Dat weet ik. Heb dat ook allang geaccepteerd. Maar iemand vraagt naar mijn verhaal en ik geef gewoon antwoord. En nu houd ik er ook over opquote:Op maandag 6 mei 2013 11:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je hoeft je bek niet te houden. Maar suck it up. Ze gaat je geen uitleg geven. Nooit. Dit is gewoon fase 1 in fase honderd van liefdesverdriet.
quote:Op maandag 6 mei 2013 07:25 schreef Ambipur het volgende:
Al dat gefeest eist zijn tol, als je ouder bent
quote:
Dit klinkt al anders dan eerst he... Hij voelt zich ergens kut om en heeft kennelijk de behoefte om dat uit te sprekenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft je bek niet te houden. Maar suck it up. Ze gaat je geen uitleg geven. Nooit. Dit is gewoon fase 1 in fase honderd van liefdesverdriet.
I just did.quote:
Hij kan prima voor zichzelf opkomen he. Move along.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit klinkt al anders dan eerst he... Hij voelt zich ergens kut om en heeft kennelijk de behoefte om dat uit te spreken
Misschien een topic over maken hier op R&P?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:25 schreef WeirdlyWired het volgende:
Hartstikke lusteloos. Ik heb ook totaal geen idee hoe ik "het leven" aan moet pakken
Ik snap de bijbehorende UI niet?quote:
PI bedoel je? Dat is een standaard PI.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik snap de bijbehorende UI niet?
OT: goed; zometeen lekker koken en vanavond weer beesten in de sportschool
Jarenlang FOK!ker en dan nog gooi ik diverse afkortingen door elkaarquote:
Geeft niet, maar deze PI heb ik eigenlijk altijd.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jarenlang FOK!ker en dan nog gooi ik diverse afkortingen door elkaarMaar ik bedoel idd PI
Je ziet er fantastisch uitquote:Op maandag 6 mei 2013 18:00 schreef minthy het volgende:
Ik vind het kut dat mensen me vertellen dat ik er slecht uitzie momenteel
Dat weet ik, maar anderen zien het nietquote:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het ook niet leuk of soms frustrerend is als mensen zeggen dat je er prima uitziet, terwijl je je totaal k*t voeltquote:Op maandag 6 mei 2013 18:00 schreef minthy het volgende:
Ik vind het kut dat mensen me vertellen dat ik er slecht uitzie momenteel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |