abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126802235
Voor de mensen die in de toekomst meer medailles hebben dan hun telefoon kan dragen, zijn er andere manieren om je medailles te bewaren en te showen. Kwam deze link tegen:

http://jennihenscheid.blo(...)splay-your-race.html

Zitten wel een aantal leuke ideeën bij, zoals:
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:07:58 #77
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_126802257
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:04 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Geen probleem, swets er ook gewoon bij gezet. Heb gekopieerd vanaf ekiden, maar daar staat schwets, klopt niet denk? Anders pas ik later nog wel ff aan.
Ik loop zondag ook de 10km in Leiden... if it's not too much trouble .. zou je die er dan ook bij kunnen plaatsen in de openingspost. Thanks.
pi_126802288
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 10:59 schreef AlexN het volgende:
EDIT: Over de opmerkingen.. ik krijg ze vrij weinig (wellicht omdat ik een man ben). Ja.. weleens eentje gehoord door een stel mensen die hun hond uitlieten. "Hij heeft ook zo'n lichtbandje, net als mijn hond. HAHAHA" .. Gelukkig ben ik vrij adrem. "Ja.. die zijn voor hardlopers en honden, dus misschien moet je er zelf ook 1 om doen" ... dat duurt bij dat soort mensen vaak lang genoeg voor ze het snappen.. daarnaast.. ze kunnen me toch niet inhalen :)
Kweenie hoor, maar waarom zou je dat als een kutopmerking zien? Is toch gewoon zo: honden hebben vaak ook van die bandjes. Feit. Zou gewoon terug zeggen "handig hè?" en met een lach doorlopen in plaats van zo te snauwen. Wordt je dag ook niet leuker van.
Ja doei.
pi_126802321
Zondag ook nog 2 gasten ergens in de bush-bush hier, iets met 'Come on, keep those legs going!', dacht er eigenlijk helemaal niet aan dat ze het wel eens 'spottend' konden bedoelen. Heb geroepen "No Worries, I will!!" met een big smile en ben doorgerend. Heerlijk toch? Het positieve inzien van dingen.
Ja doei.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:10:42 #80
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_126802344
Dat weet jij helemaal niet motorbloempje :).

Je merkt snel genoeg of een opmerking als constatering of als 'poging tot krenking' wordt gemaakt. Dat is een beetje moeilijk om in een post ook neer te zetten. De opmerking was duidelijk krenkend bedoeld, dus vandaar mijn snauw.
pi_126802409
Dan nog, waarom dan terug snauwen? :{ zeker als je het zelf naar je zin hebt, geeft mensen die echt 'kwaad willen' alleen maar minder genoegen als je je niet laat krenken en gewoon lekker doorhobbelt en er wat leuks van maakt.
Ja doei.
pi_126802455
Ik negeer altijd iedereen die iets tegen me zegt, behalve als het positief/aanmoedigend is, of wanneer het een waarschuwing is voor het verkeer. Dan bedank ik diegene :)

Voor zover ik weet heeft nog nooit iemand een negatieve opmerking gemaakt terwijl ik aan het lopen was. Het negeren werkt dus :)
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:14:35 #83
267301 Baby_Girl
aka Babygirl
pi_126802489
Het is je al gezegd Muis niks aantrekken van wat andere zeggen, denken of doen. Jij ben aan het doen wat jij leuk vind. En hoe je dat doet moet je lekker helemaal zelf weten.

Ik heb een half jaar gedaan voor ik die 5 kilometer goed onder de knie had. In het begin zelfs met moeten stoppen ivm blessures. Huppelde mijn vriendin lekker verder en kwam ik er strompelend achteraan. Maar ben niet gestopt, gewoon weer begonnen met wandelen en later weer mee gaan lopen. Maar lekker boeiend. Ik loop hem wel!

En jij straks ook. Op jou tempo en op jou manier!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:15:21 #84
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_126802519
motorbloempje, waarschijnlijk omdat mijn aard anders is dan die van jou. Mensen denken dat ze allemaal dingen kunnen roepen zonder consequentie en daar hou ik niet van. Alles wat je zegt of doet heeft een consequentie/reactie. Dus roep jij iets naars naar mij, dan roep ik iets naars terug. Mijn bui wordt er niet slechter van, want het nare dat er naar mij geroepen is heeft toch al plaatsgevonden. Dus eigenlijk wordt mijn bui er alleen maar beter van om mensen die het verdienen op hun plaats te zetten.

Voor ieder zijn ding hoor. Ik zeg niet dat jij dat voortaan ook moet doen ofzo :)
pi_126802592
Wat gij niet wilt dat u geschiedt...
Ja doei.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:18:19 #86
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_126802608
motorbloempje .. daar hadden ze dan eerder aan moeten denken :)
pi_126802619
Ik roep bijna nooit iets terug, ook al krijg ik wat positiefs te horen :P Vaak duurt het even voordat het echt is doorgedrongen (tja, soms zit ik een beetje in "the zone" :+) en dan ben ik al weer verder haha. Soms zwaai ik nog wel even dan ofzo :+
pi_126802695
Mijn God, je ziet goed door Endo/garmin wat een prestatie ze hebben moeten leveren voor de RoPa run.
Nu wordt het beter zichtbaar!

_O_ _O_
Ben benieuwd naar de 2 verslagen.
pi_126802696
Laatst stonden van die tokkies met lelijke grote honden mega in de weg te roken en praten en vonden het nodig om "dat ziet er toch ook belachelijk uit" te zeggen. Ik heb er een hoop over gedacht, maar gewoon m'n mond gehouden. Met dat soort stom volk met stomme honden valt toch niet te praten. En een keer iemand dat er "niet meer zoveel af moet hoor" :')

En het lijkt enigszins droog dus ik ga maar schoenen laten bestellen :) Nouja, eerst nog even overleggen of zij nog ideeën hebben.
pi_126802777
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:20 schreef hatsaflats het volgende:
Laatst stonden van die tokkies met lelijke grote honden mega in de weg te roken en praten en vonden het nodig om "dat ziet er toch ook belachelijk uit" te zeggen. Ik heb er een hoop over gedacht, maar gewoon m'n mond gehouden. Met dat soort stom volk met stomme honden valt toch niet te praten. En een keer iemand dat er "niet meer zoveel af moet hoor" :')

En het lijkt enigszins droog dus ik ga maar schoenen laten bestellen :) Nouja, eerst nog even overleggen of zij nog ideeën hebben.
Zie het als een training.
Kan ik nog iets terug zeggen?
Ja? Dan is mijn tempo goed.
Nee? Gas terug O-)
pi_126802859
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:22 schreef streamnl het volgende:

[..]

Zie het als een training.
Kan ik nog iets terug zeggen?
Ja? Dan is mijn tempo goed.
Nee? Gas terug O-)
Ik was net begonnen ;) (hoop tokkievolk met tokkiehonden in mijn wijk)

En heb ik net m'n tas gepakt, gaat het weer harder regenen. Wachten moeilijk.
pi_126803043
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:24 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik was net begonnen ;) (hoop tokkievolk met tokkiehonden in mijn wijk)

En heb ik net m'n tas gepakt, gaat het weer harder regenen. Wachten moeilijk.
Ik mag dit eigenlijk niet zeggen maar ik heb nog nooit gehoord van Tokkiehonden maar ik heb er wel een beeld van :X
pi_126803165
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:29 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ik mag dit eigenlijk niet zeggen maar ik heb nog nooit gehoord van Tokkiehonden maar ik heb er wel een beeld van :X
Soort tekkels, maar dan anders :P
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 mei 2013 @ 11:34:33 #94
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126803229
Gek genoeg krijg ik eigenlijk nooit opmerkingen, ondanks dat ik midden in de randstad woon.
pi_126803368
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Gek genoeg krijg ik eigenlijk nooit opmerkingen, ondanks dat ik midden in de randstad woon.
Ik ook niet. Alleen andere hardlopers of wandelaars die ik tegenkom dat we elkaar gedag zeggen, maar meer ook niet.

Pasgeleden nog toen Swets en ik in Rotterdam Zuid liepen werden we gewaarschuwd door andere lopers dat er verderop glas op de weg lag ^O^
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:41:03 #96
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_126803464
Zoals ik al zei, eigenlijk ook zelden opmerkingen op dat ene geval na. Medelopers groet ik eigenlijk gewoon altijd.
pi_126803538
Misschien zie ik eruit alsof ik graag wil dat mensen opmerkingen maken? ;(
pi_126803567
Ach, ik zie er ook wel uit alsof ik half door neer kan vallen als ik maar 3 stappen gerend heb (ontploffend en alles) dus misschien is dat 't :')_!
Ja doei.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:47:00 #99
92409 Twinky
Little star.
pi_126803714
ik loop zelf hard in het park bij Kanaleneiland. Stikt er regelmatig van de Marokkaanse jongeren, die nogal eens een stoere opmerking maken (ook als je niet hardloopt).
Na jarenlange ervaring :') heb ik gemerkt dat je het of beter voor kunt zijn met een heel vrolijke 'hallo' of als ze iets naar je roepen er heel serieus op ingaan. (bijv. Dikke billen! En dat je dan zegt van 'ja vind ik ook eigenlijk. Ik ben eigenlijk ook op zoek naar iets om ze minder dik te maken, hoe doe jij dat eigenlijk?'). Dan verandert het hele gesprek en wordt het vaak nog leuk ook :P
pi_126804891
Hier eigenlijk ook geen last van opmerkingen van andere mensen, of ik hoor ze niet omdat ik met muziek op loop :) Wel eens kleine verkeersconflictjes gehad omdat ik bijna voor m'n sokken gereden werd.

Mensen zouden eens moeten leren zich niet overal mee te bemoeien, niet alles wat ze denken ook maar gewoon klakkeloos te moeten zeggen en iets meer proberen te geven in plaats van nemen! }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')