Oei dat lijkt moeilijk , dan zit ik hier al te mutsen dat ik dit weekend een druk weekend en hem eigenlijk niet kan zien, lijkt me nog moeilijker als hij in het buitenland zit .quote:Op zondag 5 mei 2013 11:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Vandaag spat de droom weer uit elkaar. Hij gaat weer terug naar Engeland. Zucht..... Ik wil zo graag proberen hier een relatie van te maken. En volgens mij klikt het gewoon zo goed. Maar de afstand zit hem vooral dwars. Durf het onderwerp niet op te brengen. Zit hier weer in tranen en zometeen hem afzetten op Schiphol....Mijn hartje....
Waarom vertel je ons dat? Ga dan slapen.quote:Op zondag 5 mei 2013 09:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Best goed alleen wil eigenlijk nog slapenmaar 4 uurtjes gehad
Rot dan op uit dit topic als je dat niet wilt wetenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waarom vertel je ons dat? Ga dan slapen.
Sjezus...
Een limburger die in Brabant woont die voor Ajax is...quote:Op zondag 5 mei 2013 14:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
KAMPIOENEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!! FEEEEEST![]()
Ik ben een voetballiefhebber. Als locatie belangrijk voor me was dan sloot ik me wel aan bij het lokale buurthuisquote:Op zondag 5 mei 2013 14:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Een limburger die in Brabant woont die voor Ajax is...
Pfff, wat een achterlijk wijf.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Korte versie: begin januari nam jeugdliefde na 7 jaar contact met me op. Dit werd leuker en intiemer. We werden verliefd, toen afgesproken, romantisch weekend gehad, daarna nog een keer ontmoet, zouden elkaar weer zien in de meivakantie...tot het omslagpunt twee weken geleden. Op die vrijdag leek er niks aan de hand, maar twee dagen later was het voorbij. Ze vond me 'minder leuk' en ze wist niet of ze me wel kon zien in de vakantie en gebruikte de drukte op school enzo als excuus. Ik wist eigenlijk wel voldoendeIn een impuls en uit zelfbescherming haar van Whatsapp en Facebook gegooid en alle foto's e.d. verwijderd. Paar dagen later haar een uitgebreide mail gestuurd om verduidelijking te krijgen. Nu zo'n anderhalve week later nog steeds geen antwoord. Het is dus gewoon klaar
Wat het meeste pijn doet is de onverwachte omslag. Zag het totaal niet aankomen...
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ben een voetballiefhebber. Als locatie belangrijk voor me was dan sloot ik me wel aan bij het lokale buurthuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |