Mooie filmquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:44 schreef formerjellybean het volgende:
Bij ouders zo de King's Speech kijken ben benieuwd . En Colin Firth![]()
daar blijf ik een zwak voor houden
Topidee, maar ik zou niet weten wat... Het wordt een ouderwets avondje op de bank gok ikquote:
Hoop dat je braincondoms bij je had.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ze voelt niets voor me, maar houd van me en niemand zal meer van haar houden dan ik (haar woorden), maar toch voelt ze niets..
Ik voel me dus mindfucked.
The fuckquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Bah bah bah![]()
Jongen/man met wie ik flirtte is blijkbaar geen 21, bovendien ook nog eens getrouwd. Hij haalt alleen altijd zijn trouw ring af
Walgelijk
Leuke film/serie op, drankje en wat lekkers er bij en dan kan dat ook best leuk zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Topidee, maar ik zou niet weten wat... Het wordt een ouderwets avondje op de bank gok ik
Oh fack, dat is naarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Bah bah bah![]()
Jongen/man met wie ik flirtte is blijkbaar geen 21, bovendien ook nog eens getrouwd. Hij haalt alleen altijd zijn trouw ring af
Walgelijk
Ik heb het gelezen. Je moet je zelf niet weg cijferen meid;)quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 05:14 schreef nicknicknickname het volgende:
Wat kunnen slapende mensen naast je toch rustgevend zijn![]()
Straks ook maar eens gaan slapen
Kutzooiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Om 12u naar bed en besef me nu dat ik eigenlijk 2u lang bijna heb geslapen. Beetje oo het randje steeds zeg maarhoop dat ik zometeen wel lekker kan slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |