Hou dat gevoel goed vast, voor later oidquote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dankbaar en op dit moment bijna tot tranen toe 'gewoon' Gelukkig met een melancholisch randje.
Blij met een hele lieve zus, blij met de zon, blij dat de antibioticakuur sinds vandaag weer klaar is zodat ik nu een lekkere 'lieflijke' rosé
bij/met mijn ouders
kan drinken.
Love @ Life!
Dat gevoel kun je niet vasthouden, moment-dingetje, het is nu ook al weer vervlogenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hou dat gevoel goed vast, voor later oid
Daarom even extra bij stilstaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat gevoel kun je niet vasthouden, moment-dingetje, het is nu ook al weer vervlogen(zelfs oppassen dat de melancholie niet doorslaat). Kan hoogstens de herinnering aan het moment proberen vast te houden, maar laat dat juist nu een lastig iets zijn. Geeft niet, alles komt en gaat en gewoon genieten van het moment is het belangrijkst!
Er meer bij stilstaan dan ik heb gedaan kan niet en zelfs dan is de kans groot dat t overmorgen alweer een flard is geworden. Geheugen werkt helaas niet naar behoren op dit momentquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:03 schreef SEMTEX het volgende:
Pfff... vanmorgen verslapen. Mijn wekker had niet eens aangestaan, ben zo mijn bed ingerold. En dan in de trein ontdekken dat mijn moeder drie keer mijn voicemail had ingesproken voor mijn verjaardag
Gisterenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ot: uitgeslapen en klaar voor de dag
Tofquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:20 schreef minthy het volgende:
Ik heb weer wat lucht, alle inleverdata voor school zijn met een maand verruimd. Fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |