abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126805252
Heeft hier iemand ooit het runner's world magazine gekocht/gelezen? :o
Was het boeiend? :P

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2013 12:28:48 ]
pi_126805436
Enige keer dat ik een opmerking naar mijn hoofd geslingerd kreeg was tijdens de CPC. Iemand uit het publiek maakte een domme opmerking over dat ik door moest lopen, maar ik stond mijn handschoenen even aan te trekken...
pi_126805457
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:33 schreef linebear het volgende:
Enige keer dat ik een opmerking naar mijn hoofd geslingerd kreeg was tijdens de CPC. Iemand uit het publiek maakte een domme opmerking over dat ik door moest lopen, maar ik stond mijn handschoenen even aan te trekken...
Waarom moet je daar dan ook voor stoppen? :{w Dat kan prima rennend!
Ja doei.
pi_126805658
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Waarom moet je daar dan ook voor stoppen? :{w Dat kan prima rennend!
mijn handschoen werkte niet mee ;)
  dinsdag 21 mei 2013 @ 12:43:40 #105
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126805807
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:07 schreef Levitas het volgende:
Voor de mensen die in de toekomst meer medailles hebben dan hun telefoon kan dragen, zijn er andere manieren om je medailles te bewaren en te showen. Kwam deze link tegen:

http://jennihenscheid.blo(...)splay-your-race.html

Zitten wel een aantal leuke ideeën bij, zoals:
[ afbeelding ]
:D straks maar ff kijken!

Oh en Space, wij hebben een abo op RW :) Erg leuk om te lezen met veel boeiende verhalen en tips voor zowel beginners als gevorderden. Oh en je kan, als je een iPad hebt en een abo, alle eerdere edities op je iPad teruglezen :)
pi_126805845
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:43 schreef GotC het volgende:

[..]

Oh en Space, wij hebben een abo op RW :) Erg leuk om te lezen met veel boeiende verhalen en tips voor zowel beginners als gevorderden. Oh en je kan, als je een iPad hebt en een abo, alle eerdere edities op je iPad teruglezen :)
Ah thanks! Ze hebben nu een leuke aanbieding waarbij je 3 nummers voor 10 euro krijgt en dan stopt het automatisch, dus wel leuk om te proberen dus :Y
pi_126805953
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:43 schreef GotC het volgende:

[..]

:Y
Dat was mijn dagtaak op het stand in Turkije. ;)

@Space. Het is een leuk magazine!

(Wanneer komt de volgende eigenlijk? Deze week, toch?)
pi_126805981
Nog 1,5 uur en dan mag ik weer naar huis. Pff... wat een dag vandaag. Eens kijken of ik een dagje kan overslaan of toch te graag wil lopen... ;)

RW klinkt interessant, eens kijken of ik ergens een editie kan halen. ^O^
pi_126806070
3x genomen voor 10 euro, vanaf juli.
Vanmiddag even ergens zien te scoren voor mei/juni :+
pi_126806302
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
3x genomen voor 10 euro, vanaf juli.
Vanmiddag even ergens zien te scoren voor mei/juni :+
Maar krijg je met dat proefabonnement ook de vorige edities op de iPad?
pi_126806404
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:59 schreef Muis84 het volgende:

[..]

géén idee eigenlijk :+ Op bestellen geramd zonder te kijken O+
pi_126806405
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:59 schreef Muis84 het volgende:

[..]

pi_126806413
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:03 schreef streamnl het volgende:

[..]

Aha, dan hoef ik die dus niet te gaan kopen vandaag :')
pi_126806420
De nieuwe zou donderdag toch op de mat moeten vallen?

Mijn nieuweschoenenavontuur had een iets andere afloop dan verwacht. Trainer van een groepje hoger werkt bij de hardloopzaak hier en die ziet mij dus ook 2x in de week over de baan sjezen, dus had al wel wat ideeën over wat voor schoenen ik zou moeten hebben. Omdat ik op zoek was naar een schoen voor de wat langere afstanden en om straks ook de HM op te lopen vond hij minimalistischere schoenen nu nog wat te gortig voor mijn huidige techniek. Dus schoenen gaan passen die wel een heel stuk lichter en minder ondersteunend zijn dan m'n Brooks, maar niet minimalistisch. Eerst schoenen van Saucony geprobeerd, omdat die 8mm drop hebben, maar mijn hiel is te smal voor hun schoenen. Toen (terug) naar Asics en kwamen we uit op de GT-1000. Dat is nog steeds een vrij lichte schoen, maar wel met antipronatiesupport en met een good-old drop van 12mm. Heel anders dan waarvoor ik heen ging (Mirage's), maar misschien wel zo verstandig. En als ik goed op m'n techniek let boeit die drop eigenlijk ook geen moer. Ik vraag me alleen wel af hoe veel ik nog op m'n Brooks zal gaan lopen nu :P

De kleur is alleen wel uh, lelijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126806436
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:04 schreef hatsaflats het volgende:

Mijn nieuweschoenenavontuur had een iets andere afloop dan verwacht. Trainer van een groepje hoger werkt bij de hardloopzaak hier en die ziet mij dus ook 2x in de week over de baan sjezen, dus had al wel wat ideeën over wat voor schoenen ik zou moeten hebben. Omdat ik op zoek was naar een schoen voor de wat langere afstanden en om straks ook de HM op te lopen vond hij minimalistischere schoenen nu nog wat te gortig voor mijn huidige techniek. Dus schoenen gaan passen die wel een heel stuk lichter en minder ondersteunend zijn dan m'n Brooks, maar niet minimalistisch. Eerst schoenen van Saucony geprobeerd, omdat die 8mm drop hebben, maar mijn hiel is te smal voor hun schoenen. Toen (terug) naar Asics en kwamen we uit op de GT-1000. Dat is nog steeds een vrij lichte schoen, maar wel met antipronatiesupport en met een good-old drop van 12mm. Heel anders dan waarvoor ik heen ging (Mirage's), maar misschien wel zo verstandig. En als ik goed op m'n techniek let boeit die drop eigenlijk ook geen moer. Ik vraag me alleen wel af hoe veel ik nog op m'n Brooks zal gaan lopen nu :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ze leuk :D
pi_126806495
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Aha, dan hoef ik die dus niet te gaan kopen vandaag :')
Mooi, ik doe met je mee. Ter motivatie altijd handig. :)
pi_126806513
quote:

SPOILER
Ach, die van mij zien er ook uit alsof ze licht geven in het donker. Zolang ze goed lopen.. who cares? ^O^
pi_126806525
Ik wilde me alvast inschrijven voor de singelloop. Maar:

quote:
Bij voorinschrijven van de 5 en 10 kilometer moet de deelnemer de tijd opgeven die zij/hij nodig denkt te hebben om de gekozen afstand af te leggen.
Maar ik heb dus nog nooit een 5km gelopen, dan kan ik me niet inschrijven want ik weet niet hoe lang ik nodig heb :+
  Moderator dinsdag 21 mei 2013 @ 13:09:35 #119
155227 crew  Guppy
dus
pi_126806526
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik vind ze leuk :D
Ik vind ze ook leuk! Ook de kleur hoor :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126806556
Die kleur is goddelijk!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:10:28 #121
92409 Twinky
Little star.
pi_126806560
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Maar ik heb dus nog nooit een 5km gelopen, dan kan ik me niet inschrijven want ik weet niet hoe lang ik nodig heb :+
toen ik mij inschreef voor de Damloop (6,4) rende ik 2km (inmiddels 3). Ik heb maar wat gegokt :P
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:10:46 #122
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126806571
Top dat die trainer je al heeft zien lopen Hats! Dat zijn wel iets andere schoenen die je voor ogen had, maar een hele goede keuze zo te lezen ^O^
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:10:49 #123
267301 Baby_Girl
aka Babygirl
pi_126806573
quote:

SPOILER
Ik vind ze ook niet lelijk. Je ziet wel gekkere. En als je maar lekker lopen toch!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
  Moderator dinsdag 21 mei 2013 @ 13:11:13 #124
155227 crew  Guppy
dus
pi_126806584
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Gewoon iets gemiddelds opgeven :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:11:17 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126806585
Niks mis met de kleur Hats! :N En goed gedegen advies! ^O^

Ik heb net een klein rondje van 4km gelopen. Ging me echt heel makkelijk af, twijfelde over een groter rondje, maar door die thuis-oefeningen (die overigens echt supergoed gaan) heb ik wel wat spierpijn in mijn rug en dat voelde ik goed tijdens het lopen. Toen toch maar voor het kleine rondje gekozen. ;)
Tijd geen idee, want geen garmin kabeltje bij me. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')