quote:Op maandag 20 mei 2013 22:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb aaaaltijd 2 pennen bij me, een gewone balpen en eem bijbalpen. ~Herman Finkers
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:55 schreef Nirak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flauwe modus uit..
Slaap lekker allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Running Ronaldquote:Op maandag 20 mei 2013 23:40 schreef Mascleta het volgende:
Ik zat net een saai Nederlands review filmpje te kijken over de Forerunner 610.
Maar die medailles op de achtergrond![]()
![]()
Jij bent een bikkel zo te zien..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Dan zou ik eerst eens die ballen uit je broek halen, dat loopt een stuk makkelijker.
Waar ga je heen? Lekker warm land? Wel je schoenen meenemen he!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij gaan bijna op vakantie. Eerst waren we nog een beetje zo van "moeten we wel in juni op vakantie gaan, want dan is het vast mooi weer in NL". Maar mooie aanbieding, dus uiteindelijk toch maar gedaan. Gen spijt van, want het is gewoon grijs grauw shitweer hier![]()
Wel lekker om te lopen, dat wel. Maar verder
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij gaan bijna op vakantie. Eerst waren we nog een beetje zo van "moeten we wel in juni op vakantie gaan, want dan is het vast mooi weer in NL". Maar mooie aanbieding, dus uiteindelijk toch maar gedaan. Gen spijt van, want het is gewoon grijs grauw shitweer hier![]()
Fijne vakantie!!!! Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Mee eens!quote:Op maandag 20 mei 2013 22:18 schreef Nirak het volgende:
Weer wat geleerd![]()
Dus ik moet nu even rustig aan gaan doen voor mijn eerste keer 3 km achter elkaar zaterdag a.s. ?![]()
* Nirak vind mensen die lange afstanden lopen zo'n bikkels
Niks sneu, gewoon je lichaam dat moet wennen aan de belastingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:48 schreef Muis84 het volgende:
Hier geen last meer van mijn knieën!Toch vandaag maar even een rustdagje. Hoewel dat erg sneu klinkt als je pas bij 'les' 9 van Evy bent..
Heb je ook weer gelijk in, maar toch. Vergeleken met verreweg de meeste mensen hier...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:06 schreef Arquero het volgende:
[..]
Niks sneu, gewoon je lichaam dat moet wennen aan de belasting
Het schema is niet voor niets zo opgesteld. Komt vanzelf goed
Je vergeet dat de meeste hier precies hetzelfde schema hebben gevolgd..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:13 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in, maar toch. Vergeleken met verreweg de meeste mensen hier...![]()
Ik doe nu mijn derde poging Evy en ga morgen voor het eerst les 5 lopen ;-) Vorige keren was het gewoon echt geen succes door de belasting i.v.m. overgewicht. Nu dat een stuk minder is heb ik er zelfs zelf vertrouwen in dat ik het ga halen tot het eindequote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:13 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in, maar toch. Vergeleken met verreweg de meeste mensen hier...![]()
Er zijn 350 plaatsen en er gaan 45+ BaHa'squote:CONGRATULATIONS - YOUR ENTRY HAS BEEN ACCEPTED FOR:
EVENT DETAILS:
Tissington Trail Half Marathon
6/10/2013
10:00am
The Tissington Trail
Parsley Hay
Ashbourne
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er zijn 350 plaatsen en er gaan 45+ BaHa'sfeestje!
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je vergeet dat de meeste hier precies hetzelfde schema hebben gevolgd..
Ook weer waar, maar het voelt af en toe gewoon een beetje 'ondergeschikt'.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:15 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Ik doe nu mijn derde poging Evy en ga morgen voor het eerst les 5 lopen ;-) Vorige keren was het gewoon echt geen succes door de belasting i.v.m. overgewicht. Nu dat een stuk minder is heb ik er zelfs zelf vertrouwen in dat ik het ga halen tot het einde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |