quote:Op maandag 6 mei 2013 07:25 schreef Ambipur het volgende:
Al dat gefeest eist zijn tol, als je ouder bent
quote:
Dit klinkt al anders dan eerst he... Hij voelt zich ergens kut om en heeft kennelijk de behoefte om dat uit te sprekenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft je bek niet te houden. Maar suck it up. Ze gaat je geen uitleg geven. Nooit. Dit is gewoon fase 1 in fase honderd van liefdesverdriet.
I just did.quote:
Hij kan prima voor zichzelf opkomen he. Move along.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit klinkt al anders dan eerst he... Hij voelt zich ergens kut om en heeft kennelijk de behoefte om dat uit te spreken
Misschien een topic over maken hier op R&P?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:25 schreef WeirdlyWired het volgende:
Hartstikke lusteloos. Ik heb ook totaal geen idee hoe ik "het leven" aan moet pakken
Ik snap de bijbehorende UI niet?quote:
PI bedoel je? Dat is een standaard PI.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik snap de bijbehorende UI niet?
OT: goed; zometeen lekker koken en vanavond weer beesten in de sportschool
Jarenlang FOK!ker en dan nog gooi ik diverse afkortingen door elkaarquote:
Geeft niet, maar deze PI heb ik eigenlijk altijd.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jarenlang FOK!ker en dan nog gooi ik diverse afkortingen door elkaarMaar ik bedoel idd PI
Je ziet er fantastisch uitquote:Op maandag 6 mei 2013 18:00 schreef minthy het volgende:
Ik vind het kut dat mensen me vertellen dat ik er slecht uitzie momenteel
Dat weet ik, maar anderen zien het nietquote:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het ook niet leuk of soms frustrerend is als mensen zeggen dat je er prima uitziet, terwijl je je totaal k*t voeltquote:Op maandag 6 mei 2013 18:00 schreef minthy het volgende:
Ik vind het kut dat mensen me vertellen dat ik er slecht uitzie momenteel
Je kunt tijdens het lezen het avondeten laten aanbranden.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
In een fabriek worden producten gemaakt. Een op honderdmiljoenmiljard producten mislukt. Dat ene product ben je toevallig zelf. Bleh ik ga wel weer lekker een boek lezen of zo, dan kan ik niets verkeerd doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Beetje verveeld.
Heb vandaag niks bijzonders gedaan, maar morgen maak ik dat weer goed![]()
Heerlijk zulke gewaarwordingsmomentjes inderdaadquote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dankbaar en op dit moment bijna tot tranen toe 'gewoon' Gelukkig met een melancholisch randje.
Blij met een hele lieve zus, blij met de zon, blij dat de antibioticakuur sinds vandaag weer klaar is zodat ik nu een lekkere 'lieflijke' rosé
bij/met mijn ouders
kan drinken.
Love @ Life!
Hou dat gevoel goed vast, voor later oidquote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dankbaar en op dit moment bijna tot tranen toe 'gewoon' Gelukkig met een melancholisch randje.
Blij met een hele lieve zus, blij met de zon, blij dat de antibioticakuur sinds vandaag weer klaar is zodat ik nu een lekkere 'lieflijke' rosé
bij/met mijn ouders
kan drinken.
Love @ Life!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |