abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126799935
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 09:47 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Klinkt goed! ^O^

[..]

[..]

Ook weer waar, maar het voelt af en toe gewoon een beetje 'ondergeschikt'. ;)
Ah, welnee. Ik vond het met Evy veel moeilijker om steeds maar weer te gaan omdat ik er echt onwijs moe van werd en het eigenlijk gewoon niet echt leuk was. Na m'n eerste Start2Run-lesje (vergelijkbaar met Evy les 1) had ik de volgende dag echt onwijs veel spierpijn. Ik kreeg ook niet echt iets mee van m'n omgeving omdat ik echt alleen maar bezig kon zijn met lopen. Nu hoort lopen er steeds meer gewoon bij en kost het veel minder moeite. En heb ik vrijwel nooit meer spierpijn.

En nu weer verder met m'n presentatie :( Moet af want schoenen O+
pi_126799985
Wat mij heel erg opvalt is dat veel mensen een mening hebben over wat je moet doen qua hardlopen (ook toepasbaar op wandelen). Zowel mensen thuis als mensen die je niet kent en die je onderweg tegenkomt :').

Houd gewoon je muil je ga zelf lopen :@
pi_126800229
Mensen hebben overal een mening over, terwijl ze 9 van de 10 keer amper weten waar het over gaat. Is volgens mij sinds internet alleen maar erger geworden. Heb ook paar zulke familieleden, altijd overal tegenin gaan omdat zij ook hun mening mogen/moeten/willen geven. Ook over onderwerpen waar mensen jaren over studeren en waar zij wel eens 'iets van hebben horen over zeggen', dus zo zit het en niet anders :') .

Mensen die wel verstand hebben van dingen houden vaak helaas juist hun mond.
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
pi_126800327
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:02 schreef Maariindaa het volgende:
Mensen hebben overal een mening over, terwijl ze 9 van de 10 keer amper weten waar het over gaat. Is volgens mij sinds internet alleen maar erger geworden. Heb ook paar zulke familieleden, altijd overal tegenin gaan omdat zij ook hun mening mogen/moeten/willen geven. Ook over onderwerpen waar mensen jaren over studeren en waar zij wel eens 'iets van hebben horen over zeggen', dus zo zit het en niet anders :') .

Mensen die wel verstand hebben van dingen houden vaak helaas juist hun mond.
Dat mensen overal een mening over hebben klopt inderdaad. Maar ik vond het wel 'extreem' hoe veel opmerkingen ik krijg tijdens het lopen :'). Of bij het stretchen. Mijn vriend ook trouwens als hij achter me aan fietst :'). 'HEY VRIEND GA EENS LOPEN DAN'. Stfu :') :@

Sowieso mensen :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2013 10:08:22 ]
  dinsdag 21 mei 2013 @ 10:09:04 #55
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126800385
ik kom niet vaak mensen tegen maar als ze dan een opmerking maken waarvan ik denk "waar slaat dat nu weer op" probeer ik wijselijk mijn mond te houden
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 21 mei 2013 @ 10:09:09 #56
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126800390
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 09:47 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Klinkt goed! ^O^

[..]

[..]

Ook weer waar, maar het voelt af en toe gewoon een beetje 'ondergeschikt'. ;)
De couchpotatoes, die zijn ondergeschikt. Hardlopers > rest
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_126800398
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik kom niet vaak mensen tegen maar als ze dan een opmerking maken waarvan ik denk "waar slaat dat nu weer op" probeer ik wijselijk mijn mond te houden
Ik ga er ook niet op in hoor, maar ik hoor ze wel :D
pi_126800429
BE pakt me mijn trolltopic af :( Foei BE, voor straf een dag NIET lopen ;(
Ja doei.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 10:12:22 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126800456
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
BE pakt me mijn trolltopic af :( Foei BE, voor straf een dag NIET lopen ;(
:D
Ik ga lekker toch zometeen! :6
Regen! *O*
  dinsdag 21 mei 2013 @ 10:14:30 #60
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126800512
Goedemorgen! Ik heb als een blok geslapen O+

Zo ff naar de masseur, en daarna ga ik op basis van mijn herinneringen, routes, tweets en het draaiboek proberen een uitgebreid verslag het afgelopen bijzondere weekend te maken.
F means you're fucked
pi_126800542
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:14 schreef YUR het volgende:

Zo ff naar de masseur, en daarna ga ik op basis van mijn herinneringen, routes, tweets en het draaiboek proberen een uitgebreid verslag het afgelopen bijzondere weekend te maken.
*O* We zijn benieuwd!
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 10:28:07 #62
92409 Twinky
Little star.
pi_126800914
quote:

*O*
pi_126801372
quote:

*O* Goeiemorgen!
We zijn benieuwd! Op het moment nog veel pijntjes of is het al een stuk minder door de rust?
pi_126801380
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 09:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Er zijn 350 plaatsen en er gaan 45+ BaHa's *O* feestje!
Leuk! ^O^

@Jero_Nimo: zou je mijn deelname van zaterdag a.s. bij de Nesseloop kunnen wijzigen van 7 naar 14 kilometer?
pi_126801493
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:44 schreef Arquero het volgende:

[..]

Leuk! ^O^

@Jero_Nimo: zou je mijn deelname van zaterdag a.s. bij de Nesseloop kunnen wijzigen van 7 naar 14 kilometer?
Gokje: Swets wil ook graag bij de Nesseloop?
pi_126801593
quote:

Goedemorgen, koning. Ben erg benieuwd naar het verslag! :D
pi_126801835
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:47 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Goed gegokt ;)
Maar voorinschrijven is nu niet meer mogelijk, moet op de dag zelf. Is niet zo'n groot evenement, dus zal wel lukken.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 10:59:48 #68
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_126801921
Muis, je moet je gewoon lekker helemaal niets aantrekken van wat andere mensen doen,denken of lopen. Dat is de valkuil voor een heleboel 'potentiele' lopers. "Ik zie er niet uit in een legging", "ik krijg een hoofd als een tomaat", "Ik word ingehaald door oma achter haar rollator". Het is toch allemaal lekker belangrijk. Jij bent bezig met iets wat jij leuk vindt en wat ook nog gezond is. Gewoon schijt aan de rest en doen wat je wilt.

EDIT: Over de opmerkingen.. ik krijg ze vrij weinig (wellicht omdat ik een man ben). Ja.. weleens eentje gehoord door een stel mensen die hun hond uitlieten. "Hij heeft ook zo'n lichtbandje, net als mijn hond. HAHAHA" .. Gelukkig ben ik vrij adrem. "Ja.. die zijn voor hardlopers en honden, dus misschien moet je er zelf ook 1 om doen" ... dat duurt bij dat soort mensen vaak lang genoeg voor ze het snappen.. daarnaast.. ze kunnen me toch niet inhalen :)
pi_126801976
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:59 schreef AlexN het volgende:
Muis, je moet je gewoon lekker helemaal niets aantrekken van wat andere mensen doen,denken of lopen. Dat is de valkuil voor een heleboel 'potentiele' lopers. "Ik zie er niet uit in een legging", "ik krijg een hoofd als een tomaat", "Ik word ingehaald door oma achter haar rollator". Het is toch allemaal lekker belangrijk. Jij bent bezig met iets wat jij leuk vindt en wat ook nog gezond is. Gewoon schijt aan de rest en doen wat je wilt.
Dat dus
pi_126802099
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:44 schreef Arquero het volgende:

[..]

Leuk! ^O^

Geen probleem, swets er ook gewoon bij gezet. Heb gekopieerd vanaf ekiden, maar daar staat schwets, klopt niet denk? Anders pas ik later nog wel ff aan.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 mei 2013 @ 11:05:10 #71
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126802134
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:47 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Nou, we moeten dit weekend 14K lopen in de voorbereiding voor de HM. En hadden een rondje bij Arquero in de buurt geplanned maar kwamen erachter dat hij een loopje had dit weekend :D

Nou heeft dat loopje ook een 14K dus dat komt mooi uit... Dus hij zijn inschrijving wijzigen, dat is gelukt wil ik me net inschrijven.... voorinschrijving sinds vandaag gesloten :')
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 mei 2013 @ 11:05:34 #72
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126802153
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:04 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Geen probleem, swets er ook gewoon bij gezet. Heb gekopieerd vanaf ekiden, maar daar staat schwets, klopt niet denk? Anders pas ik later nog wel ff aan.
:D Nee dat klopt niet. Het is Swets.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:05:41 #73
267301 Baby_Girl
aka Babygirl
pi_126802158
Ik kom ook weer even om een hoekje kijken. Allereerst diepe respect voor de roparunners! _O_
Hoe gaat het nu met jullie?

Ik heb zaterdag en vandaag weer mijn rondje gelopen.

Zaterdag weer een pr gelopen 5 kilometer in 34.24 en vanmorgen voor het eerst 6 kilometer gelopen. Wel op een rustiger tempo 48.15. Lekker bui regen over ons heen gekregen maar het was weer heerlijk! Ben zo blij dat ik ben begonnen met lopen 9 maanden geleden!

Moet me er nog even in verdiepen hoe ik mijn garmin linkjes hier kan krijgen. Lukt niet?

Fijne dag nog!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_126802199
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:59 schreef AlexN het volgende:
_O_
pi_126802221
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:05 schreef Baby_Girl het volgende:

Moet me er nog even in verdiepen hoe ik mijn garmin linkjes hier kan krijgen. Lukt niet?

Fijne dag nog!
Als je gewoon de link kopieert die boven een activiteit staat moet het lukken:
http://connect.garmin.com/activity/314913690
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')