Windesheim toevallig?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Blijkbaar vonden ze de eisen (alles voor 15 mei afgerond) zelf ook wat te hoog, diplomering is pas in juli![]()
Alle opleidingen liggen onder vuur/verscherpt toezicht na dat akkefietje met journalistiek, vandaar dat de eisen zo hoog waren
Correctquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:00 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Windesheim toevallig?
OT: Goed, honger ondanks dat ik al een pizza op heb.
Wat een ontzettende puinhoop is het daar qua communicatie, lessen en tentamens is het daar zeg. Eigenlijk blij dat m'n opleiding daar niet beviel en ik er mee gestopt benquote:
wat is er?quote:
Waarom heb je daar spijt van? Ze zorgen maar dat ze normaal doen in jouw bijzijn, het is niet jouw keus geweest dat zij gingen scheiden. Je hebt er gewoon recht op dat je ouders er op zulke momenten voor je zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:43 schreef WeirdlyWired het volgende:
Straks mijn p-uitreiking. Heb mijn ouders uitgenodigd. (Zijn gescheiden en hebben elkaar ondertussen meer dan een jaar ontweken) Heb er enorm veel spijt van.
Ben je niet blij met wat je doet enzo en wie je bent dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:27 schreef Miesjel het volgende:
Leeg, moe van mezelf..
Op de een of andere manier blijf ik geluk maar buiten me zoeken. In anderen, in bezittingen, in aanzien... Kon ik maar vaker gelukkig zijn met wie ik ben en wat ik doe. Zonder dat ik blijf zoeken naar iemand naast me.. dromen over dingen die niet waar zijn.
kortom, bleuh.
Ik weet niet hoe oud je bent maar sowieso.... sommige mensen gaan nooit inzien dat ze hun geluk (teveel) uit grote dingen willen halen (wat maar deels lukt), in die zin ben je met dat inzicht al een heel eind op de goede weg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:27 schreef Miesjel het volgende:
Leeg, moe van mezelf..
Op de een of andere manier blijf ik geluk maar buiten me zoeken. In anderen, in bezittingen, in aanzien... Kon ik maar vaker gelukkig zijn met wie ik ben en wat ik doe. Zonder dat ik blijf zoeken naar iemand naast me.. dromen over dingen die niet waar zijn.
kortom, bleuh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |