een jaar stilzitten. Dit is mijn derde poging dit jaar en het gaat wel steeds beter, maar ik ben het stilzitten zat en zelfs van 1 minuutje hardlopen word ik al helemaal euforisch. Als ik het nu weer moet opgeven, ga ik maar eens shockwavetherapie proberen...
![]()
Nee hoor, is niet pijnlijkquote:Is een apparaat dat fysiotherapeuten gebruiken om de botgroei te stimuleren.
Ah, op die fiets...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:14 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet pijnlijkIs een apparaat dat fysiotherapeuten gebruiken om de botgroei te stimuleren.
![]()
![]()
Ik heb YUR nog even een extra rondje laten rennenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, heeft MD maar zo weinig gelopen.Tsja, er kan maar één YUR zijn hè?
![]()
![]()
![]()
De eerste, ivm 'evenwicht' en de mogelijkheid om bv in 1 flesje water te doen en in de ander sportdrank![]()
![]()
de bovenste hebben wij, maar nog niet mee gelopen..quote:
Twee kleine flesjes leek mij lekkerder lopen dan een grotere..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Hierbij dus mijn verslag van de RoParun, zet het maar in een spoiler, omdat het wel eens wat lang kan worden.Erg tof en interessant om te lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je hebt het gewoon geflikt!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neig ook naar de bovenste met de twee kleinere flesjes, maar jasje ergens indoen is ook wel mooi meegenomen. Ik kijk straks gewoon even welke ze hebben en probeer m'n jasje er dan in te vrotten en hoe dat zit!thanks voor 't meedenken!
Ja doei.![]()
Verslag van MD gelezen, supergaaf!!! Ga het morgen nog eens lezen want niet geslapen na een nacht werken en kan niet veel meer opnemen.
Wat een prestatie, echt petje af!!! En dat drie letterige woord van Yur kan ik me heel goed voorstellen!!!!
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik ga er vanuit dat dat woord "top" was.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:09 schreef Lula het volgende:
En dat drie letterige woord van Yur kan ik me heel goed voorstellen!!!!
Leuk verslag MD en grote bewondering voor jullie prestatie!![]()
Ja dat kan natuurlijk ook hahaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:12 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat dat woord "top" was.
Leuk verslag MD en grote bewondering voor jullie prestatie!
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Diep respect MD en Yur!
Ik ga deze week niet meer lopen. Na een topweekend met Mossel vandaag weer in mijn appartement, maar heb in het hotel niet lekker geslapen, dus de hele middag liggen pitten. Vanavond andere plannen en morgen naar Napels. Vrijdag eind van de dag weer in rome, maar dan moet ik mijn tas pakken. Vind het aan de ene kant jammer, aan de andere kant is het wel even best. Zondag mijn oude, vertrouwde rondje in de kou hobbelen.![]()
Ik heb er 1 van Salomon, vergelijkbaar met de bovenste en die zit erg lekker, merk je niks van. Wel makkelijk met 2 flesjes, tasje om van alles in te proppen en diverse lusjes voor gels e.d.quote:![]()
Mooi verslag MD, met een boel herkenbare dingenWe mogen trots zijn! Dat zeg ik echt bijna nooit over mezelf...
Ik ga zo ook aan een verslag beginnen, net weer even wat geslapen op de bank
F means you're fucked![]()
Ik had vandaag het 50 minuten wandelen/joggen op het programma. Mijn record lopen was 17 minuten achtereen en 2,5 kilometer. Voor ik weg ging op buienradar gekeken, leken wat kleine buitjes aan te komen, dus jasje aan en actionband eronder, wist niet hoeveel water die aankon zonder dat mijn telefoon het begaf.
Had me voorgenomen 5 minuten joggen/5 minuten wandelen/ 5 minuten joggen etc. Na 5 minuten begonnen mijn voeten te tintelen, bleek gewoon mijn schoenen te strak te hebben, moet nog wat langere veters zoeken. De kleine buitjes bleken uiteindelijk stortregen te zijn. Omdat ik het idee had dat ik amper weg was nog maar 5 minuten erachteraan joggen, en daarna nog een keer en nog een keer. Helemaal de 50 minuten uit. Uiteindelijk 6,5km in 50 minuten gelopen en niet 1 keer gewandeld. Ik ben echt super trots op mezelf en op mijn actionband, want alles was doorweekt, maar mijn telefoon had nergens last van.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Gaaf verslag MD! En die van jou wordt vast net zo gaaf, YUR. Heel, heel goed gedaan!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
MD, echt top! Respect hoor voor jou/jullie. Jullie mogen terecht trots zijn hoor!
Enne Space, showen (het shirt dan he)
![]()
Zo, naar huis fietsen, banaantje eten, en dan lopen.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
MD ik heb een tl;dr nodig (nee hoor, heb vandaag de attentiespan van een goudvis). Ik moet 't echt later eens rustig gaan lezen. Omkleden en fietsen door dit BAGGERweer richting loopgroep. Denk dat ik volledig in zwart ga, in de rouw vanwege het weer.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zet vast koffie!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:46 schreef GotC het volgende:
Nou, bereid jezelf alvast voor, Yur z'n boek is ook bijna klaar![]()
![]()
![]()
schrijve is schrappen...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:46 schreef GotC het volgende:
Nou, bereid jezelf alvast voor, Yur z'n boek is ook bijna klaarZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
O, mooi, heb ik wat te lezen vanavond!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:46 schreef GotC het volgende:
Nou, bereid jezelf alvast voor, Yur z'n boek is ook bijna klaar
Straks eerst 15x300 knallen. Hoppa.![]()
Ik voel mijn kuiten toch wel een beetje nu. Is dat normaal trouwens, dat na een stuk hardlopen het wandelen pijnlijker is dan het hardlopen. Ik moest na mijn loopje nog een stukje naar huis lopen, maar dat heb ik ook maar joggend gedaan omdat wandelen niet lekker was voor mijn kuiten.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Op je nieuwe sloffen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:48 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O, mooi, heb ik wat te lezen vanavond!
Straks eerst 15x300 knallen. Hoppa.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nou MD, wat een verslagheld, eindbaas, alles
Ik heb gewoon m'n thermokleding aanHeerlijk warm nu..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat is toch echt overdrijven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:59 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb gewoon m'n thermokleding aanHeerlijk warm nu..
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Je hebt gelijk, ik neem m'n hoody mee.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mwa, als je met een beginnersklasje gaat lopen niet per se. Dan wandel je veel en loop je nog niet erg hard. Dus je moet ook niet te veel aan hebben danquote:Ooh pretty!!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Toch heeft het ook voordelen dat je ooit bij de Fysio moet komen. Het goede nieuws... Als ik a.s. zondag geen last heb, wil hij mij voorlopig niet meer zien![]()
Maar het hele goede nieuws is dat hij tijdens de Marathon in Eindhoven masseur is voor de Kenianen. Ze krijgen dan VIP kaarten en hielden er vorig jaar 2 over. En zijn vraag was wanneer ze weer kaarten over zouden houden of ik er dan 1 wil.
Ik weet niet wat VIP kaarten precies inhoud bij de Marathon maar ik heb wel interesse
Zo. En nu wachten op YUR zijn verslag.![]()
Pretty damn cool!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:19 schreef streamnl het volgende:
Toch heeft het ook voordelen dat je ooit bij de Fysio moet komen. Het goede nieuws... Als ik a.s. zondag geen last heb, wil hij mij voorlopig niet meer zien![]()
Maar het hele goede nieuws is dat hij tijdens de Marathon in Eindhoven masseur is voor de Kenianen. Ze krijgen dan VIP kaarten en hielden er vorig jaar 2 over. En zijn vraag was wanneer ze weer kaarten over zouden houden of ik er dan 1 wil.
Ik weet niet wat VIP kaarten precies inhoud bij de Marathon maar ik heb wel interesse
Zo. En nu wachten op YUR zijn verslag.
Nog één training deze week en dan eerste 10km wedstrijd. Nu al zó veel zin in![]()
![]()
Mijn verhaal. Het is wat lang, en vanwege de vermoeidheid zullen er vast wel wat fouten en onleesbaarheden in zitten
En ik zal vast wel wat dingen zijn vergeten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Prachtig sfeerverslag. 65 km lopen, 100 km fietsen, alleen al het typen ervan levert me verzuring op. Goed man!![]()
En zit zoiets nu niet vervelend?quote:Gewoon een vraag, hoor. Heupriemen etc zitten bij mij nooit comfortabel.
![]()
Yur ook jouw verslag helemaal te gek en ook deze lees ik morgen weer als ik fit ben en het allemaal goed kan opnemen. Een jaar geleden zou dit me waarschijnlijk niets gedaan hebben en nu kan je gewoon emotioneel worden van dit soort verhalen. Wat doet hardlopen met je!!!!!
Ik hoop morgen weer fit te zijn op mijn eerste echte vrije dag en dan weer een uur te gaan rennen
Nu onderuit op de bank, tv aan en dekentje erbij. Jammer genoeg begint er een buurman te boren, wat een teringherrie!!
Fijne avond allemaalThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:21 schreef YUR het volgende:
Mijn verhaal. Het is wat lang, en vanwege de vermoeidheid zullen er vast wel wat fouten en onleesbaarheden in zitten
En ik zal vast wel wat dingen zijn vergeten...Ook een tof verslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Get stoned![]()
Schitterend verhaal YUR. Deze ervaring pakken ze je nooit meer af!
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
YUR, wat een prachtig verslag man!
Ik wilde even laten weten hoe ik echt opkijk naar jou, zowel als loper als persoon (ook al ken ik je niet buiten FOK!). Wát een karakter, wat een doorzettingsvermogen en dan ook nog eens zoveel kennis, die je deelt met ons. Als ik even voor mezelf mag spreken, ik heb daar tot nu toe écht heel veel aan gehad!
Een ware held![]()
Tot zover mijn cheesy post, maar elk woord ervan meen ik!![]()
Jezus, die verslagen. Zo, zó gaaf!!
Halve marathons of marathons trekken me helemaal niet, maar zoiets lijkt me toch wel de ultieme ervaring...![]()
Die was alleen nog in Squote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oeh, die wil ik eigenlijk in het roze met oranje mouwtjes.
Ze hadden wel nog een mintgroenig/blauw iets met groenige mouwtjes. Maar die scheen super erg door
En ze hebben bij die run2day nike free schoenen, misschien ooit eens passen![]()
![]()
MD en YUR, wat geweldig om te lezen.De opluchting in de laatste kilometer, maar ook hoe geweldig het is geweest..
Tof!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Stijf!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef Muis84 het volgende:
Inderdaad heel mooi verslag! En wat een helden zijn jullie!![]()
![]()
Hoe gaat het nu met je?
De masseur vond dat alles wel goed aanvoelde eigenlijk. Ik kijk het gewoon even een paar dagen aan. De loopspullen gaan dit weekend sowieso mee naar Edinburgh, en of ik ze wel of niet ga gebruiken zie ik dan wel weer
Rustig aan!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Stijf!
De masseur vond dat alles wel goed aanvoelde eigenlijk. Ik kijk het gewoon even een paar dagen aan. De loopspullen gaan dit weekend sowieso mee naar Edinburgh, en of ik ze wel of niet ga gebruiken zie ik dan wel weer![]()
![]()
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen als ik geen startnummer op mn buik heb![]()
![]()
Hier ben ik het zeker mee eens! Helemaal!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:37 schreef Levitas het volgende:
YUR, wat een prachtig verslag man!
Ik wilde even laten weten hoe ik echt opkijk naar jou, zowel als loper als persoon (ook al ken ik je niet buiten FOK!). Wát een karakter, wat een doorzettingsvermogen en dan ook nog eens zoveel kennis, die je deelt met ons. Als ik even voor mezelf mag spreken, ik heb daar tot nu toe écht heel veel aan gehad!
Een ware held![]()
Tot zover mijn cheesy post, maar elk woord ervan meen ik!
Net eindelijk allebei de verslagen kunnen lezen, net toen MD zijn verslag online zette was mijn laatste pauze klaar..dat waren lange uren daarna! Maar nu meteen alles doorgelezen en wat een verhalen allebei!
Leuk geschreven en je leeft echt mee. Wat een ontzettend inspannende uitdaging moet dat zijn geweest en ik heb er nu nóg meer respect voor gekregen! En ik moet zeggen, dit wil ik ook!
Nu in ieder genieten van alles en ik hoop dat jullie beide snel weer topfit zijn! Echt fantastisch gedaan!
![]()
![]()
Nou, dat ging ruk. Vergeten op stop te drukken, maar moest dus 3 km in 19:20 zijn. Merkte dat ik met mijn rechter voet wat naar buiten loop (tenen naar buiten, geen doorgezakte enkel) en probeerde op te letten dat ik recht liep, maar kreeg na ruim een km bijna kramp in mn onderbeen, vooral binnenkant en onderaan mn kuit en buitenkant bovenaan. Even gerekt (buiten de tijd, dat wel) en daarna maar gewoon gelopen zoals ik lekker loop. Maar goed, dat lukte dus niet meer en ik moest tussendoor wandelen en ik heb maar gewoon wat meer gewisseld in tempo en techniek om te kijken wat lekker loopt.
Ik vraag me nu wel een beetje af of deze schoenen wel goed zijn voor me. De vering vind ik fijn, vooral dat het niet alleen onder mn hiel is maar ook onder mn voorvoet, ivm historie van problemen (doorgezakte voorvoeten, opgerekte pees rechterenkel, patellafemoraal pijnsyndroom links, bekkeninstabiliteit, etc). Heb toch het idee dat dat veel opvangt.
Maar als ik gewoon op blote voeten loop, loop ik precies verkeerd om van normale mensen. Waarschijnlijk door mijn bijna-platvoeten, maar ik land altijd eerst voor. (Ik schaam me daar enigszins voor als ik ergens op visite ben, ik loop echt maf voor mijn gevoel).
Zo. Nu eten.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Vast wel toch? Ik wil Colours By The Sea doen maar dat is uitverkochtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou ik 4.5 op 23 juni kunnen halen?Dit lijkt me zo leuk
http://colorrain.nl/.
![]()
Het is nog maar 4 weken en ik heb gisteren evy 4 uitgelopenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vast wel toch? Ik wil Colours By The Sea doen maar dat is uitverkocht.
![]()
![]()
Hmhmhmquote:Omdat er niet getimed wordt kun je de Color Run ook wandelen en met kinderen lopen. De eindtijd is niet van belang.![]()
En ik zal vast wel wat dingen zijn vergeten...Mooi verslag en een nog mooiere prestatie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt raar maar door verhalen zoals deze heb ik weer spijt dat ik defensie heb verlaten.Mooi!quote:De combinatie van korte aflossingen, weinig tot geen nachtrust en het totaal kwijtraken van ieder geval van datum en tijd maakt het wat mij betreft een aparte tak van sport.![]()
Hopelijk heb herstel je snel! Succes ermee.
PS wat doe je nu met Edinburgh?
Is al gezegd. Ik moet sneller worden op de GSM![]()
![]()
dit dus, veel hardloopwinkels durven het niet aan om minimalistische schoenen aan te raden ivm de kans op blessures en de vrees dat zij er op afgerekend worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:46 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk ook weer zo. Ik kom bijna alleen in die van Apeldoorn. Zutphen en putten hebben ook nog losse hardloopwinkels, maar allebei zonder minimalistisch aanbod. Het is ook zeker wel goed om aan te laten meten, raad ik ook altijd aan, maar als je iets anders wilt proberen moet het meer uit jezelf komen. Maar dat is vaak meer voor de ervaren loper.
enne MD, een verslag als de jouwe hoeft niet in een spoiler,sterker nog, verdient het niet om in een spoiler geplaatst te worden, ik had er bijna over heen gelezen tijdens het terug lezen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik probeer het nog even een keer..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:52 schreef Maariindaa het volgende:
Ik voel mijn kuiten toch wel een beetje nu. Is dat normaal trouwens, dat na een stuk hardlopen het wandelen pijnlijker is dan het hardlopen? Ik moest na mijn loopje nog een stukje naar huis lopen, maar dat heb ik ook maar joggend gedaan omdat wandelen niet lekker was voor mijn kuiten.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
En ik zal vast wel wat dingen zijn vergeten...Wow! _0_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
En ik zal vast wel wat dingen zijn vergeten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer kan ik er echt niet over zeggen
terug lezend kwam ik ook nog iets tegen over Runner's World Magazine.
Ik moet zeggen dat de AUS/NZ uitgave heel erg gericht is op beginnende lopers.
Daarom overweeg ik ook om het abbo op te zeggen en er eentje te nemen op eeen heerlijk smerig blad......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
zie je wel, nu lees ik ook over YUR's verslag heen![]()
donderop met jullie spoilers!! dat verdient zo'n prestatie niet!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Makkelijk! En anders wandel je toch een stukje? Dat soort runs gaan niet om snelheid, maar om het plezierquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou ik 4.5 op 23 juni kunnen halen?Dit lijkt me zo leuk
http://colorrain.nl/
Wel scherp blijven he?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
zie je wel, nu lees ik ook over YUR's verslag heen![]()
donderop met jullie spoilers!! dat verdient zo'n prestatie niet!
Ik ga er nog even over nadenken, misschien maar iemand meeslepen want dit lijkt me wel leuker met iemand samen. Vooral omdat het niet om tijd of wat dan ook gaatquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Makkelijk! En anders wandel je toch een stukje? Dat soort runs gaan niet om snelheid, maar om het plezier![]()
![]()
Wacht in ieder geval niet te lang, ze verkopen nogal rap uit, dit soort runsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga er nog even over nadenken, misschien maar iemand meeslepen want dit lijkt me wel leuker met iemand samen. Vooral omdat het niet om tijd of wat dan ook gaat
heeft meer met nog even wakker worden te makenquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het is bijna lunchtijd manquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heeft meer met nog even wakker worden te maken
quote:![]()
jullie zitten in de zomertijd, wij in de wintertijd...dan is het verschil maar 10 uur'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goed gedaan YUR!, mooie ervaring rijker
Weten jullie wel hoe moeilijk dit topic te volgen is als je "gewoon" een baan en kleine kinderen hebt, zodra ik kijk zijn jullie weer 2 delen verder en heb ik weer geen idee waar het over gaat :|![]()
en dan nog proberen om tussendoor hard te lopen...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:30 schreef LoganMCV het volgende:
Weten jullie wel hoe moeilijk dit topic te volgen is als je "gewoon" een baan en kleine kinderen hebt, zodra ik kijk zijn jullie weer 2 delen verder en heb ik weer geen idee waar het over gaat :|'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb ook gewoon een baan en twee kleine kinderen...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:30 schreef LoganMCV het volgende:
Weten jullie wel hoe moeilijk dit topic te volgen is als je "gewoon" een baan en kleine kinderen hebt, zodra ik kijk zijn jullie weer 2 delen verder en heb ik weer geen idee waar het over gaat :|![]()
![]()
Oh my... 3 onder de 5...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:36 schreef LoganMCV het volgende:
Ik heb er 3 onder de 5
Zelf hier competatief overHier 4 en 6, dus lekker rustig, vergeleken met jou waarschijnlijk
![]()
![]()
net een abbo genomen....de verleiding was te groot.
Waar ik normaal $240- voor zou betalen (voor twee jaar) in de boekhandel hier betaal ik nu $75.- (al zijn de verzendkosten wel even hoog als het abbo)
en dan krijg ik hem nog in de bus ook
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-05-2013 20:46:11 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als ze ook maar 50% van die stuiterbal hier hebben...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:36 schreef LoganMCV het volgende:
Ik heb er 3 onder de 5
Zelf hier competatief over![]()
Held![]()
Dat is ook weer waar, even niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mwa, als je met een beginnersklasje gaat lopen niet per se. Dan wandel je veel en loop je nog niet erg hard. Dus je moet ook niet te veel aan hebben danIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Die heldenverhalen
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: