Nee, was best lekkerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:30 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Lekker bezig, niks mis met een beetje regen of wel?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
Hierbij dus mijn verslag van de RoParun, zet het maar in een spoiler, omdat het wel eens wat lang kan worden.Wat een giga vet verhaal, zeg! Echt ongelofelijk!! Zo blijkt maar weer hoeveel er geregeld moet worden om de wisselingen soepel te laten verlopen enzo, wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, zo, zoooo veel respect voor jou en YUR!![]()
Shockwave? Klinkt pijnlijk...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja, ik volg het absolute beginnersschema van hardloopschema.nl. In 10 weken, 3 keer per week, naar 20 minuten achtereen. Ik heb wel een blessureschema, maar dat bouwt sneller op en ik ben nu heel voorzichtig natuurlijk, want ik wil niet weer een jaar stilzitten. Dit is mijn derde poging dit jaar en het gaat wel steeds beter, maar ik ben het stilzitten zat en zelfs van 1 minuutje hardlopen word ik al helemaal euforisch. Als ik het nu weer moet opgeven, ga ik maar eens shockwavetherapie proberen...
Nee hoor, is niet pijnlijkquote:
Ah, op die fiets...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:14 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet pijnlijkIs een apparaat dat fysiotherapeuten gebruiken om de botgroei te stimuleren.
Ik heb YUR nog even een extra rondje laten rennenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, heeft MD maar zo weinig gelopen.Tsja, er kan maar één YUR zijn hè?
de bovenste hebben wij, maar nog niet mee gelopen..quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
Hierbij dus mijn verslag van de RoParun, zet het maar in een spoiler, omdat het wel eens wat lang kan worden.Erg tof en interessant om te lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je hebt het gewoon geflikt!!
![]()
![]()
![]()
Ik ga er vanuit dat dat woord "top" was.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:09 schreef Lula het volgende:
En dat drie letterige woord van Yur kan ik me heel goed voorstellen!!!!
Ja dat kan natuurlijk ook hahaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:12 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat dat woord "top" was.
Leuk verslag MD en grote bewondering voor jullie prestatie!
Ik heb er 1 van Salomon, vergelijkbaar met de bovenste en die zit erg lekker, merk je niks van. Wel makkelijk met 2 flesjes, tasje om van alles in te proppen en diverse lusjes voor gels e.d.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |