Ik loop zondag ook de 10km in Leiden... if it's not too much trouble .. zou je die er dan ook bij kunnen plaatsen in de openingspost. Thanks.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Geen probleem, swets er ook gewoon bij gezet. Heb gekopieerd vanaf ekiden, maar daar staat schwets, klopt niet denk? Anders pas ik later nog wel ff aan.
Kweenie hoor, maar waarom zou je dat als een kutopmerking zien? Is toch gewoon zo: honden hebben vaak ook van die bandjes. Feit. Zou gewoon terug zeggen "handig hè?" en met een lach doorlopen in plaats van zo te snauwen. Wordt je dag ook niet leuker van.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:59 schreef AlexN het volgende:
EDIT: Over de opmerkingen.. ik krijg ze vrij weinig (wellicht omdat ik een man ben). Ja.. weleens eentje gehoord door een stel mensen die hun hond uitlieten. "Hij heeft ook zo'n lichtbandje, net als mijn hond. HAHAHA" .. Gelukkig ben ik vrij adrem. "Ja.. die zijn voor hardlopers en honden, dus misschien moet je er zelf ook 1 om doen" ... dat duurt bij dat soort mensen vaak lang genoeg voor ze het snappen.. daarnaast.. ze kunnen me toch niet inhalen
Zie het als een training.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:20 schreef hatsaflats het volgende:
Laatst stonden van die tokkies met lelijke grote honden mega in de weg te roken en praten en vonden het nodig om "dat ziet er toch ook belachelijk uit" te zeggen. Ik heb er een hoop over gedacht, maar gewoon m'n mond gehouden. Met dat soort stom volk met stomme honden valt toch niet te praten. En een keer iemand dat er "niet meer zoveel af moet hoor"
En het lijkt enigszins droog dus ik ga maar schoenen laten bestellenNouja, eerst nog even overleggen of zij nog ideeën hebben.
Ik was net begonnenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:22 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zie het als een training.
Kan ik nog iets terug zeggen?
Ja? Dan is mijn tempo goed.
Nee? Gas terug
Ik mag dit eigenlijk niet zeggen maar ik heb nog nooit gehoord van Tokkiehonden maar ik heb er wel een beeld vanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik was net begonnen(hoop tokkievolk met tokkiehonden in mijn wijk)
En heb ik net m'n tas gepakt, gaat het weer harder regenen. Wachten moeilijk.
Soort tekkels, maar dan andersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:29 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik mag dit eigenlijk niet zeggen maar ik heb nog nooit gehoord van Tokkiehonden maar ik heb er wel een beeld van
Ik ook niet. Alleen andere hardlopers of wandelaars die ik tegenkom dat we elkaar gedag zeggen, maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Gek genoeg krijg ik eigenlijk nooit opmerkingen, ondanks dat ik midden in de randstad woon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |