En zit zoiets nu niet vervelend?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:21 schreef YUR het volgende:
Mijn verhaal. Het is wat lang, en vanwege de vermoeidheid zullen er vast wel wat fouten en onleesbaarheden in zitten
En ik zal vast wel wat dingen zijn vergeten...Ook een tof verslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Get stoned
Die was alleen nog in Squote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oeh, die wil ik eigenlijk in het roze met oranje mouwtjes.
Stijf!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef Muis84 het volgende:
Inderdaad heel mooi verslag! En wat een helden zijn jullie!![]()
![]()
Hoe gaat het nu met je?
Rustig aan!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Stijf!
De masseur vond dat alles wel goed aanvoelde eigenlijk. Ik kijk het gewoon even een paar dagen aan. De loopspullen gaan dit weekend sowieso mee naar Edinburgh, en of ik ze wel of niet ga gebruiken zie ik dan wel weer
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen als ik geen startnummer op mn buik heb
Hier ben ik het zeker mee eens! Helemaal!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:37 schreef Levitas het volgende:
YUR, wat een prachtig verslag man!
Ik wilde even laten weten hoe ik echt opkijk naar jou, zowel als loper als persoon (ook al ken ik je niet buiten FOK!). Wát een karakter, wat een doorzettingsvermogen en dan ook nog eens zoveel kennis, die je deelt met ons. Als ik even voor mezelf mag spreken, ik heb daar tot nu toe écht heel veel aan gehad!
Een ware held![]()
Tot zover mijn cheesy post, maar elk woord ervan meen ik!
Vast wel toch? Ik wil Colours By The Sea doen maar dat is uitverkochtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou ik 4.5 op 23 juni kunnen halen?Dit lijkt me zo leuk
http://colorrain.nl/
Het is nog maar 4 weken en ik heb gisteren evy 4 uitgelopenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vast wel toch? Ik wil Colours By The Sea doen maar dat is uitverkocht.
quote:Omdat er niet getimed wordt kun je de Color Run ook wandelen en met kinderen lopen. De eindtijd is niet van belang.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:21 schreef YUR het volgende:
Mijn verhaal. Het is wat lang, en vanwege de vermoeidheid zullen er vast wel wat fouten en onleesbaarheden in zitten
En ik zal vast wel wat dingen zijn vergeten...Mooi verslag en een nog mooiere prestatie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt raar maar door verhalen zoals deze heb ik weer spijt dat ik defensie heb verlaten.Mooi!quote:De combinatie van korte aflossingen, weinig tot geen nachtrust en het totaal kwijtraken van ieder geval van datum en tijd maakt het wat mij betreft een aparte tak van sport.![]()
Hopelijk heb herstel je snel! Succes ermee.
PS wat doe je nu met Edinburgh?
Is al gezegd. Ik moet sneller worden op de GSM![]()
dit dus, veel hardloopwinkels durven het niet aan om minimalistische schoenen aan te raden ivm de kans op blessures en de vrees dat zij er op afgerekend worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:46 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk ook weer zo. Ik kom bijna alleen in die van Apeldoorn. Zutphen en putten hebben ook nog losse hardloopwinkels, maar allebei zonder minimalistisch aanbod. Het is ook zeker wel goed om aan te laten meten, raad ik ook altijd aan, maar als je iets anders wilt proberen moet het meer uit jezelf komen. Maar dat is vaak meer voor de ervaren loper.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:52 schreef Maariindaa het volgende:
Ik voel mijn kuiten toch wel een beetje nu. Is dat normaal trouwens, dat na een stuk hardlopen het wandelen pijnlijker is dan het hardlopen? Ik moest na mijn loopje nog een stukje naar huis lopen, maar dat heb ik ook maar joggend gedaan omdat wandelen niet lekker was voor mijn kuiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |