Ah, welnee. Ik vond het met Evy veel moeilijker om steeds maar weer te gaan omdat ik er echt onwijs moe van werd en het eigenlijk gewoon niet echt leuk was. Na m'n eerste Start2Run-lesje (vergelijkbaar met Evy les 1) had ik de volgende dag echt onwijs veel spierpijn. Ik kreeg ook niet echt iets mee van m'n omgeving omdat ik echt alleen maar bezig kon zijn met lopen. Nu hoort lopen er steeds meer gewoon bij en kost het veel minder moeite. En heb ik vrijwel nooit meer spierpijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:47 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Klinkt goed!
[..]
[..]
Ook weer waar, maar het voelt af en toe gewoon een beetje 'ondergeschikt'.
Dat mensen overal een mening over hebben klopt inderdaad. Maar ik vond het wel 'extreem' hoe veel opmerkingen ik krijg tijdens het lopenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:02 schreef Maariindaa het volgende:
Mensen hebben overal een mening over, terwijl ze 9 van de 10 keer amper weten waar het over gaat. Is volgens mij sinds internet alleen maar erger geworden. Heb ook paar zulke familieleden, altijd overal tegenin gaan omdat zij ook hun mening mogen/moeten/willen geven. Ook over onderwerpen waar mensen jaren over studeren en waar zij wel eens 'iets van hebben horen over zeggen', dus zo zit het en niet anders.
Mensen die wel verstand hebben van dingen houden vaak helaas juist hun mond.
De couchpotatoes, die zijn ondergeschikt. Hardlopers > restquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:47 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Klinkt goed!
[..]
[..]
Ook weer waar, maar het voelt af en toe gewoon een beetje 'ondergeschikt'.
Ik ga er ook niet op in hoor, maar ik hoor ze welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik kom niet vaak mensen tegen maar als ze dan een opmerking maken waarvan ik denk "waar slaat dat nu weer op" probeer ik wijselijk mijn mond te houden
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
BE pakt me mijn trolltopic afFoei BE, voor straf een dag NIET lopen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:14 schreef YUR het volgende:
Goedemorgen! Ik heb als een blok geslapen
Zo ff naar de masseur, en daarna ga ik op basis van mijn herinneringen, routes, tweets en het draaiboek proberen een uitgebreid verslag het afgelopen bijzondere weekend te maken.
Zo ff naar de masseur, en daarna ga ik op basis van mijn herinneringen, routes, tweets en het draaiboek proberen een uitgebreid verslag het afgelopen bijzondere weekend te maken.
Leuk!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er zijn 350 plaatsen en er gaan 45+ BaHa'sfeestje!
Gokje: Swets wil ook graag bij de Nesseloop?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:44 schreef Arquero het volgende:
[..]
Leuk!![]()
@Jero_Nimo: zou je mijn deelname van zaterdag a.s. bij de Nesseloop kunnen wijzigen van 7 naar 14 kilometer?
Goedemorgen, koning. Ben erg benieuwd naar het verslag!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:14 schreef YUR het volgende:
Goed gegoktquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gokje: Swets wil ook graag bij de Nesseloop?
Dat dusquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:59 schreef AlexN het volgende:
Muis, je moet je gewoon lekker helemaal niets aantrekken van wat andere mensen doen,denken of lopen. Dat is de valkuil voor een heleboel 'potentiele' lopers. "Ik zie er niet uit in een legging", "ik krijg een hoofd als een tomaat", "Ik word ingehaald door oma achter haar rollator". Het is toch allemaal lekker belangrijk. Jij bent bezig met iets wat jij leuk vindt en wat ook nog gezond is. Gewoon schijt aan de rest en doen wat je wilt.
Geen probleem, swets er ook gewoon bij gezet. Heb gekopieerd vanaf ekiden, maar daar staat schwets, klopt niet denk? Anders pas ik later nog wel ff aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:44 schreef Arquero het volgende:
[..]
Leuk!![]()
@Jero_Nimo: zou je mijn deelname van zaterdag a.s. bij de Nesseloop kunnen wijzigen van 7 naar 14 kilometer?
Nou, we moeten dit weekend 14K lopen in de voorbereiding voor de HM. En hadden een rondje bij Arquero in de buurt geplanned maar kwamen erachter dat hij een loopje had dit weekendquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gokje: Swets wil ook graag bij de Nesseloop?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Geen probleem, swets er ook gewoon bij gezet. Heb gekopieerd vanaf ekiden, maar daar staat schwets, klopt niet denk? Anders pas ik later nog wel ff aan.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:59 schreef AlexN het volgende:
Muis, je moet je gewoon lekker helemaal niets aantrekken van wat andere mensen doen,denken of lopen. Dat is de valkuil voor een heleboel 'potentiele' lopers. "Ik zie er niet uit in een legging", "ik krijg een hoofd als een tomaat", "Ik word ingehaald door oma achter haar rollator". Het is toch allemaal lekker belangrijk. Jij bent bezig met iets wat jij leuk vindt en wat ook nog gezond is. Gewoon schijt aan de rest en doen wat je wilt.
Als je gewoon de link kopieert die boven een activiteit staat moet het lukken:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:05 schreef Baby_Girl het volgende:
Moet me er nog even in verdiepen hoe ik mijn garmin linkjes hier kan krijgen. Lukt niet?
Fijne dag nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |