abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:11:28 #126
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126806590
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde me alvast inschrijven voor de singelloop. Maar:

[..]

Maar ik heb dus nog nooit een 5km gelopen, dan kan ik me niet inschrijven want ik weet niet hoe lang ik nodig heb :+
Gokken :Y
pi_126806635
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:11 schreef GotC het volgende:

[..]

Gokken :Y
Maar dan klopt het niet meer als ik wel weet hoe lang ik erover doe :') Ik word daar helemaal kriebelig van _O-
Gelukkig kun je tot 25 september voorinschrijven, dan moet de 5km wel lukken :@
pi_126806665
@hatsaflats
En wat jij nu beschrijft is precies de reden dat mensen niet zomaar van internet moeten bestellen maar naar een hardloop speciaal zaak moet gaan. Wij kunnen wel iets nieuws willen maar hun zien beter dan ons of dat wijs is. En vooral in jouw geval waarbij de verkoper jou heeft zien rennen.
pi_126806688
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:14 schreef streamnl het volgende:
@hatsaflats
En wat jij nu beschrijft is precies de reden dat mensen niet zomaar van internet moeten bestellen maar naar een hardloop speciaal zaak moet gaan. Wij kunnen wel iets nieuws willen maar hun zien beter dan ons of dat wijs is. En vooral in jouw geval waarbij de verkoper jou heeft zien rennen.
Ik wil mooie nike ID's. Maar ik doe het niet om deze reden :')
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:17:05 #130
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126806779
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Maar dan klopt het niet meer als ik wel weet hoe lang ik erover doe :') Ik word daar helemaal kriebelig van _O-
Gelukkig kun je tot 25 september voorinschrijven, dan moet de 5km wel lukken :@
Dan zou ik nog maar ff wachten, of je niet zo druk erover maken ;)
pi_126806795
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:10 schreef GotC het volgende:
Top dat die trainer je al heeft zien lopen Hats! Dat zijn wel iets andere schoenen die je voor ogen had, maar een hele goede keuze zo te lezen ^O^
Fijn ja :) Die heeft toch nog wat meer zicht op hoe ik loop dan random verkoper in random winkel kan zien in die 50 meter. En verschillende soorten passen (bij het eerste paar dat ik aantrok kreeg ik een "jezus, ben je stijf ofzo?" om mn oren :') ) is ook wel leuk.

Ze passen alleen totaaaal niet bij m'n andere schoenen, en de 2160 waren tenminste nog in het mooi roze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik maar reviews lezen over wat ik nu eigenlijk gekocht heb, want over deze heb ik nog helemaal niks gelezen :P
pi_126806810
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:07 schreef AlexN het volgende:

[..]

Ik loop zondag ook de 10km in Leiden... if it's not too much trouble .. zou je die er dan ook bij kunnen plaatsen in de openingspost. Thanks.
Geen probleem! :)
pi_126806844
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:17 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Fijn ja :) Die heeft toch nog wat meer zicht op hoe ik loop dan random verkoper in random winkel kan zien in die 50 meter. En verschillende soorten passen (bij het eerste paar dat ik aantrok kreeg ik een "jezus, ben je stijf ofzo?" om mn oren :') ) is ook wel leuk.

Ze passen alleen totaaaal niet bij m'n andere schoenen, en de 2160 waren tenminste nog in het mooi roze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik maar reviews lezen over wat ik nu eigenlijk gekocht heb, want over deze heb ik nog helemaal niks gelezen :P
:9~ die schoenen. Kleurtjes :9
pi_126806930
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik wil mooie nike ID's. Maar ik doe het niet om deze reden :')
Ik wou eigenlijk ook andere dan die ik laatst heb gekocht. Maar ik land daarvoor niet genoeg op mijn voorvoet :(
pi_126807128
quote:

[..]

SPOILER
O+
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:28:18 #136
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126807221
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:04 schreef hatsaflats het volgende:
De nieuwe zou donderdag toch op de mat moeten vallen?

De kleur is alleen wel uh, lelijk:
SPOILER
Die kleur is eigenlijk wel mooi...

En vier paar schoenen... Wow!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:31:18 #137
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126807341
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde me alvast inschrijven voor de singelloop. Maar:

[..]

Maar ik heb dus nog nooit een 5km gelopen, dan kan ik me niet inschrijven want ik weet niet hoe lang ik nodig heb :+
Wat loop je tijdens je trainingen? 6:30? Dan zit je op 32.30 minuten (en anders.. http://pacecalc.nemonisimors.com voor al je pace-vragen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_126807342
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:28 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Die kleur is eigenlijk wel mooi...

En vier paar schoenen... Wow!
Niet roze genoeg!

Dat bovenste paar zijn m'n oude schoentjes, die wél roze genoeg waren :6
pi_126807378
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:31 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Wat loop je tijdens je trainingen? 6:30? Dan zit je op 32.30 minuten (en anders.. http://pacecalc.nemonisimors.com voor al je pace-vragen.
Ik ga bij elke interval steeds sneller lopen. Van 7.00 tot ongeveer 6.30 inderdaad _O-
Maar als ik me nu al zou inschrijven dan komen de autistische trekjes naar boven als 'HET KLOPT NIET HET KLOPT NIET DOE HET NIET OMGNJAJKN ERROR'.

Dus laten we nog maar even wachten voor de innerlijke zen O+

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2013 13:34:18 ]
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:34:19 #140
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_126807444
Ik vind ze ook mooi hoor Hats!

En ik zou ook wel een mooi paar Nike Free's ofzo willen hebben (ook eigenlijk alleen om de kleurtjes, het merk ik ben een merkfreak ja en ze zien er gewoon zo soepel uit ofzo) maar je....antipronatie enzo en heb deze schoenen net (sinds oktober) dus nog lang niet toe aan nieuwe schoenen.

Enne Spees...boeiend, dan geef je een iets langzamere tijd op dan die calculatiedingen zeggen en dat kun je jezelf (en de organisatie) verslaan mocht je toch sneller gaan....boeiend.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_126807473
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:34 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik vind ze ook mooi hoor Hats!

En ik zou ook wel een mooi paar Nike Free's ofzo willen hebben (ook eigenlijk alleen om de kleurtjes, het merk ik ben een merkfreak ja en ze zien er gewoon zo soepel uit ofzo) maar je....antipronatie enzo en heb deze schoenen net (sinds oktober) dus nog lang niet toe aan nieuwe schoenen.
Ik heb gewoon een paar Nike Free's als zomerschoenen :P
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:35:52 #142
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_126807508
Ja dat zag ik laatst ook iemand doen (op internet) toen had ik zoiets van shit....dat had ik ook kunnen doen. Maar ik heb genoeg schoenen.....en al een paar Nike Sky high Dunks O+ dus ook dat mag niet -O-
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:38:02 #143
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_126807576
Hier ook als een blok geslapen, voel alle spieren in mijn benen, maar mijn linkerkuit spant wel de kroon!
Ik zal nu eens de tijd nemen om een verslag te schrijven...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_126807588
Ik heb eigenlijk nog nooit nike's zien staan bij de hardloopschoenen in diverse winkels. Is daar een reden voor of kopen die winkels gewoon geen nike's in omdat het kan?
pi_126807784
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:34 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een paar Nike Free's als zomerschoenen :P
Heb deze nu aan, zitten heerlijk O+
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:43:35 #146
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126807790
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit nike's zien staan bij de hardloopschoenen in diverse winkels. Is daar een reden voor of kopen die winkels gewoon geen nike's in omdat het kan?
Een verkoper bij Shoestar zei eens tegen mij dat Nike niet echt het beste merk is qua hardloopschoenen. Dat zou het kunnen zijn. Nike is meer allround. Saucony's e.d. richt zich echt op hardloopschoenen.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 13:44:04 #147
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126807804
Oh en ik draag m'n Nike Frees ook gewoon als sneakers. Zitten heerlijk idd en zien er ook nog best leuk uit O+.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_126808066
quote:

[..]

SPOILER
Kleur past er toch prima bij? :P Of is dat weer te mannelijk gedacht? :P
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar als ik me nu al zou inschrijven dan komen de autistische trekjes naar boven als 'HET KLOPT NIET HET KLOPT NIET DOE HET NIET OMGNJAJKN ERROR'.
Nergens voor nodig. Er is niemand die je achteraf op je donder gaat geven dat je vooraf opgegeven tijd niet klopte hoor ;) Gewoon 32 minuten invullen. Meer of minder, dat merk je dan wel.

SPOILER: Ugh, SOG
pi_126808338
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:43 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Een verkoper bij Shoestar zei eens tegen mij dat Nike niet echt het beste merk is qua hardloopschoenen. Dat zou het kunnen zijn. Nike is meer allround. Saucony's e.d. richt zich echt op hardloopschoenen.
Aha! Mooie nikes maar uit mijn hoofd zetten dan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 13:51 schreef Levitas het volgende:

[..]

[..]

Nergens voor nodig. Er is niemand die je achteraf op je donder gaat geven dat je vooraf opgegeven tijd niet klopte hoor ;) Gewoon 32 minuten invullen. Meer of minder, dat merk je dan wel.

SPOILER: Ugh, SOG
Niet? Ik dacht dat ze met een mattenklopper bij de finish zouden staan wachten ;(
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:09:11 #150
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_126808792
Dat voor die tijd bij de Singelloop moet je gewoon gokken hoor (zoals al eerder gezegd). Het is niet alsof ze zeggen "ik zie hier dat je als geschatte tijd voor de 5km 30 minuten opgegeven hebt, maar je komt binnen op ... 31.35.. DAT KAN NATUURLIJK NIET HE! BANNED FOR LIFE!". Die tijd is alleen een indicatie in welke groep je gaat vallen. Waarschijnlijk iets van de onder 20min groep, onder 30min groep, onder 40min groep, boven 40min groep. Wellicht krijg je een lager startnummer als je een PR van 18min hebt oid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')