Sorry, was jij niet degene die steeds postte over dat jongens over je roddelden dat je ze afgetrokken had ofzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus omdat ze niet jouw 'type' is geef je haar geen kans terwijl ze er dus wel leuk uitziet+aardig? Damn hoe bedoel je ik ben niet oppervlakkig![]()
Wij kunnen praten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom zou je eerlijk zijn tegen haar en hoop geven om achteraf gekwetst te worden in plaats van vooraf duidelijkheid en (jammer maar helaas) niet het type van hem te zijn.
Hoe dúrf je!
Bel hem gewoon opquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:56 schreef formerjellybean het volgende:
Ik voel me een beetje mutserig. Ik wil hem zien maar ik heb hem donderdag gezien en ik wil niet opdringerig zijnVermoeiend hoor vrouw zijn
Je redt het altijd, one way or the other.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:12 schreef FAUSTI het volgende:
Ik red dit niet, heb het tenminste verteld.
quote:
Innerlijk oké, dan snap ik het.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:43 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Sorry, was jij niet degene die steeds postte over dat jongens over je roddelden dat je ze afgetrokken had ofzo?Over oppervlakkige problemen gesproken.
Ze is gewoon mijn type niet, klaar, voorál wat betreft innerlijk (véél te rustig, totaal niet mee te flirten of speels). Ik ken haar al een tijdje, dus ik weet waar ik over praat. Een 'islamitisch' uiterlijk is geen harde eis, maar het is wel mooi meegenomen, want ik val daar nou eenmaal meer op dan andere uiterlijken (ben zelf geen moslim, maar kan wel goed met ze opschieten). En vraag me niet waarom, maar de moslima's waar ik mee omga, hebben ook altijd dezelfde droge humor die ik kan waarderen.
Ik heb geen zin om dit nog te rekken en eventueel eerst nog met haar af te spreken, anders krijg ik het verwijten dat ik haar aan het lijntje heb gehouden. Ik vind iemand leuk of niet, ik kan geen verliefdheid forceren door ineens te gaan daten.Ik heb de komende tijd wel andere dingen aan m'n hoofd.
[..]
Wij kunnen praten.
Dat is natuurlijk niet altijd waar. Sommige mensen redden het echt niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je redt het altijd, one way or the other.
keiharde knuffel voor jou, gewoon omdat 'mama'quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:46 schreef Toekito het volgende:
En dan blijkt dat je niet zo groot en stoer bent als je praatjes.
Ik keek naar foto van mij en mijn moeder, denk 17 jaar oud die foto. En ineens schiet ik vol en blijf maar janken.
Met de juiste hulp is iemand met angst, psychical stoornissen etc. altijd te helpen. Het probleem is dat er niet altijd de juiste hulp is : (quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:59 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet altijd waar. Sommige mensen redden het echt niet.
Waarom?quote:
I know.. Maar mocht er hulp zijn, soms willen mensen niet geholpen worden. Of vinden ze de juiste hulp niet in de juiste omgeving.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Met de juiste hulp is iemand met angst, psychical stoornissen etc. altijd te helpen. Het probleem is dat er niet altijd de juiste hulp is : (
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |