And yet, here you are.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:57 schreef Trashcanman het volgende:
Alsof ik zo uit elkaar kan vallen, en zo voel ik me al tijden![]()
Rot manquote:Op zondag 12 mei 2013 19:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik en mijn moeder niet zo goed met elkaar kunnen omgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo raar als je niet weet wat zich in je eigen hoofd afspeelt
Ja, hier ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:47 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Rot man![]()
Ik heb hetzelfde. Ik heb ook echt geen goede band met haar.
Al heel ons leven is het heel vaag bij ons gegaan.
quote:Effe een kloontje aangemaakt.
Vandaag aan het begin van avond mijn relatie beëindigt van bijna 4 jaar. Ik had nergens geen gevoel meer bij dus daar kan je geen relatie mee blijven onderhouden. Met dat gevoel liep ik al een half jaar en haar destijds niks over verteld om geen argwaan te wekken, ik hoopte dat het gevoel terug zou keren dit is alleen niet gebeurt.
Voor haar kwam dit als een echte schok, en het heeft mij echt wat gedaan toen ik haar reactie zag. Heb nog nooit iemand zo overstuur gezien. Na mijn weten dacht ik het juist aan te hebben gepakt maar blijkbaar niet.
Ook al sta ik er zelf achter voel ik toch een leegte en doet het me toch wat.
Ik hoop dat ik de juiste beslissing heb genomen.
Heb je antwoord van haar gekregen?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Mogelijk toch een rebound geweest. Ach, afsluiten lukt nu gelukkig beter
The Rebound Guy, binnenkort in uw bioscoop
DMquote:Op zondag 12 mei 2013 21:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb je antwoord van haar gekregen?
OT: voel me top
Alleen geen zin in school morgen
Wat scheelt er?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Andromache het volgende:
dikke tranen, huilen in het donker, ik voel me klote.
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Andromache het volgende:
dikke tranen, huilen in het donker, ik voel me klote.
Nog immer inderdaad, en voel me iig weer wat beter dan begin deze avond.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:58 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
And yet, here you are.
Remember that.
Doorvechten zoals je zietquote:Being very different then most, giving nothing about A materialistic lifestyle. I admire men who having wisdom, respect and care for the ones they love. Within there limits they have try to show the best of them. No-one is perfect, never I want to have the perfect human being aside me because, perfect human beings do not exist.
In life we are challenged with, sadness and harsh full things, but love can heal the sadness. Love can cure pain as a medicine by sickness, so I try to share as much love as I can. Having hate inside you, is A sign of weakness, do not ask me just to have hate I never can hate A other human being, maybe only for the deeds he have done. But hating A person for who he is, no never i shall spread the word of hate.
Have bin writing, have read, have seen things in life. Like we all do, I am not perfect just as you. Just as everybody we all carrying imperfection within us. We all believe truly in something. Me,you, everybody. I am not looking for something, I look for everything within my limits, wisdom, power, love and to care for the ones that needs me.
I have said before, and will say it always.
''We cannot walk alone. And as we walk, we must make the pledge that we shall always march ahead.We cannot turn back. Let us not wallow in the valley of despair, I say to you today, my friends. And so even though we face the difficulties of today and tomorrow, I still have a dream!''
When you believe these words fit you as I do, please know you are welcome in my house,
“Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony.
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, hier ook.
Voel me ook verschrikkelijk ondankbaar en achterbaks op deze dag (vooral als ik mijn FB-timeline zie met al die foto's met moeders die vandaag verwend worden), maar als ik haar weer zie of spreek, hebben we weer knallende ruzie.Daarom maar beter van niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |