Inderdaad. Ik had op z'n minst een antwoord van haar verwacht, maar nee. Hoe je je in mensen kan vergissenquote:Op maandag 6 mei 2013 01:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dat soort gedrag vind ik ook zeer kinderachtig. Ze zal vast wel een goeie reden hebben, weet ik wel zeker, maar wees dan wel volwassen genoeg om het uit te praten.Misschien dat ze ooit nog met een uitleg komt, maar ga daar maar niet op wachten.
Komt wel goed! Ik snap hoe je je voelt.Vooral dat het zo abrupt is, doet het meeste pijn, want als het contact nou geleidelijk doodbloedde... Ach, over een jaar lach je erom.
Jezus man. Suck it up.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had op z'n minst een antwoord van haar verwacht, maar nee. Hoe je je in mensen kan vergissenMaak dit alleen te vaak mee. Wordt er gestoord van. Maar goed, accepteren en doorgaan
OT: nog erg moe.
Sorry dat ik liefdesverdriet hebquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laat hem lekker ja.![]()
Ik voel me wel ok.
Je hoeft je bek niet te houden. Maar suck it up. Ze gaat je geen uitleg geven. Nooit. Dit is gewoon fase 1 in fase honderd van liefdesverdriet.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sorry dat ik liefdesverdriet hebIk houd vanaf nu mijn bek wel
Dat weet ik. Heb dat ook allang geaccepteerd. Maar iemand vraagt naar mijn verhaal en ik geef gewoon antwoord. En nu houd ik er ook over opquote:Op maandag 6 mei 2013 11:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je hoeft je bek niet te houden. Maar suck it up. Ze gaat je geen uitleg geven. Nooit. Dit is gewoon fase 1 in fase honderd van liefdesverdriet.
quote:Op maandag 6 mei 2013 07:25 schreef Ambipur het volgende:
Al dat gefeest eist zijn tol, als je ouder bent
quote:
Dit klinkt al anders dan eerst he... Hij voelt zich ergens kut om en heeft kennelijk de behoefte om dat uit te sprekenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft je bek niet te houden. Maar suck it up. Ze gaat je geen uitleg geven. Nooit. Dit is gewoon fase 1 in fase honderd van liefdesverdriet.
I just did.quote:
Hij kan prima voor zichzelf opkomen he. Move along.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit klinkt al anders dan eerst he... Hij voelt zich ergens kut om en heeft kennelijk de behoefte om dat uit te spreken
Misschien een topic over maken hier op R&P?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:25 schreef WeirdlyWired het volgende:
Hartstikke lusteloos. Ik heb ook totaal geen idee hoe ik "het leven" aan moet pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |