quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:18 schreef Gary_Oak het volgende:
Hoe heb ik dit nou weer geflikt?Meisje is verliefd op mij.
En ik deed alleen maar aardig, zoals ik bij eigenlijk elk ander meisje doe.
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:22 schreef Mishu het volgende:
Bekneld, ik sluit me af voor mogelijke relaties lijkt het wel. Vind het lastig om mensen na alles te vertrouwen ven mezelf bloot te geven aan een eventuele partner.
Oh toch welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wow veel gaarder dan dit kan ik niet worden...
Welkom bij de club meis.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:22 schreef Mishu het volgende:
Bekneld, ik sluit me af voor mogelijke relaties lijkt het wel. Vind het lastig om mensen na alles te vertrouwen ven mezelf bloot te geven aan een eventuele partner.
Nog lekker aan de port?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:50 schreef theKiD het volgende:
[..]![]()
OT.. Wel goedMorgen mss toch maar eens de kroeg opzoeken..
Lekker wat leuks gaan doen dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:38 schreef minthy het volgende:
Stom, gejaagd en ik heb veel spierpijn. Dit omdat ik vanmiddag ergens heen wilde nadat ik veel spanning daarvoor had opgebouwd. En toen ging dat ook nog eens niet door![]()
Ik ben toe aan ontspanning
Mooie filmquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:44 schreef formerjellybean het volgende:
Bij ouders zo de King's Speech kijken ben benieuwd . En Colin Firth![]()
daar blijf ik een zwak voor houden
Topidee, maar ik zou niet weten wat... Het wordt een ouderwets avondje op de bank gok ikquote:
Hoop dat je braincondoms bij je had.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ze voelt niets voor me, maar houd van me en niemand zal meer van haar houden dan ik (haar woorden), maar toch voelt ze niets..
Ik voel me dus mindfucked.
The fuckquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Bah bah bah![]()
Jongen/man met wie ik flirtte is blijkbaar geen 21, bovendien ook nog eens getrouwd. Hij haalt alleen altijd zijn trouw ring af
Walgelijk
Leuke film/serie op, drankje en wat lekkers er bij en dan kan dat ook best leuk zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Topidee, maar ik zou niet weten wat... Het wordt een ouderwets avondje op de bank gok ik
Oh fack, dat is naarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Bah bah bah![]()
Jongen/man met wie ik flirtte is blijkbaar geen 21, bovendien ook nog eens getrouwd. Hij haalt alleen altijd zijn trouw ring af
Walgelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |