quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik voel me fucking goed. Lekker weer, lekker geslapen. Heerlijk muziekje op, beetje aan het werk.
Kon niet beter. Muziek die ik op heb, geeft flashbacks aan een geweldige geschiedenis van hevig feesten compleet als een malle gezellige tijden, en laat me zien hoe goed ik het had, heb, en als het zo door blijft gaan, blijf hebben.
Fuck, ik wou dat iedereen zich zo voelde als ik nu doe
Ben je zwanger ja?quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:41 schreef SEMTEX het volgende:
Hoe lang nog, denk ikMaar ach, we blijven lachen.
Als-je-blieft niet zegquote:
Ik voel me nog nét iets beter.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
ik wou dat iedereen zich zo voelde als ik nu doe
Ja, eigenlijk geen flauw idee. Er is gewoon veel gebeurd gedurende maar ook na de scheiding. En dan als kind alles meekrijgen. Maar uiteindelijk zorgen om niks geweest. Mama voelde zich niet lekker maar ze ging er ook al van uit dat mijn P-uitreking niet doorging. Heel raar, want het stond al vast. Maar die is dus niet op komen dagen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Waarom heb je daar spijt van? Ze zorgen maar dat ze normaal doen in jouw bijzijn, het is niet jouw keus geweest dat zij gingen scheiden. Je hebt er gewoon recht op dat je ouders er op zulke momenten voor je zijn.
Dat is wel heel vreemd inderdaad. Ik zou er toch wat aan proberen te doen als ik jou was. Heb namelijk in hetzelfde schuitje gezeten en uiteindelijk een mediator voor ze geregeld zodat ze nu in ieder geval weer beide op verjaardagen en andere gelegenheden kunnen zijn. Het is echt niet tof als de een er wel is en de ander steeds niet, of om de beurt. En dit soort dingen ga je natuurlijk nog wel vaker krijgen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:35 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk geen flauw idee. Er is gewoon veel gebeurd gedurende maar ook na de scheiding. En dan als kind alles meekrijgen. Maar uiteindelijk zorgen om niks geweest. Mama voelde zich niet lekker maar ze ging er ook al van uit dat mijn P-uitreking niet doorging. Heel raar, want het stond al vast. Maar die is dus niet op komen dagen.
Dankjequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:55 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Sterke![]()
OT: Goed, zin om morgen op vakantie te gaan
Dat was ook het plan van mij en mijn pa, maar wij hadden het plan op gepakt om naar de Moesel in Duitsland te gaan met de motor, en het weer op zaterdag en zondag, is ruim 85% regen op beide dagen.. Dan maar een ander weekend plannen daar..quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:57 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dankje, hopen dat het droog blijft want we gaan een weekendje motorrijden
Dat bederft de pret al flink inderdaad. Het was ook niet echt de bedoeling dat ik mee zou gaan, maar m'n oom is vorige week z'n rijbewijs kwijt geraakt en nu ben ik de vervangingquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat was ook het plan van mij en mijn pa, maar wij hadden het plan op gepakt om naar de Moesel in Duitsland te gaan met de motor, en het weer op zaterdag en zondag, is ruim 85% regen op beide dagen.. Dan maar een ander weekend plannen daar..
Ik vind dat ik mijn portie motorregen in Schotland en Oostenrijk/ Italie al heb gehad..quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:44 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dat bederft de pret al flink inderdaad. Het was ook niet echt de bedoeling dat ik mee zou gaan, maar m'n oom is vorige week z'n rijbewijs kwijt geraakt en nu ben ik de vervanging
Dat portie regen mag de komende dagen wel even achterwege blijvenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik vind dat ik mijn portie motorregen in Schotland en Oostenrijk/ Italie al heb gehad..![]()
Onprofessioneel van zequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:32 schreef minthy het volgende:
Erg tof dat gelazer op je werk gedeeld wordt op Facebook (subtiele onderlinge sneertjes, maar ik snap ze wel), terwijl je in de ziektewet zit vanwege je werk...
En dan zeg je er iets van (want ik ben deels bij het onderwerp betrokken geweest), krijg je "jaa, maar jij moet goed op jezelf letten en je er niet tegenaan bemoeien" als antwoord. Deel het dan ook niet![]()
Klopt, er gaat al maandenlang een discussie over wat je wel en niet zou moeten delen. Andere teams zien ook alles en trekken ook conclusies, het gaat er namelijk nogal gezellig (iets té) aan toe.quote:
Herkenbaar. Daarom hou ik het zelf ook strikt gescheiden. Bij ons zijn ze ook zo heerlijk amicaalquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, er gaat al maandenlang een discussie over wat je wel en niet zou moeten delen. Andere teams zien ook alles en trekken ook conclusies, het gaat er namelijk nogal gezellig (iets té) aan toe.
Ik heb mijn achterlijke kutcollega's dan ook niet op Facebook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:32 schreef minthy het volgende:
Erg tof dat gelazer op je werk gedeeld wordt op Facebook (subtiele onderlinge sneertjes, maar ik snap ze wel), terwijl je in de ziektewet zit vanwege je werk...
En dan zeg je er iets van (want ik ben deels bij het onderwerp betrokken geweest), krijg je "jaa, maar jij moet goed op jezelf letten en je er niet tegenaan bemoeien" als antwoord. Deel het dan ook niet![]()
Op zich vind ik dat nog niet zo vervelend, maar door alles zomaar open en bloot op social media te gooien krijg je wel een heel verkeerd beeldquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:58 schreef Charcot het volgende:
[..]
Herkenbaar. Daarom hou ik het zelf ook strikt gescheiden. Bij ons zijn ze ook zo heerlijk amicaal![]()
De ene dag gaat het beter dan de andere. Gisteren had ik een goede dag, vandaag is het weer wat minder. Spierpijn komt ook gelijk terug na het lezen van die berichten, voor mij het teken dat het alles met m'n werk te maken heeftquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb mijn achterlijke kutcollega's dan ook niet op Facebook.Maar hoe is het met je burn-out, minthy?
Al wat beter hoop ik?
Edit:
Wacht, dat heb ik wel.Maar ik heb ze in een aparte lijst staan.
Kusje op je oorquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
Weer last van mijn oor. Kutzooi.
Binnenkort toch eens mee naar de huisarts
Zeg, niet zo he. Er staat een prachtzomer op je te wachten. Morgen is er weer een dag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:46 schreef Gary_Oak het volgende:
Chagrijnig, levensmoe, lusteloos, honger... Snel m'n bedje in dus.
Ik voel je.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat nog niet zo vervelend, maar door alles zomaar open en bloot op social media te gooien krijg je wel een heel verkeerd beeld
[..]
De ene dag gaat het beter dan de andere. Gisteren had ik een goede dag, vandaag is het weer wat minder. Spierpijn komt ook gelijk terug na het lezen van die berichten, voor mij het teken dat het alles met m'n werk te maken heeft
Is het wel zo handig om te werken dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik voel je.Gisteren ging het ook heel goed bij mij. Maar vandaag weer een werkdag en m'n maag draaide zich al om toen ik die mailtjes zag.
Heb stervenshonger, maar ben te moe om nog wat te koken.
Al naar de psycholoog geweest?
Heeft niks met jullie kampioenschap te maken hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zeg, niet zo he. Er staat een prachtzomer op je te wachten. Morgen is er weer een dag.
OT: goed, leuke dingen in den planning
Ja, ik moet rekeningen betalen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Is het wel zo handig om te werken dan?![]()
Ik sta aangemeld, maar ze hebben een wachtlijst
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat je (hopelijk) in een tijdelijk dipje zit waar je vast wel weer snel uit komt en zodoende even afwachten hoe je je morgen voelt. Wellicht een stuk beter.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Heeft niks met jullie kampioenschap te maken hoor.Nog gefeliciteerd trouwens.
Maar goed, zijn wat persoonlijke shit waar ik niet al te veel over wil uitweiden.
Nee, jarenlang is niet tijdelijk. Maar toch bedankt voor je goede wensen, kan ik zeer waarderen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat je (hopelijk) in een tijdelijk dipje zit waar je vast wel weer snel uit komt en zodoende even afwachten hoe je je morgen voelt. Wellicht een stuk beter.
Good luck iig.
Ah, klote! Voor de kerst moet te doen zijn, ik doe met je meequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:23 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, ik moet rekeningen betalen.Kan als student nog geen uitkering nemen ofzo.
Vervelend, tot die tijd overleven dus.Sta er zelf ook op. Wil vóór Kerst wel van alles af zijn.
Houden we elkaar aan!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, klote! Voor de kerst moet te doen zijn, ik doe met je mee
Tof! En positief blijven, het komt allemaal wel weer goedquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof! En positief blijven, het komt allemaal wel weer goed
Of hij stopt met flirten en gaat les gevenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef Dibble het volgende:
[..]
Moet je maar niet als een mietje slaan.
Dat probleem heb ik ook, van ellende maar de ramen gewassenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
Verveeld, echt nog geen enkel idee wat ik vandaag ga doen
Goed om te horenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:11 schreef Fera het volgende:
Beter sinds maandag. Een nieuwe start in zicht.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:39 schreef Yuki het volgende:
Ik word gek van het niets doen. Ik kán ook niets doen nu, en dat is frustrerend.
Ik weet zeker dat alleen jouw aanwezigheid al enorm wordt gewaardeerd. Op die manier doe je echt wel iets.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:39 schreef Yuki het volgende:
Ik word gek van het niets doen. Ik kán ook niets doen nu, en dat is frustrerend.
Na 3 jaar al? Ik al 6 jaar niet gedaan, en still countingquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook, van ellende maar de ramen gewassenMocht ook wel na 3 jaar
quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Na 3 jaar al? Ik al 6 jaar niet gedaan, en still counting
quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]dacht ik dat ik met m'n 2 jaar al een zwijn was
Hmm ja, niet slim geformuleerd. Bedoelde t anders dan jij waarschijnlijk opvatte. Excuusquote:
Oh zo herkenbaar..quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:03 schreef minthy het volgende:
Nog steeds veel spierpijn na dat werkgelazer van gisteren, er heeft ook niemand meer gereageerd. Tof dat ik dan weer onwijs van alles ga zitten invullen![]()
![]()
Het is maar goed dat ik er even weg ben geloof ik
Altijd baas boven baasquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Na 3 jaar al? Ik al 6 jaar niet gedaan, en still counting
Ik kwam er vanavond achter dat wij nu ook dichtbij de Moesel zitten. Hopelijk blijft het droogquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat was ook het plan van mij en mijn pa, maar wij hadden het plan op gepakt om naar de Moesel in Duitsland te gaan met de motor, en het weer op zaterdag en zondag, is ruim 85% regen op beide dagen.. Dan maar een ander weekend plannen daar..
Same herequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:56 schreef nicknicknickname het volgende:
Best goed eigenlijk![]()
Onverwachte leuke avond
En andersom?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:18 schreef Gary_Oak het volgende:
Hoe heb ik dit nou weer geflikt?Meisje is verliefd op mij.
En ik deed alleen maar aardig, zoals ik bij eigenlijk elk ander meisje doe.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:18 schreef Gary_Oak het volgende:
Hoe heb ik dit nou weer geflikt?Meisje is verliefd op mij.
En ik deed alleen maar aardig, zoals ik bij eigenlijk elk ander meisje doe.
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:22 schreef Mishu het volgende:
Bekneld, ik sluit me af voor mogelijke relaties lijkt het wel. Vind het lastig om mensen na alles te vertrouwen ven mezelf bloot te geven aan een eventuele partner.
Oh toch welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wow veel gaarder dan dit kan ik niet worden...
Welkom bij de club meis.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:22 schreef Mishu het volgende:
Bekneld, ik sluit me af voor mogelijke relaties lijkt het wel. Vind het lastig om mensen na alles te vertrouwen ven mezelf bloot te geven aan een eventuele partner.
Nog lekker aan de port?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:50 schreef theKiD het volgende:
[..]![]()
OT.. Wel goedMorgen mss toch maar eens de kroeg opzoeken..
Lekker wat leuks gaan doen dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:38 schreef minthy het volgende:
Stom, gejaagd en ik heb veel spierpijn. Dit omdat ik vanmiddag ergens heen wilde nadat ik veel spanning daarvoor had opgebouwd. En toen ging dat ook nog eens niet door![]()
Ik ben toe aan ontspanning
Mooie filmquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:44 schreef formerjellybean het volgende:
Bij ouders zo de King's Speech kijken ben benieuwd . En Colin Firth![]()
daar blijf ik een zwak voor houden
Topidee, maar ik zou niet weten wat... Het wordt een ouderwets avondje op de bank gok ikquote:
Hoop dat je braincondoms bij je had.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ze voelt niets voor me, maar houd van me en niemand zal meer van haar houden dan ik (haar woorden), maar toch voelt ze niets..
Ik voel me dus mindfucked.
The fuckquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Bah bah bah![]()
Jongen/man met wie ik flirtte is blijkbaar geen 21, bovendien ook nog eens getrouwd. Hij haalt alleen altijd zijn trouw ring af
Walgelijk
Leuke film/serie op, drankje en wat lekkers er bij en dan kan dat ook best leuk zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Topidee, maar ik zou niet weten wat... Het wordt een ouderwets avondje op de bank gok ik
Oh fack, dat is naarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Bah bah bah![]()
Jongen/man met wie ik flirtte is blijkbaar geen 21, bovendien ook nog eens getrouwd. Hij haalt alleen altijd zijn trouw ring af
Walgelijk
Ik heb het gelezen. Je moet je zelf niet weg cijferen meid;)quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 05:14 schreef nicknicknickname het volgende:
Wat kunnen slapende mensen naast je toch rustgevend zijn![]()
Straks ook maar eens gaan slapen
Kutzooiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Om 12u naar bed en besef me nu dat ik eigenlijk 2u lang bijna heb geslapen. Beetje oo het randje steeds zeg maarhoop dat ik zometeen wel lekker kan slapen.
Hoera voor hetgeen vóór de komma!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:46 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Eindelijk weer een goede (slaap-inhaal-)nacht gehad, inclusief een leuk droompje over werk.
Stop een vinger in je keelquote:
Als er iets is wat ik ranzig vind, dan is het wel overgevenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:58 schreef Plums het volgende:
Lui. Ik wil leuke nieuwe serie kijken ipv m'n huis poetsen
[..]
Stop een vinger in je keel
Nee, ik ben niet verliefd op haar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En andersom?
OT: gaat wel. Beetje moe en in de war.
Ja, leuke egoboost, daar niet van (quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
![]()
OT : lekker hoor, gister gezellige dag en avon / nacht. Vandaag dagje werken en lekker weekeind
Pot verf en kleurlenzen veranderen daar wel wat aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet verliefd op haar.Aardig meisje, ziet er wel goed uit, maar ik loop al jaren hier op FOK! te verkondigingen dat ik op meisjes val die uit islamitische landen komen (zie FoBo).
Lang zwart haar en betoverende ogen.
En zij is helaas niet zo.
[..]
Ja, leuke egoboost, daar niet van (), maar ik vind het altijd zeer vervelend om iemand af te wijzen.
Dus omdat ze niet jouw 'type' is geef je haar geen kans terwijl ze er dus wel leuk uitziet+aardig? Damn hoe bedoel je ik ben niet oppervlakkigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet verliefd op haar.Aardig meisje, ziet er wel goed uit, maar ik loop al jaren hier op FOK! te verkondigingen dat ik op meisjes val die uit islamitische landen komen (zie FoBo).
Lang zwart haar en betoverende ogen.
En zij is helaas niet zo.
Inderdaad, waarom zou je eerlijk zijn tegen haar en hoop geven om achteraf gekwetst te worden in plaats van vooraf duidelijkheid en (jammer maar helaas) niet het type van hem te zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus omdat ze niet jouw 'type' is geef je haar geen kans terwijl ze er dus wel leuk uitziet+aardig? Damn hoe bedoel je ik ben niet oppervlakkig![]()
Ja, want uiterlijk is oh zo belangrijk en hij moet perse met een islamitische meid te trouwen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom zou je eerlijk zijn tegen haar en hoop geven om achteraf gekwetst te worden in plaats van vooraf duidelijkheid en (jammer maar helaas) niet het type van hem te zijn.
Hoe dúrf je!
Oh kut , ik ben laatste tijd ook helemaal doorgedraaid geweest door overlast buren dus herken het, en inderdaad dan is het stil dan is het weer helemaal wennen aan die stilte.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:46 schreef Ambipur het volgende:
Ik verveel me. Nu alles tot rust is gekomen en de stress voorbij is, is alles zo rustigWeet niet wat ik hiermee aan moet.
Wat raar dat mijn grootste zorg, die lul als bovenbuur is, die nu al keihard van die rukmuziek aan heeft. Volgens mij Polen. Wat een baggersmaak aan muziek.
Sorry, was jij niet degene die steeds postte over dat jongens over je roddelden dat je ze afgetrokken had ofzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus omdat ze niet jouw 'type' is geef je haar geen kans terwijl ze er dus wel leuk uitziet+aardig? Damn hoe bedoel je ik ben niet oppervlakkig![]()
Wij kunnen praten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom zou je eerlijk zijn tegen haar en hoop geven om achteraf gekwetst te worden in plaats van vooraf duidelijkheid en (jammer maar helaas) niet het type van hem te zijn.
Hoe dúrf je!
Bel hem gewoon opquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:56 schreef formerjellybean het volgende:
Ik voel me een beetje mutserig. Ik wil hem zien maar ik heb hem donderdag gezien en ik wil niet opdringerig zijnVermoeiend hoor vrouw zijn
Je redt het altijd, one way or the other.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:12 schreef FAUSTI het volgende:
Ik red dit niet, heb het tenminste verteld.
quote:
Innerlijk oké, dan snap ik het.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:43 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Sorry, was jij niet degene die steeds postte over dat jongens over je roddelden dat je ze afgetrokken had ofzo?Over oppervlakkige problemen gesproken.
Ze is gewoon mijn type niet, klaar, voorál wat betreft innerlijk (véél te rustig, totaal niet mee te flirten of speels). Ik ken haar al een tijdje, dus ik weet waar ik over praat. Een 'islamitisch' uiterlijk is geen harde eis, maar het is wel mooi meegenomen, want ik val daar nou eenmaal meer op dan andere uiterlijken (ben zelf geen moslim, maar kan wel goed met ze opschieten). En vraag me niet waarom, maar de moslima's waar ik mee omga, hebben ook altijd dezelfde droge humor die ik kan waarderen.
Ik heb geen zin om dit nog te rekken en eventueel eerst nog met haar af te spreken, anders krijg ik het verwijten dat ik haar aan het lijntje heb gehouden. Ik vind iemand leuk of niet, ik kan geen verliefdheid forceren door ineens te gaan daten.Ik heb de komende tijd wel andere dingen aan m'n hoofd.
[..]
Wij kunnen praten.
Dat is natuurlijk niet altijd waar. Sommige mensen redden het echt niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je redt het altijd, one way or the other.
keiharde knuffel voor jou, gewoon omdat 'mama'quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:46 schreef Toekito het volgende:
En dan blijkt dat je niet zo groot en stoer bent als je praatjes.
Ik keek naar foto van mij en mijn moeder, denk 17 jaar oud die foto. En ineens schiet ik vol en blijf maar janken.
Met de juiste hulp is iemand met angst, psychical stoornissen etc. altijd te helpen. Het probleem is dat er niet altijd de juiste hulp is : (quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:59 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet altijd waar. Sommige mensen redden het echt niet.
Waarom?quote:
I know.. Maar mocht er hulp zijn, soms willen mensen niet geholpen worden. Of vinden ze de juiste hulp niet in de juiste omgeving.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Met de juiste hulp is iemand met angst, psychical stoornissen etc. altijd te helpen. Het probleem is dat er niet altijd de juiste hulp is : (
Loze woorden, net als laat het los. Jij weet niet wat er in mijn leven is gebeurd als evenmin ik niet weet wat er in jou leven is gebeurd. Maar goed mijn FOBO geeft het wel weer wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je redt het altijd, one way or the other.
Dat is dus dikke bullshit.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Met de juiste hulp is iemand met angst, psychical stoornissen etc. altijd te helpen. Het probleem is dat er niet altijd de juiste hulp is : (
Maak er eentje aan danquote:Op zondag 12 mei 2013 00:07 schreef Plums het volgende:
Waarom is er btw niet een centraal 'ik voel me fucking alleen' topic?
Ja dat durf ik niet, ik ben niet van het topics makenquote:
Ik heb inderdaad geen idee wat er in je leven is gebeurd, hoe erg het ook is. Misschien is je hele familie vermoord, of je vriendin of je beste vrienden. Daar zit geen verschil in. Hulp is er altijd. Altijd.. en dan ben ik niet zo'n groene tree hugging hippie, ik heb (en loop) namelijk zelf ook met de gedachtes waar jij wel eens mee rondspooktquote:Op zondag 12 mei 2013 00:06 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Loze woorden, net als laat het los. Jij weet niet wat er in mijn leven is gebeurd als evenmin ik niet weet wat er in jou leven is gebeurd. Maar goed mijn FOBO geeft het wel weer wat ik bedoel.
Nah. Dat is geen dikke bullshit. Of je wil geholpen worden en je zoekt de juiste hulp of het is het andere verhaal. Limbo is geen optie.quote:Dat is dus dikke bullshit.
Hulp is er altijd. Altijd. Je moet maar net het geluk hebben dat je het vindt.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:06 schreef Plums het volgende:
[..]
I know.. Maar mocht er hulp zijn, soms willen mensen niet geholpen worden. Of vinden ze de juiste hulp niet in de juiste omgeving.
Ik ergerde me alleen aan het woord 'altijd'.
We cool.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Innerlijk oké, dan snap ik het.
Maar hoe je het uitlegde: ja ik praat op FOK! altijd over mooie islamitische meisjes, komt gewoon raar over bij mij.
Misverstand dus
OT: voel me goed, alleen beetje pijn in mijn armen.
Anders ik welquote:Op zondag 12 mei 2013 02:31 schreef de_nachtwacht het volgende:
Blij met mijn vrienden. Geweldige avond gehad.
quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 01:27 schreef Flippiee het volgende:
Huilerig. Bijna 6 maanden na de dood van mijn opa en ik kan het nog steeds niet handlen.
Naar. Kun je niet ergens ruimte en tijd forceren voor jezelf? Om even tot rust te komen..quote:Op zondag 12 mei 2013 12:59 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Gespannen en niet mezelf, bijna gekmakend en frustrerend. Zo maar op weg naar 'vlucht' nummer zoveel deze week.
Komt wel goed!quote:Op zondag 12 mei 2013 12:59 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Gespannen en niet mezelf, bijna gekmakend en frustrerend. Zo maar op weg naar 'vlucht' nummer zoveel deze week.
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Komt wel goed!
OT:
Als m'n moeder niet zo'n raar mens was, zou ik vandaag graag bij haar zijn geweest. Maar goed, het wordt weer een doorsnee zondag.
quote:
Enige dat ik kan bedenken is een vakantie naar de zon ofzo en daar een week te slapen (geen zin/energie om alleen te gaan, maar tegelijkertijd ook geen zin in veel mensen om me heen) of een specifieke stilteretraite (maar dat zou nog tot juli duren). Weg van alle prikkels en van alles dat ik van mezelf (of anderen) 'moet'. Blijkbaar is het nog niet genoeg dat uit mijn werk al een tijdelijke stekker is getrokken. Ik moet 'het' (wat dat ook is) gewoon aangaan, maar heb geen idee hoe. Mijn hoofd maakt het me knap lastig iig.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:31 schreef Charcot het volgende:
[..]
Naar. Kun je niet ergens ruimte en tijd forceren voor jezelf? Om even tot rust te komen..
Dat komt het ook wel, dat roep ik ook altijd (schijnt), maar vandaag geloof ik er even niet zo in. Ben het gewoon zat en wil de vrolijke & energieke @ terug!quote:
And yet, here you are.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:57 schreef Trashcanman het volgende:
Alsof ik zo uit elkaar kan vallen, en zo voel ik me al tijden![]()
Rot manquote:Op zondag 12 mei 2013 19:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik en mijn moeder niet zo goed met elkaar kunnen omgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo raar als je niet weet wat zich in je eigen hoofd afspeelt
Ja, hier ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:47 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Rot man![]()
Ik heb hetzelfde. Ik heb ook echt geen goede band met haar.
Al heel ons leven is het heel vaag bij ons gegaan.
quote:Effe een kloontje aangemaakt.
Vandaag aan het begin van avond mijn relatie beëindigt van bijna 4 jaar. Ik had nergens geen gevoel meer bij dus daar kan je geen relatie mee blijven onderhouden. Met dat gevoel liep ik al een half jaar en haar destijds niks over verteld om geen argwaan te wekken, ik hoopte dat het gevoel terug zou keren dit is alleen niet gebeurt.
Voor haar kwam dit als een echte schok, en het heeft mij echt wat gedaan toen ik haar reactie zag. Heb nog nooit iemand zo overstuur gezien. Na mijn weten dacht ik het juist aan te hebben gepakt maar blijkbaar niet.
Ook al sta ik er zelf achter voel ik toch een leegte en doet het me toch wat.
Ik hoop dat ik de juiste beslissing heb genomen.
Heb je antwoord van haar gekregen?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Mogelijk toch een rebound geweest. Ach, afsluiten lukt nu gelukkig beter
The Rebound Guy, binnenkort in uw bioscoop
DMquote:Op zondag 12 mei 2013 21:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb je antwoord van haar gekregen?
OT: voel me top
Alleen geen zin in school morgen
Wat scheelt er?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Andromache het volgende:
dikke tranen, huilen in het donker, ik voel me klote.
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Andromache het volgende:
dikke tranen, huilen in het donker, ik voel me klote.
Nog immer inderdaad, en voel me iig weer wat beter dan begin deze avond.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:58 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
And yet, here you are.
Remember that.
Doorvechten zoals je zietquote:Being very different then most, giving nothing about A materialistic lifestyle. I admire men who having wisdom, respect and care for the ones they love. Within there limits they have try to show the best of them. No-one is perfect, never I want to have the perfect human being aside me because, perfect human beings do not exist.
In life we are challenged with, sadness and harsh full things, but love can heal the sadness. Love can cure pain as a medicine by sickness, so I try to share as much love as I can. Having hate inside you, is A sign of weakness, do not ask me just to have hate I never can hate A other human being, maybe only for the deeds he have done. But hating A person for who he is, no never i shall spread the word of hate.
Have bin writing, have read, have seen things in life. Like we all do, I am not perfect just as you. Just as everybody we all carrying imperfection within us. We all believe truly in something. Me,you, everybody. I am not looking for something, I look for everything within my limits, wisdom, power, love and to care for the ones that needs me.
I have said before, and will say it always.
''We cannot walk alone. And as we walk, we must make the pledge that we shall always march ahead.We cannot turn back. Let us not wallow in the valley of despair, I say to you today, my friends. And so even though we face the difficulties of today and tomorrow, I still have a dream!''
When you believe these words fit you as I do, please know you are welcome in my house,
“Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony.
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, hier ook.
Voel me ook verschrikkelijk ondankbaar en achterbaks op deze dag (vooral als ik mijn FB-timeline zie met al die foto's met moeders die vandaag verwend worden), maar als ik haar weer zie of spreek, hebben we weer knallende ruzie.Daarom maar beter van niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |