Deze is voor jou:quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef ikjijallebei het volgende:
Van die mensen die hier posten.___!
Andere nobody's op internet laten weten hoe jij je voelt, terwijl niemand het boeit.
Check de kringloop voor bankstellen en gordijnenquote:Op zondag 5 mei 2013 21:31 schreef de_nachtwacht het volgende:
Bijzonder geïrriteerd. Moeten gordijnen nou echt zo foooookking duur zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
Net als bankstellen overigens.
Met alle respect en bedankt voor de tip, maar nee.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:32 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
Check de kringloop voor bankstellen en gordijnen
Kwantum, Leen Bakker....quote:Op zondag 5 mei 2013 21:37 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Met alle respect en bedankt voor de tip, maar nee.
Maar zelfs bij de Hema ben ik 600+ euri voor gordijnen kwijt. Dat lijkt me toch niet echt normaal.
Oehquote:
En ja, ik doe rustig aan pap.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oeh![]()
OT: toffe dag en moe. Go Back To The Zoo was gaaf
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En ja, ik doe rustig aan pap.
OT: moe, en geen zin in school morgen
Gordijnen: Ikea.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:31 schreef de_nachtwacht het volgende:
Bijzonder geïrriteerd. Moeten gordijnen nou echt zo foooookking duur zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
Net als bankstellen overigens.
Dat soort gedrag vind ik ook zeer kinderachtig. Ze zal vast wel een goeie reden hebben, weet ik wel zeker, maar wees dan wel volwassen genoeg om het uit te praten.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Echt he, ik snap er gewoon niks van. Zo ken ik haar ook echt niet. Dat ze klaar met me is, prima, maar waarom niet gewoon normaal afsluiten? Negeren vind ik zo laf en doet tegelijk veel pijn. Dan heb ik zoiets: waar heb ik dit aan verdiend?
Het wisselt. Op zich gaat het wel goed. Probeer veel afleiding te zoeken, zoals vandaag, maar ze blijft wel door mijn hoofd spoken. Echt heel irritant!
OT: wel goed, beetje moe. Leuke Bevrijdingsdag gehadNu even pauze, en vanavond misschien de afsluiting met Go Back To The Zoo meemaken
Moet wel heel erg eng geweest zijn dan. Vertel.,,,, Als je wilt ofcourse.quote:Op maandag 6 mei 2013 03:35 schreef kwiwi het volgende:
Zo'n enge droom gehad dat ik niet meer durf te gaan slapen uit angst dat ik 'm weer heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |