Naar. Kun je niet ergens ruimte en tijd forceren voor jezelf? Om even tot rust te komen..quote:Op zondag 12 mei 2013 12:59 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Gespannen en niet mezelf, bijna gekmakend en frustrerend. Zo maar op weg naar 'vlucht' nummer zoveel deze week.
Komt wel goed!quote:Op zondag 12 mei 2013 12:59 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Gespannen en niet mezelf, bijna gekmakend en frustrerend. Zo maar op weg naar 'vlucht' nummer zoveel deze week.
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Komt wel goed!
OT:
Als m'n moeder niet zo'n raar mens was, zou ik vandaag graag bij haar zijn geweest. Maar goed, het wordt weer een doorsnee zondag.
quote:
Enige dat ik kan bedenken is een vakantie naar de zon ofzo en daar een week te slapen (geen zin/energie om alleen te gaan, maar tegelijkertijd ook geen zin in veel mensen om me heen) of een specifieke stilteretraite (maar dat zou nog tot juli duren). Weg van alle prikkels en van alles dat ik van mezelf (of anderen) 'moet'. Blijkbaar is het nog niet genoeg dat uit mijn werk al een tijdelijke stekker is getrokken. Ik moet 'het' (wat dat ook is) gewoon aangaan, maar heb geen idee hoe. Mijn hoofd maakt het me knap lastig iig.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:31 schreef Charcot het volgende:
[..]
Naar. Kun je niet ergens ruimte en tijd forceren voor jezelf? Om even tot rust te komen..
Dat komt het ook wel, dat roep ik ook altijd (schijnt), maar vandaag geloof ik er even niet zo in. Ben het gewoon zat en wil de vrolijke & energieke @ terug!quote:
And yet, here you are.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:57 schreef Trashcanman het volgende:
Alsof ik zo uit elkaar kan vallen, en zo voel ik me al tijden![]()
Rot manquote:Op zondag 12 mei 2013 19:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik en mijn moeder niet zo goed met elkaar kunnen omgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |