abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126805252
Heeft hier iemand ooit het runner's world magazine gekocht/gelezen? :o
Was het boeiend? :P

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2013 12:28:48 ]
pi_126805436
Enige keer dat ik een opmerking naar mijn hoofd geslingerd kreeg was tijdens de CPC. Iemand uit het publiek maakte een domme opmerking over dat ik door moest lopen, maar ik stond mijn handschoenen even aan te trekken...
pi_126805457
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:33 schreef linebear het volgende:
Enige keer dat ik een opmerking naar mijn hoofd geslingerd kreeg was tijdens de CPC. Iemand uit het publiek maakte een domme opmerking over dat ik door moest lopen, maar ik stond mijn handschoenen even aan te trekken...
Waarom moet je daar dan ook voor stoppen? :{w Dat kan prima rennend!
Ja doei.
pi_126805658
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Waarom moet je daar dan ook voor stoppen? :{w Dat kan prima rennend!
mijn handschoen werkte niet mee ;)
  dinsdag 21 mei 2013 @ 12:43:40 #105
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126805807
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:07 schreef Levitas het volgende:
Voor de mensen die in de toekomst meer medailles hebben dan hun telefoon kan dragen, zijn er andere manieren om je medailles te bewaren en te showen. Kwam deze link tegen:

http://jennihenscheid.blo(...)splay-your-race.html

Zitten wel een aantal leuke ideeën bij, zoals:
[ afbeelding ]
:D straks maar ff kijken!

Oh en Space, wij hebben een abo op RW :) Erg leuk om te lezen met veel boeiende verhalen en tips voor zowel beginners als gevorderden. Oh en je kan, als je een iPad hebt en een abo, alle eerdere edities op je iPad teruglezen :)
pi_126805845
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:43 schreef GotC het volgende:

[..]

Oh en Space, wij hebben een abo op RW :) Erg leuk om te lezen met veel boeiende verhalen en tips voor zowel beginners als gevorderden. Oh en je kan, als je een iPad hebt en een abo, alle eerdere edities op je iPad teruglezen :)
Ah thanks! Ze hebben nu een leuke aanbieding waarbij je 3 nummers voor 10 euro krijgt en dan stopt het automatisch, dus wel leuk om te proberen dus :Y
pi_126805953
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:43 schreef GotC het volgende:

[..]

:Y
Dat was mijn dagtaak op het stand in Turkije. ;)

@Space. Het is een leuk magazine!

(Wanneer komt de volgende eigenlijk? Deze week, toch?)
pi_126805981
Nog 1,5 uur en dan mag ik weer naar huis. Pff... wat een dag vandaag. Eens kijken of ik een dagje kan overslaan of toch te graag wil lopen... ;)

RW klinkt interessant, eens kijken of ik ergens een editie kan halen. ^O^
pi_126806070
3x genomen voor 10 euro, vanaf juli.
Vanmiddag even ergens zien te scoren voor mei/juni :+
pi_126806302
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
3x genomen voor 10 euro, vanaf juli.
Vanmiddag even ergens zien te scoren voor mei/juni :+
Maar krijg je met dat proefabonnement ook de vorige edities op de iPad?
pi_126806404
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:59 schreef Muis84 het volgende:

[..]

géén idee eigenlijk :+ Op bestellen geramd zonder te kijken O+
pi_126806405
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:59 schreef Muis84 het volgende:

[..]

pi_126806413
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:03 schreef streamnl het volgende:

[..]

Aha, dan hoef ik die dus niet te gaan kopen vandaag :')
pi_126806420
De nieuwe zou donderdag toch op de mat moeten vallen?

Mijn nieuweschoenenavontuur had een iets andere afloop dan verwacht. Trainer van een groepje hoger werkt bij de hardloopzaak hier en die ziet mij dus ook 2x in de week over de baan sjezen, dus had al wel wat ideeën over wat voor schoenen ik zou moeten hebben. Omdat ik op zoek was naar een schoen voor de wat langere afstanden en om straks ook de HM op te lopen vond hij minimalistischere schoenen nu nog wat te gortig voor mijn huidige techniek. Dus schoenen gaan passen die wel een heel stuk lichter en minder ondersteunend zijn dan m'n Brooks, maar niet minimalistisch. Eerst schoenen van Saucony geprobeerd, omdat die 8mm drop hebben, maar mijn hiel is te smal voor hun schoenen. Toen (terug) naar Asics en kwamen we uit op de GT-1000. Dat is nog steeds een vrij lichte schoen, maar wel met antipronatiesupport en met een good-old drop van 12mm. Heel anders dan waarvoor ik heen ging (Mirage's), maar misschien wel zo verstandig. En als ik goed op m'n techniek let boeit die drop eigenlijk ook geen moer. Ik vraag me alleen wel af hoe veel ik nog op m'n Brooks zal gaan lopen nu :P

De kleur is alleen wel uh, lelijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126806436
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:04 schreef hatsaflats het volgende:

Mijn nieuweschoenenavontuur had een iets andere afloop dan verwacht. Trainer van een groepje hoger werkt bij de hardloopzaak hier en die ziet mij dus ook 2x in de week over de baan sjezen, dus had al wel wat ideeën over wat voor schoenen ik zou moeten hebben. Omdat ik op zoek was naar een schoen voor de wat langere afstanden en om straks ook de HM op te lopen vond hij minimalistischere schoenen nu nog wat te gortig voor mijn huidige techniek. Dus schoenen gaan passen die wel een heel stuk lichter en minder ondersteunend zijn dan m'n Brooks, maar niet minimalistisch. Eerst schoenen van Saucony geprobeerd, omdat die 8mm drop hebben, maar mijn hiel is te smal voor hun schoenen. Toen (terug) naar Asics en kwamen we uit op de GT-1000. Dat is nog steeds een vrij lichte schoen, maar wel met antipronatiesupport en met een good-old drop van 12mm. Heel anders dan waarvoor ik heen ging (Mirage's), maar misschien wel zo verstandig. En als ik goed op m'n techniek let boeit die drop eigenlijk ook geen moer. Ik vraag me alleen wel af hoe veel ik nog op m'n Brooks zal gaan lopen nu :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ze leuk :D
pi_126806495
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Aha, dan hoef ik die dus niet te gaan kopen vandaag :')
Mooi, ik doe met je mee. Ter motivatie altijd handig. :)
pi_126806513
quote:

SPOILER
Ach, die van mij zien er ook uit alsof ze licht geven in het donker. Zolang ze goed lopen.. who cares? ^O^
pi_126806525
Ik wilde me alvast inschrijven voor de singelloop. Maar:

quote:
Bij voorinschrijven van de 5 en 10 kilometer moet de deelnemer de tijd opgeven die zij/hij nodig denkt te hebben om de gekozen afstand af te leggen.
Maar ik heb dus nog nooit een 5km gelopen, dan kan ik me niet inschrijven want ik weet niet hoe lang ik nodig heb :+
  Moderator dinsdag 21 mei 2013 @ 13:09:35 #119
155227 crew  Guppy
dus
pi_126806526
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik vind ze leuk :D
Ik vind ze ook leuk! Ook de kleur hoor :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126806556
Die kleur is goddelijk!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:10:28 #121
92409 Twinky
Little star.
pi_126806560
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Maar ik heb dus nog nooit een 5km gelopen, dan kan ik me niet inschrijven want ik weet niet hoe lang ik nodig heb :+
toen ik mij inschreef voor de Damloop (6,4) rende ik 2km (inmiddels 3). Ik heb maar wat gegokt :P
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:10:46 #122
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126806571
Top dat die trainer je al heeft zien lopen Hats! Dat zijn wel iets andere schoenen die je voor ogen had, maar een hele goede keuze zo te lezen ^O^
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:10:49 #123
267301 Baby_Girl
aka Babygirl
pi_126806573
quote:

SPOILER
Ik vind ze ook niet lelijk. Je ziet wel gekkere. En als je maar lekker lopen toch!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
  Moderator dinsdag 21 mei 2013 @ 13:11:13 #124
155227 crew  Guppy
dus
pi_126806584
quote:

[..]

Gewoon iets gemiddelds opgeven :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:11:17 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126806585
Niks mis met de kleur Hats! :N En goed gedegen advies! ^O^

Ik heb net een klein rondje van 4km gelopen. Ging me echt heel makkelijk af, twijfelde over een groter rondje, maar door die thuis-oefeningen (die overigens echt supergoed gaan) heb ik wel wat spierpijn in mijn rug en dat voelde ik goed tijdens het lopen. Toen toch maar voor het kleine rondje gekozen. ;)
Tijd geen idee, want geen garmin kabeltje bij me. :P
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:11:28 #126
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126806590
quote:

[..]

Gokken :Y
pi_126806635
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:11 schreef GotC het volgende:

[..]

Gokken :Y
Maar dan klopt het niet meer als ik wel weet hoe lang ik erover doe :') Ik word daar helemaal kriebelig van _O-
Gelukkig kun je tot 25 september voorinschrijven, dan moet de 5km wel lukken :@
pi_126806665
@hatsaflats
En wat jij nu beschrijft is precies de reden dat mensen niet zomaar van internet moeten bestellen maar naar een hardloop speciaal zaak moet gaan. Wij kunnen wel iets nieuws willen maar hun zien beter dan ons of dat wijs is. En vooral in jouw geval waarbij de verkoper jou heeft zien rennen.
pi_126806688
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:14 schreef streamnl het volgende:
@hatsaflats
En wat jij nu beschrijft is precies de reden dat mensen niet zomaar van internet moeten bestellen maar naar een hardloop speciaal zaak moet gaan. Wij kunnen wel iets nieuws willen maar hun zien beter dan ons of dat wijs is. En vooral in jouw geval waarbij de verkoper jou heeft zien rennen.
Ik wil mooie nike ID's. Maar ik doe het niet om deze reden :')
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:17:05 #130
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126806779
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Maar dan klopt het niet meer als ik wel weet hoe lang ik erover doe :') Ik word daar helemaal kriebelig van _O-
Gelukkig kun je tot 25 september voorinschrijven, dan moet de 5km wel lukken :@
Dan zou ik nog maar ff wachten, of je niet zo druk erover maken ;)
pi_126806795
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:10 schreef GotC het volgende:
Top dat die trainer je al heeft zien lopen Hats! Dat zijn wel iets andere schoenen die je voor ogen had, maar een hele goede keuze zo te lezen ^O^
Fijn ja :) Die heeft toch nog wat meer zicht op hoe ik loop dan random verkoper in random winkel kan zien in die 50 meter. En verschillende soorten passen (bij het eerste paar dat ik aantrok kreeg ik een "jezus, ben je stijf ofzo?" om mn oren :') ) is ook wel leuk.

Ze passen alleen totaaaal niet bij m'n andere schoenen, en de 2160 waren tenminste nog in het mooi roze:
SPOILER
En nu ga ik maar reviews lezen over wat ik nu eigenlijk gekocht heb, want over deze heb ik nog helemaal niks gelezen :P
pi_126806810
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:07 schreef AlexN het volgende:

[..]

Ik loop zondag ook de 10km in Leiden... if it's not too much trouble .. zou je die er dan ook bij kunnen plaatsen in de openingspost. Thanks.
Geen probleem! :)
pi_126806844
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:17 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Fijn ja :) Die heeft toch nog wat meer zicht op hoe ik loop dan random verkoper in random winkel kan zien in die 50 meter. En verschillende soorten passen (bij het eerste paar dat ik aantrok kreeg ik een "jezus, ben je stijf ofzo?" om mn oren :') ) is ook wel leuk.

Ze passen alleen totaaaal niet bij m'n andere schoenen, en de 2160 waren tenminste nog in het mooi roze:
SPOILER
En nu ga ik maar reviews lezen over wat ik nu eigenlijk gekocht heb, want over deze heb ik nog helemaal niks gelezen :P
:9~ die schoenen. Kleurtjes :9
pi_126806930
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik wil mooie nike ID's. Maar ik doe het niet om deze reden :')
Ik wou eigenlijk ook andere dan die ik laatst heb gekocht. Maar ik land daarvoor niet genoeg op mijn voorvoet :(
pi_126807128
quote:

[..]

SPOILER
O+
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:28:18 #136
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126807221
quote:

SPOILER
Die kleur is eigenlijk wel mooi...

En vier paar schoenen... Wow!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:31:18 #137
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126807341
quote:

[..]

Wat loop je tijdens je trainingen? 6:30? Dan zit je op 32.30 minuten (en anders.. http://pacecalc.nemonisimors.com voor al je pace-vragen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_126807342
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:28 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Die kleur is eigenlijk wel mooi...

En vier paar schoenen... Wow!
Niet roze genoeg!

Dat bovenste paar zijn m'n oude schoentjes, die wél roze genoeg waren :6
pi_126807378
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:31 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Wat loop je tijdens je trainingen? 6:30? Dan zit je op 32.30 minuten (en anders.. http://pacecalc.nemonisimors.com voor al je pace-vragen.
Ik ga bij elke interval steeds sneller lopen. Van 7.00 tot ongeveer 6.30 inderdaad _O-
Maar als ik me nu al zou inschrijven dan komen de autistische trekjes naar boven als 'HET KLOPT NIET HET KLOPT NIET DOE HET NIET OMGNJAJKN ERROR'.

Dus laten we nog maar even wachten voor de innerlijke zen O+

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2013 13:34:18 ]
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:34:19 #140
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_126807444
Ik vind ze ook mooi hoor Hats!

En ik zou ook wel een mooi paar Nike Free's ofzo willen hebben (ook eigenlijk alleen om de kleurtjes, het merk ik ben een merkfreak ja en ze zien er gewoon zo soepel uit ofzo) maar je....antipronatie enzo en heb deze schoenen net (sinds oktober) dus nog lang niet toe aan nieuwe schoenen.

Enne Spees...boeiend, dan geef je een iets langzamere tijd op dan die calculatiedingen zeggen en dat kun je jezelf (en de organisatie) verslaan mocht je toch sneller gaan....boeiend.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_126807473
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:34 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik vind ze ook mooi hoor Hats!

En ik zou ook wel een mooi paar Nike Free's ofzo willen hebben (ook eigenlijk alleen om de kleurtjes, het merk ik ben een merkfreak ja en ze zien er gewoon zo soepel uit ofzo) maar je....antipronatie enzo en heb deze schoenen net (sinds oktober) dus nog lang niet toe aan nieuwe schoenen.
Ik heb gewoon een paar Nike Free's als zomerschoenen :P
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:35:52 #142
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_126807508
Ja dat zag ik laatst ook iemand doen (op internet) toen had ik zoiets van shit....dat had ik ook kunnen doen. Maar ik heb genoeg schoenen.....en al een paar Nike Sky high Dunks O+ dus ook dat mag niet -O-
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:38:02 #143
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_126807576
Hier ook als een blok geslapen, voel alle spieren in mijn benen, maar mijn linkerkuit spant wel de kroon!
Ik zal nu eens de tijd nemen om een verslag te schrijven...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_126807588
Ik heb eigenlijk nog nooit nike's zien staan bij de hardloopschoenen in diverse winkels. Is daar een reden voor of kopen die winkels gewoon geen nike's in omdat het kan?
pi_126807784
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:34 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een paar Nike Free's als zomerschoenen :P
Heb deze nu aan, zitten heerlijk O+
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:43:35 #146
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126807790
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit nike's zien staan bij de hardloopschoenen in diverse winkels. Is daar een reden voor of kopen die winkels gewoon geen nike's in omdat het kan?
Een verkoper bij Shoestar zei eens tegen mij dat Nike niet echt het beste merk is qua hardloopschoenen. Dat zou het kunnen zijn. Nike is meer allround. Saucony's e.d. richt zich echt op hardloopschoenen.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:44:04 #147
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126807804
Oh en ik draag m'n Nike Frees ook gewoon als sneakers. Zitten heerlijk idd en zien er ook nog best leuk uit O+.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_126808066
quote:

[..]

SPOILER
Kleur past er toch prima bij? :P Of is dat weer te mannelijk gedacht? :P
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar als ik me nu al zou inschrijven dan komen de autistische trekjes naar boven als 'HET KLOPT NIET HET KLOPT NIET DOE HET NIET OMGNJAJKN ERROR'.
Nergens voor nodig. Er is niemand die je achteraf op je donder gaat geven dat je vooraf opgegeven tijd niet klopte hoor ;) Gewoon 32 minuten invullen. Meer of minder, dat merk je dan wel.

SPOILER: Ugh, SOG
pi_126808338
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:43 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Een verkoper bij Shoestar zei eens tegen mij dat Nike niet echt het beste merk is qua hardloopschoenen. Dat zou het kunnen zijn. Nike is meer allround. Saucony's e.d. richt zich echt op hardloopschoenen.
Aha! Mooie nikes maar uit mijn hoofd zetten dan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:51 schreef Levitas het volgende:

[..]

[..]

Nergens voor nodig. Er is niemand die je achteraf op je donder gaat geven dat je vooraf opgegeven tijd niet klopte hoor ;) Gewoon 32 minuten invullen. Meer of minder, dat merk je dan wel.

SPOILER: Ugh, SOG
Niet? Ik dacht dat ze met een mattenklopper bij de finish zouden staan wachten ;(
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:09:11 #150
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_126808792
Dat voor die tijd bij de Singelloop moet je gewoon gokken hoor (zoals al eerder gezegd). Het is niet alsof ze zeggen "ik zie hier dat je als geschatte tijd voor de 5km 30 minuten opgegeven hebt, maar je komt binnen op ... 31.35.. DAT KAN NATUURLIJK NIET HE! BANNED FOR LIFE!". Die tijd is alleen een indicatie in welke groep je gaat vallen. Waarschijnlijk iets van de onder 20min groep, onder 30min groep, onder 40min groep, boven 40min groep. Wellicht krijg je een lager startnummer als je een PR van 18min hebt oid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')